chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Cendler : nikdy nemas jistotu, kdy cip odladis "autu" na miru, ze se zvyeny vykon neprojevi po par tis. Km. ( klouzaji i spojka afd.. )
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
tak klouzající spojku zažívá mnoho aut, protože seriová je vždy dimenzovaná do určitejch Nm, který přešvihneš u dnešních aut velmi snadno...klidně i u NA benzínu.. navíc to je prvek, kterej ovlivňuje řidič..někdo odpálí spojku na seriovým autě do 50tkm, někdo po 200tkm... takže ladit chip podle toho jestli spojka klouže nebo ne je hovadina...motor prostě naladíš na optimální směs, předstih a EGT...+ nějakou rozumnou regulaci tlaku, aby se s tím dalo rozjet bez spálení gum a spojka buď musí bejt v cajku -či připravená s ohledem na požadované výkonové parametry, nebo auto neladím dokud není 100% stav
přítlak, průměr třecí plochy, součinitel tření mezi obložením a přítlačákem/setrvákem... jsou rozhodující parametry a v případě když vím, že jdu s výkonem/stylem použití/ někam vejš tak vždy minimálně upravuju přítlak, případně použiju lamelu s lepším součinitelem tření a když ani to nepomáhá, jdu o dostupnej rozměr vejš...třeba z 215mm na 230mm
protože seriovej přítlak 55-65kg na průměru lamely 215mm je tak akorát na 300Nm a normální použití...po zvednutí přítlaku na 100-115kg není problém přenášet hodnoty i kolem 400Nm...a s lepší lamelou klidně víc...pokud ale použiju 230mm lamelu, s naladěným přítlakem a lepším obložením (nebo keramiku) dostávám se na jinej level...taky si je dobrý ověřit stav ovládací hydrauliky... když vázne spojkovej váleček (vlivem stáří..analogie s brzdama), tak spojka nesepne po uvolnění pedálu ideálně a umožní krátkej prokluz..čímž se opotřebovává a bude klouza čím dál tím víc s tím že ještě vyhřeješ a pokroutíš třecí plochy...
přítlak, průměr třecí plochy, součinitel tření mezi obložením a přítlačákem/setrvákem... jsou rozhodující parametry a v případě když vím, že jdu s výkonem/stylem použití/ někam vejš tak vždy minimálně upravuju přítlak, případně použiju lamelu s lepším součinitelem tření a když ani to nepomáhá, jdu o dostupnej rozměr vejš...třeba z 215mm na 230mm
protože seriovej přítlak 55-65kg na průměru lamely 215mm je tak akorát na 300Nm a normální použití...po zvednutí přítlaku na 100-115kg není problém přenášet hodnoty i kolem 400Nm...a s lepší lamelou klidně víc...pokud ale použiju 230mm lamelu, s naladěným přítlakem a lepším obložením (nebo keramiku) dostávám se na jinej level...taky si je dobrý ověřit stav ovládací hydrauliky... když vázne spojkovej váleček (vlivem stáří..analogie s brzdama), tak spojka nesepne po uvolnění pedálu ideálně a umožní krátkej prokluz..čímž se opotřebovává a bude klouza čím dál tím víc s tím že ještě vyhřeješ a pokroutíš třecí plochy...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Cendler : jak píše MichalP a mari156, jejich tvrzení, že auta fungovala naprosto bez problému po XY tis. km na jednom čipu vyvrací tvrzení, že je potřeba, aby čip byl na míru autu (motoru)...
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Lukyn : prosím přečti si co psal MichalP ještě jednou, psal že mu je právě odlaďovali na brzdě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ano, přečetl, rozumím, chápu.
Jinak - jak je možné, že čip, který je naladěn přímo na auto funguje i za např. 100 tis. km apod. Neprojeví se negativně na autě postupným nájezdem apod. Dá se to napsat takto : 2 vozy, jedno má o 100 tis. km více a nalijeme čip, který sedí na auto s menším nájezdem, výsledek - oba vozy fungují bezproblémů. Teď už mi rozumíš? Čip přeci s autem "nežije", nebo ano? Toť můj dotaz.
Jinak - jak je možné, že čip, který je naladěn přímo na auto funguje i za např. 100 tis. km apod. Neprojeví se negativně na autě postupným nájezdem apod. Dá se to napsat takto : 2 vozy, jedno má o 100 tis. km více a nalijeme čip, který sedí na auto s menším nájezdem, výsledek - oba vozy fungují bezproblémů. Teď už mi rozumíš? Čip přeci s autem "nežije", nebo ano? Toť můj dotaz.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Já sem teda pro,když to dělá někdo,kdo tomu rozumí...
Mým prvotním zájmem bylo odstavit sw EGR,ale po zkoumání nabídek na internetu a recenzích na jednotlivé rádoby odborníky,jsem se rozhod pro čipování u sharkana,na něj jsem nenašel jedinou negativní recenzi,krom pár špínu plivajících jedinců,co v životě čip neměli...
Vyrazil jsem tedy na slovensko,proběhlo přehrání sw,pak zkušební jízda a hotovo.Auto jede úplně jinak,je hodně živější,bezprostředně reaguje na sebemenší přidání plynu a ve vyšších otáčkách nevadne,ale opravdu tahá až do omezovače.A co je důležité....NEKOUŘÍ jak většina načipovaných TDI.
Už v základu(110kw) byla radost s alfou jezdit ale teď je zážitek mnohem lepčejší.
Spotřebu mám tak o 2deci menší,ale při využití výkonu leze samozřejmně o něco výš,přece jen větší stádo koní potřebuje víc krmiva.
Pokud někdo váhá,mohu jen doporučit,cesta za sharkanem se vyplatí...
Mým prvotním zájmem bylo odstavit sw EGR,ale po zkoumání nabídek na internetu a recenzích na jednotlivé rádoby odborníky,jsem se rozhod pro čipování u sharkana,na něj jsem nenašel jedinou negativní recenzi,krom pár špínu plivajících jedinců,co v životě čip neměli...
Vyrazil jsem tedy na slovensko,proběhlo přehrání sw,pak zkušební jízda a hotovo.Auto jede úplně jinak,je hodně živější,bezprostředně reaguje na sebemenší přidání plynu a ve vyšších otáčkách nevadne,ale opravdu tahá až do omezovače.A co je důležité....NEKOUŘÍ jak většina načipovaných TDI.
Už v základu(110kw) byla radost s alfou jezdit ale teď je zážitek mnohem lepčejší.
Spotřebu mám tak o 2deci menší,ale při využití výkonu leze samozřejmně o něco výš,přece jen větší stádo koní potřebuje víc krmiva.
Pokud někdo váhá,mohu jen doporučit,cesta za sharkanem se vyplatí...

156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Moje řeč, Sarkan umí. Mě chipoval auto na dálku a taky OK. Po cca dvou letech provozu na jeho chipu naprosto bez problémů, žádné odvařené součástky jako klouzající spojka ani nic podobného. Prostě chipovat se musí s rozmyslem a majitel musí vědět v jakém stavu má motor, co od chipu očekává a jak bude auto v budoucnu provozovat. Pokud někdo koupí vylítanou stočenou mrchu co už jen tak-tak zvládá origo soft a pak to chce ochipovat +25%, tak musí hold počítat se vším.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Já to trochu odlehčim. V prosinci jsem měl asi dva týdny chip. Moc dle představ nefungoval. Měl světlé i stinné stránky v nevyrovnanosti výkonu apod.
Jenže od té doby, co se tam vrátil origo SW, tak mám pocit, že mi někdo najednou ukradl 100koní a velmi nerad se smiřuji s původní realitou.

Jenže od té doby, co se tam vrátil origo SW, tak mám pocit, že mi někdo najednou ukradl 100koní a velmi nerad se smiřuji s původní realitou.


//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ahoj, dostala se mi do ruky tato krabička, bohužel v téměž podobném stavu
podle toho co jsem si zjistil na googlu by se mělo jednat o powerrail od Novitecu typ Z 100. Bohužel jsem ho dostal bez jakékoli dokumentace, nebo návodu. Z krabičky na mě kouká pět drátků žlutý, červený, bílý, černý a zelený. Neměl by jste někdo jakékoli informace, schémata, zkušenoti ?
http://www.ebay.de/itm/NOVITEC-Powerrai ... 1341141921

http://www.ebay.de/itm/NOVITEC-Powerrai ... 1341141921
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
a pak mi řekni kam jsi to zahodil takový známe



Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
má pravdu,pryč s tím,pokud máš svoje auto aspoň trochu rád....nebuď líný a vygugli si,na jakém principu pracují power krabičky......
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Kluci ti radi dobre. Zahod to jak nejdal dovedes.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Dobře dobře, omlouvám se. To je Novitec tak špatný ?
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Neříkám, že je to nějaká hitparáda, ale jsou na trhu daleko větší zvěrstva. Nějaké čtení od Sarkana http://alfatuning.sk/powerbox.php?lang=sk .Na druhou strany jestli prasochip od nějakýho joudy, tak raděj powerbox od novitecu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
jen pro zajímavost, co jsem tady psal vždycky, je nesmysl, dělat chip na dálku, aniž bych auto viděl a projel, nebo sarkanovo univerzální chipy, a jak taky píšu pořád, nikoho nepomlouvám, co vím, tak sarkan opravdu umí a ví co dělá, ale tyhle chipy na dálku mu neuznávám a přijde mi, že si tím kazí jméno
zde http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=125 mklacan něco zajímavého napsal a na další straně je rozuzlení
zde http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=125 mklacan něco zajímavého napsal a na další straně je rozuzlení
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Já jsem jen vyčetl, že dotyčný měl už před čipem chycené turbo, na které ho upozorňoval mechanik a přesto se rozhodnul navýšit výkon
. Nevím, neznám podrobnosti, ale pokud by to řekl Sarkanovi, tak pochybuju, že by mu stále doporučoval čip.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ladis i ostatni:
Nic proti Sarkanovi, neznam ho (a nic mi do toho neni) ale kdybych ja nekomu menil mapu, nejprve si auto (alespon !!!!!) POSLECHNU a naloguju.
Sam (jako upravce) bych prece nechtel aby si na me nekdo stezoval ze se mu po moji uprave do 2000km rozletlo turbo nebo propalil pist....
Nic proti Sarkanovi, neznam ho (a nic mi do toho neni) ale kdybych ja nekomu menil mapu, nejprve si auto (alespon !!!!!) POSLECHNU a naloguju.
Sam (jako upravce) bych prece nechtel aby si na me nekdo stezoval ze se mu po moji uprave do 2000km rozletlo turbo nebo propalil pist....

Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Žádost o nachipování na dálku jsem po Sarkanovi chtěl já v době, kdy to vůbec oficiálně nenabízel. Souhlasil, ale chtěl logy předem, než začal vůbec mapy předělávat a pak ještě dolaďoval dle zkušebních jízd a mých požadavků. Já jsem s výsledkem naprosto spokojený, takže to určitě jde, jen se na to musí s rozumem. Myslím, že teprve po pozitivní zkušenosti se mnou dal Sarkan na svůj web nabídku chipování na dálku a nechci machrovat, ale trochu jsem čekal, že to tak hladce nepůjde u všech. Moje auto má 1/3 nájezd proti stejným ročníkům a hlavně mi apriori ani nešlo o zvyšování výkonu, dnes se tomu vznešeně říká optimalizace. 

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Tím pádem se potvrzuje Sarkanova šikovnost, protože jsem na čip najel asi 80tkm a 5x jel Masaryka 25minut a bez mazleníA.J.Michal píše:mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
chip na dálku- ano, proč ne.. chipovali jsme moje exHGT (nyní kámošovo..) podmínk č. 1 byla dodat smysluplnej log (předstih, doba vstřiku, množství vzduchu, úhel klapky, otáčky, napětí lambdy atd) z multiecuscanu + aby dílo bylo dokonalý log AFR z WB sondy vs. otáčky
..
na motoru jsou nějaký mechanický úpravy, vejfuk sk. A a úprava SW na dálku nebyla problém.. s výsledkem jsme spokojeni..palivo je tam kde má bejt a výkon je citelně lepší... škoda jen že sme to nepřekopali na 2.4... mít 200PS/270Nm od 2000 po 6000 v malým bravu
..
na motoru jsou nějaký mechanický úpravy, vejfuk sk. A a úprava SW na dálku nebyla problém.. s výsledkem jsme spokojeni..palivo je tam kde má bejt a výkon je citelně lepší... škoda jen že sme to nepřekopali na 2.4... mít 200PS/270Nm od 2000 po 6000 v malým bravu

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- undermeadow
- Příspěvky: 74
- Registrován: 28.11.2010, ned 10:14
- Bydliště: Brno
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Mám taky chip od Sarkana, zatím najeto cca 3000km a jsem spokojen. Co se mě na tom líbí je, že Sarkan dodá 3 verze dat, které si tam člověk může sám nahrát dle uvážení. Na konci léta jsem měl verzi optimal, u které je patrný slušný nárust výkonu oproti továrnímu. Na zimu jsem dal verzi, která je optimalizovaná na spotřebu a výkonově mě přijde stejná jako tovární. V zimě se ten výkon stejně nevyužije, páč to všechno klouže.
Co mě celkem mile překvapilo je, že když jsem jel na hory do Itálie cca 830km, čtyři lidi v autě, plnej kufr, spotřeba 6,1l/100km. Loni jsem jel stejnou trasu, stejně plný auto a spotřeba 7,1l/100km s továrními daty.
Co mě celkem mile překvapilo je, že když jsem jel na hory do Itálie cca 830km, čtyři lidi v autě, plnej kufr, spotřeba 6,1l/100km. Loni jsem jel stejnou trasu, stejně plný auto a spotřeba 7,1l/100km s továrními daty.
Alfa 159 2,4 JTDm sedan, DPF off, Water/Methanol Injection, EGR + Swirl off + Sarkan chip
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ahojte ludkovia mam doma 147 1,9 JTD 16V 103 KW mam plany s upravou motora .Planujem nove vstreky kupit (stare mi sem tam podfukuju ) , turbo , intercooler a potom chip
Robili ste niekto takuto upravu ? Som amater co sa tyka motorov tak sa chcem spytat na radu od vas skusenejsich ake diely by to mali byt ? Vstreky akej znacky turbo repasovane ci nove len by som tam chcel dat vacsie ako tam je a intercooler s akymi rozmermi ten by som chcel umiestnit pred chladic a potom vzduchovy filter "sisku" ci sa oplati alebo len kupit origos ale kvalitnejsi ? Za odpovede dakujem :-) a hovorim som amater tkze kazda rada pomoze :-) kamarat sa vytahuje s ibizou fr s chipom
ked ju mal v zaklade tak som sa celkovo drzal ... Takze ide trosku aj oto pristrihnut chvalu :-)
Robili ste niekto takuto upravu ? Som amater co sa tyka motorov tak sa chcem spytat na radu od vas skusenejsich ake diely by to mali byt ? Vstreky akej znacky turbo repasovane ci nove len by som tam chcel dat vacsie ako tam je a intercooler s akymi rozmermi ten by som chcel umiestnit pred chladic a potom vzduchovy filter "sisku" ci sa oplati alebo len kupit origos ale kvalitnejsi ? Za odpovede dakujem :-) a hovorim som amater tkze kazda rada pomoze :-) kamarat sa vytahuje s ibizou fr s chipom

- freejiricek
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 2.4.2013, úte 12:42
- Bydliště: Mělník
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Já přemýšlím ze bych nechal tu svoji
ale mam z toho desnej strach ze to dojebu uplne. O alfu se staram dostává co chce a za kolik chce . Ale par koniku ji chybí. Chtěl bych cca 145-150 kW . Mam 156 , 2.4 129 kW . Nemáte to někdo tady po chipu ?

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Policejní alfy měly už z továrny cca 200 koní, takže bych v tom neviděl problém a šetřeny určitě nebyly. Taky o tom přemýšlím, ale nechám si to až na konec + až budou hrachy na novou spojku a dvouhmotu, jen pro jistotu 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host