Jazdená Brera
Jazdená Brera
Ak kupujete jazdenú Breru, tak si pozrite zaujímavý test: http://www.topspeed.sk/alfa-romeo-brera-test/5158
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4044
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Jazdená Brera
Brera se sporákem 
Jinak to na mě dělá dojem, že s ní ujel 20km a hned tvoří recenze = test o ničem.
Závady auta jsou zcela jinde než zmíněné nesmysly jako "Zarytí Alfitsti budú tvrdiť, že tieto autá sú spoľahlivé a bezproblémové. Neverte im. K štandardným nedostatkom patria problémy s elektronikou všetkého druhu. Často zlyháva navíjanie bezpečnostného pásu. Ďalším bežným nedostatkom talianskych áut, ktoré platia aj pre Breru, je častá korózia výfuku a pružín."

Jinak to na mě dělá dojem, že s ní ujel 20km a hned tvoří recenze = test o ničem.
Závady auta jsou zcela jinde než zmíněné nesmysly jako "Zarytí Alfitsti budú tvrdiť, že tieto autá sú spoľahlivé a bezproblémové. Neverte im. K štandardným nedostatkom patria problémy s elektronikou všetkého druhu. Často zlyháva navíjanie bezpečnostného pásu. Ďalším bežným nedostatkom talianskych áut, ktoré platia aj pre Breru, je častá korózia výfuku a pružín."
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Jazdená Brera
Je to taková obecná směska "co Google dal". Snad v tom opravdu jel (2.2 JTS?), ale nedozvěděl jsem se, co tedy autor konkrétně vytýká testovanému kusu, krom tužšího řazení.
K té tuhosti - 2.2 JTS nehodnotím, nejel jsem. Řadička u TBi - nic lepšího jsem zatím v ruce neměl. Řadit lze lehce dvěma prsty, krátké dráhy, samo a přesně to zapadá, prostě radost. V Oktě je tuhost přibližně stejná, ale dráhy jsou delší a podstatně gumovější. Zajímalo by mne s čím tedy srovnával autor testu. Kdyby napsal srovnání oproti BMW 3, Mercedesu C, atd... tak bych to bral. Takhle je to jen plácání.
Volant, nebo jak jsem z článku pochopil tuhost řízení - to je další nesmysl, to snad ani nemá cenu komentovat. Jestli to porovnával s nějakou přeposilovanou nákupní taškou, tak si spletl redakci.
Spojka - neřekl bych, že je tužší. Je sportovně ostřejší a zabírá mnohem dříve. Na to je potřeba si zvyknout.
Během testu mu odešla elektrika nebo navíjení pásů??? Ne? Ale je to Alfa, takže to musíme do "testu" napsat, protože to za dalších 5 km určitě odejde... A proč nevyfotil ty rezaté trubky výfuku a pružiny?
Běžel jsem se hned podívat na výfuk a... dobrý
.... zatím 
Sám si hned v následujícím odstavci protiřečí, když píše:
"Brery ... nájdete často s malým počtom najazdených kilometrov a v takmer pôvodnom stave"
Spíš to na mě dělá dojem, že se v 2.2 JTS projel, nenašel nic zásadního proti, tak si někde vygooglil "jedna paní povídala". Jak může od klávesnice hodnotit jízdní vlastnosti ostatních motorizací Brery, když v nich nejel? Statistika TUV - o ničem. A neházel bych do jednoho pytle 159 a Breru. Ačkoli technicky příbuzné, 159 se dělala ve fabrice Fiatu, Brera s extra péčí u Pininfariny. A další nepřesnosti... Parkovací senzory neměly všechny Brery. V základu měla Brera ALU R17, ne 16. (16 nemám ani v techničáku), atd...
---
Koukám znova na fotky, a je to naprostý holátko. Sporák se u nás snad ani neprodával, nemá to hliník na středovém panelu, sedačky hadr, předfacelift... auto dotažené někde z Turecka. A co to má nalepené na předních blatnících za plasty? Že by bojová verze "Brera Scout" ???
K té tuhosti - 2.2 JTS nehodnotím, nejel jsem. Řadička u TBi - nic lepšího jsem zatím v ruce neměl. Řadit lze lehce dvěma prsty, krátké dráhy, samo a přesně to zapadá, prostě radost. V Oktě je tuhost přibližně stejná, ale dráhy jsou delší a podstatně gumovější. Zajímalo by mne s čím tedy srovnával autor testu. Kdyby napsal srovnání oproti BMW 3, Mercedesu C, atd... tak bych to bral. Takhle je to jen plácání.
Volant, nebo jak jsem z článku pochopil tuhost řízení - to je další nesmysl, to snad ani nemá cenu komentovat. Jestli to porovnával s nějakou přeposilovanou nákupní taškou, tak si spletl redakci.
Spojka - neřekl bych, že je tužší. Je sportovně ostřejší a zabírá mnohem dříve. Na to je potřeba si zvyknout.
Během testu mu odešla elektrika nebo navíjení pásů??? Ne? Ale je to Alfa, takže to musíme do "testu" napsat, protože to za dalších 5 km určitě odejde... A proč nevyfotil ty rezaté trubky výfuku a pružiny?
Běžel jsem se hned podívat na výfuk a... dobrý


Sám si hned v následujícím odstavci protiřečí, když píše:
"Brery ... nájdete často s malým počtom najazdených kilometrov a v takmer pôvodnom stave"
Spíš to na mě dělá dojem, že se v 2.2 JTS projel, nenašel nic zásadního proti, tak si někde vygooglil "jedna paní povídala". Jak může od klávesnice hodnotit jízdní vlastnosti ostatních motorizací Brery, když v nich nejel? Statistika TUV - o ničem. A neházel bych do jednoho pytle 159 a Breru. Ačkoli technicky příbuzné, 159 se dělala ve fabrice Fiatu, Brera s extra péčí u Pininfariny. A další nepřesnosti... Parkovací senzory neměly všechny Brery. V základu měla Brera ALU R17, ne 16. (16 nemám ani v techničáku), atd...
---
Koukám znova na fotky, a je to naprostý holátko. Sporák se u nás snad ani neprodával, nemá to hliník na středovém panelu, sedačky hadr, předfacelift... auto dotažené někde z Turecka. A co to má nalepené na předních blatnících za plasty? Že by bojová verze "Brera Scout" ???

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Jazdená Brera
Praxe, ne "novinařina" od klávesnice ... spolehlivost po 60.000 km:
http://www.carscoops.com/2013/04/idrive ... -good.html
"Mind you, he has already covered 60,000 km (37,000 miles), all of them trouble-free, which shows that worries of reliability are also a thing of the past. After three years of everyday use, the interior shows no signs of wear and tear and, once on the move, nothing creaks or groans."
http://www.carscoops.com/2013/04/idrive ... -good.html
"Mind you, he has already covered 60,000 km (37,000 miles), all of them trouble-free, which shows that worries of reliability are also a thing of the past. After three years of everyday use, the interior shows no signs of wear and tear and, once on the move, nothing creaks or groans."
Alfa Brera 1750 TBi
-
Talianskevrakovisko
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10.8.2013, sob 18:14
Re: Jazdená Brera
Ja mám breru 2.2 jts a radenie je super a mam TI upravu
Re: Jazdená Brera
Ty voe já to radši,už dál nečtu každej kolíík je dnes testmajstr přes auta jak píše adamsquare 20 km a je po testu
jaký závady dnes řeší třeba bmw a podobný kapacity nikdo nepíše... destrukce bloků apod.Proti tomu mají alfy dětskou chřipečku. 


AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host