zde. píše:... Kdyby byl někdo tak hodný a našel statistiku za 2012, já už nemám čas.
Vždycky jsem byl hodný
http://old.autoklub.cz/acr/autoskoly/do ... 1_7_12.pdf
Takže situace za prvních 7 měsíců roku 2012 je stejná (dokonce lepší o 1,58% ale to je zanedbatelné).
Kde jsou ty hromady mrtvol?
Já chápu, že to bylo myšleno v případech, kdy se starší auto srazí s novějším, ale nevím jestli je vhodné problém* řešit častější frekvencí návštěv na STK, ekopoplatky, šrotovným a podobnými socialistickými nesmysly či zmrdskými články s frázemi jako:
V Česku jezdí ve srovnání s vyspělými evropskými zeměmi příliš stará auta. Jejich průměrný věk je 14 let. Nyní se zdá, že stát začne konečně výrazněji tlačit na zlepšení tohoto stavu. nebo
Donutit řidiče, aby kupovali modernější, a tudíž zákonitě bezpečnější a ekologičtější automobily, chtějí české úřady tím, že zpřísní dohled nad těmi starými.. Co mají nějací státní zaměstnanci, kteří nic netvoří, někoho něco, dohajzlu, nutit?!
"V porovnání s hlavní příčinou nehod, zavinění řidičem (těch bylo 51 350), je to samozřejmě jen zlomek. Na druhou stranu se ale stalo velké množství dopravních nehod, které vznikly s přispěním špatného stavu vozu, nebo tento stav zhoršil následky havárie," dodává ředitel dopravních policistů. Tak o co jde?
Své nepochybně udělají v budoucnosti i městské ekologické zóny, do nichž by mohly vjíždět pouze ty automobily, jejichž motory splňují moderní emisní předpisy.
A na světě bude krásně
*žádný není (uměle vytvořené nepočítám).
Nejhorší je, že státní rozpočet jde do hajzlu a my to budeme řešit (čti zpomalíme rychlost zadlužování) zvyšováním daní a posilováním pravomocí úředníků, aby mohli svůj drahocenný čas trávit vymýšlením nesmyslů které jen obtěžují.