Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 6.5.2013, pon 13:35

To jo, v AF byli ochotni a tak nejdříve mysleli, že to nebude problém objednat, ale nakonec fakt nešlo. Já mám jen takový kousínek na zadním nárazníku, kde je v jednom místě trošku uloupnutý lak, tak jen nechci aby se mi to třeba vapkou nezvětšovalo, jinak to neřeším. Ale pokud to nepůjde jinak, tož nechám barvu namíchat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

sokin
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 9.12.2012, ned 19:12
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sokin » 6.5.2013, pon 13:44

Envel píše:Pokud neřešíš nějaké větší úniky oleje v řádech litrů za jeden interval, tak ti je jakékoliv aditivum k ničemu, dnešní kvalitní oleje jsou dělány tak, aby fungovali co nejlépe tak jak jsou, přidání aditiva vesměs nemá čemu pomoct a to co ušetříš dej radši do nového oleje na zkrácení intervalu výměny, to autu prospěje mnohem víc. Salky nemám páru, kde sehnat.

Já mám taky jednu prosbu; nevíte někdo, kde bych sehnal takovou tu opravnou oboustrannou lahvičku s lakem na svou barvu 581/A MARRONE LUCI DEL BOSCO ???? Přesně tady to:
http://www.alfaaccessories.com/alfa-gt-touch-up-paint
U nás jsem to zkoušel v AF Centru, kde mi sdělili, že to už u mé barvy výrobce nevyrábí a tedy nejde objednat. Na ebay jsem tuto barvu taky nenašel a na stránkách, kde to mají se buď nemůžu zaregistrovat, nebo je doprava 3x dražší jak samotná lahvička.

pokud bych mel problem s uniky oleje a to nemam,neresil bych to prece aditivem,navic tri a pul
deci za litr,jedna se mi o lepsi osetreni motoru z duvodu prevence.Kdyz jsme ale u toho uniku oleje,nedavno mi vyhaslo olejovy cerpadlo,skvrna pod autem a uz jsem nenastartoval.Kazdopadne mam novy za osmicku,nikomu nepreju, pro jistotu menim i salky na klikovce a ojnicich pac nevim jak dlouho to nemazalo nez to prdlo.Pri rozvodech pred dvema tis. mi mechanik nedal seleniu,ale neco jinyho,presne nevim,mohlo to mit spojitost s tim prasklym cerpadlem,nevite?ted chci radeji preventivne nalit aditivum,nevim jestli to necemu pomuze,ale litr me uz nezabije kdyz me uz cerpadlo s salkama stalo skoro desitku.
Alfa romeo 159 sportwagon 147 kw 2.4 JTDm r.v.2006

lach-t193
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 210
Registrován: 23.10.2011, ned 23:08
Bydliště: Orlová

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lach-t193 » 6.5.2013, pon 14:11

Envel píše:To jo, v AF byli ochotni a tak nejdříve mysleli, že to nebude problém objednat, ale nakonec fakt nešlo. Já mám jen takový kousínek na zadním nárazníku, kde je v jednom místě trošku uloupnutý lak, tak jen nechci aby se mi to třeba vapkou nezvětšovalo, jinak to neřeším. Ale pokud to nepůjde jinak, tož nechám barvu namíchat.
Envel zajed do horni suche. V ulicce za prodejnou fiat nordex je tam baracek ve kterem michaji barvy presne podle katalogu a sedi na 100% spravne a stoji to fakt par susnu...
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 6.5.2013, pon 14:29

Este by som mozno doporuzil, nech namiesaju podla vzroky auta, a nie vzorkovnika co maju niekde v supliku. Viac krat som uz videl ze namiesali podal kodu a stejne nesedela, pretoze casom farba na aute vybledne, a ked vidim ako sa priatelke lupe lak tiez, alebo vidim vytahane alfy, tak by som siel radsej podla auta, nie vzorkovnika.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 6.5.2013, pon 14:32

Pokud nevíš jaký olej ti tam dal, tak to může být důvod všeho, ale nepředpokládám, že alespoň průměrný olej s odpovídající specifikací by ti za 2000 km odvařil čerpadlo, a pokud nemáš jiný problém, tak ti aditivum alespoň podle mě nic nepřinese. Co myslíš pod pojmem prevence?

To lach-t193: dík za tip, ale nemám problém si nechat namíchat trochu bravy, jen to je na nanášení trochu nepraktické, bo čistá barva je řídká jak voda a to se na odloupnuté místečko ve vertikální poloze nanáší dost blbě, jelikož tam potřebuji nanést alespoň nějakou vrstvu, což by bylo opravdu lepší v té formě "ala lak na nehty".
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

sokin
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 9.12.2012, ned 19:12
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sokin » 6.5.2013, pon 14:49

Envel píše:Pokud nevíš jaký olej ti tam dal, tak to může být důvod všeho, ale nepředpokládám, že alespoň průměrný olej s odpovídající specifikací by ti za 2000 km odvařil čerpadlo, a pokud nemáš jiný problém, tak ti aditivum alespoň podle mě nic nepřinese. Co myslíš pod pojmem prevence?

To lach-t193: dík za tip, ale nemám problém si nechat namíchat trochu bravy, jen to je na nanášení trochu nepraktické, bo čistá barva je řídká jak voda a to se na odloupnuté místečko ve vertikální poloze nanáší dost blbě, jelikož tam potřebuji nanést alespoň nějakou vrstvu, což by bylo opravdu lepší v té formě "ala lak na nehty".
Otázka : Měním olej pravidelně každých 8 000 km. Má vůbec význam tyto prostředky používat? Výrobci olejů tvrdí, že jejich oleje obsahují vše potřebné a nedoporučují cokoli jiného do olejů přidávat.
Odpověď : Pravidelná výměna olejových náplní je základem udržení spolehlivého technického stavu motoru. Současné špičkové motorové oleje obsahují velice kvalitní aditiva a jsou schopny zajistit požadované účinky dané výrobci motorů. Také je třeba si uvědomit, že i v tom nejlepším zařízení probíhají procesy tzv. extrémního mazání a tam i ta nejkvalitnější maziva mají omezené účinky. V takovém případě je vhodné použít ověřené látky, splňující veškeré předepsané požadavky na kvalitu provozu. Mezi ně patří bezesporu permanentně difundující přísady Bishop´s Original. Zákazník si musí v prvé řadě uvědomit, že ostatní "zázračné" přísady na bázi halogenových uhlovodíků mají účinky vedoucí spíše k poškození motoru vlivem svých korozívních účinků.

....treba tohle myslim pod pojmem prevence,pri extremnim zatizeni mi to prijde jako dobra volba a nehrozi uvolneni karbonu...
Alfa romeo 159 sportwagon 147 kw 2.4 JTDm r.v.2006

lach-t193
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 210
Registrován: 23.10.2011, ned 23:08
Bydliště: Orlová

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lach-t193 » 6.5.2013, pon 14:54

sokin píše:
Envel píše:Pokud nevíš jaký olej ti tam dal, tak to může být důvod všeho, ale nepředpokládám, že alespoň průměrný olej s odpovídající specifikací by ti za 2000 km odvařil čerpadlo, a pokud nemáš jiný problém, tak ti aditivum alespoň podle mě nic nepřinese. Co myslíš pod pojmem prevence?

To lach-t193: dík za tip, ale nemám problém si nechat namíchat trochu bravy, jen to je na nanášení trochu nepraktické, bo čistá barva je řídká jak voda a to se na odloupnuté místečko ve vertikální poloze nanáší dost blbě, jelikož tam potřebuji nanést alespoň nějakou vrstvu, což by bylo opravdu lepší v té formě "ala lak na nehty".
Otázka : Měním olej pravidelně každých 8 000 km. Má vůbec význam tyto prostředky používat? Výrobci olejů tvrdí, že jejich oleje obsahují vše potřebné a nedoporučují cokoli jiného do olejů přidávat.
Odpověď : Pravidelná výměna olejových náplní je základem udržení spolehlivého technického stavu motoru. Současné špičkové motorové oleje obsahují velice kvalitní aditiva a jsou schopny zajistit požadované účinky dané výrobci motorů. Také je třeba si uvědomit, že i v tom nejlepším zařízení probíhají procesy tzv. extrémního mazání a tam i ta nejkvalitnější maziva mají omezené účinky. V takovém případě je vhodné použít ověřené látky, splňující veškeré předepsané požadavky na kvalitu provozu. Mezi ně patří bezesporu permanentně difundující přísady Bishop´s Original. Zákazník si musí v prvé řadě uvědomit, že ostatní "zázračné" přísady na bázi halogenových uhlovodíků mají účinky vedoucí spíše k poškození motoru vlivem svých korozívních účinků.

....treba tohle myslim pod pojmem prevence,pri extremnim zatizeni mi to prijde jako dobra volba a nehrozi uvolneni karbonu...

Delaji to tam prave i v 50ml lahvicce se steteckem. Ja nechaval michat barvu na manzelcinu lagunu a nepoznas rozdil. Jeste jsem to pak zakapnul bezbarvym lakem a je to super...
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 6.5.2013, pon 19:15

Tak to možná zkusím a pokud nikdo neví, kde bych sehnal tu origo opravnou sadu, tak mi nic jiného ani nezbyde.

To sokin: dělej jak myslíš, jen jsem řekl svůj názor, ale nic ti nevnucuju, tím Bishopem asi nic nezkazíš a dobrý pocit je někdy k nezaplacení :wink: Někdy mám podobné sklony věřit reklamním sloganům, zejména u aditiv do nafty...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od 1kovi » 6.5.2013, pon 20:17

pedro m píše:kluci nevite nekdo jak sundat ramecek kolem radici paky?
taky bych nejak potreboval zjistit cislo tohoto dilu abych ho casem mohl koupit a vymenit...
diky moc za pomoc
zapáčiť smerom hore... :wink:
Přílohy
IMG_0850.JPG
IMG_0850.JPG (21.99 KiB) Zobrazeno 2359 x
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1425
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od pedro m » 6.5.2013, pon 21:50

1kovi:
Diky moc pane :diky
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1556
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od bobas » 6.5.2013, pon 22:20

Chlapi dneska me holka zradila, rozl se motor, vyskocila chyba P0480, ktera nejde smazat , auto jede asi v nouzaku, nejde za plynem, turbo podle budiku tlaci do 0,7 baru, auto netoci vic jak 3500 ot/min, chyba smazat nejde, pojistky ok, vse se jevi ok, jo a pri prvni startu to chyti a po dvou sekundach!!! to samo zdechne , na podruhe uz to aspon drzi volnobeh :( nedelalo to nekomu?jinak 2.4jtd 147kw...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

PETR159159
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 13.4.2011, stř 19:23

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od PETR159159 » 6.5.2013, pon 22:55

Je to tato chyba?

DTC P0480 - Low Speed Cooling Fan Relay Circuit Fault (with A/C)

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 7.5.2013, úte 05:59

smaž ráno chybu a zkus nastartovat, podle mě ti nejede hlavní větrák a tím se motor nespustí, aby jsi ho neupekl, tzn. projít pojistky a relátka na ventilátor.
Před nastartováním.
Bych přes diagnostiku vyzkoušel v testech spustit všechny rychlosti ventilátoru co tam jsou, ale tipnul bych to na předřadný odpor ventilátoru, možná očistit kontakty, je to taková červená krabyčka, co je na ventilátoru a vedou do ní 2 celkem tlustý dráty.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

lukki123
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 6.1.2013, ned 17:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukki123 » 7.5.2013, úte 06:28

Chlapci, aky je rozdiel medzi 110kW JTD v 156ke a 159ke?? 937 A5.000 vs 939 A2.000
156kovy je koncept ten, co bol 103kW ?
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black

martin23
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 30.10.2012, úte 17:05
Bydliště: Prievidza

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od martin23 » 7.5.2013, úte 22:26

potrebujem poradiť, začalo mi vyhadzovať na palubáku ikonu okna pootvoreného so šípkami hore dole plus hlášku: niečo z bezpečnosťou voči privretiu prstov ( aspoň tak som tomu pochopil ) že nefunguje,,,čo by to mohlo spôsobovať ? diki za rady :smt023
2008 Alfa Romeo 159 1.9 JTD 88kW 8V HIGH

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 8.5.2013, stř 18:26

Tak já bych se taky přidal s žádostí o radu. Dneska jsem chtěl konečně vyměnit to přední ložisko. Nepovedlo se. Nejde za boha povolit ta středová matka. Původní plán byl si jí narovnat aby šla odšroubovat (je zamáčknutá) a pak ještě dokud bude kolo na zemi jí povolit. Nezdařilo se - byl špatnej přístup přes disk a poškrábal bych ho. Takže auto zvednout a na podpěru. Znovu jsem zkusil povolit, udělali jsme se dlouhou páku... a zase to nešlo. Zkusil jsem ještě přidat sílu, ale to už nevydržela ráčna a zlomila se (žádná čína, kvalitní sovětské nářadí...). Je nějákej fígl na to, jak to povolit nebo to bez pneumatickýho šroubováku nepovolím?

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 8.5.2013, stř 18:36

opravdu velká gola to musí povolit, klasická co se používá se většinou utrhne když to nejde, ale silná pneumatika by to měla dát taky
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

MartinM
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 235
Registrován: 18.10.2011, úte 20:50
Bydliště: Trnava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od MartinM » 8.5.2013, stř 18:49

to riprex: 3/4" trhak 36 orech a metrova trubka to musi povolit... :smt023

Je tak Pavel? :-D
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW

You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 8.5.2013, stř 19:16

Ořech mám opravdu pěknou 36, ten to vydržel, zlomila se ta gola (teda ta je jen půlcoulová), když jsem si jí prodloužil na ten metr :-D . Stříknul jsem tam trochu WDčka a zítra to zkusím s novým nářadím :-D

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1556
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od bobas » 8.5.2013, stř 20:55

opravenu, uhnil drat k rele, jak je konektor na pricce :smt021
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Diamond
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 439
Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Diamond » 9.5.2013, čtv 10:34

Takže dnes hořké info, po vyšetření na klinice sice očekávaná přesto jsem tajně doufal, že to nebude až tolik, ale téměř 100 táců dolů :( No nic to ovšem nemění na tom, že podvozek je prakticky nový a auto, na to, kolik má ve skutečnosti najeto, vypadá hodně dobře :wink:
Takže mě teď čekají obvyklé věci po koupi ojetého vozu :smt021
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukee » 9.5.2013, čtv 10:41

Z kolika ji stáhli?

Diamond
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 439
Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Diamond » 9.5.2013, čtv 10:52

Z 258, ale jak jsem psal, spousta dílů nových, teď jsme zjistili, že i DPF je měněné a zkoumáme dál :wink:
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 9.5.2013, čtv 10:52

Holt 145tkč.. zbejvá jen držet palec, aby to byly jen ty kilometry. A to, že je podvozek hezkej na pohled neznamená, že je "novej". Já měl na ramenech čitelný štítky i po 250ti tisících kilometrech..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Diamond
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 439
Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Diamond » 9.5.2013, čtv 11:28

Navíc jak jsem tu již někde psal. Km neřeším, to že to bude ať více či méně stočené se dá v našich zeměpisných šířkách na 99,999999% očekávat. Podstatné je, že teď vím, na čem jsem. Takhle bych třeba slepě věřil servisce a kdo ví, co by se pak mohlo stát. Takhle vím, že všechny základní úkony po koupi ojetého vozu musím udělat a hotovo :wink:
Jinak auto i motor šlape super, otáčky nehoupou, startuje na první škytnutí, takže prostě základní investice po koupi ojetého vozu a doufám, že dlouho vydrží;-)
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti