
Takže snáď nikomu nemusím predstavovať vrcholnú verziu 146ky s motorom 2.0 TS s krásnymi 150timi koníkmi

Presedlal som zo 105 koňovej Marei Weekend, chcel som niečo menšie a s benzínovým motorom. Nehľadal som vyslovene 2.0, vlastne som ani konkrétne nešiel po 146kách, vo výbere boli ešte Bravo/Brava, Punto, 145 a 147. Po korozívnych skúsenostiach z Marei som chcel ideálne niečo zo zahraničia, kde ma ale zas limitovala registračná daň, vzťahujúca sa na autá už nad 80kW

Jedného dňa mi brat poslal link na červenú 145 boxer v IT, ktorá bola naozaj krásna. Spomenul som (viac-menej zo srandy), že je trochu slabá, tak mi poslal link na tmavošedú 146 s dvojlitríkom. A tá bola nielen že silnejšia, ale ešte krajšia ako tá krásna 145

Ešte pred kúpou som ju pozeral zo spodu, podvozok je až na pár fliačikov absolútne bez korózie. Motor bol kŕmený výhradne Seléniou 20k.
Pôvodným majiteľom tam bola kopa vecí menená, tlmiče, ramená, tyčky stabilizátora, brzdy sú prakticky nové, nejaké senzory, lambda sonda, spojka, atď, atď. Lak je až na jemne oškreté rohy nad zadným nárazníkom v perfektnom stave, rovnako interiér - nebyť ošúchanej kože na volante a radiacej páke, vyzeral by ako nový.
Najazdených má dôveryhodných 141 000 km.
Mám v pláne obhliadku/výmenu ojničných ložísk (uvítam tipy kde kupovať), samozrejme pri tom hneď výmenu rozvodov a v budúcnosti inštaláciu olejového chladiča. Momentálne Alfica nič iné nepotrebuje, ale snáď časom príde aj to

(Určite sa nebude konať žiadny tuning, styling, ani nič podobné. Momentálne je v absolútne sériovom stave (až na disky) a tak to aj ostane.)
Prikladám fotky, zatiaľ len z inzerátu (snáď nevadí), Momentálne je Alfa špinavá a na zimných diskoch, takže nejaké fotenie bude až keď prezujem a vyleštím
