 - takže radši nejezdím
  - takže radši nejezdím   Prosím o pomoc, od čeho bych měl začít nejdřív. Díky moc
  Prosím o pomoc, od čeho bych měl začít nejdřív. Díky moc - takže radši nejezdím
  - takže radši nejezdím   Prosím o pomoc, od čeho bych měl začít nejdřív. Díky moc
  Prosím o pomoc, od čeho bych měl začít nejdřív. Díky mocTak to čerpadlo je Bosh, typ 008 F0-850 (VE L. 168-1). Jak je to s tím jehlovým ventilem ? Dík V.Kleofáš píše:Možná je to úplná blbost, nevím, jak má 2,0TD udělané čerpadlo, ale u starších fiatů s 1,9TD slouží ke zhasínání motoru takzvaný jehlový ventil na čerpadle. Ten přeruší přívod paliva při vypnutí klíčku. Pokud je kaput a nemaká, tak čerpadlo furt dává naftu a motor běží. Nevíš, jaký tam máš typ čerpadla?
Myslis, ze by cerpadlo davalo i pri vypnutem zapalovani? Tedy resp. bez stavy? Zni to silene, nikdy jsem neslysel, ze by neslo zhasnout auto (krom bezinu se spatne sesletovalnym karbecemKleofáš píše:Možná je to úplná blbost, nevím, jak má 2,0TD udělané čerpadlo, ale u starších fiatů s 1,9TD slouží ke zhasínání motoru takzvaný jehlový ventil na čerpadle. Ten přeruší přívod paliva při vypnutí klíčku. Pokud je kaput a nemaká, tak čerpadlo furt dává naftu a motor běží. Nevíš, jaký tam máš typ čerpadla?

 Ale prase aby to přehazovalo vůbec tam není místo, super byla ta rada na odzkoušení funkčnosti. Ještě jednou díky a brzo se ozvu s dalším problémkem
  Ale prase aby to přehazovalo vůbec tam není místo, super byla ta rada na odzkoušení funkčnosti. Ještě jednou díky a brzo se ozvu s dalším problémkem  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host