TwinSpark a LPG
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
sorry jedná se o tenhle web a firmu http://www.autogas.estranky.cz/
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Hele--nikdo to za tebe po netu hledat nejspíš nebude
,
to nás přeceňuješ--
/tohle přece není konkrétní odkaz../
:-)

to nás přeceňuješ--
/tohle přece není konkrétní odkaz../
:-)
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
http://www.autogas.estranky.cz/ Tď jsem trochu mimo
ten odkaz je na poslední moji nabídku co jsem jsem uvedl.
Kontaktoval jsem je prostřednictvím emailu v kontaktech http://www.autogas.estranky.cz/clanky/kontakt.html a dostal jsem od nich tu nabídku
http://www.autogas.estranky.cz/clanky/m ... izeni.html

Kontaktoval jsem je prostřednictvím emailu v kontaktech http://www.autogas.estranky.cz/clanky/kontakt.html a dostal jsem od nich tu nabídku

http://www.autogas.estranky.cz/clanky/m ... izeni.html
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Honza nařáží na to, že ho spíše zajímá jaký je použitý reduktor, vstřikovače atd. ty dáváš odkaz na firmu.
Ale Karel je ověřený a dle článků co publikuje je to skutečně odborník.
Ale Karel je ověřený a dle článků co publikuje je to skutečně odborník.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TwinSpark a LPG
jo jo..
nahoře jsem psal..
Tak tady chybí jaká-koliv podrobnost podle čeho by to šlo okomentovat--název systému je asi stejná informace,jako prodávám "škodovku" a "fiata"...a teď si vyber..ber nech bejt..
Fakt není podle čeho radit..není jasná konkrétní specifikace,
-prostě dá ti tam to, co uzná za vhodný..
jak ti tu teda může někdo tuhle volbu odsouhlasit..
reference je otázka další..
A Dallen ti tady jednu dává..:-)
nahoře jsem psal..
Tak tady chybí jaká-koliv podrobnost podle čeho by to šlo okomentovat--název systému je asi stejná informace,jako prodávám "škodovku" a "fiata"...a teď si vyber..ber nech bejt..
Fakt není podle čeho radit..není jasná konkrétní specifikace,
-prostě dá ti tam to, co uzná za vhodný..
jak ti tu teda může někdo tuhle volbu odsouhlasit..
reference je otázka další..
A Dallen ti tady jednu dává..:-)
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
Okej, oslovím ještě pár lidí, abych si udělal přehled a pak nejspíš po novém roce půjde Alfa do plynu.
Teď do konce roku bez tak ještě je co opravovat.
Každopádně děkuji za rady.
Teď do konce roku bez tak ještě je co opravovat.
Každopádně děkuji za rady.
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Uvažuji o výměně svíček ale jak tak pozoruji jsou tady samí odborníci takže radu asi čekat nemůžu
Mám origo svíčky montované ještě v autorizáku v Itálii najeto cca 30tis a z toho 10tis na LPG tak ať mi někdo tvrdí že musí být speciální svíčky na LPG.
Na dotaz jaké svíčky mi v servise kde jezdím i v autorizáku i servis LPG nedoporučily svíčky na LPG naopak mám dát origo svíčky.Tak si vyberte.
I plynař nemá dobré zkušenosti se svíčkami na LPG a dává platinum ngk.
Já musím říct že auto jezdí na origo svíčky úplně v poho.
A při porovnání jízda benzín a lpg vyhrává lpg.Svižnější jízda akcelerace lepší jak benzín a navíc spotřeba pouze 8 litrů plynu.
A navíc kolega lítá už poctivých 50 tis. na NGK Platinum a to má TS v LPG.

Mám origo svíčky montované ještě v autorizáku v Itálii najeto cca 30tis a z toho 10tis na LPG tak ať mi někdo tvrdí že musí být speciální svíčky na LPG.
Na dotaz jaké svíčky mi v servise kde jezdím i v autorizáku i servis LPG nedoporučily svíčky na LPG naopak mám dát origo svíčky.Tak si vyberte.
I plynař nemá dobré zkušenosti se svíčkami na LPG a dává platinum ngk.
Já musím říct že auto jezdí na origo svíčky úplně v poho.
A při porovnání jízda benzín a lpg vyhrává lpg.Svižnější jízda akcelerace lepší jak benzín a navíc spotřeba pouze 8 litrů plynu.
A navíc kolega lítá už poctivých 50 tis. na NGK Platinum a to má TS v LPG.
Re: TwinSpark a LPG
presně, co mi plynaři říkali, tam origo svíce a zkrátit na půlku interval nebo zklepat
Re: TwinSpark a LPG
Když Ti to v cajku jezdí tak nic nevymyšlej. Zrovna u TSka tam nech origa co maj byt
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TwinSpark a LPG
Každopádně zklepnout i nové obyč. svíce před namontováním. Hlavně musí člověk koupit svíce s jednou elektrodou, aby šel ten odtrh upravit. LPG svíce = vyhozené prachy.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
ts ma dvě elektrody, ale zklepat jdou taky 

- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Téma snad ještě hrůzostrašnější, než "kolik vám to žere". Třeba se dočkáme "GTA na plyn"



AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: TwinSpark a LPG
Majkl:Uvažuji o výměně svíček ale jak tak pozoruji jsou tady samí odborníci takže radu asi čekat nemůžu 
Mám origo svíčky montované ještě v autorizáku v Itálii najeto cca 30tis a z toho 10tis na LPG tak ať mi někdo tvrdí že musí být speciální svíčky na LPG.
--Majkl302: je to stejný, jako souložit s neznámou ženskou bez kondomu--jen osel by tvrdil, že to to z principu nejde..
U tý svíčky nejde o to, že by to na origo benálovou nejelo, jde o to, že zapalovací cívce nedělá dobře napětí přes dvacet táců--životnost výrazně klesá--třeba u V6 busso jich máš šest a mrkni na ceník- takže měnit je po 100 tácech je docela na ho.no, když normálně vydrží v pohodě minimálně dvakrát tolik, spíš ještě o kilo víc..
LPG je z hlediska fyzikálních vlastností pro vybavení zapalovací jiskry "horší" prostředí--ale stačí to, co říká Ladis, sklepnout klasik svíci na nějakých 0,55---a je to, LPG svíce není pitomost ale svíčka, která u LPG pálí zhruba na 10kV-- a protože třeba u bussa vyndat svíci znamená shodit sání u zadní řady, když to nechceš 100 táců řešit, něco na tom je..
Ale nikdo ti tu přece nic nenutí a nikdo tu nikomu neříká, co tam nakonec má dát jinak --na půlce dílen o svíčkách vědí kulový,bohužel.. že maj třeba nějakou "teplotu" jim nic neříká...pokud někdo použije málo kvalitní svíčku na benál, a jede na plyn, může se vypálit izolátor , pokud jde příliš do spalovacího prostoru a odlamovat se..
Rejha od keramiky není úplná pitomost, a brousit válce tímhle způsobem není optimum..
Takže NGK -origo benál nejsou šunt, izolátor vydrží, pokud se trochu sklepne elektroda, pojede to jak víno..
A na druhou stranu NGK laserline není sr.ačka--jje to svíce optimalizovaná pro vyší teplotní námahu a napěťově jsou optimalizovaný pro vybavení jiskry v prostředí LPG, /pro TS je problém v týhle řadě s tou malou../
Co na tomhle je nepochopitelnýho, nebo dokonce lživýho , zavádějícího to fakt nechápu.
Ale dávej hlavně to co sám chceš-tvůj motor, tvoje volba--tak je to vždycky, na tom není nic špatnýho , nikdo to za tebe nerozhodne každej si to projde a nakonec dá to co sám chce..
/Kašlání Richieho s bussem na LPG s origo novou nesklepnutou NGK -benál se tady mihlo v příslušným vlákně ...--tolik praktická zkušenost /
10 táců není žádnej proběh po kterým se dá cokoli usuzovat, po dvou stovkách už má člověk nějakou rozumnou zkušenost, co se svíček a životnosti cívek týká..
..

Mám origo svíčky montované ještě v autorizáku v Itálii najeto cca 30tis a z toho 10tis na LPG tak ať mi někdo tvrdí že musí být speciální svíčky na LPG.
--Majkl302: je to stejný, jako souložit s neznámou ženskou bez kondomu--jen osel by tvrdil, že to to z principu nejde..

U tý svíčky nejde o to, že by to na origo benálovou nejelo, jde o to, že zapalovací cívce nedělá dobře napětí přes dvacet táců--životnost výrazně klesá--třeba u V6 busso jich máš šest a mrkni na ceník- takže měnit je po 100 tácech je docela na ho.no, když normálně vydrží v pohodě minimálně dvakrát tolik, spíš ještě o kilo víc..
LPG je z hlediska fyzikálních vlastností pro vybavení zapalovací jiskry "horší" prostředí--ale stačí to, co říká Ladis, sklepnout klasik svíci na nějakých 0,55---a je to, LPG svíce není pitomost ale svíčka, která u LPG pálí zhruba na 10kV-- a protože třeba u bussa vyndat svíci znamená shodit sání u zadní řady, když to nechceš 100 táců řešit, něco na tom je..
Ale nikdo ti tu přece nic nenutí a nikdo tu nikomu neříká, co tam nakonec má dát jinak --na půlce dílen o svíčkách vědí kulový,bohužel.. že maj třeba nějakou "teplotu" jim nic neříká...pokud někdo použije málo kvalitní svíčku na benál, a jede na plyn, může se vypálit izolátor , pokud jde příliš do spalovacího prostoru a odlamovat se..
Rejha od keramiky není úplná pitomost, a brousit válce tímhle způsobem není optimum..

Takže NGK -origo benál nejsou šunt, izolátor vydrží, pokud se trochu sklepne elektroda, pojede to jak víno..
A na druhou stranu NGK laserline není sr.ačka--jje to svíce optimalizovaná pro vyší teplotní námahu a napěťově jsou optimalizovaný pro vybavení jiskry v prostředí LPG, /pro TS je problém v týhle řadě s tou malou../
Co na tomhle je nepochopitelnýho, nebo dokonce lživýho , zavádějícího to fakt nechápu.

Ale dávej hlavně to co sám chceš-tvůj motor, tvoje volba--tak je to vždycky, na tom není nic špatnýho , nikdo to za tebe nerozhodne každej si to projde a nakonec dá to co sám chce..
/Kašlání Richieho s bussem na LPG s origo novou nesklepnutou NGK -benál se tady mihlo v příslušným vlákně ...--tolik praktická zkušenost /
10 táců není žádnej proběh po kterým se dá cokoli usuzovat, po dvou stovkách už má člověk nějakou rozumnou zkušenost, co se svíček a životnosti cívek týká..
..
Re: TwinSpark a LPG
zkousel jsem nate ty svicky,i na lpg,a origo ngk platinum jsou nejlepsi.nic jsem nezklepaval:-)dal jsem zane pres ebay 2050kc.nadherna cena,co myslite?
Re: TwinSpark a LPG
gratulujeme, objevil jsi Ameriku 
a zklepavat se to má, nelikviduješ tolik civky a svíce vydrží delší dobu v dobrém stavu

a zklepavat se to má, nelikviduješ tolik civky a svíce vydrží delší dobu v dobrém stavu
Re: TwinSpark a LPG
urcite zklepavat...odbornici rikaji 0.55-0.6..
ja stale sbiram odvahu na zadni svicky na me V6
ja stale sbiram odvahu na zadni svicky na me V6

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: TwinSpark a LPG
já má na svicich 50tis na benzín a 10 na lpg a docela jim dalo lpg zabrat, ale po zklepani a očištění zas lítají
ale už si objednam jedny do zásoby, kdyby náhodou... 


Re: TwinSpark a LPG
kdyby jsi nahodou chtel brisky na LPG tak jsem doma nasel uplne novou sadu na V6 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: TwinSpark a LPG
Tak si čtu o 3.5 od Nissanu, že se doporučuje používat systém LPG, který při překročení 4tis ot přepne na benzín, protože se u něj zaklepavají ventily... Jenže s TS jsem přes 4tis víc než často
jak se u motoru s hydrostelama pozná špatný stav ventilů?

Re: TwinSpark a LPG
Tak přišla mi SZ 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti