Kupujeme AR 147...
Re: Kupujeme AR 147...
Marty: 147 je defacto bezproblémové auto, kde pokud nekoupíš nějaký vyloženě zhuntovaný kus (majitel debil, nebo stočená ze 300 tisíc atd.) tak se není čeho bát.... Dokonce ani ty TS se v nich nekazí zdaleka tak moc jako u prvních 156....
1.6TS 88kW je myslím pro tebe ideál.... (naftových bych se taky nebál, čtyřválce od Fiatu jsou naprosto pohodové, akorát jde o to že jsou dražší, mívají hodně nalítáno atd.).
akorát si fakt nech prachy bokem na první investice typu rozvody atd.
1.6TS 88kW je myslím pro tebe ideál.... (naftových bych se taky nebál, čtyřválce od Fiatu jsou naprosto pohodové, akorát jde o to že jsou dražší, mívají hodně nalítáno atd.).
akorát si fakt nech prachy bokem na první investice typu rozvody atd.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kupujeme AR 147...
osobně bych se podíval po 2.0TS, jede mnohem líp, žere stejně... jenom bych dodělal chladič oleje a preventivně šály na klice... pak si může pískat 

Re: Kupujeme AR 147...
taky možnost.... každopádně bych nebral tu nejslabší 1.6, když už 147, tak aspoň těch 88kW....
Jinak dvoulitr samozřejmě líp jede, ale 1.6 je taková točivější, co si vybavuju....
No, hlavně vybrat dobrý kus - sranda je jak s 2.0 tak se silnější 1.6....
A jestli to má do Autoscanu kousek, nemusí si dělat starosti, kde to bude servisovat....
Jinak dvoulitr samozřejmě líp jede, ale 1.6 je taková točivější, co si vybavuju....
No, hlavně vybrat dobrý kus - sranda je jak s 2.0 tak se silnější 1.6....
A jestli to má do Autoscanu kousek, nemusí si dělat starosti, kde to bude servisovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kupujeme AR 147...
Zatím mi přijde, že lepší výběr je 1.6 TS. Teď jsem jel zrovna Volvem V70, 2.5T AWD automat, skoro 300 000km a jelo za 11,6l, tak snad 1.6/2.0 v lehkým autě nebude při tomto stylu jen o 1-2l méně
Jestli to takhle žere, když se to vytáčí, nebo po městě, ale jede to hezky, tak proč ne. Ale tak snad úsporněji to taky jde
O 2.0TS jsem uvažoval, protože vlastně i se spotřebou se mi jezdí skoro "ekonomičtěji" s větším motorem. Malý se musí vytočit do každýho kopce a pak taky žere.
Ale tak dejme tomu, 2-3l navíc jako daň za hezký svezení je ok.

Jestli to takhle žere, když se to vytáčí, nebo po městě, ale jede to hezky, tak proč ne. Ale tak snad úsporněji to taky jde

O 2.0TS jsem uvažoval, protože vlastně i se spotřebou se mi jezdí skoro "ekonomičtěji" s větším motorem. Malý se musí vytočit do každýho kopce a pak taky žere.
Ale tak dejme tomu, 2-3l navíc jako daň za hezký svezení je ok.
Re: Kupujeme AR 147...
1.6 umi jet i za 6,5 jen je to nuda....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kupujeme AR 147...
já s tím jezdím a můžu ti říct, že to žere víc jak 2.8 v BMW 
jo i za 6, když je dlouhá okreska a jedeš cca 80... ale na to stačí i Fabie, co v tomto režimu jede ta 4

jo i za 6, když je dlouhá okreska a jedeš cca 80... ale na to stačí i Fabie, co v tomto režimu jede ta 4

Re: Kupujeme AR 147...
Petr147 píše:já s tím jezdím a můžu ti říct, že to žere víc jak 2.8 v BMW
jo i za 6, když je dlouhá okreska a jedeš cca 80... ale na to stačí i Fabie, co v tomto režimu jede ta 4
za 6,5 jezdím s Golfem 1.6 automat

ale ok, je to Alfa, to se odpustí a nejezdím každý den. Jinak ta 88kw jde opravdu tak znát? Je to ten samý motor, jen se změnou s variátorem a ventily?
A převodovky jsou stejné (77/88kw i 2.0TS) ?
Re: Kupujeme AR 147...
77kW má jiné svody, svíčky, nema variator, jiny termostat... prostě nějaké drobnosti
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 147...
Za 1500 km mám průměrnou spotřebu 7,2l /100km, a to ji moc nevytáčím a to v tom mám i město i okresky, a co jsem jel dnes na vrakáč a zpět 200km po okreskách + nějaké obce tak byla spotřeba 6,5 l/100 km, vše dle počítače. Asi záleží jak kdo umí jezdit.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Kupujeme AR 147...
tak "umí jezdit" je docela široký pojem...



- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 147...
Tak jasně, myslel jsem, že si zablbne a přitom spotřeba je docela pěkná.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Kupujeme AR 147...
Teď jsem na nějakých 190tkm cca, mám to něco přes tři roky, a měnilo se dost věcí, ale většina je spotřebák (provozní kapaliny, brzdy, ramena na předku,...), pak ložiska na předku, rozvody.Giocatore píše:Kolik mas najeto?jak dlouho to mas?co jsi musel menit? díky
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
-
ivonadanysova
- Příspěvky: 1
- Registrován: 5.12.2013, čtv 17:38
Re: Kupujeme AR 147...
Dobrý den, chtěla bych si koupit Alfu Romeo 147 1.9 JTD Distinctive 85 KW rok výroby 2002. Jelikož jsem něžné pohlaví, tímto bych vás chtěla požádat o rady na co si dát při koupi pozor, jak je na tom spotřeba, jízdní vlastnosti, klady, zápory atd...
Přikládám zde odkaz na inzerát: http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
Předem moc díky za rady a informace

Přikládám zde odkaz na inzerát: http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
Předem moc díky za rady a informace


Re: Kupujeme AR 147...
Ahoj, nejdřív to jednodušší.
Spotřeba bych řekl je fantastická. Počítej s normmálním ježděním kolem 6 litrů. Jestli jezdíš delší trasy mimo město, možná se přiblížíš k 5. Jestli budeš jezdit hlavně po městě (myšleno větší města se zácpama) a nebo tomu budeš ráda víc šlapat, budeš kolem 7-8. Rekordmani to vyšplhali nad 10, ale to už jezdíš pořád plný plyn.
Teď složitější.
Jízdní vlastnosti jsou výborné, pokud preferuješ zábavnou jízdu. Pokud pohodlí, tak moc ne. Podvozek vcelku mlátí na rozbitých silnicích. Trochu hůř se s tím parkuje, na to že to je malé auto (ne moc dobrý rejd předních kol). Do města nic moc, na okresky ideální. Dozadu taky není úplně dobře vidět. S horším rejdem taky nic moc k parkování.
Pozor si dej na to, co se všeobecně doporučuje. Bylo by dobré, aby auto bez problémů nastartovalo a nechytlo to až po pátém otočení. Bazarník ti pravděpodobně bude tvrdit, že je to baterkou, ale může to být i problémem dražším (čerpadlo, vstřiky). S tímto nájezdem už na to má motor docela právo. Sice i tak pravděpodobně motor vydrží i několik let, ale může tě čekat drahá oprava třeba kolem 20 tisíc.
Když budeš točit volantem, tak by neměl mít vůli.
V tomto počasí bude na 95% vrzat přední i zadní náprava při přejezdu rozbité silnice a retardérů. Kdybs kupovala v létě, tak by to dělat nemělo. Bylo by dobré vzít na prohlídku někoho, kdo někdy viděl vymlácený podvozek, aby na to koukl. Alfy na podvozky trpí tak nějak všeobecně. Daň za výborné svezení.
Počítej s tím, že tě budou pravděpodobně čekat rozvody motoru. Pokud nebude servisní knížka kompletní, nebo se ti nebude zdát její pravost, určitě s tím počítej. S tímhle nájezdem by měla mít rozvody čerstvě za sebou, nebo čerstvě před sebou (počítej s horší variantou). Ale tohle si člověk musí hlídat u každého bazarového vozu, nejen u Alfy.
Určitě koukni na podvozek. Sice tyhle alfy moc nereznou, ale nikdy nevíš, jestli nezažil podovzek moc solných zim se šterkem.
Když prudčeji šlápneš na brzdu, nemělo by ti auto vybrovat, ani ti táhnout doboku. Jinak tě čeká brzká výměna destiček i kotoučů (zase platí pro všechna auta), rezavé pravděpodobně budou, jestli to někde stojí. To nevadí.
Pohlídej si i různé kontrolky a jestli auto neháže nějakou chybu.
A pokud se ti bude auto líbit a budeš rozhodnutá si jej vzít, domluv si někde jinde předkupní kontrolu vozu. Vyjde tě to sice kolem 500 kč, ale zvednou ti auto, kouknou co kde teče a napíchnou to na diagnostiku a můžou najít něco nemilého. Mě to v autorizáku u FIATU udělali za tuto cenu. Nemělo by o být nějak moc drahé a může se to vyplatit.
Určitě ale počítej s nějakou investicí, která sice nemusí přijít, ale pravděpodobně přijde. Málokdo se zbavuje bezproblémového auta. Jen ty rozvody tě přijdou kolem 10 000, podvozková ramena minimálně stejná částka, možná dvojnásobná. Vstřiky a čerpadlo taky desetitisícové položky. Zkrátka raději počítej s tím, že jedna z těchto věci ti do roka může odejít a ty budeš muset ještě nějaké peníze složit. Ostatně není to nové auto a jednou to přijít musí.
Pokud všechno tohle překonáš a nenarazíš opravdu na špatný kus, tak ti může udělat tohle auto opravdu radost a pokud nemáš odpor k řízení, tak se na kažou další cestu budeš těšit a auto si zamiluješ. Já bych svou (zatím šlape, klepu na dřevo) nevyměnil za žádné jiné auto na světě
Ten kousek z inzerátu vypadá celkem pěkně. Ale z fotek toho nikdo moc nepozná. Musíš zajet a zkouknout. Šrámy po parkování a ďolíky po dveřích jiných aut tam na 99% budou, interiér bude taky jistě naživo ošoupanější. Ale když si to dá člověk do pucu, tak nic co by nešlo překonat. Důležité je, co je uvnitř. Tam ty finanční náklady mohou přinejhorším vyšplhat na cenu auta.
Spotřeba bych řekl je fantastická. Počítej s normmálním ježděním kolem 6 litrů. Jestli jezdíš delší trasy mimo město, možná se přiblížíš k 5. Jestli budeš jezdit hlavně po městě (myšleno větší města se zácpama) a nebo tomu budeš ráda víc šlapat, budeš kolem 7-8. Rekordmani to vyšplhali nad 10, ale to už jezdíš pořád plný plyn.
Teď složitější.
Jízdní vlastnosti jsou výborné, pokud preferuješ zábavnou jízdu. Pokud pohodlí, tak moc ne. Podvozek vcelku mlátí na rozbitých silnicích. Trochu hůř se s tím parkuje, na to že to je malé auto (ne moc dobrý rejd předních kol). Do města nic moc, na okresky ideální. Dozadu taky není úplně dobře vidět. S horším rejdem taky nic moc k parkování.
Pozor si dej na to, co se všeobecně doporučuje. Bylo by dobré, aby auto bez problémů nastartovalo a nechytlo to až po pátém otočení. Bazarník ti pravděpodobně bude tvrdit, že je to baterkou, ale může to být i problémem dražším (čerpadlo, vstřiky). S tímto nájezdem už na to má motor docela právo. Sice i tak pravděpodobně motor vydrží i několik let, ale může tě čekat drahá oprava třeba kolem 20 tisíc.
Když budeš točit volantem, tak by neměl mít vůli.
V tomto počasí bude na 95% vrzat přední i zadní náprava při přejezdu rozbité silnice a retardérů. Kdybs kupovala v létě, tak by to dělat nemělo. Bylo by dobré vzít na prohlídku někoho, kdo někdy viděl vymlácený podvozek, aby na to koukl. Alfy na podvozky trpí tak nějak všeobecně. Daň za výborné svezení.
Počítej s tím, že tě budou pravděpodobně čekat rozvody motoru. Pokud nebude servisní knížka kompletní, nebo se ti nebude zdát její pravost, určitě s tím počítej. S tímhle nájezdem by měla mít rozvody čerstvě za sebou, nebo čerstvě před sebou (počítej s horší variantou). Ale tohle si člověk musí hlídat u každého bazarového vozu, nejen u Alfy.
Určitě koukni na podvozek. Sice tyhle alfy moc nereznou, ale nikdy nevíš, jestli nezažil podovzek moc solných zim se šterkem.
Když prudčeji šlápneš na brzdu, nemělo by ti auto vybrovat, ani ti táhnout doboku. Jinak tě čeká brzká výměna destiček i kotoučů (zase platí pro všechna auta), rezavé pravděpodobně budou, jestli to někde stojí. To nevadí.
Pohlídej si i různé kontrolky a jestli auto neháže nějakou chybu.
A pokud se ti bude auto líbit a budeš rozhodnutá si jej vzít, domluv si někde jinde předkupní kontrolu vozu. Vyjde tě to sice kolem 500 kč, ale zvednou ti auto, kouknou co kde teče a napíchnou to na diagnostiku a můžou najít něco nemilého. Mě to v autorizáku u FIATU udělali za tuto cenu. Nemělo by o být nějak moc drahé a může se to vyplatit.
Určitě ale počítej s nějakou investicí, která sice nemusí přijít, ale pravděpodobně přijde. Málokdo se zbavuje bezproblémového auta. Jen ty rozvody tě přijdou kolem 10 000, podvozková ramena minimálně stejná částka, možná dvojnásobná. Vstřiky a čerpadlo taky desetitisícové položky. Zkrátka raději počítej s tím, že jedna z těchto věci ti do roka může odejít a ty budeš muset ještě nějaké peníze složit. Ostatně není to nové auto a jednou to přijít musí.
Pokud všechno tohle překonáš a nenarazíš opravdu na špatný kus, tak ti může udělat tohle auto opravdu radost a pokud nemáš odpor k řízení, tak se na kažou další cestu budeš těšit a auto si zamiluješ. Já bych svou (zatím šlape, klepu na dřevo) nevyměnil za žádné jiné auto na světě

Ten kousek z inzerátu vypadá celkem pěkně. Ale z fotek toho nikdo moc nepozná. Musíš zajet a zkouknout. Šrámy po parkování a ďolíky po dveřích jiných aut tam na 99% budou, interiér bude taky jistě naživo ošoupanější. Ale když si to dá člověk do pucu, tak nic co by nešlo překonat. Důležité je, co je uvnitř. Tam ty finanční náklady mohou přinejhorším vyšplhat na cenu auta.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Kupujeme AR 147...
Zdravím,
jaký máte názor na http://auto.bazos.cz/inzerat/30244531/A ... 1tiskm.php ?
Serviska prý nebyla už při koupi, s autem ale nebyly od koupi problémy a majitel si nemyslí, že by to bylo stočené.
Díky za podněty :-)
jaký máte názor na http://auto.bazos.cz/inzerat/30244531/A ... 1tiskm.php ?
Serviska prý nebyla už při koupi, s autem ale nebyly od koupi problémy a majitel si nemyslí, že by to bylo stočené.
Díky za podněty :-)
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW, 3d, Nero
Re: Kupujeme AR 147...
Pěkná cena, ale je to holátko
Re: Kupujeme AR 147...
No že je tam naprosto minimální výbava, alespoň z toho, co jde vidět... Nemá ani palubák 

Re: Kupujeme AR 147...
To jsem si ani neuvědomil, přestože mi majitel už posílal fotky z interiéru. Achjo, najít pětidvéřovou 1.6 v Praze a okolí je příšernost.
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW, 3d, Nero
Re: Kupujeme AR 147...
Nechci Ti brát iluze, ale spoléhat, že najdeš pěknou 147 v okolí je loterie. Jako může se zadařit, ale pravděpodobně budeš muset rozšířit okruh hledání.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Kupujeme AR 147...
To je jasné. Jen je třeba brát, že Praha a Střední Čechy jsou celkem velké okolí samy o sobě :-))
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW, 3d, Nero
Re: Kupujeme AR 147...
Tak je otázka, jestli ty věci chceš nebo potřebuješ, ale zas 147 po fl mají obecně chudší výbavu... k Martinovi je to hodinka cesty a občas tam má 147 po fl s pěknou výbavou a má tam i autoservis, takže si můžeš prohlédnout auto na zvedáku... mates-auto.cz
Re: Kupujeme AR 147...
Jo, už jsem se zajímal o tu, kterou tam zrovna má. Problém je, že po několikaleté zkušenosti s třídvéřovým autem nechci třídvéřák, který tam má. Nezbývá než čekat.
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW, 3d, Nero
- Harry
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.5.2011, ned 10:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 147...
Asi tě zklamu... ale budu budoucí majitel..
)

Škoda Forman 1.3 Lxi (94) - ex
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host