Netáhne
Netáhne
Dnes jsem jel do práce a vše bylo v pořádku. Po cestě zpět zezačátku taky, ale v jednom místě se mi zdálo, že motor nějak netáhne. Jel jsem přes město a tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale pak jsem najel na výpadovku a dal plnej plyn a nic. Motor akceleroval s velikou nechutí. To otcův Yaris je oproti tomu raketa. Zastavil jsem na křižovatce, vypnul motor, nastartoval a furt stejný. Tak jsem dojel domů a odpojil váhu. Motor zase začal táhnout a po připojení už zase táhne. Nerozsvítila se mi ale žádná kontrolka a to ani při odpojené váze. Je možný, že to je jenom špatnej kontakt na konektoru. Ale kdo ví...
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD
Taky se to zdá divný. Dnes zase vše v pořádku. Nejvíc mě zaráží to, že to bylo z ničeho nic. Na volnoběh nekolísaly otáčky a když jsem zrychloval, tak to jelo plynule, ale jak s úplně jiným motorem.
Mimochodem, když je vše ok a zrychluju, tak při zátahu v určité fázi otáček je na chvilku cítit propad výkonu. Do cca 3500ot. to táhne plynule, pak následuje asi v rozsahu 200-400ot ten úbytek a potom zase táhne. Nikdy jsem neviděl žádnej graf na 100kW motor, tak nevím jestli je to v pořádku.
Mimochodem, když je vše ok a zrychluju, tak při zátahu v určité fázi otáček je na chvilku cítit propad výkonu. Do cca 3500ot. to táhne plynule, pak následuje asi v rozsahu 200-400ot ten úbytek a potom zase táhne. Nikdy jsem neviděl žádnej graf na 100kW motor, tak nevím jestli je to v pořádku.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD
Snad to nebude úplně mimo ... Naprosto přesně stejné projevy znám z Octavie 1.9 TDI
- občas, zcela náhodně a zcela najednou uprostřed jízdy motor zeslábl, jako kdyby to byl diesel bez turba. Obvykle pomohlo zastavení a vypnutí motoru i "zapalování" na kratší chvilku. Příčinou je vadná váha vzduchu, po jejímž zablbnutí se řídicí jednotka přepne do nouzového režimu (proto se zdá motor tak slabý) a je nutno ji resetovat. Intervaly mezi poruchami se ale postupně zkracují, takže stejně na tu váhu dříve či později dojde.

156 SW 1.9 JTDm
Tohle je typickej projev KO váhy.Hadislav píše:Mimochodem, když je vše ok a zrychluju, tak při zátahu v určité fázi otáček je na chvilku cítit propad výkonu. Do cca 3500ot. to táhne plynule, pak následuje asi v rozsahu 200-400ot ten úbytek a potom zase táhne. Nikdy jsem neviděl žádnej graf na 100kW motor, tak nevím jestli je to v pořádku.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
zajímavý tip na váhu zde: http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... 208&page=4
Kód: Vybrat vše
Ten Pierburg co mám je 7.22701.05.0 a jde asi do všeho, tady je odkaz na katalog http://shop.msi-motor-service.com/msi/MSICD?page=connect2asp&lang=E&vko=0001&aspid=7723.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Když už jsme u koncernu. Naše služební Fábie HTP děla něco podobného. Pozná se to tak, že když startuje déle než obvykle, tak pak po celou dobu cesty motor točí jen do 4 tis (pak jakoby zasáhne omezovač). A jsou v průběhu otáček drobné výkonové díry. Po dalším startu to opět jede jak má. Občas se rozsvítí kontrolka diag a podobněspirpin píše:Snad to nebude úplně mimo ... Naprosto přesně stejné projevy znám z Octavie 1.9 TDI- občas, zcela náhodně a zcela najednou uprostřed jízdy motor zeslábl, jako kdyby to byl diesel bez turba. Obvykle pomohlo zastavení a vypnutí motoru i "zapalování" na kratší chvilku. Příčinou je vadná váha vzduchu, po jejímž zablbnutí se řídicí jednotka přepne do nouzového režimu (proto se zdá motor tak slabý) a je nutno ji resetovat. Intervaly mezi poruchami se ale postupně zkracují, takže stejně na tu váhu dříve či později dojde.


Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Aj tu sú za dorú cenu: http://www.autobiznis.sk/autotechna/merace/
Fiat Marea 1,9 JTD 105 SX, chip 130 PS
Ak ju budeš meniť tak vymeň celý ten box a nie len samotnú váhu. Pri výstupných kontrolách merajú váhu v boxe a až keď splní normy tak idú ďalej. Ak ju vraj dáš do iného, nemusí to byť ono. Neviem čo je na tom pravdy, ale bolo mi to tak poradené. Examiner ti nemusí vyhodiť chybu váhy. Vyhodí ju len ak je už úplne KO.
Fiat Marea 1,9 JTD 105 SX, chip 130 PS
Pokud ti zmizela ta výkonová díra po odpojení váhy, tak to bylo asi váhou, ne?
A pokud ti to k tomu ještě netáhne a odpojení váhy nepomáhá, tak je kromě ní potřeba hledat ještě někde jinde. Úplně základní dotaz - nevzals nějakou pochybnou naftu?
A pokud ti to k tomu ještě netáhne a odpojení váhy nepomáhá, tak je kromě ní potřeba hledat ještě někde jinde. Úplně základní dotaz - nevzals nějakou pochybnou naftu?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Často beru naftu ušetřenou z náklaďáku. Pochybná nění. Je to Aral. Ale teď mám plnou od Essa (nebo co to je zač).
Včera jsem ji zase trápil a zjistil jsem, že tá výkonová díra je taky závislá na poloze plynovýho pedálu. Když ji jenom lechtám, tak tam je a když mám plyn na podlaze, tak tam není. Jezdit se s tím pochopitelně dá, ale nechci, aby se mě pak něco vysralo x-set kilometrů od domova.
Včera jsem ji zase trápil a zjistil jsem, že tá výkonová díra je taky závislá na poloze plynovýho pedálu. Když ji jenom lechtám, tak tam je a když mám plyn na podlaze, tak tam není. Jezdit se s tím pochopitelně dá, ale nechci, aby se mě pak něco vysralo x-set kilometrů od domova.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Tak to by mohl dělat i snímač polohy plynového pedálu. Ty cestičky můžou být už vyježděné a není tam takový kontakt a hodnota jakou ŘJ očekává...Hadislav píše:Často beru naftu ušetřenou z náklaďáku. Pochybná nění. Je to Aral. Ale teď mám plnou od Essa (nebo co to je zač).
Včera jsem ji zase trápil a zjistil jsem, že tá výkonová díra je taky závislá na poloze plynovýho pedálu. Když ji jenom lechtám, tak tam je a když mám plyn na podlaze, tak tam není. Jezdit se s tím pochopitelně dá, ale nechci, aby se mě pak něco vysralo x-set kilometrů od domova.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
pisu lehce pozde, ale zajmavý todle...:
mno jo to u 2.4 jsem zezacatku mel z tohodle hlavu. Ja to na svym aute pochopil tak,ze jsem se kouknul na krivky vykonu. Kdyz se rozjedu ze necham napumpovat turbo tak me to zaodmenu krasne "vystreli" v 2100ot kdy je max krout.m. skoro az zhoupne(tak znazorneno i na krivce ktera prudce spadne dolu) a pak je chvilku primeri a od 2500ot se uz jede na dieslovy turbokone. Z tech krivek to vypliva. Ten pád po 2100ot je citelnej podle toho jak dupu na plyn, taky zalezi jak je motor zetizenej jestli jedu dokopce nebo rovina,zkopec....
um... je to normalni(me to tak přijde)?
, defekt nebo jsem objevil zahadu funkce turbodmychadla
.
mno jo to u 2.4 jsem zezacatku mel z tohodle hlavu. Ja to na svym aute pochopil tak,ze jsem se kouknul na krivky vykonu. Kdyz se rozjedu ze necham napumpovat turbo tak me to zaodmenu krasne "vystreli" v 2100ot kdy je max krout.m. skoro az zhoupne(tak znazorneno i na krivce ktera prudce spadne dolu) a pak je chvilku primeri a od 2500ot se uz jede na dieslovy turbokone. Z tech krivek to vypliva. Ten pád po 2100ot je citelnej podle toho jak dupu na plyn, taky zalezi jak je motor zetizenej jestli jedu dokopce nebo rovina,zkopec....
um... je to normalni(me to tak přijde)?


156 Sportwagon 2.4 JTD (Jede To Dobře)
Ieri, oggi, domani......Ti amo Alfa Romeo per sempre !!!
Ieri, oggi, domani......Ti amo Alfa Romeo per sempre !!!
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Netáhne
Taka laicka somarina, pre istotu si skus skontrolovat tlakove hadice. Zazil som ze bola na intercoleru zla paska a pri plnom plyne podfukovalo hadicu.Hadislav píše:Dnes jsem jel do práce a vše bylo v pořádku. Po cestě zpět zezačátku taky, ale v jednom místě se mi zdálo, že motor nějak netáhne. Jel jsem přes město a tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale pak jsem najel na výpadovku a dal plnej plyn a nic. Motor akceleroval s velikou nechutí. To otcův Yaris je oproti tomu raketa. Zastavil jsem na křižovatce, vypnul motor, nastartoval a furt stejný. Tak jsem dojel domů a odpojil váhu. Motor zase začal táhnout a po připojení už zase táhne. Nerozsvítila se mi ale žádná kontrolka a to ani při odpojené váze. Je možný, že to je jenom špatnej kontakt na konektoru. Ale kdo ví...
tedy, to je dost mozny, on se mozna prave ucpal,zarez,zatuh, páč kdyz jsem vcera nastartoval najednou trurbo tahlo konstatne, sice tam nebyl velkej nabytek momentu, ale zase tahlo furt... lopatky byli slyšet az do 3000 ot, pád momentu (2100ot/m) nebyl skoro poznat. Teda to je Italie... mno zacnu to rezdeno255 píše:Ten pokles môže robiť aj EGR ak sa zasekne a ostane pootvorený. Ja ho mám zaslepený a v pohode.

... ale teda nevim jestli to je EGR, jestli to nebude neco s tlakem turba neli funkci turba...

156 Sportwagon 2.4 JTD (Jede To Dobře)
Ieri, oggi, domani......Ti amo Alfa Romeo per sempre !!!
Ieri, oggi, domani......Ti amo Alfa Romeo per sempre !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host