Multiair (pokec)
Multiair (pokec)
diskuze založena ke článku na webu :
http://alfisti.cz/index.php?link=cuore- ... y-multiair
http://alfisti.cz/index.php?link=cuore- ... y-multiair
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Multiair (pokec)
video v angličtině:
http://www.youtube.com/watch?v=Td9Gz_h7 ... r_embedded
Chápu, že v ČR bude největším hitem sezóny objem rozvodového řemenu koncernem VW, nicméně tady by to někoho zajímat mohlo....
http://www.youtube.com/watch?v=Td9Gz_h7 ... r_embedded
Chápu, že v ČR bude největším hitem sezóny objem rozvodového řemenu koncernem VW, nicméně tady by to někoho zajímat mohlo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Multiair (pokec)
Prosim vas mam jeden problem s Alfa Romeo Mito 1,4 multiair
Blika mi kontrolka motora + ktomu mi svieti start&stop kontrolka.
Je jedna chyba na motore: Konfiguracia modulu Multiair - Pritomna
neda sa to vobec zmazat a neviem co stym.
Vie mi niekto poradit?
Blika mi kontrolka motora + ktomu mi svieti start&stop kontrolka.
Je jedna chyba na motore: Konfiguracia modulu Multiair - Pritomna
neda sa to vobec zmazat a neviem co stym.
Vie mi niekto poradit?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multiair (pokec)
zkus uidělat reset nastavení přes diagnostiku
Re: Multiair (pokec)
skusal som uz vsetko mozne, robil som aj reset vsetkych nastaveni a chyba je tam stale. neviete niekto ten postup ako sa konfiguruje?
ak mate niekto nejake napady poradte, posledny pripad je uz original alfa servis.
ak mate niekto nejake napady poradte, posledny pripad je uz original alfa servis.
Re: Multiair (pokec)
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s chiptuningem Alfa Romeo MITO 1,4 multiair 77 kW?
Má to u tohoto motoru smysl?
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... air-105hp/
Má to u tohoto motoru smysl?
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... air-105hp/
Mito 1,4 Multiair 77 kW
Re: Multiair (pokec)
asi se lidem furt dokolečka nechce psát že čipovat atmosférický motor je nesmysl a obzvlášť u multiairu, který je technologicky zatím neprobádaný....
jinak klobouk dolů před pány čipaři, přidat atmosféře čipem 10% výkonu a krouťáku, to neumí každý A samozřejmě, míň to i žere....
jinak klobouk dolů před pány čipaři, přidat atmosféře čipem 10% výkonu a krouťáku, to neumí každý A samozřejmě, míň to i žere....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Multiair (pokec)
Děkuji za odpověď.Kubas píše:asi se lidem furt dokolečka nechce psát že čipovat atmosférický motor je nesmysl a obzvlášť u multiairu, který je technologicky zatím neprobádaný....
Tak zrovna kolem multiairu se tu moc nemluví.
Myslím že každý dotaz tu má smysl než aby se tu nic nedělo. Pokud to tak není tak mě rovnu smažte účet.
Navíc to tady nabízejí http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... air-105hp/
a opravdu by mě zajímalo zda to někdo už nezkoušel a nechtěl by se podělit o zkušenosti.
Parametry jsou právě celkem zajímavé:
Originál 77 KW, 130 NM
Úprava 86 KW, 148 NM
Takže plus 9 kW a plus, 18 nM vím že to není nic závratného, ale každej kw i nm je dobrej.
Že to nebude tak růžové jak se píše je jasné. Obvzláště spotřeba je nejspíš nesmysl.
Mito 1,4 Multiair 77 kW
Re: Multiair (pokec)
Je tu vlákno o čipu atmosféry, je to dobré udělat, když třeba daváš lepší vyfuk, sání, vstřiky atd. a pak to doladit podle konkrétního auta na stolici... Jinak je to blbost a nepoznáš to...
Re: Multiair (pokec)
Díky za info. Zvažoval jsem právě ještě změnu sání.Petr147 píše:Je tu vlákno o čipu atmosféry, je to dobré udělat, když třeba daváš lepší vyfuk, sání, vstřiky atd. a pak to doladit podle konkrétního auta na stolici... Jinak je to blbost a nepoznáš to...
Mito 1,4 Multiair 77 kW
Re: Multiair (pokec)
než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Multiair (pokec)
Jo to máš asi pravdu, ale já už mám tohle mito jsem vlastně spokojenej. Jen mě trochu vadí jak to na šestku do kopce na dálnici ztrácí dech a podle toho jejich grafu by to mohlo trochu pomoc.Kubas píše:než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Mito 1,4 Multiair 77 kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multiair (pokec)
na grafy kor u autochipu.eu nedej a pokud to opravdu chces cipovat, najdi si specialisty na tyhle motory.
Alfa Romeo Perfection
Re: Multiair (pokec)
Právě ani v jinde citovaném deltaauto jsem tuhle motorizaci nenašel.yan.ko píše:na grafy kor u autochipu.eu nedej a pokud to opravdu chces cipovat, najdi si specialisty na tyhle motory.
PS: :-) beru zpět že tu chcíp pes a díky za odpovědi
Mito 1,4 Multiair 77 kW
Re: Multiair (pokec)
Benzín jsem vyzkoušel Verva 100 žádný rozdíl jsem nepoznal :-(. Příští tankování vyzkouším Shell.Kubas píše:než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Mito 1,4 Multiair 77 kW
Re: Multiair (pokec)
Sorry, ale pokud Ti vadí, že to na 6tku ztrací dech, tak máš ještě 5 dalších rychlostí k použití .mais píše: ... Jen mě trochu vadí jak to na šestku do kopce na dálnici ztrácí dech a podle toho jejich grafu by to mohlo trochu pomoc.
Navíc jak už tu bylo psáno čiptuněři co zvednou výkon o 10% u NA motoru bez jiných zásahů jsou většinou podvodníci. A multiair bych jim už vůbec nesvěřil...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Multiair (pokec)
"Tunitelnost" toho motoru je taková, že Squadra tuning to ani nenabízí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Multiair (pokec)
ahoj, mam stejný problém u Punta EVO 1.4 T MULTIAIR, Chyba P1320 konfigurace modulu MULTIAIR.... nevíte už si s tím někdo rady ?
ex. 145 JTD 77 KW-Stilo Abarth 3D-Thesis 2.4 JTDm 20V-159 JTDm 16V-Gpunto 1.4 8V-Gunto 1.2-Transit FWD TDCI 9míst-Fiat Stilo MW JTDm 16V-Stilo 5D JTD-156 JTDm 16V a mnoho další puntíků,Ideiček,Doblíček,Y-nek,musiček,147,Stiloušků a Bravíček,Cromiček
Re: Multiair (pokec)
vyřešeno .. konfigurace diagnostikou proběhla úspěšně
ex. 145 JTD 77 KW-Stilo Abarth 3D-Thesis 2.4 JTDm 20V-159 JTDm 16V-Gpunto 1.4 8V-Gunto 1.2-Transit FWD TDCI 9míst-Fiat Stilo MW JTDm 16V-Stilo 5D JTD-156 JTDm 16V a mnoho další puntíků,Ideiček,Doblíček,Y-nek,musiček,147,Stiloušků a Bravíček,Cromiček
Re: Multiair (pokec)
Vyhodíš prachy za pseudočip,chvilku budeš mít trochu lepší pocit a za 14 dní už si rozdíl (i kdyby tam nakrásně vážně byl...) ani neuvědomíš a bude Ti chybět výkon dál
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Multiair (pokec)
Máte někdo nějaký informace ohledně spolehlivosti samotného multiairu. Začíná se objevovat pár aut kde už se měnil a na zahraničních fórech taky už dost vozů je po výměně. Naštěstí se k tomu Alfa staví v záruce kladně. Co jsem se dočetl tak snad inovovali nějakou část modulu. Má někdo nějaký informace.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Multiair (pokec)
co som pocul tak to doplaca na vymenny interval oleja
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Multiair (pokec)
Nu mám k tomu akorát to, že jsem kupoval alfu před 14 dny a od pondělí už je v servise Najel jsem s ní tak 400 km, v neděli se při (normální cestě obcí) rozsvítila kontrolka motoru a check engine. Takže pak jsem s tím opatrně dojel do garáže, další den do servisu, po rychlé diagnostice snad prý chyba multiair ... zatím nic dalšího nevím.
Každopádně auto je 04/2011, bylo na oleji rok po koupi (2012 po 30 tisíc km), pak najelo podle servisky dalších 30 tisíc až v červenci 2014 na další výměně oleje, pak už najelo jen pár tisíc, tj. čekalo spíš v bazaru. Obě výměny oleje v autorizáku - olej Selenia Star, to jsem se před koupí díval. Trochu jsem s těmi komplikacemi u multiairu počítal, ale vždycky jezdím na olej každý rok a chci tak pokračovat i s Alfou. Ale nepočítal jsem, že závada přijde až tak rychle. O víkendu jsem potřeboval někam jet, tak z toho nic nebude.
Bohužel k servisní historii víc nevím, auto bylo servisované v Brně a já jezdím do Prahy, kde to zjistit nemohou. Jestli tu někdo z místních je z Motortecu, poslal bych klidně VIN a budu rád za každou zprávu
Každopádně auto je 04/2011, bylo na oleji rok po koupi (2012 po 30 tisíc km), pak najelo podle servisky dalších 30 tisíc až v červenci 2014 na další výměně oleje, pak už najelo jen pár tisíc, tj. čekalo spíš v bazaru. Obě výměny oleje v autorizáku - olej Selenia Star, to jsem se před koupí díval. Trochu jsem s těmi komplikacemi u multiairu počítal, ale vždycky jezdím na olej každý rok a chci tak pokračovat i s Alfou. Ale nepočítal jsem, že závada přijde až tak rychle. O víkendu jsem potřeboval někam jet, tak z toho nic nebude.
Bohužel k servisní historii víc nevím, auto bylo servisované v Brně a já jezdím do Prahy, kde to zjistit nemohou. Jestli tu někdo z místních je z Motortecu, poslal bych klidně VIN a budu rád za každou zprávu
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host