Příspěvek
od vydrýsek » 11.10.2013, pát 15:24
poslední dobou jsem si všiml, že když se rozjíždím, hlavně do kopce, tak musím o dost víc pustit spojku abych se rozjel. Tím o dost víc myslím,že normálně mi spojka zabírá tak ve čtvrtce a při rozjezdu do kopce mi zabere až skoro nahoře. Občas se to stává i na rovince a podobně a není to tak znatelné. Říkal jsem si, že to může být lamela, prostě už má nalítáno 147 tisíc. Jenže jsem si také všim, že pokud brzdím, brzdový pedál to dělá obráceně. Občas ho musím sešlápnout o dost víc, než normálně a nebo zase ztvrdne(nespozoroval jsem ale, že by brzdy brzdily míň). Hlavně pokud tam hodím neutrál. S tou brzdou se to dějě hlavně, když šlapu na spojku a zároveň na brzdu.Tak by mě zajímalo, jestli stačí pouze odvzdušnit brzdy (brzo bude i výměna destiček), nebo jestli tam není nějaká vychytávka hydraulická například, která to nějak vzájemně propojuje. Tu spojku asi budu muset nechat udělat, jelikož mi patrně bzučí spojkové ložisko, když je auto studené. Tak vás prosím o radu, jestli někdo neví, co by to mohlo být, případně navrhnout řešení...
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW r.v. 2001
Ex: Ford Escort 1.6 16V 66kW r.v. 1998