Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
tak ja som spozorovala zlepsenie po vymene oleja v prevodovke, 3 mi uz ide normalne zaradit, nie nasilu akoby cez zuby (aj ked zvuk to nevydavalo ziaden len to tam tak divne vzdy skocilo)
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Aby ne, když má cajtka najeto půl míče 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
len stvrt mice 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
me dle VINu bylo receno presne 3litry. A ted tam je olej ani ne po roce opet novej, jelikoz novy majitel daval novy poloosy, tamty prej. trochu vybrovaly.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Tlumiče i s pružinama stály 11,5 ,olej zatim cenu nevim.Od oleje nečekám žádnou spásu,ale je to jednodušší jak měnit synchrony. :-)
Jinak už jsem se pustil do výměny zadních tlumičů.Povolit ten dolní dlouhej šroub je teda něco,mordoval jsem se stim 4 hodiny.A navíc jsem zjistil,že je v prčicích jeden silentblok na spodnim dlouhym rameni,tak mě někdy po zimě čekaj powerflexy
Jo a najetýho půl míče bych se vůbec nebál,Mates auto tam má cromu s 2,4kou a ta má prej přez půl mega a motor běžel uplně v pohodě,možná líp jak muj co má na budíku 150
Jinak už jsem se pustil do výměny zadních tlumičů.Povolit ten dolní dlouhej šroub je teda něco,mordoval jsem se stim 4 hodiny.A navíc jsem zjistil,že je v prčicích jeden silentblok na spodnim dlouhym rameni,tak mě někdy po zimě čekaj powerflexy

Jo a najetýho půl míče bych se vůbec nebál,Mates auto tam má cromu s 2,4kou a ta má prej přez půl mega a motor běžel uplně v pohodě,možná líp jak muj co má na budíku 150
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Takže sportpaket s nivomatama je již minulostí.Ted se Alfonz houpe na obyč Bilsteinech,neskutečnej rozdíl,předtim ten zadek hrozně poskakoval.Práce to byla teda šílená,ten dolní dlouhej šroub je peklo,navíc jsem odhalil dva utržený silentbloky a ohnutej ten dlouhej šroub.Sbíhavost nastavena na 1mm a odklon na 2 stupně.Jestli to je správně,to nevim :-)
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
V neděli jsem se pustil do předních tlumičů.Že sem se na to nevy..
Jestli to vzadu šlo špatně,tak nemám slova jak to bylo vepředu.Totálně zakejslej šroub v těhlici co drží tlumič.Imbus strhlej,po navaření jsem urval celou hlavu.Tak jak stim ven?Jinak než násilim to nešlo
Fiknul jsem tlumič vejpůl.Další sranda bylo naštelovat horní uložení tak jak má bejt.Nakonec se povedlo,ale zjistil jsem ruplou manžetu na kloubu,takže čistý ruce dlouho mi dlouho nevydržej 



AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
kdyz ten sroub je riznej?
A samozrejmne, je potreba nejdrive povolit matku ktera by ti povolit sla, potom sroub mlatit a zaroven jej kroutit.
Ted ten sroub povol ven pres kontra matku, pokud to nepude tak nahrej tehlici a na druhe strane nedelej stejnou blbost.
To bys musel mit sakra kvalitni imbusove klice, aby si urval hlavu sroubu.
A samozrejmne, je potreba nejdrive povolit matku ktera by ti povolit sla, potom sroub mlatit a zaroven jej kroutit.
Ted ten sroub povol ven pres kontra matku, pokud to nepude tak nahrej tehlici a na druhe strane nedelej stejnou blbost.
To bys musel mit sakra kvalitni imbusove klice, aby si urval hlavu sroubu.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Dik,ale už je hotovo.
Matkou točit nejde,je čtvercová a drži v těhlici.Hlavu šroubu jsem navařil na pásovinu a následně celou urval,tak jsem to zabrousil aby to šlo pěkně vytlouct.

AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Ctvercova matka? Mas nejakou fotku, uz jsem to mel rozebrane a vice autech a vsude byla klasicka.
Jestli drzi v tehlici tak jak si pak dostal ven sroub.
Jestli drzi v tehlici tak jak si pak dostal ven sroub.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Fotku konkrétně tý matky nemám,mohla by bejt trošku vidět na první fotce.Jak je na tý těhlici taková ta ploška(na druhý fotce směrem nahoru)tak tam přesně pasuje ta matka,tudíž sní nejde točit.Ten zbytek šroubu jsem vymlátil ven tyčkou a palicí. :-)
AR 156 SW,2,4 MJet
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7252
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
pak hod foto, jak auto vypadá na novým podvozku. Jaký si vlastně dával pružiny?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Vypadá hrozně.
Pružiny Lesjofors bez snížení.Fotku stihnu nejdřív v pátek,chodim z práce až když je tma.

AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
tiez som nedavno menil predne tlmice a mal som presne ten isty problem s tou srubou vydrbanou(ano je tam stvorcova matka)... na jednej strane to poklepkavanim a vyvyjanim tlaku na imbus povolilo no na druhej uz bol otvor pre imbus KO a ani ked som odflexoval hlavu neslo to vymlatit ani za svet proste ten hlinik je maximalne nevhodny bo zoxiduje a potom to tam drzi jak privarene... tak som tiez myslel ze rozpilim tlmic ale nakonec som to rozpilil v tej polke kde sa tam zasuva ten vybezok z tlmica
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Taky jsem měl ty imbusy strhaný.Nedokážu si představit jak bych to vyndaval na autě.Fiknul jsem to,vyndal a na kovadlině to vymlátil.Teď mě ještě čekaj zadní ramena(ty delší) a manžeta poloosy.A jestli ten předek trochu nesedne,tak tam asi vrátim ty sportpaketový pružiny.Pěkně jsem to všechno promazal,tak by to nemuselo už zakejsnout.
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Taky to budu řešit příští rok, chtěl jsem sérii, ale už jsem si tak nějak zvykl, že je čumák už teď dost dolů, kvůli unaveným pružinám, takže sportovní podvozek -30 až 40 dolů, bych byl vpodstatě na svejch+snížený zadek. Mohl bys potom nahodit foto (nebo změřit od kola po lem) z boku kolik máš ve předu místa nad kolem, kdyby to nebylo moc SUVéčko ještě bych zvážil tu sérii, díky.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Změřit ti to můžu zejtra,ale je tam odhadem tak 6-7 cm.Strašně vysoký,ale snad to trochu sedne.
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Tak to je fest, neboj po 9 letech a 200 tis. km to zase sedne níž
. Jako jak to mám já teď, tak hodit to o 40 mm dolů, tak si vana proškrabe do cesty hrob. 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Tak ja mam na autě normalni matku. A co sem delal 156 (2000) a 147 (05) tak tam to bylo stejně.
ještě je slušné pustit k roli plamen.
Taliani
Jinak jde to dostat ven i stou vidlicí, ale je třeba shodit celé kolo a je to jak ježek v kleci.
ještě je slušné pustit k roli plamen.
Taliani

Jinak jde to dostat ven i stou vidlicí, ale je třeba shodit celé kolo a je to jak ježek v kleci.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Já pod to vzadu nemoh ani dostat hever,takže výměna byla nutná.Neměl jsem po ruce 36 klíč,takže kotouč s nábojem jsem sundat nemohl.
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
no a v zadu mam zas na tej dlhej srube co ide cez tlmic obdlznikovu hlavu a kamos na 156 s faceliftovym interierom uz mal normalnu 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Já vzadu mám taky obyč matku.V rychlosti jsem cvaknul mobilem jak to ted vypadá.Docela to kleslo po cestě do práce.Mezi předním kolem a lemem je 6 cm a vzadu 7 cm.
AR 156 SW,2,4 MJet
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7252
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
tak nevypadá to špatně na těch seriových pružinách, za mě cajk, moje vypadá takhle na sportovních vepředu -35/vzadu-30
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Lubbina - AR 156 JTD 2,4 20v (2004)
Nevypadá to tak hrozně,ale tvoje snížená vypadá líp
Pro jistotu jsem ještě nevyhodil ty sportpaketový pružiny

AR 156 SW,2,4 MJet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti