Chlapi--mě to přijde tohle vlákno trochu mimo../viz diskuze chladič/příliš ty ojetý auta detailizujete.
.hele třeba -pro srovnání--auto do bláta a deště, prostě do marastu--ne na parádu..ani společenský účely demonstrace čehokoli..
ceny Opel Frontera: homokineťák na předek 25táců
chladič tlakovýho chlazení 15táců
zadní okno tvrzený vyklápěcí 15táců
světlonet 7tácků/kus
redukční převodovka nová nesmysl
zadní dif raketa
Jasně že se k tomu můžu postavit tak, že ojetou koupíš za kilo, jenže pokud s ní chceš jezdit, musíš do ní další kilo minimálně nasypat..a nedivit se.
Není logický, aby homokineťák na auto, který je schopný pohybu 4x4 "natvrdku v terénu.-čili zavřený / stál 1500 ,- jako na Fabku.
Uzávěra zadního difu na tereňák stojí 35 táců a nikdo se nediví.
FAkt je problém, že všechno je vždycky v nějaký hladině a pokud to není
"masovka" je to drahý.
Jinak to není ani u DEfa, TRola, mrkněte na cenovky diferenciálů atd.
Brečet nemá smysl.
Jinak nejlepší terán-bláto auto vychází tři FEldy na dotrhání ročně..
To stojí tak maximálně 20 táců--ale to logicky nechce nikdo.
--------------------------
Brek nad Alfama je ze stejnýho pytle.Pokud to bylo nějak nasazený cenově u
novýho auta, olítaností se z toho "lidovka" nestane.
Prostě jezděte na vrakáče k někomu slušnýmu..cenu auta při koupi násobte minimálně koeficientem 1,5 a bude tu po nářku./U těch spadlejch cen 166
radši dvěma /
Zase když si nemyslíte, že na vrakáči za to mordování to bude stát všechno kilo, seženete v podstatě všechno.
Kupujete v podstastě třeba odrbanou 147 za pár kaček, a nečekejte, že ceny budou u náhradních dílů stát to co na Feldu..
U auta z bazoše nebo přes inzerát kdoví od koho je první starost
ne jakou to má "výbavu v plný palbě" ale:
1.Kolik stojí spotřební matroš
2. jaký jsou základní záludnosti modelu
3.Kde budu kupovat náhradní díly
4.Kdo fyzicky to bude spravovat.
...................................
Pokud si před koupí ujasním tenhle základní dotazník, nemůžu být mimo učekávání nějak dramaticky.
Ojetý auto je vždycky otazník..a čekat optimum u auta co najelo 10let je
trochu problém.
.................................
ČEkejte regulerní investici po koupi---nikdo přeci neprodává po
hloubkový údržbě, protože by dost často končil v červených.Bylo by to optimální, ale zázraky se prostě nedějou..
Tak to prostě je.Buďme fér--nemůžu se zlobit, když za 40táců kupuju auto, s cenouvkou okolo mega nový...to je už opravdu zbytková cena , investici základní údržy musí v tomhle případě provést nový majitel
....................................
166busso? za 50? to stojí do toho auta nová klikovka. Zadní náprava bude na srač,ky, potřebuje to svíčky olej rozvody brzdy , pár nějakejch dalších blbostí se najde vždycky --třeba chladič to má skoro za sebou, váha lamda..nějaký bižu
a ten koeficient nákupu je prostě 2.po běžný údržbě .
O tomhle je vlákno RIchieho 166.
Cili nekupuju auto za 50 ale minimálně za kilo.
.....................................
S tím nejde nic udělat--cokoli jinýho jsou romantická očekávání před prvním randem--/cenovku se taky většinou dovíš až při rozvodu

/
-------------------------------
Co se týká chladičů--zavaření pár stováků, pokud není úplně vysypanej na lamelách--v lište do litru../i na tlakovku/..
Musíte si fakt zjistit, kdo vám to auto bude opravovat, a taky vzít do ruky klíče a ty základní věci začít dělat na ojetině ev.samostatně--vyndat chladič je sranda..