Nazdar chlapi.
Dnes jsem se flákal, tak jsem mrkl na měření vstřiků. 1 2 3 4 ukazuje v podstatě pořád stejné hodnoty, 5 mi ukazavala chvílama i 1,45 1,55 1,64 je to normální ? A hlavně celou dobu pořád více než ostatní vstřiky.Měřeno na volnoběh 90°c. Tabulka viz foto asi po 20 minitách stání již na místě.
Zdá se mi že mám chrotvavej zvuk na můj vkus více, ve vnitř za jízdy ok nic neslyším, ale pokud stojím u auta venku , hlavně z boku tak to je traktor.
Jinak auto jede, startuje, spotřeba vše OK.
1 4 vstřik mi měnili, ale žádná změna se nekonala.
Je normální, že ten 5 vstřik má trochu jiné číslování? A to číslo má jen smysl při objednávání vstřiků?
Možná moc řeším.
Díky za názory

Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTD Q-Tronic 147kW.
DPF Off, EGR Off, SWIRL Off. Bejvalo. Nyní Porsche Cayenne :)