Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
alfarodeo159:
ok, a ted cesky...
ok, a ted cesky...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mno ja som to aj myslim pochopil, nefunguje mu tretie brzdove na wagone. osvetlenie kufra ano(ak by to bola nahodoui stejna poistka alebo rozdielna, asi preto to spomenul), ale neporadim.
Ja mam tiez otazku, prestal fungovat zapalovac, to som vriesil vymneou poistky a nabijacka na teflon uz funguje. Ale, jak je ten zapalovac, tak je nanom prehliadne sklicko, ktore mam pocit volakedy svietilo na cerveno(celkovo aj podsvoietenie toho zapalovaca, a to po vymene poistky nejde. To bude, resp. moze byt len vadna ziarovka, zejo. Blbost aby to malo svoju poistku na podsvietenie, ci?
Ja mam tiez otazku, prestal fungovat zapalovac, to som vriesil vymneou poistky a nabijacka na teflon uz funguje. Ale, jak je ten zapalovac, tak je nanom prehliadne sklicko, ktore mam pocit volakedy svietilo na cerveno(celkovo aj podsvoietenie toho zapalovaca, a to po vymene poistky nejde. To bude, resp. moze byt len vadna ziarovka, zejo. Blbost aby to malo svoju poistku na podsvietenie, ci?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- alfarodeo159
- Příspěvky: 33
- Registrován: 4.6.2013, úte 15:59
- Bydliště: Plzeň
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj, tak to zkusím vysvětlit.
Přestalo mi svítit třetí brzdove světlo.Nevím či to má vlastni pojistku nebo může být někde zlomený kabel.
Jen mi je divný že všechno ostatní svítí.(brzdy,obrysové světla vzadu,sterac i kufr)
Děkuji za info.
Přestalo mi svítit třetí brzdove světlo.Nevím či to má vlastni pojistku nebo může být někde zlomený kabel.
Jen mi je divný že všechno ostatní svítí.(brzdy,obrysové světla vzadu,sterac i kufr)
Děkuji za info.
Alfarodeo 159 110kw-2008 DPF-off,chip,KN
(Eleanor)
(Eleanor)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdar hledám po foru a nic,dá se k origo radiu na 159tce připojit nízkoůrovňový výstup cinch pro zesilovač? v elearnu jsem našel,že by to mělo být ze svorkovnice C ale kde to koupit kdyby to šlo.Koukal jsem třeba na stualarm,BM ale tam je jen pro vstup ne výstup díky za info kdyby někdo věděl kde to je na foru díky Radek 

AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Urcite to tam bude muset byt kvuli Bose zesilovaci. Jestli jsi to nasel v eLearnu, kabel nebo konektor koupit pujdou. Otazka je, kolik to bude stat. Vetsinou tyhle mensi veci maji v ePeru uvedeno minimalni objednavkove mnozstvi (treba 10, 50ks atd.). Zkus zavolat matesovi, jestli nema nejakou s Bose na dily a vzal bych primo ten kablik.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čaute ... musím se s tím někumo svěřit
Minulej pátek jsem si z německa přivezl 159 2.4JTDm, serviska, pravidelnej servis, jeden majitel, najeto 168 000km... až sem vše v poho, ale teď to přijde.
Dnes jedu na dovozovou STK a emise, bohužel jsem z emisí vyjížděl jak bez duše...
Pán byl hned od začátku "MOC příjemne", asi ho to opravdu baví a asi neměl zrovna Alfi v oblibě. Připojil Alfičku a začal provádět měření. Nevim jestli je to standartní postup, ale auto asi tak 6x držel po dobu 3-5sec. v 5000otč./min
dělalo se mi u toho trochu mdlo
a pak to začlo.
"Pane to je horší než Avie, se podívejte za to auto" ... neříkám že tam nebyl ani naznak kouře, ale na to jak to držel v točkách myslim normálka.
"měl by jste s tím něco udělat, protože přiští emise s touhle Liazkou neprojdete" ... další rána pod pás...
a třetí věc co mě dostala " nevim zda tomu rozumíte, ale koncovký výfuku by s vozem kterej má DPF měli být na pohled NAPROSTO čisté, jako u benzí i při nájezdu 500 000km" ... [-o<
Po těhle infomacích jsem jel domu jak z pohřbu
Nevim jestli pán měl špatnej den, nebo averzi na Alfi, bo jakýho důvodu mě tam tak nakládal ... rozhodně Alfa za jízdy ani při náloži vůbec nehulí, jede jak má a celkově je v pohodě ... ale dnešní emise mě fakt rozhodily, bude mi to ležet v hlavě asi ještě 14dní ...

Minulej pátek jsem si z německa přivezl 159 2.4JTDm, serviska, pravidelnej servis, jeden majitel, najeto 168 000km... až sem vše v poho, ale teď to přijde.
Dnes jedu na dovozovou STK a emise, bohužel jsem z emisí vyjížděl jak bez duše...
Pán byl hned od začátku "MOC příjemne", asi ho to opravdu baví a asi neměl zrovna Alfi v oblibě. Připojil Alfičku a začal provádět měření. Nevim jestli je to standartní postup, ale auto asi tak 6x držel po dobu 3-5sec. v 5000otč./min


"Pane to je horší než Avie, se podívejte za to auto" ... neříkám že tam nebyl ani naznak kouře, ale na to jak to držel v točkách myslim normálka.
"měl by jste s tím něco udělat, protože přiští emise s touhle Liazkou neprojdete" ... další rána pod pás...
a třetí věc co mě dostala " nevim zda tomu rozumíte, ale koncovký výfuku by s vozem kterej má DPF měli být na pohled NAPROSTO čisté, jako u benzí i při nájezdu 500 000km" ... [-o<
Po těhle infomacích jsem jel domu jak z pohřbu

Nevim jestli pán měl špatnej den, nebo averzi na Alfi, bo jakýho důvodu mě tam tak nakládal ... rozhodně Alfa za jízdy ani při náloži vůbec nehulí, jede jak má a celkově je v pohodě ... ale dnešní emise mě fakt rozhodily, bude mi to ležet v hlavě asi ještě 14dní ...

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ten postup je ok. Diesle sa pri EK drzia v otackach isty cas. Pre teba ale nech je smerodatny udaj z protokolu, ci su emsiie v norme alebo nie. A nevsimat si kecy servisaka. Pokial su limitky v protokole v poriadku, tak neries. Pripadne si daj skuknut DPF v akom je stave...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Byl to kokot, ze 
Drzi se ve zvysenych coz je cca 3t.ot.
A druha vec je, ze ty ty kecy o cistych vyfucich jsou pekna picovina
Zadne auto nema cisty vyfuk

Drzi se ve zvysenych coz je cca 3t.ot.
A druha vec je, ze ty ty kecy o cistych vyfucich jsou pekna picovina

Zadne auto nema cisty vyfuk

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Není úplně jasný, jestli jsi prošel... Pokud jo, tak buď v klidu. Ten popsanej postup je bohužel běžnej - dávají tomu při měření "plnej". Až tam pojedeš za dva roky znovu, tak to před příjezdem na emise fakt pořádně prožeň ať vylítnou saze ven a nemá pan "ochota" zase blbý kecy. Pokud jsi neprošel, tak je to o něčem jiným.RonyV píše:Čaute ... musím se s tím někumo svěřit![]()
Po těhle infomacích jsem jel domu jak z pohřbu![]()
Nevim jestli pán měl špatnej den, nebo averzi na Alfi, bo jakýho důvodu mě tam tak nakládal ... rozhodně Alfa za jízdy ani při náloži vůbec nehulí, jede jak má a celkově je v pohodě ... ale dnešní emise mě fakt rozhodily, bude mi to ležet v hlavě asi ještě 14dní ...
Jinak pokud má auto funkční fitltr pevných částic, tak by koncovky skutečně měly být celkem čistý. Pokud je ten filtr ve špatným stavu, nebo v autě není, nebo je nějak jinak "upravenej", tak jsou koncovky výfuků očouzený. Na druhou stranu i bez filtru auto emisema projde, takže bych se na pánovy kecy zvysoka...

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Taky mi není jasný, jestli si prošel nebo ne, ale jinak je to asi v běžný jev.
Rozdíl mezi "profouknutým" výfukem je zatraceně velký. Když jedu delší dobu klobouk a hezky se tam nalepí saze, tak po vytočení se dějou věci
Když se to protáhne, tak je to v pohodě. Jestli z cendlera už konečně vylámu video z Mostu, tak tam jde krásně vidět, že ani na maximální otáčky to nijak dramaticky nekouří. (bez chipu, bez dpf)
Rozdíl mezi "profouknutým" výfukem je zatraceně velký. Když jedu delší dobu klobouk a hezky se tam nalepí saze, tak po vytočení se dějou věci

Když se to protáhne, tak je to v pohodě. Jestli z cendlera už konečně vylámu video z Mostu, tak tam jde krásně vidět, že ani na maximální otáčky to nijak dramaticky nekouří. (bez chipu, bez dpf)
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jasně, jen ti co jedou za tebou musej pustit mlhovky a uzavřít okruh ventilace. 

BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já mám důkaz místo slibů 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Na to že to má 350 a je všechno původní (kromě karoserie) tak ti zas tak hrozně nehulí, možná jen jako LIAZka nebo V3S...
No ale zase se musí nechat že jak to máš načipovaný na 249,7 PS tak ti to fakt jede, málo kterej nafťák si nechá líbit 6800 otáček při takový porci km.
Z toho videa asi nic nebude sou tam jenom takový černý oblaka a pak se čelní sklo stalo z 90% neprůhlednym.
No ale zase se musí nechat že jak to máš načipovaný na 249,7 PS tak ti to fakt jede, málo kterej nafťák si nechá líbit 6800 otáček při takový porci km.
Z toho videa asi nic nebude sou tam jenom takový černý oblaka a pak se čelní sklo stalo z 90% neprůhlednym.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nerozumim tomu, jak muze DPF fungovat nebo nefugnovat, kdyz je to jen sito v roure. A pokud je "nefunguje" mysleno tak, ze se ucpava a ani regenerace uz vsechno nevymete, tak by to znamenalo, ze prave tech sazi zachyti vic (ucpane komurky dal nepusti vice) takze "nefunkcni - pricpane" DPF by melo mit paradoxne cistejsi vyfuk, protoze vice sazi zustane v ucpanych komurkach.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No jo, to jsem zapoměl napsat, samozřejmě jsem prošel...
Uvedu Vám i hodnoty měření, můžete porovnat, zda to teda je Avie, nebo jestli jsou hodnoty v normě ...
Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,41
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,23
Toď opis protokolu z dnešního měření emisí.
V poznámce uvedeno:
Podezření na neúplnou funkci filtru pevných částic. Na záznamu z Opacimetru chybně zaznamenány přeběhové otáčky motoru. Typas byl tak chytrej, že to asi neuměl ani nastavit
Nejhorší na tom celim ale je ten fakt, že po emisích teď když nastartuju, tak chvilku vije turbína ...
což se mi moc nelíbí...
Jinak jsem teď měnil žhavičky, protože mi ráno při studenym startu hlasil palubák chybu žhavení. Jestli jsem problém odstranil uvidim až rano budu startovat.
U té výměny koukám na stav oleje a když jsem vytázhnul měrku (samozřejmě předtím otřenou), tak to vypadá že mám hladinu oleje tak necelej cm nad max. to asi taky neni dobrý co? Tak nevim zda to raději neodpustit ...
Uvedu Vám i hodnoty měření, můžete porovnat, zda to teda je Avie, nebo jestli jsou hodnoty v normě ...
Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,41
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,23
Toď opis protokolu z dnešního měření emisí.
V poznámce uvedeno:
Podezření na neúplnou funkci filtru pevných částic. Na záznamu z Opacimetru chybně zaznamenány přeběhové otáčky motoru. Typas byl tak chytrej, že to asi neuměl ani nastavit

Nejhorší na tom celim ale je ten fakt, že po emisích teď když nastartuju, tak chvilku vije turbína ...


Jinak jsem teď měnil žhavičky, protože mi ráno při studenym startu hlasil palubák chybu žhavení. Jestli jsem problém odstranil uvidim až rano budu startovat.
U té výměny koukám na stav oleje a když jsem vytázhnul měrku (samozřejmě předtím otřenou), tak to vypadá že mám hladinu oleje tak necelej cm nad max. to asi taky neni dobrý co? Tak nevim zda to raději neodpustit ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Když je přicpaný DPF, nekompenzuje se to náhodou bohatší směsí (Zdeněk bude vědět)? Rozhodně mě to například bez DPF/EGR/Swirl kouří (a koncovky jsou čistší) míň než s (zejména při studeným motoru). S filtrem z něj šly obláčky černého dýmu i při pomalé jízdě. Po jeźdění ve městě to při plným plynu zahulí filtr nefiltr.
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No ja byl na emisich minulej tejden a koukal sem do toho protokolu a namereno mam:RonyV píše:No jo, to jsem zapoměl napsat, samozřejmě jsem prošel...
Uvedu Vám i hodnoty měření, můžete porovnat, zda to teda je Avie, nebo jestli jsou hodnoty v normě ...
Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,41
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,23
Toď opis protokolu z dnešního měření emisí.
V poznámce uvedeno:
Podezření na neúplnou funkci filtru pevných částic. Na záznamu z Opacimetru chybně zaznamenány přeběhové otáčky motoru. Typas byl tak chytrej, že to asi neuměl ani nastavit![]()
Nejhorší na tom celim ale je ten fakt, že po emisích teď když nastartuju, tak chvilku vije turbína ...což se mi moc nelíbí...
![]()
Jinak jsem teď měnil žhavičky, protože mi ráno při studenym startu hlasil palubák chybu žhavení. Jestli jsem problém odstranil uvidim až rano budu startovat.
U té výměny koukám na stav oleje a když jsem vytázhnul měrku (samozřejmě předtím otřenou), tak to vypadá že mám hladinu oleje tak necelej cm nad max. to asi taky neni dobrý co? Tak nevim zda to raději neodpustit ...
Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,07
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,04
Je teda pravda ze mam jen 1.9 jtdm 100kW ale motor v origo stavu Tj. DPF,EGR vsechno tam kde ma byt.
Takze ty ses sice v toleranci,ale jen tak tak, coz ti muze byt fuk, protoze splnujes

Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To gallibob: To jsme od sebe teda dost daleko. Netušim jestli 2.4JTD je "špinavější" ? Asi tam nějaký rozdíl bude, nemyslim však že takhle velký.
Jenže čím to může teda bejt??? Hlavně proč teď víje to turbo???
Jenže čím to může teda bejt??? Hlavně proč teď víje to turbo???

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Bylo to tím, že 2,4 celkem normálně kouří ve vysokých otáčkách, hlavně to fakt měřil blb, mí se to měřit při zvýšených otáčkách, ne při maximálných
Koncovky i při plně funkčním DPF můžou být černé a je to i celkem běžné u všech značek
Koncovky i při plně funkčním DPF můžou být černé a je to i celkem běžné u všech značek
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To RonyV: Takze panko na EK (STK) bol "suteren" a svietili mu "heligony", ze?
Ko#&t je to, ser nan zvysoka a nabuduce chod na inu...
"V riti bol, ho...o videl!"
Sam vlastni zigulaka a je dolezity jak lajno na ceste.
Ber to tak, ze ta moze urazit iba inteligent a nie nejaky defekt, co sa chova jak debil, lebo mu stara rano nedala...
Nejako som sa rozohnil... Staci
Ko#&t je to, ser nan zvysoka a nabuduce chod na inu...
"V riti bol, ho...o videl!"
Sam vlastni zigulaka a je dolezity jak lajno na ceste.
Ber to tak, ze ta moze urazit iba inteligent a nie nejaky defekt, co sa chova jak debil, lebo mu stara rano nedala...
Nejako som sa rozohnil... Staci

Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Jsem mel asi divny DPF protoze kdyz tam bylo a sahnul jsi do vyfuku,tak jsi vyndal cistej prst,po odstraneni DPF a ujeti par km bylo zacouzeno hned 

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak to pak bylo hned veseleji 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No já ani tak neřešil toho knedlíka z těch emisí, jak to zda s tím motorem opravdu je něco tak špatně, že zkoro neprosel emisema.
Ale jestli ani neuměl nastavit Opacimetr, nebo jak se tomu nadává, tak bůchví co tam naměřil ...
Na tom lístku co vytiskl Opacimetr při čtyřech měření jsou otáčky :
1 - 1000ot.
2 - 2850ot.
3 - 2080ot.
4 - 2280ot.
přitom to při každym měření držel v 5000ot.
No nebudu to řešit, rozhodně na týhle měřící stanici mě viděly naposledy
Mě te jen znepokojuje ten víjící zvuk z motoru, nemůže to vznikat třeba někde i v tom DPF filtru, že jak to tam včera šlapal, tak se tam ty saze nějak hnuly, a teď to při proudění vzduchu skrz ten systém dělá takovej zvuk???
Kdyby takto pískalo turbo, poznám to nějak na budíku který je na přístrojovce, nebo se bude ručička chovat stejně ikdyž by byla ta turbína načatá?
Ale jestli ani neuměl nastavit Opacimetr, nebo jak se tomu nadává, tak bůchví co tam naměřil ...
Na tom lístku co vytiskl Opacimetr při čtyřech měření jsou otáčky :
1 - 1000ot.
2 - 2850ot.
3 - 2080ot.
4 - 2280ot.
přitom to při každym měření držel v 5000ot.

No nebudu to řešit, rozhodně na týhle měřící stanici mě viděly naposledy

Mě te jen znepokojuje ten víjící zvuk z motoru, nemůže to vznikat třeba někde i v tom DPF filtru, že jak to tam včera šlapal, tak se tam ty saze nějak hnuly, a teď to při proudění vzduchu skrz ten systém dělá takovej zvuk???
Kdyby takto pískalo turbo, poznám to nějak na budíku který je na přístrojovce, nebo se bude ručička chovat stejně ikdyž by byla ta turbína načatá?
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sgt. teda tezce zere, ze ten oplackej prnokrevnik pojelo JTD 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Spíš mě žere to moje JZD jezdí hůř než Adamův banán 

BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti