A.J.Michal - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Podtlakem neudelas to co je za "valcem" u brzd pistek. Odvzdunujes pred nim.
Jinak pripravky cajk, sou k zapujceni? Je to jen kolik na vacku a ta aretace na kliku?
Jinak pripravky cajk, sou k zapujceni? Je to jen kolik na vacku a ta aretace na kliku?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Pujcit? Mnoo... Mozna jo. S podminkou face to face. Nikomu to nikam posilat nebudu. Bez vyjimek.
Nic za to nechci, berte to jako sluzbu a respektujte podminku ze neposilam a nebudu.
Pripravky mam momentalne ty na elast.remeny a na aretaci kliky a vacky u jtd motoru.
Kdyz budete vsichni hodni, necham u nas na 3D stredisku pripravek pomerit a dam sem rozmery a koty.
Popr necham na plasme vypalit. Horsi je to s aretacnim kolikem vacky, ale ten se teoreticky s trochou sikovnosti bude dat nahradit kulatinou vhodneho (stejneho) prumeru.
Nic za to nechci, berte to jako sluzbu a respektujte podminku ze neposilam a nebudu.
Pripravky mam momentalne ty na elast.remeny a na aretaci kliky a vacky u jtd motoru.
Kdyz budete vsichni hodni, necham u nas na 3D stredisku pripravek pomerit a dam sem rozmery a koty.
Popr necham na plasme vypalit. Horsi je to s aretacnim kolikem vacky, ale ten se teoreticky s trochou sikovnosti bude dat nahradit kulatinou vhodneho (stejneho) prumeru.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Ja je nepotrebuju, jen by se nahodou nekdy mohlo hodit, bo sem se docetl, ze stejne vsichni co maj 156 chcou 159
Ten kolik vacky staci pomerit delku trnu a co tam je za zavit a soustruznik to ma za pet minut hotovo

Ten kolik vacky staci pomerit delku trnu a co tam je za zavit a soustruznik to ma za pet minut hotovo

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
159ky netreba, pasuje to i na 156/147ky a jine jtdcka (lancie,fiaty,OPELY) 

Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Dnes porizena origo baterka VW-AUDI-SKODA
Mela by to byt prvovyroba (exide nebo moll).
Cena luxus, startovani naprosty luxus. Takove otacky starteru jsem doted nepoznal
Snad vydrzi tolik kolik by origo baterka mela


Mela by to byt prvovyroba (exide nebo moll).
Cena luxus, startovani naprosty luxus. Takove otacky starteru jsem doted nepoznal

Snad vydrzi tolik kolik by origo baterka mela


Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Origo VW baterka nic světoborného není, ale pokud je za dobrou cenu, proč ne.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Jura i ostatni:
Jde mi o zivotnost, pokud bude takova jakou jsem u audi zazil predtim, super.
Pro vysvetlenou, kdyz jsem v roce 2010 audi koupil, mela baterka za sebou skoro 7 jaru a 185tis.km a startovala na brnk jeste zhruba rok se mnou. A i kdyz jsem ji pak menil za silver vartu, nebylo to protoze by me nekde nechala, proste jen uz bylo videt ze byla mekka a poradny mraz by nedala. (Btw. Varta mi odesla po pul roce, nastesti vyrobce priznal vyr.vadu a vymenil ji a jede doted.) Stejne jako tedko origo baterka na alfe. Taktez stale startuje dobre ale starter mel uz nizsi otacky, tocil krapet dyl a kdybych auto nechal venku v mrazu, byla by to loterie. A jak ja rikam, clovek muze mi auto v dobrem stavu, spolehlive a udrzivane ale pokud jezdi s "loterijni" osm let starou baterkou, vsechno dobre na tom aute zneguje, bo ani nevi jestli zitra nastartuje
Kazdopadne uvidim, pokud bude baterka stat zahovno, dozvite se to jako prvni.
Jinak vcera s Pavlem/Tanguerem vymenen elasticky remen mezi altikem a klimou. Pripravky VIGOR co jsem tu ukazoval se na vymenu opravdu pouzit nedaly a nebyt Pavla, nezvladl bych to. Timto verejny dik Pajo, neskutecna obet toto s nekym delat
. Jinak je to presne jak pise Kurkin a Cendler. Neskutecny ojeb, neskutecna tupost tech co to vymysleli, neskutecne casove narocny ukon pro vymenu jedne male gumove sracky.
Navic jsem u toho zjistil ze mam blbe pridelany altik, co je do budoucna taky radost :/ , hlavu sroubu mam k nosniku, matici u turba. Jestli nekdo mate zkusenost jak takto pridelany altik dostat z auta, sem s tim.
Mejste se panove.
Jde mi o zivotnost, pokud bude takova jakou jsem u audi zazil predtim, super.
Pro vysvetlenou, kdyz jsem v roce 2010 audi koupil, mela baterka za sebou skoro 7 jaru a 185tis.km a startovala na brnk jeste zhruba rok se mnou. A i kdyz jsem ji pak menil za silver vartu, nebylo to protoze by me nekde nechala, proste jen uz bylo videt ze byla mekka a poradny mraz by nedala. (Btw. Varta mi odesla po pul roce, nastesti vyrobce priznal vyr.vadu a vymenil ji a jede doted.) Stejne jako tedko origo baterka na alfe. Taktez stale startuje dobre ale starter mel uz nizsi otacky, tocil krapet dyl a kdybych auto nechal venku v mrazu, byla by to loterie. A jak ja rikam, clovek muze mi auto v dobrem stavu, spolehlive a udrzivane ale pokud jezdi s "loterijni" osm let starou baterkou, vsechno dobre na tom aute zneguje, bo ani nevi jestli zitra nastartuje

Kazdopadne uvidim, pokud bude baterka stat zahovno, dozvite se to jako prvni.
Jinak vcera s Pavlem/Tanguerem vymenen elasticky remen mezi altikem a klimou. Pripravky VIGOR co jsem tu ukazoval se na vymenu opravdu pouzit nedaly a nebyt Pavla, nezvladl bych to. Timto verejny dik Pajo, neskutecna obet toto s nekym delat

Navic jsem u toho zjistil ze mam blbe pridelany altik, co je do budoucna taky radost :/ , hlavu sroubu mam k nosniku, matici u turba. Jestli nekdo mate zkusenost jak takto pridelany altik dostat z auta, sem s tim.
Mejste se panove.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Co jsem říkal
ten šroub je problém, pokud neplánuješ někdy vyndat motor, tak bych si sehnal ten šroub a když budeš potřebovat vyndat altík, tak bych tenhle starý uříznul a pak ten nový dal už dobře, pro pozdější demontáž

ten šroub je problém, pokud neplánuješ někdy vyndat motor, tak bych si sehnal ten šroub a když budeš potřebovat vyndat altík, tak bych tenhle starý uříznul a pak ten nový dal už dobře, pro pozdější demontáž
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Cendas:
no jo
, priste radeji nebudu iniciativni
, 2000kacek v
Ostatni :
Btw. nechcete nekdo do dilny sadu pro montaz elast.remenu VIGOR 2646 ?
Nepocitejte ale s elast.remenem na 2.4jtd, spis nejake ty fordy, passaty atp, tam kde je elastak napnuty alepson pres 3 kladky nebo je proste delsi.
Pustim ho za litr, p.c. 2100Kc.
no jo



Ostatni :
Btw. nechcete nekdo do dilny sadu pro montaz elast.remenu VIGOR 2646 ?
Nepocitejte ale s elast.remenem na 2.4jtd, spis nejake ty fordy, passaty atp, tam kde je elastak napnuty alepson pres 3 kladky nebo je proste delsi.
Pustim ho za litr, p.c. 2100Kc.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Pánové, ta sobota byla fakt záhul, pokud bude ještě někdo chtít vyměnit ten elastický řemen, asi by mi musel na oplátku nabídnout vlastní ženu
, jinak do toho nejdu..
Začal jsem v devět ráno tím, že jsem na Bravě 1.2 16V začal skládat motor, protože mi prdlo těsnění pod hlavou. Ve dvanáct bylo hotovo, jen se mi vybila baterka, takže jsme Bravu vytlačili z garáže, šli se naobědvat a po půl druhé jsme se do toho řemene pustili. Peťa má kliku, protože má vercajk, který spolu s mým zdolá všecko, ale došlo i na strkání I-phone do temných koutů, studium videa a hledání těch zasra..šroubů co to furt drží.. O půl páté se nám tu mrchu podařilo nasadit na místo a další hodinu jsme to skládali. V šest už jsem se sprchoval, v sedum vyrážel na Latino párty (Bravou! po výměně baterky motor chytnul a přede jak kočka) a ve dvě ráno se vrátil domů.

Začal jsem v devět ráno tím, že jsem na Bravě 1.2 16V začal skládat motor, protože mi prdlo těsnění pod hlavou. Ve dvanáct bylo hotovo, jen se mi vybila baterka, takže jsme Bravu vytlačili z garáže, šli se naobědvat a po půl druhé jsme se do toho řemene pustili. Peťa má kliku, protože má vercajk, který spolu s mým zdolá všecko, ale došlo i na strkání I-phone do temných koutů, studium videa a hledání těch zasra..šroubů co to furt drží.. O půl páté se nám tu mrchu podařilo nasadit na místo a další hodinu jsme to skládali. V šest už jsem se sprchoval, v sedum vyrážel na Latino párty (Bravou! po výměně baterky motor chytnul a přede jak kočka) a ve dvě ráno se vrátil domů.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
To maj na to v alfě asi kura pořádnej bazmek vercajk
aby tam ten řemen nasadili vcukuletu a ještě každej italskej mechoš dostane 5 hodinový návod jak se s bazmekem zachází až to budu dělat tak budu srát med v kostkách [-o<

AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Tak ako to tu citam tak ste sa v sobotu naozaj nenudili..
pekne chlapci..

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Stasne, strasne strasne
, Zdena sa mi vysmal do telefonu aspon 10x a minimalne 20x rekl : "Ja sem ti to rikal
"
Nejvetsi hnus je ze ten remen stejnak lehce zapiska, takze asi remenica KO (nebo sa to mosi spolu "zahoret"), jinak nevim no.
Kazdpoadne mym prihrevem to neni, i po odpojeni to piska (nepopiram ze s topenim jeste vic
), ale jak rika Zdena, jezdi to-neres to. Az sa vysere altik, poresim aj s remenicou.
Btw. ofiko navod na toto neexistuje, i samotny elearn o tom mlci, v kapitole o altiku stoji neco jako "nasadte remen"
Zadny ofiko pripravek neni, zadny ofiko postup neni. Proste motor ven a delej co umis/jak umis. Nicmene toto vazne uz delat nechcu, aspon ne driv jak za pet roku.


Nejvetsi hnus je ze ten remen stejnak lehce zapiska, takze asi remenica KO (nebo sa to mosi spolu "zahoret"), jinak nevim no.
Kazdpoadne mym prihrevem to neni, i po odpojeni to piska (nepopiram ze s topenim jeste vic

Btw. ofiko navod na toto neexistuje, i samotny elearn o tom mlci, v kapitole o altiku stoji neco jako "nasadte remen"

Zadny ofiko pripravek neni, zadny ofiko postup neni. Proste motor ven a delej co umis/jak umis. Nicmene toto vazne uz delat nechcu, aspon ne driv jak za pet roku.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Řešíš to samé co já. http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=200
Vyměnili jsme všechny existující řemeny (mikrořemen příslušenství už 3x) a nepomohlo to vůbec.
Vyměnili jsme řeminici, bylo to lepší ale stejně to hvízdalo.
Vyměnili jsme volnoběžku, bylo to lepší ale stejně to hvízdalo.
Samotný alternátor i řemenice jsou pohledem i dojmem ok.
Aktuálně tedy mám novou volnoběžku a v rámci možností to jde... ale čistý studený start to není ani omylem
Vyměnili jsme všechny existující řemeny (mikrořemen příslušenství už 3x) a nepomohlo to vůbec.
Vyměnili jsme řeminici, bylo to lepší ale stejně to hvízdalo.
Vyměnili jsme volnoběžku, bylo to lepší ale stejně to hvízdalo.
Samotný alternátor i řemenice jsou pohledem i dojmem ok.
Aktuálně tedy mám novou volnoběžku a v rámci možností to jde... ale čistý studený start to není ani omylem

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Adamsquare:
diky Adame, aspon diky tobe vim ze to nema smysl vubec resit
diky Adame, aspon diky tobe vim ze to nema smysl vubec resit

Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Ono když si ten čumák rozebereš, tak je tam dobrý přístup a jde to udělat celkem lehce, nebo když se ten motor vyndá, je to jak je v návodu, vyndejte motor a vyměňte řemen
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Mě to taky furt kvílí... už jsem se s tím smířil, nedá se s tím dělat nic. Jinak potvrzuju... měnit ten řemen je fakt dost vopruz a minimálně v mém podání na celej den 

- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Tak, dnesni novinky:
Nejaky kkt mi (opet) sidlem/nebo necim takovym zboku propchl gumu (chudak vranicek - nevim jestli to pujde opravit, ted je u dochtora), takze auto stoji na rezerve a ja prozmenu lezim bo su nachcipany jak cyp.
Druhak, vzhledem k tomu ze to vypada ze o topeni ktere sme s kamaradem udelali na moji alfe je zajem, pravdepodobne propukne "seriova" "vyroba" (uvozovky bo je to hodne nadnesene).
Vzhledem k teto realite a zajmu lidi chceme topeni vymaknout co mozna nejvic a odstranit veskere chybky, takze prodej jeste nejakou dobu rozhodne nebude.
Proto jsme vyvinuli novou HW revizi (1.01) i novou revizi SW (soft neni uzivatelsky aktualizovatelny).
Nova deska ma odstranen problem staleho odberu kolem 20-40mA, nyni po vypnuti klicku dojde uplnemu vypnuti jednotky, jeji klidovy odber bude max v radu jednotek mA. Napajeni bude spinano kontrolnim tranzistorem / drzime se toho ze relatka nikde nejsou a nebudou.
SW update pak umoznuje nastavit casovou prodlevu vytapeni vody. Rekneme to tak : nastartuju motor, RJ topeni pozna ze se to stalo, hodiny v RJ odpocitaji cas (bude nastavitelny skrze SW k topeni) a pote zacne standarni vyhrev vcetne regulace vykonu dle nastavenych hodnot.
Cilem je snizit vysokou zatez altiku bezprostredne po startu kdy jeste diesel dozhavuje, je poklesnute napeti baterky (po startu a zhaveni) atp. atp.
Zatim se nam jako vhodna defaultni hodnota casu jevi 60s.
Zaroven resime nejake drobnosti, hlavne kabelaze a to tak aby vse fungovalo a zaroven to bylo uzivatelsky jednoduche namontovat, vyhnout se pajeni atp.
Samoze slovy "uzivatelsky jednoduche" nemyslim ze to kazdy mouhla co umi umyt auto nebo vymenit baterku zvladne. Porad to bude kumst i pro zkusenoho alfistu.
Saluta
Nejaky kkt mi (opet) sidlem/nebo necim takovym zboku propchl gumu (chudak vranicek - nevim jestli to pujde opravit, ted je u dochtora), takze auto stoji na rezerve a ja prozmenu lezim bo su nachcipany jak cyp.
Druhak, vzhledem k tomu ze to vypada ze o topeni ktere sme s kamaradem udelali na moji alfe je zajem, pravdepodobne propukne "seriova" "vyroba" (uvozovky bo je to hodne nadnesene).
Vzhledem k teto realite a zajmu lidi chceme topeni vymaknout co mozna nejvic a odstranit veskere chybky, takze prodej jeste nejakou dobu rozhodne nebude.
Proto jsme vyvinuli novou HW revizi (1.01) i novou revizi SW (soft neni uzivatelsky aktualizovatelny).
Nova deska ma odstranen problem staleho odberu kolem 20-40mA, nyni po vypnuti klicku dojde uplnemu vypnuti jednotky, jeji klidovy odber bude max v radu jednotek mA. Napajeni bude spinano kontrolnim tranzistorem / drzime se toho ze relatka nikde nejsou a nebudou.
SW update pak umoznuje nastavit casovou prodlevu vytapeni vody. Rekneme to tak : nastartuju motor, RJ topeni pozna ze se to stalo, hodiny v RJ odpocitaji cas (bude nastavitelny skrze SW k topeni) a pote zacne standarni vyhrev vcetne regulace vykonu dle nastavenych hodnot.
Cilem je snizit vysokou zatez altiku bezprostredne po startu kdy jeste diesel dozhavuje, je poklesnute napeti baterky (po startu a zhaveni) atp. atp.
Zatim se nam jako vhodna defaultni hodnota casu jevi 60s.
Zaroven resime nejake drobnosti, hlavne kabelaze a to tak aby vse fungovalo a zaroven to bylo uzivatelsky jednoduche namontovat, vyhnout se pajeni atp.
Samoze slovy "uzivatelsky jednoduche" nemyslim ze to kazdy mouhla co umi umyt auto nebo vymenit baterku zvladne. Porad to bude kumst i pro zkusenoho alfistu.
Saluta
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM


Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7251
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
o berli 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Jízdníma vlastnostma to bude podobné jako ten ex-Vraník, takže kromě estetiky nevidím problém....
Mimochodem, to nasere narvat na auto protektory když celou zimu nesněží, co?




Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
1:0 pro tebe 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Naopak, nemusí ti být líto, žes ohobloval drahé zimáky, když sníh viděli jen na fotkách.. Tuhle zimu taky v klidu dojíždím jeté zimáky z loňska.Kubas píše:Jízdníma vlastnostma to bude podobné jako ten ex-Vraník, takže kromě estetiky nevidím problém....Mimochodem, to nasere narvat na auto protektory když celou zimu nesněží, co?
![]()
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
tak je rozdíl dojíždět jeté zimáky a nebo celou zimu hučet na Vraníkách....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEDRO M - AR159 SW Q4 2.4JTDM
Klidek kubas, tahle debata tu uz byla, vim ze jsi bezesporu odbornik pres gumy, ale vazne to neres ( raci pores obrazky
). Nic ti nenutim.
Btw. uz nehucim

Btw. uz nehucim

Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti