
Nicméně ty špatné straty to dle mého nevysvětluje.
No možná by bylo dobrý si pořídit i hasičák,cendler píše:pokud nemáš DPF odstraněný i v RJ, tak se připrav za cca 1000km na pěknou komedii, co zažiješcitron111111 píše:To DPF je dosť možné že bolo odstranené len mechanicky.. a nie v RJ, zrejme to pôjdem dať pozrieť. Skusim zajtra ešte vymeniť čidlo teploty chladiacej kvapaliny aj to mi poradil jeden kamarat,že aj to to môže robiť a ak nie, skusim požičať nejaku lepšie baterku a uvidím čo to urobí, ešte mi radili aj skusiť nažhaviť nejako priamo od baterky.. či to fakt dobre žhaví.. a čo sa týka to palivového filtra - neviem či bolo vonku alebo v garaži.. ja mam garáž.. ale v každom prípade dakujem..
Radko, pokud ti v servise tvrdili, že máš špatnou kompresi, tak ji museli měřit a dát ti záznam, napiš nám sem co naměřili. Pokud ti nic nedali, tak to ani neměřili, hádají a chtějí ti generálkovat motor, což bude stát majlant, rozhodně na to nekývni!radka píše:Tak s tím laborovali kluci v servisu a řekli mi že to dělá špatný kompres motoru, že by se musela sundat hlava a podívat se jestli je to ventilama a nebo připečené pístní kroužky. Podle nich by mi nejraději zgenerálkovali celý motor. Je to reálné co mi řekli nerada bych platila za něco co není potřeba (vidí ženskou ta tomu nerozumí tak ju natáhneme).
Co myslis tim ze zhaveni funguje az od 7°C a méně.Mne to zhavi i ted kdyz je 20°C.lukee píše:Bílý oblak = nespálená nebo špatně spálená nafta. Logicky to může dělat jen špatný kompres motoru, špatná startovací dávka nafty, odkapávání nebo netěsnost některých ze vstřiků nebo možná i malý tlak v CR - to by ale asi rozsvítilo kontrolku. Žhavení by na to nemělo mít vliv, protože funguje až od 7°C a méně. Co sání? Je po vytažení EGR ventilu čisté?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Tornado156 a 2 hosti