Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1425
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od pedro m » 25.3.2014, úte 09:47

alfarodeo159:
ok, a ted cesky...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 25.3.2014, úte 09:53

mno ja som to aj myslim pochopil, nefunguje mu tretie brzdove na wagone. osvetlenie kufra ano(ak by to bola nahodoui stejna poistka alebo rozdielna, asi preto to spomenul), ale neporadim.

Ja mam tiez otazku, prestal fungovat zapalovac, to som vriesil vymneou poistky a nabijacka na teflon uz funguje. Ale, jak je ten zapalovac, tak je nanom prehliadne sklicko, ktore mam pocit volakedy svietilo na cerveno(celkovo aj podsvoietenie toho zapalovaca, a to po vymene poistky nejde. To bude, resp. moze byt len vadna ziarovka, zejo. Blbost aby to malo svoju poistku na podsvietenie, ci?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

alfarodeo159
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Registrován: 4.6.2013, úte 15:59
Bydliště: Plzeň

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od alfarodeo159 » 25.3.2014, úte 16:51

Ahoj, tak to zkusím vysvětlit.
Přestalo mi svítit třetí brzdove světlo.Nevím či to má vlastni pojistku nebo může být někde zlomený kabel.
Jen mi je divný že všechno ostatní svítí.(brzdy,obrysové světla vzadu,sterac i kufr)
Děkuji za info.
Alfarodeo 159 110kw-2008 DPF-off,chip,KN
(Eleanor)

rakonek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 500
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od rakonek » 27.3.2014, čtv 11:08

Zdar hledám po foru a nic,dá se k origo radiu na 159tce připojit nízkoůrovňový výstup cinch pro zesilovač? v elearnu jsem našel,že by to mělo být ze svorkovnice C ale kde to koupit kdyby to šlo.Koukal jsem třeba na stualarm,BM ale tam je jen pro vstup ne výstup díky za info kdyby někdo věděl kde to je na foru díky Radek :wink:
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukee » 27.3.2014, čtv 12:12

Urcite to tam bude muset byt kvuli Bose zesilovaci. Jestli jsi to nasel v eLearnu, kabel nebo konektor koupit pujdou. Otazka je, kolik to bude stat. Vetsinou tyhle mensi veci maji v ePeru uvedeno minimalni objednavkove mnozstvi (treba 10, 50ks atd.). Zkus zavolat matesovi, jestli nema nejakou s Bose na dily a vzal bych primo ten kablik.

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 4.4.2014, pát 11:13

Čaute ... musím se s tím někumo svěřit :roll:

Minulej pátek jsem si z německa přivezl 159 2.4JTDm, serviska, pravidelnej servis, jeden majitel, najeto 168 000km... až sem vše v poho, ale teď to přijde.
Dnes jedu na dovozovou STK a emise, bohužel jsem z emisí vyjížděl jak bez duše...
Pán byl hned od začátku "MOC příjemne", asi ho to opravdu baví a asi neměl zrovna Alfi v oblibě. Připojil Alfičku a začal provádět měření. Nevim jestli je to standartní postup, ale auto asi tak 6x držel po dobu 3-5sec. v 5000otč./min :shock: dělalo se mi u toho trochu mdlo :???: a pak to začlo.
"Pane to je horší než Avie, se podívejte za to auto" ... neříkám že tam nebyl ani naznak kouře, ale na to jak to držel v točkách myslim normálka.
"měl by jste s tím něco udělat, protože přiští emise s touhle Liazkou neprojdete" ... další rána pod pás...
a třetí věc co mě dostala " nevim zda tomu rozumíte, ale koncovký výfuku by s vozem kterej má DPF měli být na pohled NAPROSTO čisté, jako u benzí i při nájezdu 500 000km" ... [-o<

Po těhle infomacích jsem jel domu jak z pohřbu :(
Nevim jestli pán měl špatnej den, nebo averzi na Alfi, bo jakýho důvodu mě tam tak nakládal ... rozhodně Alfa za jízdy ani při náloži vůbec nehulí, jede jak má a celkově je v pohodě ... ale dnešní emise mě fakt rozhodily, bude mi to ležet v hlavě asi ještě 14dní ... :-k
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 4.4.2014, pát 11:45

Ten postup je ok. Diesle sa pri EK drzia v otackach isty cas. Pre teba ale nech je smerodatny udaj z protokolu, ci su emsiie v norme alebo nie. A nevsimat si kecy servisaka. Pokial su limitky v protokole v poriadku, tak neries. Pripadne si daj skuknut DPF v akom je stave...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Dallen » 4.4.2014, pát 11:51

Byl to kokot, ze :)

Drzi se ve zvysenych coz je cca 3t.ot.

A druha vec je, ze ty ty kecy o cistych vyfucich jsou pekna picovina :)

Zadne auto nema cisty vyfuk :wink:
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od krteczek » 4.4.2014, pát 11:51

RonyV píše:Čaute ... musím se s tím někumo svěřit :roll:

Po těhle infomacích jsem jel domu jak z pohřbu :(
Nevim jestli pán měl špatnej den, nebo averzi na Alfi, bo jakýho důvodu mě tam tak nakládal ... rozhodně Alfa za jízdy ani při náloži vůbec nehulí, jede jak má a celkově je v pohodě ... ale dnešní emise mě fakt rozhodily, bude mi to ležet v hlavě asi ještě 14dní ... :-k
Není úplně jasný, jestli jsi prošel... Pokud jo, tak buď v klidu. Ten popsanej postup je bohužel běžnej - dávají tomu při měření "plnej". Až tam pojedeš za dva roky znovu, tak to před příjezdem na emise fakt pořádně prožeň ať vylítnou saze ven a nemá pan "ochota" zase blbý kecy. Pokud jsi neprošel, tak je to o něčem jiným.
Jinak pokud má auto funkční fitltr pevných částic, tak by koncovky skutečně měly být celkem čistý. Pokud je ten filtr ve špatným stavu, nebo v autě není, nebo je nějak jinak "upravenej", tak jsou koncovky výfuků očouzený. Na druhou stranu i bez filtru auto emisema projde, takže bych se na pánovy kecy zvysoka... :smt097
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 4.4.2014, pát 12:11

Taky mi není jasný, jestli si prošel nebo ne, ale jinak je to asi v běžný jev.

Rozdíl mezi "profouknutým" výfukem je zatraceně velký. Když jedu delší dobu klobouk a hezky se tam nalepí saze, tak po vytočení se dějou věci :13:
Když se to protáhne, tak je to v pohodě. Jestli z cendlera už konečně vylámu video z Mostu, tak tam jde krásně vidět, že ani na maximální otáčky to nijak dramaticky nekouří. (bez chipu, bez dpf)
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 4.4.2014, pát 12:44

Jasně, jen ti co jedou za tebou musej pustit mlhovky a uzavřít okruh ventilace. :smt040
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 4.4.2014, pát 12:50

Já mám důkaz místo slibů :smt016
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 4.4.2014, pát 13:16

Na to že to má 350 a je všechno původní (kromě karoserie) tak ti zas tak hrozně nehulí, možná jen jako LIAZka nebo V3S...
No ale zase se musí nechat že jak to máš načipovaný na 249,7 PS tak ti to fakt jede, málo kterej nafťák si nechá líbit 6800 otáček při takový porci km.
Z toho videa asi nic nebude sou tam jenom takový černý oblaka a pak se čelní sklo stalo z 90% neprůhlednym.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukee » 4.4.2014, pát 13:43

Nerozumim tomu, jak muze DPF fungovat nebo nefugnovat, kdyz je to jen sito v roure. A pokud je "nefunguje" mysleno tak, ze se ucpava a ani regenerace uz vsechno nevymete, tak by to znamenalo, ze prave tech sazi zachyti vic (ucpane komurky dal nepusti vice) takze "nefunkcni - pricpane" DPF by melo mit paradoxne cistejsi vyfuk, protoze vice sazi zustane v ucpanych komurkach.

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 4.4.2014, pát 14:47

No jo, to jsem zapoměl napsat, samozřejmě jsem prošel...

Uvedu Vám i hodnoty měření, můžete porovnat, zda to teda je Avie, nebo jestli jsou hodnoty v normě ...

Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,41

Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,23

Toď opis protokolu z dnešního měření emisí.
V poznámce uvedeno:
Podezření na neúplnou funkci filtru pevných částic. Na záznamu z Opacimetru chybně zaznamenány přeběhové otáčky motoru. Typas byl tak chytrej, že to asi neuměl ani nastavit :wink:

Nejhorší na tom celim ale je ten fakt, že po emisích teď když nastartuju, tak chvilku vije turbína ... :smt021 což se mi moc nelíbí... :-k

Jinak jsem teď měnil žhavičky, protože mi ráno při studenym startu hlasil palubák chybu žhavení. Jestli jsem problém odstranil uvidim až rano budu startovat.
U té výměny koukám na stav oleje a když jsem vytázhnul měrku (samozřejmě předtím otřenou), tak to vypadá že mám hladinu oleje tak necelej cm nad max. to asi taky neni dobrý co? Tak nevim zda to raději neodpustit ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

HKou
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 17.4.2012, úte 11:28

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od HKou » 4.4.2014, pát 14:50

Když je přicpaný DPF, nekompenzuje se to náhodou bohatší směsí (Zdeněk bude vědět)? Rozhodně mě to například bez DPF/EGR/Swirl kouří (a koncovky jsou čistší) míň než s (zejména při studeným motoru). S filtrem z něj šly obláčky černého dýmu i při pomalé jízdě. Po jeźdění ve městě to při plným plynu zahulí filtr nefiltr.
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4

gallibob
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Registrován: 24.3.2012, sob 08:41

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od gallibob » 4.4.2014, pát 18:12

RonyV píše:No jo, to jsem zapoměl napsat, samozřejmě jsem prošel...

Uvedu Vám i hodnoty měření, můžete porovnat, zda to teda je Avie, nebo jestli jsou hodnoty v normě ...

Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,41

Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,23

Toď opis protokolu z dnešního měření emisí.
V poznámce uvedeno:
Podezření na neúplnou funkci filtru pevných částic. Na záznamu z Opacimetru chybně zaznamenány přeběhové otáčky motoru. Typas byl tak chytrej, že to asi neuměl ani nastavit :wink:

Nejhorší na tom celim ale je ten fakt, že po emisích teď když nastartuju, tak chvilku vije turbína ... :smt021 což se mi moc nelíbí... :-k

Jinak jsem teď měnil žhavičky, protože mi ráno při studenym startu hlasil palubák chybu žhavení. Jestli jsem problém odstranil uvidim až rano budu startovat.
U té výměny koukám na stav oleje a když jsem vytázhnul měrku (samozřejmě předtím otřenou), tak to vypadá že mám hladinu oleje tak necelej cm nad max. to asi taky neni dobrý co? Tak nevim zda to raději neodpustit ...
No ja byl na emisich minulej tejden a koukal sem do toho protokolu a namereno mam:
Hodnota kouřivosti 1/m:
dovolená 1,01
naměřená 0,07

Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 1/m
dovolená 0,25
naměřená 0,04

Je teda pravda ze mam jen 1.9 jtdm 100kW ale motor v origo stavu Tj. DPF,EGR vsechno tam kde ma byt.
Takze ty ses sice v toleranci,ale jen tak tak, coz ti muze byt fuk, protoze splnujes :smt023 .Jinac vyfuk se spiny vzdicky kdyz se vypaly na dalnici saze, proste kdyz projde DPF regeneraci tak se konec vyfuku trochu zacoudi,ale neni to nic hroznyho...
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 4.4.2014, pát 19:17

To gallibob: To jsme od sebe teda dost daleko. Netušim jestli 2.4JTD je "špinavější" ? Asi tam nějaký rozdíl bude, nemyslim však že takhle velký.

Jenže čím to může teda bejt??? Hlavně proč teď víje to turbo??? :smt100
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 4.4.2014, pát 19:36

Bylo to tím, že 2,4 celkem normálně kouří ve vysokých otáčkách, hlavně to fakt měřil blb, mí se to měřit při zvýšených otáčkách, ne při maximálných
Koncovky i při plně funkčním DPF můžou být černé a je to i celkem běžné u všech značek
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

MartinM
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 235
Registrován: 18.10.2011, úte 20:50
Bydliště: Trnava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od MartinM » 4.4.2014, pát 20:50

To RonyV: Takze panko na EK (STK) bol "suteren" a svietili mu "heligony", ze?
Ko#&t je to, ser nan zvysoka a nabuduce chod na inu...
"V riti bol, ho...o videl!"
Sam vlastni zigulaka a je dolezity jak lajno na ceste.

Ber to tak, ze ta moze urazit iba inteligent a nie nejaky defekt, co sa chova jak debil, lebo mu stara rano nedala...
Nejako som sa rozohnil... Staci stoptalk
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW

You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kejzi1 » 4.4.2014, pát 23:48

Jsem mel asi divny DPF protoze kdyz tam bylo a sahnul jsi do vyfuku,tak jsi vyndal cistej prst,po odstraneni DPF a ujeti par km bylo zacouzeno hned :-D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 5.4.2014, sob 00:36

Tak to pak bylo hned veseleji :-D
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 5.4.2014, sob 12:26

No já ani tak neřešil toho knedlíka z těch emisí, jak to zda s tím motorem opravdu je něco tak špatně, že zkoro neprosel emisema.
Ale jestli ani neuměl nastavit Opacimetr, nebo jak se tomu nadává, tak bůchví co tam naměřil ...
Na tom lístku co vytiskl Opacimetr při čtyřech měření jsou otáčky :
1 - 1000ot.
2 - 2850ot.
3 - 2080ot.
4 - 2280ot.
přitom to při každym měření držel v 5000ot. *plesk

No nebudu to řešit, rozhodně na týhle měřící stanici mě viděly naposledy :smt097

Mě te jen znepokojuje ten víjící zvuk z motoru, nemůže to vznikat třeba někde i v tom DPF filtru, že jak to tam včera šlapal, tak se tam ty saze nějak hnuly, a teď to při proudění vzduchu skrz ten systém dělá takovej zvuk???
Kdyby takto pískalo turbo, poznám to nějak na budíku který je na přístrojovce, nebo se bude ručička chovat stejně ikdyž by byla ta turbína načatá?
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Dallen » 5.4.2014, sob 12:34

Sgt. teda tezce zere, ze ten oplackej prnokrevnik pojelo JTD :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 5.4.2014, sob 21:25

Spíš mě žere to moje JZD jezdí hůř než Adamův banán :-D
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti