Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Když je honování pryč,tak ten motor samotný kroužky nezachráněj.
AR 156 SW,2,4 MJet
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Dokonce si myslim, že když se dají nový kroužky do starý vložky, kde je pryč honování, tak to celý lehne mnohem dřív. Kroužky si nikdy pořádně nesednou a vydřou vložku
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Přesně tak.Když už,nový kroužky,tak je potřeba obnovit honování..A k tomu zajíždění,spodek přeci běhá po oleji,tam nemůže být nic víc na fest.A vyšší otáčky znamenaj větší tlak oleje.Největší nápor na ložiska je naopak v nízkejch otáčkách kdy motor musí víc táhnout a je malej tlak oleje.
AR 156 SW,2,4 MJet
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
S otáčkama ti roste pístová rychlost/energie potřebná k zastavení a rozběhnutí pístu, která se maří na ložiskách. Samozřejmě poddtáčení je taky špatně. Ne kvuli tlaku oleje, ale zase kvuli energii. V extrémě nízkých otáčkách je malá setrvačnost, která zvyšuje tlak na ložiska. V podstatě se ve výše uvedených příspěvcích potvrzuje to, že způsob "od začátku kouř" je cajk v případě, kdy se dělá jen vršek. Pokud se dělal i spodek, je nutné to zajíždět opatrně. A nový motory bych sem netahal, to je zas něco jinýho.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Souhlas
. Nový motory se zajíždí jak je tu popsáno,ale ještě před tim,než se daj do auta.

AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
To si myslím taky, nehledě na to, že kompresní tlak je pořád stejný jak při 800 otáčkách tak 8000 teoreticky.Kleofáš píše:A k tomu tlaku na pístní kroužky jeden podotek. Nelze srovnávat sílu pístního kroužku na stěnu válce s tlakem při kompresi, protože komprese působí kolmo na sílu vyvíjenou pístními kroužky. Prostě tyto dvě síly se navzájem nijak neovlivňují.
Myslíte, že na tom něco může být?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Není, při nižších otáčkách toho stačí víc "utéct"... Teoreticky...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
- komprese pochopitelne nepusobi jen na pist, ale i na ty krouzky, proto tam taky jsou
- krouzek pozna otacky motoru minimalne na teplote, a kdyz si vybavim jeho hmotnost v porovnani s vlozkou valce...
- pist vykonava vsechno mozne, jen ne primocary pohyb, koneckoncu proto je ojnicni cep umisteny excentricky
a tak...
- krouzek pozna otacky motoru minimalne na teplote, a kdyz si vybavim jeho hmotnost v porovnani s vlozkou valce...
- pist vykonava vsechno mozne, jen ne primocary pohyb, koneckoncu proto je ojnicni cep umisteny excentricky
a tak...
Re: Způsob záběhu nového/zgenerálkovaného motoru
Tlak plynu nepůsobí jen jednim směrem,ale všema směry.Kdyby kroužek tlačil ke stěně jen jeho vlastní tlak kterej je nula prd (když ho zmačnete jednim prstem),tak by kompresní tlak tuhle sílu hravě překonal a profouknul do klikový skříně.
AR 156 SW,2,4 MJet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host