Policie a vše kolem....
Re: Policie a vše kolem....
Petane, vidím, že ty mluvíš zasvěceně, takže jsi sám příslušník?
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Policie a vše kolem....
.... já to trestámhadXR píše:.....Potřeba řidičů kteří se nakonec nějak poskládali do středního pruhu i těch jedoucích v průjezdném pravém pruhu u místa nehody ještě více zpomalit a prohlédnout si nabourané vozy....
..nikdo toto jednání nijak netrestá neb by to bylo obtížné nejen technicky, ale kdo ví podle jakého paragrafu by se to mělo trestat.....




Jinak policajti zrovna s tímhle asi moc nepomůžou.... Protože zas půlka lidí když vidí policajta tak i na padesátce jede 30, takže kdyby to tam nějak řešili, pravděpodobně to bude ještě horší.... Zas po nich nechtějme zázraky....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Tohle nebyla moc dobrá reakce. Nepropaguju tu "ZIP" protože je to tak napsané, ale protože to tak skutečně funguje a kdo to někdy viděl (těch případů moc není) to určitě potvrdí. A příště to tedy pojmenuji jinak i když mi to příjde zbytečné.Nadkachna píše:HadXR: Jestli ona neschopnost řazení se do zipu, ze které mě tedy také berou všichni čerti, nebude též tím tvým projevem vlastní vůle a nedržení se něčeho, co je "někde" napsané.......
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Policie a vše kolem....
Vtip roku.Petan píše:Na nekterych mistech se muze k rizeni prizvat posila ale v soucasne dobe je podstav a lidi nevi kam driv skocit, takze se od toho upousti, kde je chyba se da spekulovat ale rozhodne to neni chyba samotnych cetniku.


Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Policie a vše kolem....
patříme v Evropě mezi země s největším počtem švestek na osobu a někteří by ještě chtěli tento absolutně neefektivní sbor posilovat ..ahahah 

AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Policie a vše kolem....
psygma píše:patříme v Evropě mezi země s největším počtem švestek na osobu a někteří by ještě chtěli tento absolutně neefektivní sbor posilovat ..ahahah
Jak si na to přišel?
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Alfa Romeo Perfection
Re: Policie a vše kolem....
ano..., v tom případě mlčím 

ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Problém je v tom že máme moc ouřadů a málo lidí ve výkonu, začíná to tím že i prezidenty máme dva :-)
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Policie a vše kolem....


jinak nedávno proběhla v tisku zpráva jak nějaký dopravák vyskočil z auta a pomohl někomu na chodníku se zástavou srdce.... civilové si ho u toho jen natáčeli na mobil.... Holt i mezi dopravákama může být někdo užitečný

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Policie a vše kolem....
psal sem tak dlouhej příspěvek, az mi to spadlo. A znovu ho psat nebudu!
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Policie a vše kolem....
Sem to tak nejak cekal ;-) hlavni problem je v cinnostech a mnozstvi prace, ktere ceska policie zastava oproti jinym statum, a tak dale a tak dale je to slozite.
No a to srovnani s Finskem je pro me opravdu usmevne nadruhou stranu velice prikladne.
No a to srovnani s Finskem je pro me opravdu usmevne nadruhou stranu velice prikladne.
Naposledy upravil(a) Petan dne 18.12.2013, stř 22:46, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Policie a vše kolem....
hlavně to tady neobhajuj, to je dokonalá ztráta času.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
tak v každém státě není každý úředník hned policajt a naopak. Ty statistiky jsou pro debily.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Pochybuju ze by neudelal totez pokud by nedelal policajta ale nejake civilni povolani.Kubas píše:a to je jen špička ledovce
jinak nedávno proběhla v tisku zpráva jak nějaký dopravák vyskočil z auta a pomohl někomu na chodníku se zástavou srdce.... civilové si ho u toho jen natáčeli na mobil.... Holt i mezi dopravákama může být někdo užitečný
33
Re: Policie a vše kolem....
Já bych naopak řekl, že to byla velmi trefná reakce, když mi to nejsi schopen vyvrátit.hadXR píše:Tohle nebyla moc dobrá reakce. Nepropaguju tu "ZIP" protože je to tak napsané, ale protože to tak skutečně funguje a kdo to někdy viděl (těch případů moc není) to určitě potvrdí. A příště to tedy pojmenuji jinak i když mi to příjde zbytečné.Nadkachna píše:HadXR: Jestli ona neschopnost řazení se do zipu, ze které mě tedy také berou všichni čerti, nebude též tím tvým projevem vlastní vůle a nedržení se něčeho, co je "někde" napsané.......
Ono je ve vyhlášce víc věcí, které dobře fungují ale díky "vlastnímu rozumu" českých řidičů, který tak adoruješ, se to míjí účinkem. Třeba najíždění na dálnici, kdy se drtivá většina řidičů zařazuje už pár metrů po najetí do připojovacího pruhu a ostatní jim ještě ochotně a s patřičným předstihem uhýbají z pravého do levého.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Policie a vše kolem....
Pokud jedu po dálnici, jsem rozjetý na 135 (opravdu tak na tempomat jezdím, nemám zapotřebí se ukazovat), vidím připojovací pruh a na něm auta, která mi co nevidět vjedou do pravého pruhu, tak automaticky hledám místo v levém a uhýbám jim. To považuju za SLUŠNOST. Pokud bych zůstal v pravém, musel bych brzdit, nebo bych donutil auta v připojovacím pruhu zastavit a dát mi přednost,Nadkachna píše: Ono je ve vyhlášce víc věcí, které dobře fungují ale díky "vlastnímu rozumu" českých řidičů, který tak adoruješ, se to míjí účinkem. Třeba najíždění na dálnici, kdy se drtivá většina řidičů zařazuje už pár metrů po najetí do připojovacího pruhu a ostatní jim ještě ochotně a s patřičným předstihem uhýbají z pravého do levého.
protože většina připojovacích pruhů neumožní se rozjet na 130 90% vozového parku ČR.
Z tvého příspěvku jsem pochopil, že tohle považuješ za projev české vyčuranosti, pofiderního "vlastního rozumu" a porušování vyhlášky. Pokud to opravdu takto myslíš, nemáme se dál o čem bavit, na takové lidi jsem na cestách alergický. Říkám jim PLNIČI (to mám ještě z vojny, tam byli taky tacový, co poslechli každou gumu na slovo), oni totiž plní vyhlášku do puntíku. Neuvažují hlavou, nepoužívají rozum, jedou jen podle předpisů. Na padesátce jedou radši 40, mezi městem ne víc než 80, na každé křižovatce bez světel počkají až všichni ostatní projedou a před každým přechodem radši zastaví a kývají na kolemjdoucí, jestli náhodou nechtějí přejít... To jak neuvěřitelně brzdí a komplikují dopravu ostatním je nezajímá.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Policie a vše kolem....
taky mi to uhnutí do levého přijde jako nejlepší řešení dané situace.... (samozřejmě to tam nepošlu když mě někdo dojíždí a jede o 50kmh rychleji....
).... Nevím v čem je problém....
Zde: to je samozřejmě možné. Jenom píšu že i ve sboru jsou evidentně lidi, kteří mají všech pět pohromadě a hlavně cením že se dívají kolem sebe.... Kdyby nepomohl, určitě by si to mohl obhájit ve stylu "spěchám k nehodě a nemá čas dívat se kolem sebe", ale nebyl alibista a pomohl....

Zde: to je samozřejmě možné. Jenom píšu že i ve sboru jsou evidentně lidi, kteří mají všech pět pohromadě a hlavně cením že se dívají kolem sebe.... Kdyby nepomohl, určitě by si to mohl obhájit ve stylu "spěchám k nehodě a nemá čas dívat se kolem sebe", ale nebyl alibista a pomohl....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Policie a vše kolem....
Ne, svatoušek nebo jak ty řikáš plnič
nejsem, taky už jsem pákrát platil pokutu za rychlost (bez keců a pocitu ukřivděnosti). Jen nemám rád apriory odmítání určitých pravidel, která podle mě mají smysl.
A k tomu připojování - ani se služební Fábií 1,2 nemám problém se na většině dálnic rozjet v připojovacím pruhu na nějakých 110 - 120 km/h a normálně se zařadit mezi auta jedoucí v pravém pruhu. Vadí mi ti řidiči, co to tam hned z kraje pošlou v sedmdesátce, aniž by se obtěžovali auto rozjet na vyšší rychlost. A pokud je náhodou někdo nepustí dojedou tou samou rychlostí až na konec připojovacího pruhu, kde dokonce jak říkáš zastaví. Pokud je někdo hujersky pustí a pošle mě to do levého pruhu (ideálně na poslední chvíli), musím dobrzďovat, ačkoliv tak v případě potřeby mají činit právě ti, jedoucí v pravém pruhu. Z mé strany i znění vyhlášky tedy neznalost jízdy po dálnici a nezvládnutí řízení vozidla. Nemluvím teď o "rychlostních" silnicích jako třeba Vyškov-Olomouc, kde v některých místech připojovací pruh vůbec není, ale to už je na jinou debatu.
A aby to nevyznělo, že jsem nějaký pirát z levého pruhu, když třeba dojíždím náklaďák a za ním vidím pomaleji jedoucí osobák v pravém pruhu, co by ho chtěl také předjet, sundám nohu z plynu, probliknu ho a pustím před sebe. Z principu tedy rozhodně s pouštěním někoho problém nemám.

A k tomu připojování - ani se služební Fábií 1,2 nemám problém se na většině dálnic rozjet v připojovacím pruhu na nějakých 110 - 120 km/h a normálně se zařadit mezi auta jedoucí v pravém pruhu. Vadí mi ti řidiči, co to tam hned z kraje pošlou v sedmdesátce, aniž by se obtěžovali auto rozjet na vyšší rychlost. A pokud je náhodou někdo nepustí dojedou tou samou rychlostí až na konec připojovacího pruhu, kde dokonce jak říkáš zastaví. Pokud je někdo hujersky pustí a pošle mě to do levého pruhu (ideálně na poslední chvíli), musím dobrzďovat, ačkoliv tak v případě potřeby mají činit právě ti, jedoucí v pravém pruhu. Z mé strany i znění vyhlášky tedy neznalost jízdy po dálnici a nezvládnutí řízení vozidla. Nemluvím teď o "rychlostních" silnicích jako třeba Vyškov-Olomouc, kde v některých místech připojovací pruh vůbec není, ale to už je na jinou debatu.
A aby to nevyznělo, že jsem nějaký pirát z levého pruhu, když třeba dojíždím náklaďák a za ním vidím pomaleji jedoucí osobák v pravém pruhu, co by ho chtěl také předjet, sundám nohu z plynu, probliknu ho a pustím před sebe. Z principu tedy rozhodně s pouštěním někoho problém nemám.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Policie a vše kolem....
Máš kliku chlape, tvůj poslední příspěvek dává smysl. Taky nesnáším, když jedu v levém 140 a někdo mi tam z pravého vletí a já musím brzdit i ušima. A taky klidně pustím z leva i z prava, pokud to přispěje plynulosti provozu. To na co narážíš ty - že se brzdí v pravém, proto aby mohli najet stojící auta z připojovacího pruhu je opravdu hovadina, to bych taky trestal - falešné kavalírství, kdy si řidič neuvědomuje, že sice pustí někoho z boku, ale zároveň ho někdo může sestřelit zezadu. Souhlas.
Problém u nás je s délkou připojovacích pruhů. V normální situaci by měl dovolit srovnat rychlost vozidel a pokud se připojuju mezi souvislý proud vozidel, pak se řadit mezi ně zipem. Konkrétně ve Vídni, na velkém okruhu, to je naprosto normální.
Já když dojíždím náklaďák, oba jsme v pravém a vidím, že mě někdo dojíždí zleva, neudělám myšku před něj, ale přibrzdím a zařadím se do levého až za něj, i když je to třeba Felda, kterou za chvilku předjedu zase já.
Problém u nás je s délkou připojovacích pruhů. V normální situaci by měl dovolit srovnat rychlost vozidel a pokud se připojuju mezi souvislý proud vozidel, pak se řadit mezi ně zipem. Konkrétně ve Vídni, na velkém okruhu, to je naprosto normální.
Já když dojíždím náklaďák, oba jsme v pravém a vidím, že mě někdo dojíždí zleva, neudělám myšku před něj, ale přibrzdím a zařadím se do levého až za něj, i když je to třeba Felda, kterou za chvilku předjedu zase já.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Policie a vše kolem....
Přesně na to jsem narážel, že i najíždění na dálnici (pokud to délka připojováku umožňuje) má fungovat na principu zipu
To, že to nefunguje, možná to souvisí ještě s jedním nešvarem. Přijde mi, že někteří řidiči nejsou schopni podřadit a bojí se vytočit motor mino úsporné pásmo otáček. Zvláště při předjíždění na frekventovaných silnicích je to radost mít někoho takového před sebou. Pochopím to ještě v případě nějakého starého střepu, ale dělají to i řidiči s průměrně výkonnými a relativně novými auty. S manželkou jim přezdívám pětkaři. Já když předjíždím, vždy se snažím tak učinit co nejrychleji - za prvé abych byl co nejdříve zpět ve svém pruhu a za druhé aby to i někdo za mnou ještě bezpečně stihl.

To, že to nefunguje, možná to souvisí ještě s jedním nešvarem. Přijde mi, že někteří řidiči nejsou schopni podřadit a bojí se vytočit motor mino úsporné pásmo otáček. Zvláště při předjíždění na frekventovaných silnicích je to radost mít někoho takového před sebou. Pochopím to ještě v případě nějakého starého střepu, ale dělají to i řidiči s průměrně výkonnými a relativně novými auty. S manželkou jim přezdívám pětkaři. Já když předjíždím, vždy se snažím tak učinit co nejrychleji - za prvé abych byl co nejdříve zpět ve svém pruhu a za druhé aby to i někdo za mnou ještě bezpečně stihl.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Policie a vše kolem....
Chybí ti tam "za třetí, protože mě to baví" .
Já jel dneska asi 5 km v příměstským provozu za týpkem ve fungl nové A6 a ten ani jednou nepoužil blinkr. Nejen při předjíždění, nebo na kruháči (což je docela běžné), ale ani na křižovatkách, při přejíždění z pruhu do pruhu. Prostě vůbec. Jako by nevěděl, kde to blinkr má. Chtěl jsem ho předjet, ale raději jsem si držel odstup a moc se k němu nepřibližoval.
Za podobné chování by se měli brát body a ve velkém.
Já jel dneska asi 5 km v příměstským provozu za týpkem ve fungl nové A6 a ten ani jednou nepoužil blinkr. Nejen při předjíždění, nebo na kruháči (což je docela běžné), ale ani na křižovatkách, při přejíždění z pruhu do pruhu. Prostě vůbec. Jako by nevěděl, kde to blinkr má. Chtěl jsem ho předjet, ale raději jsem si držel odstup a moc se k němu nepřibližoval.
Za podobné chování by se měli brát body a ve velkém.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Aha! Tak jestly to teda potřebuješ vyvrátit tak podle mého skromného názoru není problém v tom že by někdo neznal/nedodržoval pravidlo zipu z vyhlášky, ale problém je v tom že nikoho nenapadne, že když trochu zpomalí a udělá tak místo tomu kdo se potřebuje zařadit a ty za ním provedou totéž, že to bude rychlejší než když jedu dál a ten druhej zastaví a když ho někdo další pustí tak musí zastavit zase on bo se mu jich tam pak nasere 10. Spokojen?Nadkachna píše:Já bych naopak řekl, že to byla velmi trefná reakce, když mi to nejsi schopen vyvrátit.hadXR píše:Tohle nebyla moc dobrá reakce. Nepropaguju tu "ZIP" protože je to tak napsané, ale protože to tak skutečně funguje a kdo to někdy viděl (těch případů moc není) to určitě potvrdí. A příště to tedy pojmenuji jinak i když mi to příjde zbytečné.Nadkachna píše:HadXR: Jestli ona neschopnost řazení se do zipu, ze které mě tedy také berou všichni čerti, nebude též tím tvým projevem vlastní vůle a nedržení se něčeho, co je "někde" napsané.......
....
Pak je tu ještě další problém a to je když v městském provozu někomu zpomalím aby se zařadil z napojováku nebo končícího pruhu (myslím teď normální ulici v Praze ne dálnici a okruh) tak on začne zpomalovat taky. Výsledek je ten že mě nasere takže si zanadávám šlápnu na to a jedu dál ať si třeba zastaví když neumí šlápnout na plyn.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
Mimochodem taková zajímavost k tomu jak PČR pomáhá předcházet dopravním přestupkům.
v pondělí sme byli s kámošema v centru na Venclu něco málo sme popily pak sme tam ještě nějakou dobu byli a pak sme chtěly jet metrem do Karlína kde měl kámoš auto, ale nebyl si jistej jestly ještě nenadejchá tak oslovil policistu opírajícího se o svůj služební vůz poblíž Vodičkovy ulice jestly by mu dal dýchnout, aby si byl jist, že už může řídit na to se mu dostalo odpovědi, že mu dá dýchnout až bude řídit.
v pondělí sme byli s kámošema v centru na Venclu něco málo sme popily pak sme tam ještě nějakou dobu byli a pak sme chtěly jet metrem do Karlína kde měl kámoš auto, ale nebyl si jistej jestly ještě nenadejchá tak oslovil policistu opírajícího se o svůj služební vůz poblíž Vodičkovy ulice jestly by mu dal dýchnout, aby si byl jist, že už může řídit na to se mu dostalo odpovědi, že mu dá dýchnout až bude řídit.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Policie a vše kolem....
Temp: Za třetí se rozumí samo sebou 

AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů