
koroze u 147
koroze u 147
Zdravím, má někdo z majitelů nějaké zkušenosti-poznatky ať už pozitivní, nebo negativní s antikorozní ochranou u 147ček? Všimnul jsem si, že mi "odpadává", resp. už byla odpadlá barva (lak) při koupi hned u předních podběhů. Jde vidět holý kov... Ale viděl jsme to i na jiné Alfičce, bohužel. Mám trochu strach, aby se to přes zimu neorzjelo.


Alfa Romeo 147 (1,9JTD 16V), r.v 2003
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Harous: Na tohle nemusíš mít neorigo kola. Koukaj i originály a dokážou to taky v poho omlátit 
Jinak podle mě je antikorozní ochrana horší jak na o 5 let starším Fiatu Bravo. Alespoň co se mého kusu týká. Nástřik není všude stejnoměrný, místy je jen základní nástřik, bez vrstvy té černé sranděry. No a už to místy rezne. Na to, že to má být auto lepší než obyč Fiat je to docela bída
Na Bravu jsem pro zajímavost neměl po rezu ani stopy...

Jinak podle mě je antikorozní ochrana horší jak na o 5 let starším Fiatu Bravo. Alespoň co se mého kusu týká. Nástřik není všude stejnoměrný, místy je jen základní nástřik, bez vrstvy té černé sranděry. No a už to místy rezne. Na to, že to má být auto lepší než obyč Fiat je to docela bída

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- liborko
- Příspěvky: 37
- Registrován: 23.11.2007, pát 17:33
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak,měl jsem shozený přední narazník a blatníky a ten vnitřní ochranný nástřik karoserie je opravdu na hodně místech vynechaný na plech,spíš v těch nejhorších místech jako jsou různé spoje a tam kde je blbý přístup,vůbec se s tím taliani necrcají no,musel jsem to dodělat za ně,a to jsem ještě nekoukal na zadní podběhy,jinak ješte co jsem se díval zespod kapoty jak jsou spoje plechů tak jsou v těch spojich rezavá místa,jinak prahy a spodek jsou dobrý,vyfuk rezne nadzvukovou rychlostícoyote píše:Harous: Na tohle nemusíš mít neorigo kola. Koukaj i originály a dokážou to taky v poho omlátit
Jinak podle mě je antikorozní ochrana horší jak na o 5 let starším Fiatu Bravo. Alespoň co se mého kusu týká. Nástřik není všude stejnoměrný, místy je jen základní nástřik, bez vrstvy té černé sranděry. No a už to místy rezne. Na to, že to má být auto lepší než obyč Fiat je to docela bídaNa Bravu jsem pro zajímavost neměl po rezu ani stopy...

neros:tušim že by měly jit koupit origo takové pidi elegantní zastěrky,už jsem je jednou viděl na 147,možná by ti to pomohlo,ale já je tam nemám a omlácený od kamínku to nemám a to tu máme příšernou přijezdovou cestu
Alfa 147 1.6TS 77kw r.v. 7/2001
Kritické místo je zadní konec prahu v podběhu. Mokrý koberec v podběhu umí s tenkým plechem kryjícím vstup do prahu udělat zázraky. Ono taky dost záleží, jak moc jsou ty ojetiny "nebourané" 

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Kleo: To o čem mluvím je opravdu fabrická úprava. Kdyby to bylo srolovaný až tam, tak mám pouze dvoumístné autoKleofáš píše:Kritické místo je zadní konec prahu v podběhu. Mokrý koberec v podběhu umí s tenkým plechem kryjícím vstup do prahu udělat zázraky. Ono taky dost záleží, jak moc jsou ty ojetiny "nebourané"

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Já to nemyslel na tebe, ale obecně, hromada aut má zavařený, obroušený a zakytovaný nosníky a pak všichn brečí, že jim to rezaví na důležitých místech a jak to ti italové odflákli...coyote píše: Kleo: To o čem mluvím je opravdu fabrická úprava. Kdyby to bylo srolovaný až tam, tak mám pouze dvoumístné auto
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
To jo, v tom máš pravdu. Ale v tomto případě to fakt odflákliKleofáš píše: Já to nemyslel na tebe, ale obecně, hromada aut má zavařený, obroušený a zakytovaný nosníky a pak všichn brečí, že jim to rezaví na důležitých místech a jak to ti italové odflákli...

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Dííky z reakce a není jich zrovna málo
Co se týká "šírších gum" tak mám 205/50 R17, ale nemyslím že to je zrovna problem. Je možné, že by "pidi" zástěrky, třeba v budoucnu pomohly, ale začnu to možná řešit až po opravě laku. Když se podívám na většinu aut z 21.století, tak je nemá u předních podběhů snad žádné a oťukané to také nemají...
Taky nějak nerozumím tomu, proč "Taliáni" dali do zadních podběhů "koberec". Z počátku jsem si myslel, že je to snad dodělávané a to až do doby, než jsem si zajet do Alfa Centra v Ostravě Vítkovicích a koukl na fungl novou Alfu


Taky nějak nerozumím tomu, proč "Taliáni" dali do zadních podběhů "koberec". Z počátku jsem si myslel, že je to snad dodělávané a to až do doby, než jsem si zajet do Alfa Centra v Ostravě Vítkovicích a koukl na fungl novou Alfu

Alfa Romeo 147 (1,9JTD 16V), r.v 2003
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: koroze u 147
Mám jeden dotaz k laku. Byl jsem se podívat na 147 Q2 z roku 2007, přičemž měla najeto 70tkm a téměř 2 roky nejezdila. Takhle oprejskaný auto jsem v životě neviděl. Kapota byla osprchovaná tečkami od kamínků, v některých byla rez, v jiných to pobral pozink. Z předního nárazníku se barva loupala plošně (většinou kolečka velká jak 50Kč), ale co víc, lak byl oflákanejch na takových nepřirozených místech - třeba v přehybu kapoty u stěračů nebo na hraně zadních dveří, kde přecházejí v zadní blatník. Je to normální? Nebyl jsem 100% přesvědčen o původu laku, takže to bylo možná jen diletantsví, navíc gumy 225/45 R17 ty kamínky odhazujou asi docela dost, ale stejně...
Re: koroze u 147
je to jen o tom, jak se k autu chováš, případně kolikrát ho bouchneš.... Na GT co máme doma ze stejného roku výroby bys podle stavu laku i ve 120tkm tipoval, že auto je staré tak dva roky a má najeto 20tkm....
(taky to auto nejezdí do velkých měst a je garážované....) Jinak Q2 s pochybným lakem, co dva roky stála... no, tomu říkám lákavá nabídka 
Obecně ta kvalita laků u 147/GT není kdovíjaká, ale pokud se k tomu chováš slušně a dáš tomu nějakou údržbu, tak i ve 150tkm to furt musí vypadat pěkně.... Pokud někdo svým používáním zničí lak za 70tkm, tak bych od něj auto fakt nechtěl....
Ale to je furt dokolečka, diskuse o bazarových, stočených popelnicích, atd....


Obecně ta kvalita laků u 147/GT není kdovíjaká, ale pokud se k tomu chováš slušně a dáš tomu nějakou údržbu, tak i ve 150tkm to furt musí vypadat pěkně.... Pokud někdo svým používáním zničí lak za 70tkm, tak bych od něj auto fakt nechtěl....
Ale to je furt dokolečka, diskuse o bazarových, stočených popelnicích, atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: koroze u 147
To je trochu jiná pohádka, kterou pro pobavení asi rozvinu v jiným topicu, tady mě spíš zajímalo, jak je to s tím lakem. Jak se může odloupat lak na kapotě u stěračů? Nebo v mísě, kde přechází horní část blatníku ke kapotě? Nerozumim 

Re: koroze u 147
Buď špatně opraveno, nebo vada z výroby. V prvním případě to majitel dal opravit nějakým neumětelům, v druhém případě si to měl vyreklamovat.... Buď jak buď, auto o ničem a jít pryč.... (pokud teda nestojí 80 tyček....
)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: koroze u 147
Jinak od tech kaminku mam spodky take. Na 156 jsem mel skoro rek klepany blatnik na kov, nez jsem to dal do laku a na obou autech neni na kovu zminka o jakekoliv korozi.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: koroze u 147
tady máte o korozi na 147 viewtopic.php?f=54&t=9801
- Bavoraczech
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 21.7.2011, čtv 13:10
- Bydliště: Vimperk
Re: koroze u 147
Když tak pročítám tuhle diskusi, tak musím podotknout jeden fakt a to že mé předchozí auto byla 156 z roku 99 a nynější 2004. Starší Alfa měla přitom jednoznačně slabší lak než ta nová. U té jsme již spokojen. Zatím nic nehnije, ale čekám, že kdybych prohlédl přední nosník na kterém jsou upevněny blatníky tak bych tam taky něco našel - tradičně slabé místo. Další jsou pak podlaha za předními podběhy a před zadními - ale kdo každoročně před zimou tyhle místa ošetří bitumenem tak si myslím, že to vydrží navěky...
2004 Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Sportronic - koráb
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
Re: koroze u 147
Zrovna bitumen má tu krásnou vlastnost, že je pevný a tedy to pod ním může krásně hnít a člověk si toho jen tak nevšimne
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti