4C a její konkurence
4C a její konkurence
... až se Alfa začne objevovat ve srovnání s těmi různými Lotusy a spol., tak ať na to máme oslavné vlákno, ne?
Na úvod nějaké ty snahy od Renaultu:
http://www.auto.cz/alpine-a110-50-zauto ... o-4c-74039
nemá smysl řešit co bude za 3 roky kdy s tím chtějí přijít, každopádně mě v článku pobavila věta že v roce 2016 bude "Alfa 4C již docela vousatá".... No nevim, takovéhle auta podle mě tak rychle morálně nestárnou.... Co bude za tři roky v tomto segmentu jinak? Budou ty auta vážit o dalších 200kg míň nebo budou mít malé turbomotory z litru výkon 200koní? nemyslím si....
Každopádně kdo máte nějaké zajímavé odkazy (ceny, videa) o konkurenci pro 4C, tak sem můžete něco hodit...
Na úvod nějaké ty snahy od Renaultu:
http://www.auto.cz/alpine-a110-50-zauto ... o-4c-74039
nemá smysl řešit co bude za 3 roky kdy s tím chtějí přijít, každopádně mě v článku pobavila věta že v roce 2016 bude "Alfa 4C již docela vousatá".... No nevim, takovéhle auta podle mě tak rychle morálně nestárnou.... Co bude za tři roky v tomto segmentu jinak? Budou ty auta vážit o dalších 200kg míň nebo budou mít malé turbomotory z litru výkon 200koní? nemyslím si....
Každopádně kdo máte nějaké zajímavé odkazy (ceny, videa) o konkurenci pro 4C, tak sem můžete něco hodit...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
podle mě se tady spíš začíná rozvíjet nový segment superlehkých sportovních autíček, ostatní automobilky vidí, že se to u alfy zatím setkává s velice pozitvním ohlasem, tak to určitě zkusí taky. Navíc právě Renault může marketingově taky stavět na závodní minulosti, rozhodně na to má víc právo než třeba španělské cuore sportivo od seatu, které vždy jenom vyrábělo něco v licenci. No jsem na to zvědav, navíc pokud si dobře vzpomínám, tak renault už dělal něco podobného a bylo to zajímavé tím, že to nemělo přední sklo ale pouze jenom deflektor pro usměrnění vzduchu před řidičem
Naposledy upravil(a) speedy dne 18.4.2013, čtv 10:43, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: 4C a její konkurence
jo jo, sportovní tradice mají dost, ostatně i ze současné éry F1....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 4C a její konkurence
Stará Alpinka je dokonalá.
A sorry za OT, ale když jsme u tý starý Alpinky - Já trvám na opakování ceremoniálu!
Že bude 4C v roce 2016 vousatá normální člověk nenapíše. Zajímalo by mě jestli vůbec do toho roku dotyčný nějakou alespoň uvidí.
A sorry za OT, ale když jsme u tý starý Alpinky - Já trvám na opakování ceremoniálu!
Že bude 4C v roce 2016 vousatá normální člověk nenapíše. Zajímalo by mě jestli vůbec do toho roku dotyčný nějakou alespoň uvidí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 4C a její konkurence
Se bojím, abych to té doby viděl nějakou vousatou krasavici i já...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: 4C a její konkurence
Levnější a výrazně hnusnější alternativou je také Mastretta. Něco kolem 1mil Kč a parametry velmi podobné jako má 4C.
http://www.mastrettacars.com/
http://www.mastrettacars.com/
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: 4C a její konkurence
Tak taky je otazkou kvalita toho auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
Na vesnici pry jeste nejake jsouEnvel píše:Se bojím, abych to té doby viděl nějakou vousatou krasavici i já...
33
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
Ten Alpine vypadá dobře, ideální by bylo kdyby to odsadily motorem z Clia Sport, atmosféra 2.0, 200 koní
Kubas: tak ono silniční auto s turbomotorem s 200k na litr už si koupit mohl: Mitsubishi Lancer EVO IX FQ400 (2.0T 400k).
Kubas: tak ono silniční auto s turbomotorem s 200k na litr už si koupit mohl: Mitsubishi Lancer EVO IX FQ400 (2.0T 400k).
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: 4C a její konkurence
prej by to mělo cenově vypadat nějak takto.... (základ)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 4C a její konkurence
Tak to se vubec porovnavat neda. To je jinej segment
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: 4C a její konkurence
Divné srovnávat 4C s auty, kterými se dá v podstatě jezdit denně.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: 4C a její konkurence
Je vidět, že 4C založilo zcela nový segment SSL (super sportiva leggera nebo anglicky super sport lightweight), ale i přesto bych se srovnání nebál, Je to konečně něco od AR, co snese srovnání v podstatě s čímkoliv a přitom není plné kompromisů či velkých přehmatů. Jediný problém je asi dostupnost, páč málo komu se bude chtít čekat +- rok, ale to vlastně není můj problém . Následkem toho, ale bude 4C opravdu raritní záležitost a bude si držet cenu i jako ojetina, což mě už štve o poznání víc.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
soft147 píše:Divné srovnávat 4C s auty, kterými se dá v podstatě jezdit denně.
Vcelku by mě zajímalo přoč se s Audi a Porsche dá jezdit denně a s Alfou ne?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
Tak uz treba proto, ze 4C nema posilovac rizeni?
Ale tezko soudit, mozna ze pri te vaze ani vazne neni potreba
Ale tezko soudit, mozna ze pri te vaze ani vazne neni potreba
Alfa Romeo Perfection
Re: 4C a její konkurence
Tak to stačí zajít pár krát do fitka . Jó ale pro "hérečky" do města to opravdu nebude.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: 4C a její konkurence
Ale zas na to kolo tlačí jen cca 250 kg, což klade jistě menší odpor než na kola běžného auta kde je to nejmíň o metrák(spíš ale 2) na každém kole navíc. Ještě si pamatuji dobu kdy auta posilovače neměla a i s váhou kolem 1200 kg to uřídit šlo, ale je fakt, že zaparkovat jednou rukou byl problém.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
yan.ko píše:Tak uz treba proto, ze 4C nema posilovac rizeni?
Ale tezko soudit, mozna ze pri te vaze ani vazne neni potreba
Jestli má Audi posilovač to opravdu nevím, ale s posilovačem u Porsche bych to zas tak růžově neviděl.
Navíc Alfa je o více jako o 35%váhově lehčí.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: 4C a její konkurence
hlavně nad tou přední nápravou jaksi nic nemá....
Jinak dal jsem sem ten obrázek taky proto, že je vidět že cena za běžnou verzi je o dost nižší než za tu startovací edici....
Jinak dal jsem sem ten obrázek taky proto, že je vidět že cena za běžnou verzi je o dost nižší než za tu startovací edici....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 4C a její konkurence
Kubo, dobrý vlákno. v testech se tyhle auta potkávat budou, jakkoliv jsou úplně neporovnatelné. pro okusovače plastů a šupléraře to nebude žádná volba, ale pořád veřím tomu, že i v dnešní době je poptávka po skutečně sportovním autě, který stojí kolem milionu.
Alfetta GTV L
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4C a její konkurence
Nemyslím si, že by 4C založila novou kategorii. Ano srovnávat jí s TT je mimo neb TT je spíš takový malý GT než opravdovej sporťák, ale ten Cayman už k tomu má blízko. A pokud by sme srovnávaly s něčím podobné hmotnosti tak Lotus Elise/Exige. Když zabrousíme trochu do historie tak vzpomeňme třeba Opel Spedster nebo Toyotu MR2.
A také nevidím důvod k tomu proč by absence posilovače řízení znemožňovala každodení použití, zejména vezmuli v úvahu, že nad přední nápravou není motor. Sám jsem vlastnil 3 auta bez posilovače (Škoda Rapid, Ford Sierra, Peugeot 309 GTi), 2 z nich s motorem nad přední nápravou a se všemy sem jezdil denně do práce a nikdy mi servo nechybělo.
Ale je pravda, že pro šampónky to asi nebude což je na druhou stranu dobře, ty si můžou pořídit to TT to se na machrování před discotékou hodí líp, navíc se v něm pak bude lepší ......
A také nevidím důvod k tomu proč by absence posilovače řízení znemožňovala každodení použití, zejména vezmuli v úvahu, že nad přední nápravou není motor. Sám jsem vlastnil 3 auta bez posilovače (Škoda Rapid, Ford Sierra, Peugeot 309 GTi), 2 z nich s motorem nad přední nápravou a se všemy sem jezdil denně do práce a nikdy mi servo nechybělo.
Ale je pravda, že pro šampónky to asi nebude což je na druhou stranu dobře, ty si můžou pořídit to TT to se na machrování před discotékou hodí líp, navíc se v něm pak bude lepší ......
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: 4C a její konkurence
hadXR: Jen pro začátek, mluvil jsem o lehkých supersportech!!! Tak uznávám, že Lotus Exige se celkem blíží(hlavně silnější verze), ale přeci jen mu něco zásadního chybí. Je to jen lehké kupé se slušnou technikou, ale naprosto z něj nedýchá exkluzivita jak materiálová tak designová, takže kamkoliv Elise/Exige přijede, kromě znalců si jej nikdo ani nevšimne. Všechno ostatní je podle mě úplně někde jinde, čímž nechci říct, že jsou to špatná auta(poněkterá). Cayman má + 400kg, jinak dobrý. Opel Speedster byl směšný polotovar, který kvalitou materiálů zpracováním a jízdními parametry nesplnil ani 1/3 toho co sliboval. Ne že by byl úplně bez nápadu, ale ti co jsi jej svého času koupili za +- 1.400.000 si dnes asi neříkají, že to byl dobrý kauf. A legenda z toho asi taky nikdy nebude. A o Toyotě MR2 sice nic moc nevím, ale lehkým supersportem bych jej nenazval. Je to podobné jako s Nisanem GTR, který mám taky problém řadit mezi plnohodnotné supersporty, i když jízdními parametry na to samozřejmě má.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: 4C a její konkurence
né že bych tu diskusi chtěl nějak rozmělňovat a pitvat tady pojmy jako image, exkluzivita a podobné záležitosti, ale co jiného než "jízdní parametry" by mělo být určujícím kritériem supersportu? Znáček na kapotě? Ale no tak, to je moc smutné....Envel píše:Je to podobné jako s Nisanem GTR, který mám taky problém řadit mezi plnohodnotné supersporty, i když jízdními parametry na to samozřejmě má.
Ale jako samozřejmě lidi takto ve velkém uvažují.... to jsou ty M-pakety na 320d apod
Mimochodem když se dívám na svůj podpis tak kupátko mi ještě chybí a rok 2015 by se mi hodil do postupky.... No, času dost
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 4C a její konkurence
Podle mě to ve znáčku není. Gumpert Apollo klidně za supersport označím, i když jej asi bude znát jen 1 z 10 šampónků s klíčem od Audi R8
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host