
Pomoc při koupi AR 75
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
faust54 píše:To vetsinou tak byva, ze hned po koupi byva financni rana na vymenu a opravu auta, ale Alfa je Alfa, takze to clovek objetuje...Harous píše:Vypada slusne, zrejme zachovalej kousek. Kilometry bych u takovyho auta vubec neresil... S tema investicema jde spis o tu prvni ranu kdy bude zrejme potreba udelat podvozek a prevodovku...
No to plati pri kazdom aute, minimalne vymenu naplni a filtrov, treba spravit... obecne povedane, ked kupujem auto za 130tis treba mat aspon 150-160tis.. na 75ke a sedme som za prve dni prejazdil asi 5tis na benzine

inak ja som konecne nasiel 1.8turbo, pekna s Veloce prahmi a sibrom, uz len nechat listocek majitelovi, co za nu chce

Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud by ti to pomohlo, tak v nemecku jsem nasel 1.8T a to na www.mobile.de
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
já osobně bych 1.8 turbo nebral z jednoho prostého důvodu a to je že když se posere turbo , tak se člověk nedoplatí. Jinak z mé osobní zkušenosti jedinně 2.0ts , mám jednu 1.8 doma , a v ní už druhý motor s upáleným ventilem... a to není turbo ale klasika 88kw... ted se mi podařilo sehnat vcelku zachovalého dvoulitra s najetými 240 tisíci, a můžu říct že líp sem nemohl koupit... tlaky oleje 7 barů, spotřeba když jezdím sám kolem 6,5 litru na sto, když jedu v pěti lidech dálkovku ostřeji tak 9l /100, a když někomu ukážu muj motor tak mu spadne huba dolů. jelikož tak jak vypadá můj motor po těch kilometrech můžou ostatní alfinky jen závidět... :-P
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no to bude tym, ze 2.0 ma mensi litrovy vykon, ako 1.8, teda nie je tak prediminzovany ako 1.8...
v12 ma mensi litrovy vykon ako 1.2htp, preto tie motory vydrzia milion km...
preto sa ja uz drzim iba velkeho objemu
v12 ma mensi litrovy vykon ako 1.2htp, preto tie motory vydrzia milion km...
preto sa ja uz drzim iba velkeho objemu

Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Turbo nie je taka hakliva vec ako si kazdy mysli. Mnoho ludi si to myli s dnesnym "aa odislo mi turbo" a 30-50 tisic v pecku. Kdezto nove turba maju vela feature, napr. VGT - variabilne naklapanie lopatiek. Toto je klasicky garret, ktory z hociakeho auta takmer zozenies v dobrom stave za par supiek a ked si sikovny, rozoberes sam turbo, pretesnis, das vyvazit hriadelku a zrepasovat kompresorovu vrtulu, vyjde ta to max. do 5000Kc a mas takmer nove turbo. S tym, ze ak vies jazdit, tak turbo proste stoji za to. Ja uz tiez dlhu dobu pokukujem po 1.8T a to z toho dovodu, ze ma obrovsky potencial (cez 200ps). 

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
zdarec, jsem tady novej a právě kvůli tomu že hodně uvažuju o AR 75, chtěl bych něco co odveze bez problémů 5 lidí dost bagáže a ještě když je třeba tak nabídne dost zábavy za volantem tj. pokudmožno zadní náhon
na BMW sem alergickej navíc sem po alfe vždycky toužil, (ale na starší kosuek sem neměl odvahu) a 75tka je úplně perfektní stroj, to jak vypadá(snad někoho neurazim) je mi úplně jedno o to u ní nejde
. Chtěl sem se zeptat jak je to stim samosvorem, resp kolika je % ? původně sem si řikal že by stačila 1,8(jedno jestli karbec nebo stříkačka), ale když sem se o kousek níž dočetl že ta má otevřenej dif tak sem změnil názor(
) a pak asi jedině teda 2,0TS , V6 je zbytečně velkej motor, navíc auto co žere trávu kolem silnice už další nepotřebuju
chtěl sem se teda i pítat jak je na tom TS s výdrží? co vim tak tyhle motory dost trpí na klice(resp v 156ce to tak je) a jen zřídka kdy se dožívaj víc 160tis. km, pokud teda auto neměl někdo kdo o jejich žravosti oleje nevěděl od začátku, jen tak orientačně jak je na tom se spotřebou a i dinamikou? a ještě by mě zajímala jak trpí na rez(co vim tak soudobá 33 hnila už na prodejnách, tak snad na tom neni 75 podobne ?
) a dostupnost náhradních dílů, problémů s elektrikou se tolik nebojim, to bych snad zvládl vyřešit sám
2harous: já bych o tu tvou měl třeba taky zájem, teda když nebude chtít faust54






2harous: já bych o tu tvou měl třeba taky zájem, teda když nebude chtít faust54


- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Volil bych TS. Samosvor maju len silnejsie motorizacie 2.0TS a V6, turbo. Vsekty 25%, jedina vynimka je turbo EVO ma 40% samosvor. Zalezi ako sa TSku spravas, ja napriklad som dolial olej az ked mi pri plnej zatazi isiel tlak oleja dole - niekto vravi, ze ten motor mi odide o chvilu, pocas 10tisic km, dolievam asi 2L oleja... Mozno by som mal viac, menim kazdych 10t, selenia 20K 10W60. Treba mat kvalitny olej, dobre filtre a nevidim s udrzbou TSka problem.
Karoseria je pozinkovana - takze hned zistis, ci auto bolo burane. Lemy blatnikov - pod ktorymi sa drzi voda urcite sa preukazu na aute, takze lemy budu hrdzave/hnile s tym treba ratata. Dalej v kufri v okoli oka na tahanie a samozrejme za dvihacie casti na zdvihak. Inak moc ani nehrdzaveju by som povedal. Pozor na vypinace vnutri - spatne kontakty, zlepene kontakty a najma relatka... TS je volba
Karoseria je pozinkovana - takze hned zistis, ci auto bolo burane. Lemy blatnikov - pod ktorymi sa drzi voda urcite sa preukazu na aute, takze lemy budu hrdzave/hnile s tym treba ratata. Dalej v kufri v okoli oka na tahanie a samozrejme za dvihacie casti na zdvihak. Inak moc ani nehrdzaveju by som povedal. Pozor na vypinace vnutri - spatne kontakty, zlepene kontakty a najma relatka... TS je volba

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Problemy s klikou maji az 16V twinsparky, 8V co je v Alfe 75 je nesmrtelnej motor pokud ho nekdo vylozene neoddela...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Pro Kocoura: co se ti nelíbí na designu 75?
sranda, každého věc ... já bych bral tu Haryho, pokud vím nebyl s ní žádný problém, na vlastní oči jsem jí viděl, je udržovaná, celkově vypadá skvěle, zvedák jsem sebou neměl ale nebál bych se toho... navíc můžeš usmlouvat slušnou cenu 



Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Takže samosvor mají všechny modely 2.0TS,1.8T, novější 2.5V6 a všechny 3.0V6. Svornost píše misokgb.
Problémy :
1. Převodovka, synchrony 2 a 3, malokterý jsou opravený.
2. Rezavá nádrž (mimo 3.0V6-ta má nádrž v kufru), tohle je opravdu problém, jelikož se nedá skoro sehnat nádrž bez koroze.
3. Hardyny (jsou tři)-roztrhaný zpuchřelý, pozná se podle vibrací ve vyšších otáčkách
4.Zadní brzdy-zatuhlý pístky, nefunkční seřizovací šrouby,průsak kapaliny kolem seř. šroubů, částečně se pozná podle nefunkční nebo slabě funkční ručky.
5. Koroze -prahy, piksla na rezervu v místě tažnýho oka,vzadu rohy kufru, místa pro zvedák, podlaha okolo míst pro zvedák, podběhy, lemy blatníků důmyslně ukryté pod plastovým lemem. Na 20 let starý auto to není tak hrozný a plechy jsou docela silný a dobře se to vyváří
Motor 2.0 TS 8V je bezproblémový, trošku pije olej, spotřeba kolem 8 litrů-normál ,10-13 sportovní jízda. Startuje velmi dobře i v zimě v mrazech. Občas foukne těsnění pod hlavou, jinak motor vydrží bez problémů 400 000 t. km. Nemá řemen (řetěz), olej stačí polosyntetika 10W-40, náplň 5L.
Jako denní dělník je 2.0 TS ideální, ale přeci jenom 20 let starý auto už má svoje mouchy. Pokud si seš na autě schopen něco udělat tak Ti 75 doporučuji. Servismani se toho bojí a chytají hned rapl, když jim nejde něco povolit. Vytahají z Tebe majlant po stovkách.
Jo a pánové, zapomeňte na to, že zvenku poznáte, jestli auto má samosvor. Pouze podle chování auta, kroutit kolama a sledovat kam se točí druhý je kravina. Na 100 procent to řeknu jenom když převodovku rozdělám.
Problémy :
1. Převodovka, synchrony 2 a 3, malokterý jsou opravený.
2. Rezavá nádrž (mimo 3.0V6-ta má nádrž v kufru), tohle je opravdu problém, jelikož se nedá skoro sehnat nádrž bez koroze.
3. Hardyny (jsou tři)-roztrhaný zpuchřelý, pozná se podle vibrací ve vyšších otáčkách
4.Zadní brzdy-zatuhlý pístky, nefunkční seřizovací šrouby,průsak kapaliny kolem seř. šroubů, částečně se pozná podle nefunkční nebo slabě funkční ručky.
5. Koroze -prahy, piksla na rezervu v místě tažnýho oka,vzadu rohy kufru, místa pro zvedák, podlaha okolo míst pro zvedák, podběhy, lemy blatníků důmyslně ukryté pod plastovým lemem. Na 20 let starý auto to není tak hrozný a plechy jsou docela silný a dobře se to vyváří
Motor 2.0 TS 8V je bezproblémový, trošku pije olej, spotřeba kolem 8 litrů-normál ,10-13 sportovní jízda. Startuje velmi dobře i v zimě v mrazech. Občas foukne těsnění pod hlavou, jinak motor vydrží bez problémů 400 000 t. km. Nemá řemen (řetěz), olej stačí polosyntetika 10W-40, náplň 5L.
Jako denní dělník je 2.0 TS ideální, ale přeci jenom 20 let starý auto už má svoje mouchy. Pokud si seš na autě schopen něco udělat tak Ti 75 doporučuji. Servismani se toho bojí a chytají hned rapl, když jim nejde něco povolit. Vytahají z Tebe majlant po stovkách.
Jo a pánové, zapomeňte na to, že zvenku poznáte, jestli auto má samosvor. Pouze podle chování auta, kroutit kolama a sledovat kam se točí druhý je kravina. Na 100 procent to řeknu jenom když převodovku rozdělám.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
blázníš? ted se teda neuražte, ale dle mího pohledu je to auto fakt ošklivý(teda hlavně na alfu)Petan píše:Pro Kocoura: co se ti nelíbí na designu 75?![]()
sranda, každého věc ... já bych bral tu Haryho, pokud vím nebyl s ní žádný problém, na vlastní oči jsem jí viděl, je udržovaná, celkově vypadá skvěle, zvedák jsem sebou neměl ale nebál bych se toho... navíc můžeš usmlouvat slušnou cenu


2RV147: díky za podrobný info, jinak sem si schopnej v rámci možností na autě udělat tak nějak cokoliv, ikdyž nevim čim mě Alfa překvapí


- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Mně se 75-tka taky moc nelíbila, pořád jsem říkal, taková skvělá konstrukce a taková ohyzdná krabice. Nakonec se mi líbila čím dál víc. Každopádně auto dát na zvedák,jenom projížďkou se toho moc nepozná. No spolehlivost bych alespoň ze začátku moc nečekal,až všechno vyměníš, očistíš tak snad. Pokud auto jezdilo v Čechách očekávej na autě nabastlený silentbloky ze Škodovky,podomácku natahaný dráty, místo sponky kleštěma zkroucenej drát atd..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Sám za sebe můžu říct, že 75 mě očarovala už jako hodně mladého klučinu v době, kdy jsem ještě nevěděl, která bije. Líbí se mi i 155, ačkoliv jí dost lidí odsuzuje kvůli vzhledu.



a dalo by se pokračovat...



a dalo by se pokračovat...

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Napln 5L oleja? Kur\/a ja menim 4L, tak si idem hned doliat
Pozeral som niekde na nete spec. a tam bolo, ze 4L. Ostatne, ked je tam viac oleja, tak sa snad nic nepokazi??
RV: niekde som pisal, ze kazdy TS ma samosvor ale niektori m tu zpucovali, ze maju TS a samosvor neni. Tiez som bol toho nazoru, ze KAZDY TS ma samosvor. Ostatne na co potom take auto? Mne samosvor hapruje a pri lahkom zadku, ked je naprsane, i napriek dobrym pneu prenasat 150 kobyl a 200Nm, konci hrabanim a bez samosvoru neovladatelnym autom v kazdej zakrute ci pri kazdom pridani plynu. Ja som len za zadkolky, ale zadkolku bez samosvoru = to radsej predkolku.
A niekto pisal, ze ma TS bez samosvoru - mohla byt menena prevodovka.
Este by som spomenul loziska - zadne dost hucia, a predne snad len pri drzej jazde v zakrutach, zadne brzdy - nechladene, v teplach a pri prudkom brzdeni treba casto menit platnicky, i napriek tomu sa kotuce zvyknu krutit. S
Samosvor pracuje na odstredivej sile sa mi zda, takze krutenie na zdvihaku nepomoze, najjednoduchsi sposob ako zistit ci ma auto samosvor, na hladkom asfalte vytocit plny rejd, natocit 6000rpm a seknut jednotku, ked ostanu dve ciary a auto sa otoci takmer na kusku do protismeru tak auto ma samosovr. Ak auto spravi obrovsky obluk a zanecha za sebou jednu ciaru - auto nema samosvor.
Ja som na mojom TS spalil lamely gumovanim - brzda, plyn 1 plny na mieste. Teraz ma caka vymena celej prevodovky.
Ta spotreba neviem, ja ked jazdim normalne tak mam 6L/100, ked jej duper fest tak PRIEMER 9L viac som nemal, podla mna je to neskutocny motor co sa tyka spotreby...
Este tyzden-dva a dojde chip zo squadry NL

EDiT: moje prve dni s alfou 75 TS:
http://www.youtube.com/watch?v=oUNZre8BrZU - v 30s ukazka samosvoru, naklad az po omezovac :P

RV: niekde som pisal, ze kazdy TS ma samosvor ale niektori m tu zpucovali, ze maju TS a samosvor neni. Tiez som bol toho nazoru, ze KAZDY TS ma samosvor. Ostatne na co potom take auto? Mne samosvor hapruje a pri lahkom zadku, ked je naprsane, i napriek dobrym pneu prenasat 150 kobyl a 200Nm, konci hrabanim a bez samosvoru neovladatelnym autom v kazdej zakrute ci pri kazdom pridani plynu. Ja som len za zadkolky, ale zadkolku bez samosvoru = to radsej predkolku.
A niekto pisal, ze ma TS bez samosvoru - mohla byt menena prevodovka.
Este by som spomenul loziska - zadne dost hucia, a predne snad len pri drzej jazde v zakrutach, zadne brzdy - nechladene, v teplach a pri prudkom brzdeni treba casto menit platnicky, i napriek tomu sa kotuce zvyknu krutit. S
Samosvor pracuje na odstredivej sile sa mi zda, takze krutenie na zdvihaku nepomoze, najjednoduchsi sposob ako zistit ci ma auto samosvor, na hladkom asfalte vytocit plny rejd, natocit 6000rpm a seknut jednotku, ked ostanu dve ciary a auto sa otoci takmer na kusku do protismeru tak auto ma samosovr. Ak auto spravi obrovsky obluk a zanecha za sebou jednu ciaru - auto nema samosvor.
Ja som na mojom TS spalil lamely gumovanim - brzda, plyn 1 plny na mieste. Teraz ma caka vymena celej prevodovky.
Ta spotreba neviem, ja ked jazdim normalne tak mam 6L/100, ked jej duper fest tak PRIEMER 9L viac som nemal, podla mna je to neskutocny motor co sa tyka spotreby...
Este tyzden-dva a dojde chip zo squadry NL



EDiT: moje prve dni s alfou 75 TS:
http://www.youtube.com/watch?v=oUNZre8BrZU - v 30s ukazka samosvoru, naklad az po omezovac :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
My měli 75 v rodině v roce 1995. Důvod? Tehdy to bylo v kategorii 3-7 let ukrutně hezký auto, o technice jsme neměli ani páru a já až se zpožděním zjistil, co jsme měli doma za pekelný stroj. Akorát to bylo víc v servisu než před barákem
Já říkám furt, že 80 léta byla éra drsných aut, co člověku nic nedají zadarmo. Tehdy se dělala v sérii auta, která člověk musel umět řídit. To už si dneska nikdo netroufne. Prostě doba kategorie B... to už se nikdy nevrátí 


Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Misokgb - Jo ta metoda jak určit samosvor je správná, ale spíš podle chování. 2,5V6 udělá dvě čáry i bez samosvoru
Já mám 5L s novým filtrem a mám to přesně polovinu na měrce. I v manuálu píšou 5L, 4L má 16V TS a kdo ví jestli to není zdroj problémů s klikou.

Já mám 5L s novým filtrem a mám to přesně polovinu na měrce. I v manuálu píšou 5L, 4L má 16V TS a kdo ví jestli to není zdroj problémů s klikou.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti