Tak alespoň nějaké pozitivumEnvel píše:V podstatě čím víc tím líp a vše přes 1000km je rozhodně nadstandard.
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lach-t193:
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdát
Ale kdo ví 
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdát
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak to ja doufam ze mi vydrzi taky tak dlouhoriprex píše:lach-t193:
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdátAle kdo ví
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
(Benzin je benzin
Alfa romeo 159 1.8 MPi 103kw sedan
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kilometry v ECU nejsou 100% směrodatné. Je tam i parametr počtu přeprogramování ODO metru, u nestočených aut musí být nula. Já když jsem 159 kupoval, tak na ECU bylo natočeno kolem 75tkm, budíky ukazovaly přes 155tkm. Nechal jsem si přes VIN vyjet servisní historii z informačního systému Fiatu a ejhle - v cca 80tkm byla měněna v záruce jednotka motoru
Tzn. 80tkm (výměna ECU) + 75tkm (natočeno na ECU) = cca těch 155tkm. Počet přeprogramování nula. Takže nedívejte se jen na kilometry před diagnostiku, ale taky na počet přepisů!
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čučím, že ten motor snese kastrolí 5W-30ku bez generálkyriprex píše:lach-t193:
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdátAle kdo ví
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No já vůbec čučím, že to zvládl i majitel. Znám v okolí tři lidi s tímhle motorem (2x vochcávka + Roomster) a snad všem to žere olej jak blbý, moc to netáhne a navíc jednomu i odešly vstřiky, jinde zase neustále problémy s řídící jednotkou a elektronikou. Nicméně říkám si, jak moc nudnej a nanicovatej by můj život musel být, abych si na takovýhle porce kiláků koupil OII skoro v základu. Bolí mě z ní záda už jen po jedný kodračce do Prahy. Ale proti gustu...
Co se týče přetáčení, já měl hodnotu v jednotce vpořádku, někdo jen hejbal se samotným počítadlem.
Co se týče přetáčení, já měl hodnotu v jednotce vpořádku, někdo jen hejbal se samotným počítadlem.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja mel ten samej motor v golfu IV. Nejelo to, zralo to jak krava a 17 tis km od koupe to padlo na vstriky... Tak sel po trech mesicich na trvaly vandr do sveta. Hrozne auto :-(riprex píše:No já vůbec čučím, že to zvládl i majitel. Znám v okolí tři lidi s tímhle motorem (2x vochcávka + Roomster) a snad všem to žere olej jak blbý, moc to netáhne a navíc jednomu i odešly vstřiky, jinde zase neustále problémy s řídící jednotkou a elektronikou. Nicméně říkám si, jak moc nudnej a nanicovatej by můj život musel být, abych si na takovýhle porce kiláků koupil OII skoro v základu. Bolí mě z ní záda už jen po jedný kodračce do Prahy. Ale proti gustu...
Co se týče přetáčení, já měl hodnotu v jednotce vpořádku, někdo jen hejbal se samotným počítadlem.
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jara776 : obnáší to ho rozebrat a vyměnit, pokud víš kde co jak udělat, tak je to na odpoledne, aby jsi si stím hezky pohrál, pokud budeš pospíchat, tak za cca 2hod nemáš co dělat.
Diamond : jak já říkám, pokud je všechno v pořádku nikde nic nemlátí, motor běží dobře, tak je skoro jedno kolik má, ale bohužel český člověk prostě s nájezdem 250t/km auto nekoupí, já bych ho klidně bral, jak jsi psal, je asi po velkém servisu, když má skoro všechno nové, tak tím lépe a nic neřešit, jinak jak tu někdo psal, přes diag se toho dá zjistit hodně, zápisu do jednotky a samotné RJ všeho.
To čístění každých 1100km, značí pouze to, že to auto jezdílo jenom dálky a po dálnici, protože běžně se čistí kolem 900km.
lach-t193 : až to budeš mít hotové, pošly fotky, mrknu se na to a třeba něco vymyslíme
Diamond : jak já říkám, pokud je všechno v pořádku nikde nic nemlátí, motor běží dobře, tak je skoro jedno kolik má, ale bohužel český člověk prostě s nájezdem 250t/km auto nekoupí, já bych ho klidně bral, jak jsi psal, je asi po velkém servisu, když má skoro všechno nové, tak tím lépe a nic neřešit, jinak jak tu někdo psal, přes diag se toho dá zjistit hodně, zápisu do jednotky a samotné RJ všeho.
To čístění každých 1100km, značí pouze to, že to auto jezdílo jenom dálky a po dálnici, protože běžně se čistí kolem 900km.
lach-t193 : až to budeš mít hotové, pošly fotky, mrknu se na to a třeba něco vymyslíme
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler píše:jara776 : obnáší to ho rozebrat a vyměnit, pokud víš kde co jak udělat, tak je to na odpoledne, aby jsi si stím hezky pohrál, pokud budeš pospíchat, tak za cca 2hod nemáš co dělat.
Diamond : jak já říkám, pokud je všechno v pořádku nikde nic nemlátí, motor běží dobře, tak je skoro jedno kolik má, ale bohužel český člověk prostě s nájezdem 250t/km auto nekoupí, já bych ho klidně bral, jak jsi psal, je asi po velkém servisu, když má skoro všechno nové, tak tím lépe a nic neřešit, jinak jak tu někdo psal, přes diag se toho dá zjistit hodně, zápisu do jednotky a samotné RJ všeho.
To čístění každých 1100km, značí pouze to, že to auto jezdílo jenom dálky a po dálnici, protože běžně se čistí kolem 900km.
lach-t193 : až to budeš mít hotové, pošly fotky, mrknu se na to a třeba něco vymyslíme
Cendo, fotky mi prisly vcera a posilam ti je na mail. Z ipadu je nedokazu vlozit a pocitac mam doma ( a tam to mam ted hooodne daleko
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Absolutne to sem nepatri ale kluci tohle nejde nevyvesit :-))). Elita naroda. 
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cendlere ty jsi blazen, v 5:18 rano odpovidat na foru. Pro ostatni, jeste o pulnoci jsme s Cendlerem stali na najezdu na dalnici u Brna v siroke daleke temne pustine a Cendler me obetave nahraval do RJ upraveny soft s EGR off. A pak mi jeste svihem zapesti jen tak mirnix tyrnix odpojil virive klapky.
Takze jeste jednou diky Cendlere. Na zkusenosti je zatim brzo, protoze jsem od te doby autem nejel. Ale co uz ted vim, je ze ty podelany virivy klapky mi zpusobovaly nepravidelny chod motoru na volnobeh (Cendlerovymi slovy "to bezi jako pytel sracek").
A pevne doufam, ze kombinaci EGR a SWIRL off se dale zbavim cukani mezi 1500-2000 ot. a bileho oblacku pri ranim startu.
At zije ekologie!!
P.S.: Jsou tam jeste nejaky dalsi ekologicky "vychytavky", na ktery jsem jeste zapomnel (viz podpis)?
Takze jeste jednou diky Cendlere. Na zkusenosti je zatim brzo, protoze jsem od te doby autem nejel. Ale co uz ted vim, je ze ty podelany virivy klapky mi zpusobovaly nepravidelny chod motoru na volnobeh (Cendlerovymi slovy "to bezi jako pytel sracek").
A pevne doufam, ze kombinaci EGR a SWIRL off se dale zbavim cukani mezi 1500-2000 ot. a bileho oblacku pri ranim startu.
At zije ekologie!!
P.S.: Jsou tam jeste nejaky dalsi ekologicky "vychytavky", na ktery jsem jeste zapomnel (viz podpis)?
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Džanek : no víš, už jak jsem stebou mluvil byl jsem unavený, tak jsem zastavil u toho Mc u V.Meziříčí, dal jsem konečně po celém dni nějaké jídlo(mimochodem jsem jedl ráno v 8hod snídani a pak až tohle v 23:30 takže takový objed, večeře a druhá večeře dohromady), po jídle samo ještě větší unava, tak jsem na půl hodinky ulevil očím, pak jsem si pustil film Gangsteři ( kdo neviděl doporučuji ), protože jinak bych to nedal dalnice je nudná a víc než unavující, no a za Prahou jsem provětral trubky ( kdo zná cestu, tak z Prahy na KV je krásně široká a přehledná, doufám jen že nikde neměřily bubáci, jinak jste i mě přišly asi na pár let ) tak jsem byl doma za chvilku a byl jsem trochu nadopovaný, takže se mi nechtělo spát.
Jinak to je všechno, co dá pro ten motor jenom dobře udělat.
Jinak to je všechno, co dá pro ten motor jenom dobře udělat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cendlere, jaký to má vliv na spotřebu? Neže by to bylo podstatné při mých pojezdech a víru v nádrži po městě, ale to cukání a trošku koňí navíc mne zaujalo... Poslední dobou mi to před 2000tis. otáček poškubává a nedělalo to...
cendler píše:Džanek : no víš, už jak jsem stebou mluvil byl jsem unavený, tak jsem zastavil u toho Mc u V.Meziříčí, dal jsem konečně po celém dni nějaké jídlo(mimochodem jsem jedl ráno v 8hod snídani a pak až tohle v 23:30 takže takový objed, večeře a druhá večeře dohromady), po jídle samo ještě větší unava, tak jsem na půl hodinky ulevil očím, pak jsem si pustil film Gangsteři ( kdo neviděl doporučuji ), protože jinak bych to nedal dalnice je nudná a víc než unavující, no a za Prahou jsem provětral trubky ( kdo zná cestu, tak z Prahy na KV je krásně široká a přehledná, doufám jen že nikde neměřily bubáci, jinak jste i mě přišly asi na pár let ) tak jsem byl doma za chvilku a byl jsem trochu nadopovaný, takže se mi nechtělo spát.
Jinak to je všechno, co dá pro ten motor jenom dobře udělat.
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
já mám spotřebu dloooouho dobou 7,2L a to nejezdím pomalu, včerejší cesta do Veselí, která byla na pohodu a spíše předpisová, tak podle budíku jsem jel za 5,9L(433km) a zpět více méně extrém 7,8L
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
to není možný, chápu dálku, tak jsem taky dole, ale když jezdím Prahu, což je bohužel poslední dobou většinou, tak to pod 10-11 není :-(.
Takže co s tím? :-).
Takže co s tím? :-).
cendler píše:já mám spotřebu dloooouho dobou 7,2L a to nejezdím pomalu, včerejší cesta do Veselí, která byla na pohodu a spíše předpisová, tak podle budíku jsem jel za 5,9L(433km) a zpět více méně extrém 7,8L
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdar, potřeboval bych vyčisti interiér, máte s někým zkušenosti v Praze či okolí....? Dík
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak ona je Praha celkově problém, tak to prostě budu papat, víc, ale počítej, když vyndáš DPF tak půjdeš se spotřebou 0,5-1L dolů, je to jenom o tom, jak se stím naučíš jezdit, protože se auto nemusí tolik vytáčet atd., vyřezení klapek a EGR ventilu je spíše prevenčního charakteruBlackAlf píše:to není možný, chápu dálku, tak jsem taky dole, ale když jezdím Prahu, což je bohužel poslední dobou většinou, tak to pod 10-11 není :-(.
Takže co s tím? :-).
cendler píše:já mám spotřebu dloooouho dobou 7,2L a to nejezdím pomalu, včerejší cesta do Veselí, která byla na pohodu a spíše předpisová, tak podle budíku jsem jel za 5,9L(433km) a zpět více méně extrém 7,8L
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak dneska, na den matek jsem doufal, že se tu potvoru podaří povolit. Zkoušeli jsme to tím pneumatickým šroubovákem, cukat s tím a nic. To jsem tam ještě každej den předtím stříknul brzdovku, aby to líp povolilo. Nakonec teda nahřátí matky autogenem a taky nic. Pak ještě jedno mocné zabrání šroubováku, udělalo to křup a praskla ta hnací hřídel
Takže takhle jsem teda dopadl, mám dvě Alfy, obě nepojízdné. Objednal jsem nový kloub s hřídelí a budu doufat, že už to bude vpohodě. Jen mě to teda suma sumárum stálo spoustu času a 2500 za novej aspoň trošku kvalitní díl
Jinak ale fajn den 
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A co na to chceš slyšet.. za blbost se platí, když máš pocit, že autoservis by Tě zrujnoval. A tý hnací hřídeli se tuším říká poloosa.. 
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tu nešlo o to, že by mě autoservis finančně něják položil, jde spíš o to, že mám čas a říkal jsem si že s takovou banalitou nebudu jezdit do servisu, zatím jsem Alfu nikam nedával a všechno si řešil sám, tak v tom chci pokračovat
Ale zajímalo by mě, jak by to povolili oni...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Asi tak v servise by to zkurvili úplně stejně a Oni nejsou charita, nechaj si to zaplatit.
Ale, aby to bylo takhle chycené to je extrém. Hoď pak foto.
Tam je prý docela normální matka na 147/156 je 40 nebo kolik.
Ale, aby to bylo takhle chycené to je extrém. Hoď pak foto.
Tam je prý docela normální matka na 147/156 je 40 nebo kolik.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
EDIT: Tak dobře, minimálně jednomu né
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Že já sem vůbec píšu... vždycky akorát od tebe slyším, jak jsem neschopnej. OK, s řešením problémů 159 jsem tady skončil, jen doufám, že se vyhneš sekci 164. Díky.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Víš, mě prostě jen vaděj přemoudřelí lidé, kteří si myslej, že všemu rozuměj a že všechno zvládnou a když se to náhodou nepovede, tak je dle nich téměř automatizmus, že to nezvládne ani někdo, kdo se na to specializuje. Třeba takovej autoservis podobnejch problémů, co si řešil Ty, má ve svý historii přehšel.. víš, oni ty servisy, či jiní specialisté nějakej smysl maj a praxe, třeba i s podobnýma koncema, který si absolvoval Ty, je naučila, jak na to aby vše okolo nepadlo. A nebreč, já Ti do vlákna 164ek, kde jistě taky oblažuješ svýma moudrama či zážitkama nepolezu
Hodně zdraru, Pate 
A já jsem nikde nenapsal, že jsi neschopnej.. jen si prostě myslím, že máš možná zbytečně utkvělou představu, že zvládneš naprosro vše na co sáhneš
A já jsem nikde nenapsal, že jsi neschopnej.. jen si prostě myslím, že máš možná zbytečně utkvělou představu, že zvládneš naprosro vše na co sáhneš
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sunic, Sunic, Ty si teda Riprex-ovi nalozil
Chalanisko sa snazi a Ty takto...
Tiez by som sa priklonil k Dallenovi, ze servis by si to nechal fest zacvakat a zroven by som to tiez chcel vidiet, co je to za "kravina", ked to neslo povolit.
Chalanisko sa snazi a Ty takto...
Tiez by som sa priklonil k Dallenovi, ze servis by si to nechal fest zacvakat a zroven by som to tiez chcel vidiet, co je to za "kravina", ked to neslo povolit.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů
