Příspěvek
od HonzaT » 3.2.2014, pon 11:50
No, to je ale právě to.. ona by dle mého měla (nebo mohla) kolísat jen zpočátku. Ty naše motory se totiž obecně poměrně dlouho hřejou. Ale jakmile se prostě dostane na tu teplotu (88 stupňu myslím, aby se otevřel termostat naplno), tak už by se prostě měla mrskat mezi 80 a 90 a rafika držet jak přibitá. Zvlášť, když není kdovíjaká zima..
Protože mně třeba po 60ti ujetých km a při teplotě kolem nuly taky lehce padala - třeba jen o šířku rafičky. Tak jsem to připojil a zjistil, že se mi mrská někde kolem 77 stupňů a vejš nevyleze. Takže termostat otevírá prostě moc brzo, tudíž je vadnej - Alfí klasika.
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio