Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Odpovědět
speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7267
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od speedy » 14.8.2013, stř 23:47

slušnej nákup, skoro mám výčitky, že svoje autí odbejvám :-D

copak se bude dít s motorem?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 15.8.2013, čtv 06:44

Nové ložiska, všechny gufera, kontrola kliky, trošku jsem upravil olej čerpadlo kvuli olej chladiči, přidání čidel tlak.
Rovnou se bude vyvařovat, bo to pěkně kvete a když tam teď je místo tak to je ideál.
Až bude hotovo (snad za mesic) tak to sem picnu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od roberto37 » 15.8.2013, čtv 07:00

Kam umístíš ten budík tlakoměru? a popisoval jsi někde jak jsi montoval chladič oleje a co vše jsi musel upravovat?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 15.8.2013, čtv 07:11

Budík do kastlíku před spolujezdcem, případně pokud se vleze tak od popelniku tak jak ho ma yan.ko.

Na chladič tu je cele vlakno
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 16.8.2013, pát 23:34

Tak pokračování, dneska jsem musel shodit hlavu bo gufera driku ventilu sou mrtve. Rovnou sem zkusil zalit valce, no po dvou hodinach ze vsech ubylo z druheho (nebo tretiho ted nevim) ubylo nejvice cca 1/5 valce. Takze zvazuju jestli vymenit krouzky a nebo se na to vybodnout.

Dva valce uz maji trosku nacatou vlozku, ani ne vydrenou, ale objevuje se tam povrchova koroze a neni videt honovani.

Jinak 230tkm, origo WP jak nova (ale nahradi ji nova origo WP) origo predni spodni ramena jeste docela cajk.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od yan.ko » 17.8.2013, sob 08:22

Kdyz uz je hlava dole, tak bych checknul i voditka ventilu a rovnou trosku tu hlavu poladil.
Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 08:24

No to je tak nejak v planu, puvodne mela zustat na aute. Az bude trosku casu tak se stavim na poradu :smt023
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 08:29

Jinak plany jsou takove, ze ted co dorazi nova lahev CO2 se bude delat tak 3tydny na aute dokud bude pekne pocasi. Pak se slozi motor, udela klima, oprava elektro dalsich tisic veci a da do auta.
Nove saly uz lezi na poste vcetne axialnich. Bohuzel na tech neni zadne cislo nic a zmerit jsem je zapomel tak snad budou ok.

Jinak ta hlava byla delana (nekdy), pred cca rokem mela tlaky vsechny pres 12bar. Docela me prekvapilo jak jsou na tom ventily a ze pisty neudrzi ani vodu.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.8.2013, sob 09:24

Clovece, pokud neni videt honovani, tak uz je to dost jety, co jsem videl motory pres 200tkm tak tam porad bylo videt...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 10:09

Dneska na to mrknu. Vcera v 11 uz nebylo moc svetla :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 19:54

Tak dnesni pokracovani, 3 hodky jsem vyrabel stahovak na pruziny ventilu a nakonec jsem je stejne musel vymlatit :-D
Vlozky sou KO, fotky hodim zitra, uz nekde poptavam nejaky vybrus a honovani.
A ostriky pistku taky v prdeli, jeden de profouknout ostatni otviraj uz pri 1bar.

Ze sem do toho vrtal :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Petr147 » 17.8.2013, sob 20:57

No jo, nesmrtelný motory, si nedělám iluzi, v jakém stavu je ten můj... :D

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 21:10

Jako serpes, nemusel sem to delat a ten motor by dost jeste nalital bez vazenjsich problemu. Ale kdyz uz to delam tak uz to delam poradne.
Preci jen, je to 16let stary stroj...

Snad se to da nejak rozumne dokupy...

edit: Jinak s hlavou jsem udelal dobre, tri gufirka byli jen volne nasunuty na driku ventilu. Vubec nedrzeli voditku jak maji
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od yan.ko » 17.8.2013, sob 21:23

pruziny stahnes truhlarskou svorkou. Anebo provrtanym plochym klicem.







Nedame turbo? Jen tak zlehka, pul baru :wink:
Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 17.8.2013, sob 21:36

To problem nebyl ja si ten stahovak vyrobil pekne pakovy. Jenze klinky co drzi v misce tam byli tak "zarezle" ze to ven proste neslo. Pomohla az hruba sila, ale s rozumem. Kratky Gola nastavec 24 orech, ventil vypodlozen hlinikem. Slo to hezky, gumovou palici.

Pokud tohle bude ok tak turbo za rok :supz: :smt118

Jinak jsem si objednal kleste na tesneni driku a ted mi doslo, ze na nasazovani je vlastne nebudu vubec potrebovat a dolu jsem je dal kombinackama :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 18.8.2013, ned 23:39

Tak dneska nejake pokracovani, ventily +/- vylesteny. Jen ze strany pistu je na nich pripeceny nanos a ten dolu nejde. Tak tam asi zustane.
Blok sem vytahl na slunce, ve skutecnosti to vypada trosku lepe nez na fotkach, ale stejne stim bude potreba neco udelat. Otazka je jesti to bude potreba cele nechat vybrousit a pote ktomu odpovidajici kruhy a nebo bude stacit do nove "prefinishovat".
A co se tyce voditek tak u na strane vyfuku je tam trosku vetsi vule, ale u vsech voditek se vsemi ventily je stejna takze to bude asi ok.

Fotky jsou tady http://sdrv.ms/14bpaPB
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

P3TR
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 263
Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
Bydliště: Volary
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od P3TR » 19.8.2013, pon 12:44

Parádní fotoseriál :smt041 Ta karoserie už má opravdu nejlepší za sebou.. To je původem z čr ?
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 19.8.2013, pon 16:22

Ta kastle je jeste zachranitelna, je tam problem ze to proste rezne brutalne kolem der, jinak to je docela v pohode. Cele se to ocisti a udela na poradek. Uz na to sahat nebudu :-D
Auto je puvodem z italie.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Danni » 20.8.2013, úte 19:44

tak hnije ti to skoro jak mne len mne hnije jedna strana auta horsie prakticky bez zachrany a druha je skoro v pohode :smt102 auto mam z nemecka...
inak pekna praca aj foto len kto to foti? abo mas nejaky odopny fotak? :D
tie valce vyzeraju ako keby to auto velmi dlho stalo skoro jak hrdza
ale skladat to to bude zabava daj vediet kolko skrutiek ti ostane :D snad ziadna dolezita =D>
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 20.8.2013, úte 19:53

Ten fotak fotil krasne, jenze jak je od oleje tak nejak neostri + se v nem neco povolilo tak to foti priserne strasne dlouhou zaverku to drzi.
Sroub nezustane zadny, zakladni pravidlo je davat hnedh všecny šrouby na svoje misto.

Ty valce jsou tak vyrezle bo vnich byla voda.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Danni » 20.8.2013, úte 20:08

no tiez ked chcem niekedy nieco odfotit tak pozrem na ruky a si to aj rozmyslim :-D
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 21.8.2013, stř 18:00

Tak po uvažování o honování jsem objednal honovací nástavec a projedu si to sám na sloupu. Docela mě zarazilo množství maziva které má být při honování válce cca 50l/min. Mám 100ml řezného oleje tak to bude muset být asi slušnej fofr :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Petr147 » 21.8.2013, stř 19:54

Kdysi jsem to viděl na youtube a amík to bral od ruky nasazený na vrtačku :D

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od yan.ko » 22.8.2013, čtv 10:43

Tak vzhledem k tomu, ze u honovani jde o povrchovku, a ne o prevrtavani, tak bych se toho nebal. Dokonce si myslim, ze v ruce budes mit vetsi cit nez na masine. Ale vim prd, nikdy jsem to nedelal.
Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)

Příspěvek od Dallen » 22.8.2013, čtv 22:27

Tak další pokračování značí i GO přední nápravy, no snad za ten pulrok kdy se to bude davat dokupy se najdou nějaké volné hrachy :-D
Jinak pěkná německá bota, otázky zní: Kde koupit, jak vyměnit? (je to tam nějak divně zalisované z jedné strany ložisko které nejde stáhnout z druhé strany ozub)

Obrázek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host