Tlak Turba
Re: Tlak Turba
yan.ko-Chipem to asi nebude kdyz ten mam v aute pul roku a tohle dela maximalne mesic ;-) Kazdopadne vse nasvedcuje cidlu, kdyz zasunu klic, tak budik hned vyskoci nad nulu, coz je blbost a kdyz mam volnobeh, tak je budik pod prvni carkou, coz je taky blbost, takze na 99% je to cidlo. V pondeli se stavi kolega alfista, zkusim jeho cidlo a pak objednam nove ;-)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Tak ono chvili trva, nez clovek vystrizlivi z euforie z toho vykonu navic a zacne si vice vsimat veci okolo. Spise nez cidlo bych ale podeziral zatuhle lopatky regulace turba.
Alfa Romeo Perfection
Re: Tlak Turba
Tak kdyz mi to do kopce netahne jak ma, tak toho bych si vsiml ;-) Ale v pondeli uvidim, mam stejny projevy jako kdyz honzat a par dalsich lidi meli prave vadny to cidlo. V pondeli zkusim jiny a uvidim ;-) Ale to ze budik ukazuje pouze pri zapnutym klicku a pri vypnutym motoru je blbost, takze to vidim na to cidlo ;-)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Tlak Turba
ja napríklad nemám čip a všimol som si podobné reakcie ukazovateľa tlaku turba...
Počkám čo to spraví tebe tá výmena, lebo vo svojom okolí nepoznám nikoho so 159tkou, snáď odstrániš závadu
Počkám čo to spraví tebe tá výmena, lebo vo svojom okolí nepoznám nikoho so 159tkou, snáď odstrániš závadu
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Ty jo, první oficiální pomluva, to jsou mi věci.yan.ko píše:Tak ono chvili trva, nez clovek vystrizlivi z euforie z toho vykonu navic a zacne si vice vsimat veci okolo. Spise nez cidlo bych ale podeziral zatuhle lopatky regulace turba.
Napíšu Vám, jak se může jednodušše zkontrolovat.
Když jedete, (jedno jaký rychlostní stupeň, samozřejmě čím výšší, tím lepší) máte vyřezano na neutrál, tak ručička na tlaku turba musí ležet na 0, pokud zařadíte, musí se zvednout mezi 0-1 dílkem, vše se dělá bez šlapání na plyn.
Samozřejmě diagnostika ukáže víc, tohle je taková rychlá rada.
Naposledy upravil(a) cendler dne 23.6.2013, ned 14:01, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
?cendler píše:Ty jo, první oficiální pomluva, to jsou mi věci.yan.ko píše:Tak ono chvili trva, nez clovek vystrizlivi z euforie z toho vykonu navic a zacne si vice vsimat veci okolo. Spise nez cidlo bych ale podeziral zatuhle lopatky regulace turba.
Alfa Romeo Perfection
Re: Tlak Turba
To, ze je nekdo paranoik neznamena, ze po nem nejdou 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Tlak Turba
To s tou pomluvou jsem moc nepochopil.Jako na šarkana? Tak soft dělal šarkan,ale dolaďovali mi ho na míru kluci v autoscanu a jako jestli mi auto netáhne do kopce jak má,zvlášť na trase kterou jezdím skoro denně,tak v tom kopci poznám když něco není jak má být :-) Jinak rychlá rada je jak říká Cendler,předtím mi ručička při vyřazení rychlosti padala až k nule a teď visí kousek pod první čárkou.A při zasunutém klíčku už vyskočí těsně nad 0.Každopádně zítra to projedu s jiným čidlem pro 100% jistotu a bude to vyřešený
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Tlak Turba
no ako Keizi, poriešil si niečo, bolo to to čidlo turba 

AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: Tlak Turba
Taky mě to zajímá.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Tlak Turba
Takže dnes definitivně dořešeno novým čidlem plnícího tlaku.V pondělí jsme si dali sraz s Pavlem33 protože pracuje v Jihlavě a zkusil jsem jeho čidlo,hned po zapnutí klíčku rafička ležela dole na nule,po nastartování a popojetí a vyřazení zůstala zase na nule a na mém testovacím kopci už vše fungovalo jak má.On ten tlak v turbu poklesne i tak cca o 1 dílek,ale na zátahu auta to není znát.Se špatným snímačem to bylo tak,že jsem držel pedál na podlaze,rafička lítala nahoru a dolů a podle toho i auto táhlo nebo netáhlo.Takže jsem Pavlovi jeho čislo vrátil zpět do auta a hned objednal v abcdily nové od Bosche za 1400 kč (nejlepší cena) a dnes namontoval.Sice večer,takže projížďka nebyla,ale už po nastartování se rafička chová jak má.Ještě koncem minulého týdně jsem čidlo zkoušel čistit a to nezabralo.
Takže projevy podle kterých se to asi dá rozpoznat,protože stejné projevy měl i HonzaT který mi po netu dost pomohl,za což mu díky
1.Projev problému-Po zasunutí klíčku do zapalování nesmí rafička takto povyskočit.Musí ležet na nule 2.Projev problému-Po projetí a vyřazení rychlosti (plyn na volnoběh) musí být rafička volnoběhu těsně nad nulou,opravdu kousíček.Mě držela až takhle vysoko A tady máte video jízdy do kopce.Táhlé stoupání,zařazená 4,nechat padnout otáčky pod 1900 a dát pedál až na podlahu.Turbo musí zatlačit naplno a klesnout cca o dílek,nesmí to být znát na zátahu.Na mém videu je to vidět až od času 0:25 protože předtím se mi nějak nedařilo se dostat do těch otáček,furt jsem jich měl víc nebo vyšší rychlost a nebylo to tak zřetelný
(ten hluk jde z ventilátoru,protože jsem měl klimu naplno a fučela přímo na mobil
)
http://www.youtube.com/watch?v=vLj1aEf2 ... e=youtu.be
A tady staré verzus nové čidlo:
Takže projevy podle kterých se to asi dá rozpoznat,protože stejné projevy měl i HonzaT který mi po netu dost pomohl,za což mu díky

1.Projev problému-Po zasunutí klíčku do zapalování nesmí rafička takto povyskočit.Musí ležet na nule 2.Projev problému-Po projetí a vyřazení rychlosti (plyn na volnoběh) musí být rafička volnoběhu těsně nad nulou,opravdu kousíček.Mě držela až takhle vysoko A tady máte video jízdy do kopce.Táhlé stoupání,zařazená 4,nechat padnout otáčky pod 1900 a dát pedál až na podlahu.Turbo musí zatlačit naplno a klesnout cca o dílek,nesmí to být znát na zátahu.Na mém videu je to vidět až od času 0:25 protože předtím se mi nějak nedařilo se dostat do těch otáček,furt jsem jich měl víc nebo vyšší rychlost a nebylo to tak zřetelný


http://www.youtube.com/watch?v=vLj1aEf2 ... e=youtu.be
A tady staré verzus nové čidlo:
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba



AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Tlak Turba
Presne tak tiez som to mal a uz mam cidlo tiez menene.. rucicka sa nevracala na volnobehu na nulu.. 

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Tlak Turba
myslím že ja mám tiež ukazovateľ až niekde na prvej čiarke, takže predpokladám že tiež to čidlo
super že si dal info, pomohlo mi to v rozhodovaní či to riešiť 


AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Je zajímavý, že většinou co na Italským autě odejde vyrobila Německá firma BOSCH.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 28.6.2013, pát 09:35, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Tlak Turba
kejzi: super dokumentace, jen se zeptám pro info (kdyby mě to taky potkalo), co chcou za nové čidlo?
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
lukee píše:kejzi: super dokumentace, jen se zeptám pro info (kdyby mě to taky potkalo), co chcou za nové čidlo?
Když budeš pořádně číst, tak tam cena je uvedena.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Tlak Turba
Ja jedno cidlo mam ak by niekto chcel.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Jak to tady čtu, tak mě asi také čeká výměna toho čidla 

Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Tlak Turba
lukee: Jak píše mcernoch,je to tam :-) 1400 kč jsem za něj dal
Jinak já jak koukám na příspěvky zpět,tak už vlastně od začátku když auto ještě mělo DPF,tak mi to čidlo už asi kecalo,protože mi vždycky ručička zůstala kousek nad 0 i na volnoběh,teď padne krásně na nulu,ale problémy začaly až cca před měsícem,kdy to auto fakt netáhlo jak má,zato po dnešní cestě do práce a zpět,musím říct že takhle hezky snad ještě nejela

Jinak já jak koukám na příspěvky zpět,tak už vlastně od začátku když auto ještě mělo DPF,tak mi to čidlo už asi kecalo,protože mi vždycky ručička zůstala kousek nad 0 i na volnoběh,teď padne krásně na nulu,ale problémy začaly až cca před měsícem,kdy to auto fakt netáhlo jak má,zato po dnešní cestě do práce a zpět,musím říct že takhle hezky snad ještě nejela

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Tlak Turba
a ešte taká otázka - myslíte že je na 8v a 16v rovnaký snímač tlaku alebo je tam rozdiel. Lebo ja sa do áut veľmi nevyznám a neviem ani kde by som ten snímač našiel a cez víkend som to doma neporiešil, a som písal kamarátovi čo predáva autosúčiastky a poslal mi tento istý čo mal kejzi, tak sa pre istotu pýtam
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: Tlak Turba
takže snímač vymenený, už funguje ako má
ale keď mi ho bracho vytiahol bol celý zanesený nejakým cajrajtom...nečistili ste to niekto, neexistuje nejaký dobrý prípravok čo sa dá streknúť niekde do sania že by to prečistil? nemáte niekto skúsenosti že by ste poradili čo by som tam picol nech sa mi to všetko nezadr...nezanesie
mám ešte stále DPF, EGR a klapky ON, tak tie tomu asi pomáhajú, snáď to neprepúšťalo turbo olej do sania, to by bolo horšie
ale keď mi ho bracho vytiahol bol celý zanesený nejakým cajrajtom...nečistili ste to niekto, neexistuje nejaký dobrý prípravok čo sa dá streknúť niekde do sania že by to prečistil? nemáte niekto skúsenosti že by ste poradili čo by som tam picol nech sa mi to všetko nezadr...nezanesie

AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- marianekk
- Příspěvky: 20
- Registrován: 11.2.2012, sob 23:52
- Bydliště: Kosice, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Zdravim Alfisti, vedel by mi niekto poradit /pomoct/....pravdepodobne mi odislo cele turbo.......akonahle idem nad 4000 ot. auto hned padne do nudzoveho rezimu.....najprv mi diagnostikovali, ze to bude overboost...zaplatil som za neho 90 eur plus praca.....sadol som do auta a opat sa to zopakovalo....riesil som to v original AR servise v Kosiciach, ponukli mi 2 mozsnosti.... nove turbo so vsetkou robotou okolo toho by vraj vyslo na 1 900 eur! druha moznost bola repasovat to moje turbo...za lacnejsi peniaz, ale mam z toho obavy, ci to bude ficat ako pred tym...jazdim s tym dlhe trasy /SK-UK/......ma uz niekto skusenost s vymenou turba v 159? dik
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Tak dnes konečně proběhla výměna snímače. Provozní test provedu zítra cestou do práce. Ovšem už teď je vidět změna - viz foto

EDIT: ještě abych nezapomněl, chci stejně jako kejzi poděkovat http://www.abcdily.cz, za rychlé a levné dodání snímače.


EDIT: ještě abych nezapomněl, chci stejně jako kejzi poděkovat http://www.abcdily.cz, za rychlé a levné dodání snímače.
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
- MichalP
- Pozorovatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
- Bydliště: Dobřany u Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
to je focené za jízdy nebo když stojíš bez plynu nebo jak?
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 3 hosti