Pokud máš štěstí tak ti fakt jen někde utíká vzduch jak píše Pedro, ale vstřiky téměř jistě ne
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jasně, že to není chipem, klidně bych se vsadil, že to bude spíš tím repasovaným turbem.
Pokud máš štěstí tak ti fakt jen někde utíká vzduch jak píše Pedro, ale vstřiky téměř jistě ne
Pokud máš štěstí tak ti fakt jen někde utíká vzduch jak píše Pedro, ale vstřiky téměř jistě ne
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čiao, jak mám zjistit přesné datum výroby auta? Z VIN to poznat nejde? V techničáku je jen první registrace. Nevím jaky brzdovy desky objednat, údajně jsou od 01/2007 jiny desky, a já nevim jestli mám "OD" 01/2007 nebo "DO" 12/2006. Registrace je 05/2007... dík
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
2.4 měla stejný brzdy od začátku až do konce života 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Fákt to je divny, a OEM číslo bys nevěděl? To zas pro změnu v eperu nemužu najít...
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Staci dat do ePeru, a manufacturing date je pak jedna z polozek o aute. S presnosti na 1 den.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Problém je že mi eper auto podle vin nenajde jen zahlásí nějakou chybu a to je vše, celkově ten eper mi nepřijde uplně povedenej... Možná ale mám blbej odkaz nevím...
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zrejme pouzivas stary ePer kde neni tvoje VIN v databazi jeste.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdar alfisti zapojil jsem do Áji zesík und woofer plus kapík jenže základní problém je že nemohu z radia dostat line out to co jsem si myslel ve svorkovnici skupiny C svorka c1,c2,c3 jsou line out tak je to vstup aux, mam origo blaukpunt asi tam naperu staré dobré Nakamichy neřešil jste to někdo ? 
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Odkaz na něco co funguje?? PLS.lukee píše:Zrejme pouzivas stary ePer kde neni tvoje VIN v databazi jeste.
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Když koukneš na ty ATE tak to podle těch roku jiny je...Adamsquare píše:2.4 měla stejný brzdy od začátku až do konce života
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... UsjSpB6yM9
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Myslím, že problém v povedenosti bude někde jindeDake55 píše:eper mi nepřijde uplně povedenej
Datum vyroby mas v sz
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dallen, děkuji uctivě.
Jinak když mi eper nenašel auto dle vin a já se snažil vybrat auto vybíráním s možností kde nešlo zadat ani SW a v kapitole brzdy nenajdeš brzdovy destičky? Nevim no fungující věc si představuju jinak. Ale tak nejspíš teda používám nějakej blbej starej odkaz nebo co, kterej sem tady někde vyhrabal...
Jinak když mi eper nenašel auto dle vin a já se snažil vybrat auto vybíráním s možností kde nešlo zadat ani SW a v kapitole brzdy nenajdeš brzdovy destičky? Nevim no fungující věc si představuju jinak. Ale tak nejspíš teda používám nějakej blbej starej odkaz nebo co, kterej sem tady někde vyhrabal...
AR 159SW, 2.4jdtm, 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdravím všetkých,
kúpil som si zadný znak na kufor z: http://www.mates-auto.cz/
Je to v podstate plechový znak s malým výstupkom v dolnej časti.
Neviem, či je možné nový znak prilepiť na ten starý alebo je potrebné celý znak rozobrať a vybrať tak z kufra zložením tapacíru atď. (apropo, je na to niekde návod/postup?)
kúpil som si zadný znak na kufor z: http://www.mates-auto.cz/
Je to v podstate plechový znak s malým výstupkom v dolnej časti.
Neviem, či je možné nový znak prilepiť na ten starý alebo je potrebné celý znak rozobrať a vybrať tak z kufra zložením tapacíru atď. (apropo, je na to niekde návod/postup?)
Teraz: Alfa Romeo Spider 916 - 110 KW, r.v.: 1996
Predtým: Alfa Romeo 159 - 110 KW, r.v.: 2007
Predtým: Alfa Romeo 159 - 110 KW, r.v.: 2007
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Je na to navod aj tu na fore. Pozri si vlakno o tom. je to tam popisane.
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=7941
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=7941
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ked som spravne pochopil z fora, je potrebne zadny znak navrtat (urobit don dierku) tak 5 mm od kraja a vylupnut von, nasledne nalepit znak novy. Je to tak?Kwaso píše:Je na to navod aj tu na fore. Pozri si vlakno o tom. je to tam popisane.
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=7941
Teraz: Alfa Romeo Spider 916 - 110 KW, r.v.: 1996
Predtým: Alfa Romeo 159 - 110 KW, r.v.: 2007
Predtým: Alfa Romeo 159 - 110 KW, r.v.: 2007
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak mi to prostě nedá ... stále mám pocit že mi Alfí nejede jak má. Prostě těch 200koní a 405Nm z toho motoru necítím. Nevim zda je to způsobeno tím, že jsem předtím jezdil v lehké 156 se 165koňmi a nebo je prostě něco špatně. Je možný, že ty netěsnící svody na 5válci můžou způsobovat pomalejší natlakování turba? Přijde mi že po sešlápnůtí strašně dlouho trvá než ručka vyletí na 1,5bar. když pak přeřadím na další rychlost a dám plnej, tak je tam zase 1-2sec. mezera než natlačí turbo... Tohle jsem u předchozí 156 1.9JTDm teda nepociťoval. 
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lloydfoun: ANO
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A snímač plnícího tlaku máš čistej?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A už máš venku ten filtr?
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rony, to s tou ručičkou turba dokáže krásně poléčit Čendler a zákrok zvaný EGR OFF. Pak ručička lítá jak čamrda nahoru dolů, po přidání plynu totiž nemusíš čekat, až kamna nasají čerstvý luft místo sazí, co do nich pouští EGR. Ono to "vypláchnutí" sání čistým vzduchem chvilku trvá a po tu dobu motor logicky nemůže mít takový tah, jako když hoří nafta v čistém a turbem natlakovaném válci. Do toho se ještě pletou swirl flaps, které mají dělat vír, dokonce v sání pod ventilem je tvar komůrky zatočený, aby vzduch vířil. Ale působením sajrajtu z EGR a olejových par se to zanese tak, že tudy skoro nic neprojde.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mcernoch: nevím kde ho najdu, pak bych se mohl podívat. čistil jsem jen EGR,ale ten byl v podstatě čistej a škrtící klapku, ta trochu zasraná byla. Vyndal jsem i bordel za klapkou v tom sáni, ale tak 5cm, prostě jen tam kam sem dosáhnul, víc rozebírat se mi to nechtělo.
krteczek: jestli myslíš DPF, tak ne. První co potřebuju udělat je příští týden objednat termostat a pak našetřit na opravu těch svodů... až potom bych jel do autoscanu na DPF EGR a Swirl off
Tanguero: v pátek mám volno, tak se mi honila v hlavě myšlenka, že bych za Cendlerem zajel aby se na to podíval a svezl se. mám to k němu kousek, jde o to zda by na to měl čas, chuť a náladu
krteczek: jestli myslíš DPF, tak ne. První co potřebuju udělat je příští týden objednat termostat a pak našetřit na opravu těch svodů... až potom bych jel do autoscanu na DPF EGR a Swirl off
Tanguero: v pátek mám volno, tak se mi honila v hlavě myšlenka, že bych za Cendlerem zajel aby se na to podíval a svezl se. mám to k němu kousek, jde o to zda by na to měl čas, chuť a náladu
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rony : vše je způsobenou DPF a EGRem, ty foukající svody jsou taky dost znát, jak jsem ti už tady psal, pokud je vše OK, začíná auto táhnout už od 1400ot/min
Zavolej mi a řeknu ti co a jak
Zavolej mi a řeknu ti co a jak
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
presne - dpf pryc, egr zaslepit, klapky odpojit. pak budes sedet za volantem jinyho auta. dokud to neudelas, tak se nic zasadniho nestane.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To, že jsi vyčistil EGR neznamená, že ti funguje na 100%.
Mám s tím vlastní zkušenost a dokonce jsem kupoval i jinej místo toho,
abych to odpáral a měl jsem hned pokoj.
Takže neváhej a šup s tím vším do pryč.
Mám s tím vlastní zkušenost a dokonce jsem kupoval i jinej místo toho,
abych to odpáral a měl jsem hned pokoj.
Takže neváhej a šup s tím vším do pryč.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
