HW a SW pro diagnostiku

Odpovědět
Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 7.6.2013, pát 21:18

Potřebuji poradit s xenony.Koupil jsem si VAG-kkl i ELM 327 .S ELM327 bych se měl dostat na Xenony ale v programu ECUScan jsem xenony nenašel tak v jakém programu se do nih dostat ? :smt102
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Lubbina
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 370
Registrován: 25.3.2013, pon 17:30
Bydliště: J.Hradec

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Lubbina » 7.6.2013, pát 21:32

Jakou verzi Ecuscanu máš?.Já mám 3,6 A xenony tam jsou a s upravenym ELMem se na ně v pohodě připojim
AR 156 SW,2,4 MJet

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 7.6.2013, pát 21:39

Aha já mám 2.6 Hm. Tak 3.6 už mám, a je tam kolonka xenony tak uvidím.Díky.
Tet otázka, zda budu muse ten kabel kvůli xenonům upravovat. A dotaz.Po úpravě (což je asi to odpájení miniaturního odporu ?? ) bude ten kabel fungovat i na jiné vozi nebo už bude jen pro alfu?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Petr147 » 7.6.2013, pát 23:33

jsem myslel, že ty povídačky o odpálení kabelu při připojení na některé značky jsou blbost a od té doby, co jsem zkoušel připojit kkl k Fordu, tak nefunguje :D

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 8.6.2013, sob 07:48

To už jsem od koho si též slyšel že připojil VAG-KKL(což by mělo s tím přepínačem fungovat pouze pro FIAT) ke golfu a zhořel mu.Ale ELM327 je universal jen otázka jestli to bude platit po odpájení toho nesmislu. Nebo co se potom změní. :-k ?
Jinak dnes odzkoušeno na verzy 3.6 kabelem Elm327 a k motoru jsem se bezproblému připojil ä ke xenonum nikoli.Budu ho tedy muset upravit?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Lubbina
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 370
Registrován: 25.3.2013, pon 17:30
Bydliště: J.Hradec

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Lubbina » 8.6.2013, sob 18:24

Jo jo bez ůpravy(odpájení odporu R04)to jde jen na motor,když odpor vyhodíš,tak půjdou i xenony a ostatní věci.Stim jestli to pujde na jiný auta zkušenost nemám,my máme v rodině všichni jen italy.
AR 156 SW,2,4 MJet

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 8.6.2013, sob 19:23

Tak na xenony jsem se dostal KKLkem ale na palubní pc(ICS) nikoli tak to odpájím a uvidím.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 25.7.2013, čtv 17:32

Tak jsem se chtěl na to vrhnout ale zjistil jsem že soudruzi z číny trochu přeházeli tišták tak že podle tohoto návodu už to neudělám
http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493
Lubina píšeš o odporu O4 ale ten jsem tam též nenašel. Můžete mi prosím hodit foto kde se ten bazmek nalézá. Díky
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od wejwy » 25.7.2013, čtv 19:48

je tam schéma, tak si to podle něj najdi, ne.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Deathmann
Uživatelský avatar

Příspěvky: 48
Registrován: 20.10.2010, stř 08:05

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Deathmann » 26.7.2013, pát 08:01

Zip166JTD píše:Tak jsem se chtěl na to vrhnout ale zjistil jsem že soudruzi z číny trochu přeházeli tišták tak že podle tohoto návodu už to neudělám
http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493
Lubina píšeš o odporu O4 ale ten jsem tam též nenašel. Můžete mi prosím hodit foto kde se ten bazmek nalézá. Díky
Cau,musis projet ten topic uplne celej,protoze tech verzi je nekolik a u nekterych se musi odpajet jinej odpurek,ale u vetsiny staci ten R14 nebo R04..
Alfa romeo 147 1,9 JTD (2002)

Lubbina
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 370
Registrován: 25.3.2013, pon 17:30
Bydliště: J.Hradec

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Lubbina » 26.7.2013, pát 10:26

Jak píše Deathmann,musíš to téma projít celý,určitě se tam řešila i tvoje verze.
AR 156 SW,2,4 MJet

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Vlado » 26.7.2013, pát 10:34

Zip166JTD píše:To už jsem od koho si též slyšel že připojil VAG-KKL(což by mělo s tím přepínačem fungovat pouze pro FIAT) ke golfu a zhořel mu.Ale ELM327 je universal jen otázka jestli to bude platit po odpájení toho nesmislu. Nebo co se potom změní. :-k ?
Jinak dnes odzkoušeno na verzy 3.6 kabelem Elm327 a k motoru jsem se bezproblému připojil ä ke xenonum nikoli.Budu ho tedy muset upravit?
vidis to ja sa ELM na motor nepripojim ...ostatne ide
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 31.7.2013, stř 20:13

Jo aháááá jééé tak díky :smt023 . Já si toho nevšim že to pokračuje..... . Ale jinak občanku vlastním fakt :-D .. Jo jo už jsem našel svůj tišták .....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od petr164 » 1.8.2013, čtv 12:52

Elm má s ML 4.1 i 1.7 problémy. Zkus KL s 3pin redukcí nebo OBD Key, soft Multiecuscan 1.5.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od petr164 » 1.8.2013, čtv 12:58

Jinak kdo moc šetří, má starostí za tři. Ficom je jako náhrada původních Examinérů hodně dobré řešení za 6500,- bez DPH (7700,- s).
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petrvi

Příspěvky: 34
Registrován: 9.10.2012, úte 12:00

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od petrvi » 2.8.2013, pát 07:47

Ahoj, mohli byste mi poradit?
Co je možné diagnostikovat u Spideru r.v. 2001 (motor TS, 110kW) a jaký hardware a software je k tomu ideální?
Díky
Petr
Alfa Romeo Spider 2.0 TS 2001

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od pedro m » 2.8.2013, pát 08:50

petr164:
umi to neco vic nez FES/MES ?
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Zip166JTD » 16.8.2013, pát 18:24

Tak na ICS jsem se nedostal ani po odpájení odporu. No nedá se ....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od CZ_Luky » 9.9.2013, pon 14:38

Zdravím,

máte někdo zkušenost s tímto konkrétním kabelem?

http://www.easydiag.cz/easydiag/eshop/1 ... icky-kabel

Přemýšlím o kabelu, kterým se dokážu připojit k motoru a bodycompu a tenhle dle popisu nevypadá zle. Případně mi něco doporučte.

Díky
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Franik » 28.9.2013, sob 20:41

Kdo dokáže na ELMu odpájet ten odpor aby kabel chodil na všechny jednotky? A byl by ochoten ten kabel upravit, samo cenu respektuji. Kabel zatím nemám, případně si ho koupím a pošlu ho, nebo ho zakoupím přímo upravenej. ještě sletovat pár drátků dohromady to jo, ale jak už jde o tišťáky tak do toho radši nepujdu. :cry: koukal jsem přímo na tento: http://aukro.cz/nova-verze-elm327-unive ... 60793.html po komunikaci s prodejcem se musí odstranit právě ten odpor. děkuji moc.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

patik

Příspěvky: 25
Registrován: 4.2.2013, pon 11:58
Bydliště: Uherské Hradiště - Brno

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od patik » 28.9.2013, sob 21:12

Čau,
nemáte někdo na půjčení kabel na napíchnutí v Brně? Na AR159.
díky

filipes
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 6.10.2011, čtv 13:18
Bydliště: Praha 9

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od filipes » 28.9.2013, sob 21:54

Franik píše:Kdo dokáže na ELMu odpájet ten odpor aby kabel chodil na všechny jednotky?
Věř tomu, že to dokážeš taky.
Důležité je najít ten správný, nemusíš ho ani odpájet, stačí vzít šroubovák a zatlačit na něj z podélné strany (tam kde není cín), není potřeba ani moc velká síla, aby jsi ho odloupnul. Pokud je vedle něj něco napájeného, tak ho tlač směrem od té součástky, aby jsi ji nevzal s ním, když ho odloupneš, a je dobré neškrábnout při tom tišťák.
Udělal jsem to už u dvou krabiček a obě fungují, jednotky v autě taky přežily.:wink:
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Franik » 28.9.2013, sob 22:23

dvě přežily zkusíš třetí? :-D S mojema zkušenostma s opravou elektoniky, naposled služební telefon přestal zvonit tak jsme se na něj chtěli podívat takže otevřít, při ruce dláto a jal jsem se otvírání když už to skoro bylo tak se smeklo a já zabořil dláto hluboko do těla přístoje. Opraveno výměnou za nový mobil, horší bylo že z toho starýho už nešly ani vytáhnout tel. čísla ze seznamu. :oops:
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

BSC

Příspěvky: 52
Registrován: 16.2.2010, úte 19:04
Bydliště: Brno

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od BSC » 28.9.2013, sob 23:24

Já ho na prasáka odřízl skalpelem. Chtěl jsem ho taky nejdřív odpájet, ale když jsem viděl, jak je miniaturní, tak jsem to řešil takto. Myslím, že je to nejšetrnější řešení, pokud nejsi extra zručnej.
AR 159 2.4 JTDm 154 kW
ex AR 147 1.6 T.S. 77 kW

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: HW a SW pro diagnostiku

Příspěvek od Franik » 29.9.2013, ned 12:22

domlouvám to s Filipsem, bude výměna zkušeností. :smt044 Všem dík.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a elektroinstalace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů