kolisani otacek
kolisani otacek
cus kolegove.. u 146 1.8 TS (r.v. 2000) mi auti dost kouri na volnobeh, a to i kdyz je zahrata, a kolisaji otacky.. napr. po 3-5minutach a vetsinou pravidelne.. Pri zrychleni se pri nabehu do otacek trosku dusi (mozna se mi to zda?) nez jsem ji koupil, 2 mesice stala...
Nemate nekdo zkusennosti s podobny problemem..?
Ceka me vymena baterky, ktera je temer mrtva, ale nemyslim si, ze by to tim mohlo byt..
Poradte pls..
Nemate nekdo zkusennosti s podobny problemem..?
Ceka me vymena baterky, ktera je temer mrtva, ale nemyslim si, ze by to tim mohlo byt..
Poradte pls..
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,nechtěl sem zbytečně zakládat další téma,mám podobný problém tak napíšu sem.Mám 146 1.4TS a problém s volnoběhem
Za studena,když se nastartuje,tak drží úplně v pohodě.Ale když se motor zahřeje tak to líta 500-1500,sice to nechcípne,ale třeba pak rozjíždět se s tím je tragedie.Když už je nad 2000rpm tak jede normálně.Vyčistil sem komplet sání,mám novej motorek volnoběhu...prostě to co se tady běžně píše jako nejčastější příčiny.Mohl by mi někdo poradit prosím?

príčina môže byť aj v sviečkových kábloch alebo v prívode vzduchu do motora. Môžu to byť riedke = popraskané hadice na saní. Čistil si aj škrtiacu klapku ?

za tou lištou sú 4 ks krátkych hadíc a zväčša su odspodu deravé

za tou lištou sú 4 ks krátkych hadíc a zväčša su odspodu deravé
Alfa Romeo 145 TS 1,4 16V
103 talianskych koní v modrej metalíze
http://videoalbumy.azet.sk/alfa/3YU1OGW ... a02f05f358
103 talianskych koní v modrej metalíze
http://videoalbumy.azet.sk/alfa/3YU1OGW ... a02f05f358
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak kabely jsou v poho.Dneska mi dorazily nový svíčky.Když sem sundal tu listu,tak pod ní byla hromada rzi...svičky byli ve strašným stavu..bosch fr7dc a ur6de.Auto mám teprv dva týdny a původní majitel tohle asi moc neřešil...Dal jsem tam ngk dle příručky...volnoběh drží líp,ale zdaleka to není ještě v pořádku.Tak už nevím co s tím 
Když se nastartuje...tak volnoběh tak 5s blbne...líta to nahoru dolu...skoro na chcípnutí,když se přidá plyn tak se to srovna a už to drží v poho těch 870 nebo kolik to má bejt.Ale zase při jízdě,když se třeba zastaví na semaforu tak to zase začne a udělat s tim nejde nic..

Když se nastartuje...tak volnoběh tak 5s blbne...líta to nahoru dolu...skoro na chcípnutí,když se přidá plyn tak se to srovna a už to drží v poho těch 870 nebo kolik to má bejt.Ale zase při jízdě,když se třeba zastaví na semaforu tak to zase začne a udělat s tim nejde nic..
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
v první řadě napojit na PC - závad ohledně kolísání ot. je asi kolem 15 plus to že A.R. do r. 99 TS měly mi závadu v řídící jednotce, kdy otáčky prostě na volnoběch kolísaly-ale u hodně vozů to ještě v garančce vyměnily.. dále když diagnostika nic neukáže Alfa má hodně koster..tak taky hleda chybu tam.. Jinak ta řídící jednotka neměla žádný devastující účinek na jiné komonenty-v autorizáku mi napsaly - ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL
to mi bez prdele řekly..po tom co jsem je já musel upozornit na tu řídící jednotku(o které jsem se dočetl)..protože sami by na nic nepřišly... Zlatý TS 8V u těch byla klika v poho, mazaly dobře, variátor pasé, malá spotřeba, rětězový rozvoďák a když měli stejný problém s řídící jednotkou ohledně kolísání..tak stačilo jen přestříhnout jeden kabel a jŘJ vyhodnotila při jízdě jako když vůz stojí(takže nemusela více držet otáčky) a bylo po problému 



Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL



Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
já to měl právě tak, že mi to lítalo na neutrál jen při jízdě(stačolo fakt jen pomalu), když jsem zastavil, tak se to tak 1-2x zhouplo a pohoda, ale zdálo se mi, že se to zhoršovalo a párkrát jen v letních měsících to lítalo i když jsem stál..ale tendenci chcípnout to němělo nikdy.. Nejdřív to lílato tak 700-1100 a nakonec někdy i 600-2000 a nikdo si s tim nevěděl rady-matláci!!!! 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak můj problém už zřejmě vyřešen.Včera sem ráno vezl 146 na diagnostiku.Nastartoval sem a nechal motor chvili ohrat a zvenku sem si pak všiml že mi obcas problikava predni svetlo.Byl tam nejaky spatny kontakt...opravil sem...a od te doby svetlo sviti,ale hlavne otacky už drzi a na diagnostice vsechno ok.Tak to asi bylo tim,i kdyz se mi toho nechce verit,ale el.obvodum v aute nerozumim,takze asi jo.Hlavní,že uz to je ok. 

Tak jsem vyměnil svíčky Brisk Premium za NGK co mám v podpisu a volnoběžně za studena drží krásně a nedusí se. I když ty Brisky jsou parametrově lepší a cenově dražší, tak to není schopno fungovat OK, takže jedině NGK klidně i dražší. Při koupi auta tam byli svíčky (Bosch, Denso, Brisk) takovej pěknej mixík a pak, že němeci maj supr udržovaný auta.
Jediný čeho jsem si všiml, že když to nechám drží za studena volnoběh krása, zařadim kvalt a pouštim spojku, jakože bych to nechal jemně rozjet a jen jí sešlápnu otáčky spadnou a chcípne to a nepouštím tu spojku zle nebo že bych se špatně rozjížděl, ono už při sešlápnutí a zařazení kvaltu spadnou otáčky. Nevim jestli to nemůže dělat spojka nebo prostě jen nechat to dýl ohřát, co myslíte ?
Jediný čeho jsem si všiml, že když to nechám drží za studena volnoběh krása, zařadim kvalt a pouštim spojku, jakože bych to nechal jemně rozjet a jen jí sešlápnu otáčky spadnou a chcípne to a nepouštím tu spojku zle nebo že bych se špatně rozjížděl, ono už při sešlápnutí a zařazení kvaltu spadnou otáčky. Nevim jestli to nemůže dělat spojka nebo prostě jen nechat to dýl ohřát, co myslíte ?
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Já dávám jedině NGK (BCP6ES), asi za 60/ks, a jsou super. Tady se člověk může přesvědčit, že drahý nemusí nutně znamenat dobrý a naopak.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
s tim mam taky ale jiny problem, cca pri 120kmh a vyse nemuzu z neutralu radit 5ku (muzu, pokud chci zkontrolovat zuby ve skrini nebo musim proslapnout plyn na otacky podobny rychlosti). Mam to uz u druhy 145ky.kravitzUL píše:ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL![]()
![]()
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
-
alfa romeo146
- Příspěvky: 1
- Registrován: 8.2.2018, čtv 17:48
- Bydliště: Davca Neresme Netik
Re: kolisani otacek
me dela neco jineho a do dnes to porad resim je to ze klepe motor a kdyz jedu tak po 2 km my to z niceho nic chcipne a muzu nastartovat az po 2 hodinach 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti