Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Japonec by už dávno jezdil kdyby byly díly
ale až to pojede tak vám ani sebelepší karma nepomůže vikaji 
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
japonec na konec
hele ja z alfy ze vnitr vyskrabal 12kg asfaltu.pokud budes odlehcovat tak si priprav fuuuuru reznejch kotoucu
je tam do ceho riznout 
AR 145 1600TS racing
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
osobne bych moc nerezal 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Rád bych se dostal aspon na 1050kg, ale interiér chci zachovat, aby to vypadalo jako sériový auto.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
hele taky sem to tak mel
loni na vaze bylo 920kg a jeste se dost vyrezalo a vymenily se okna za makrolom 
AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak jako kdyby si s tím chtěl jít do extrému
tak i 850 kg by nebyl problem, rozřezat cely auto a začit stavět ho z trubek
Nebo... zhubnout, záleží teda jaká si postava 
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Bych to rovnou naskládal do F500 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Já kdybych chtěl do extrému, tak půjdu cestou 4x4 z dedry integrale + nějakej 2.0tb, ale to už by bylo trochu o jiných penězích...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
uz se na tom pracuje ale ja o 850kg pochybuju ale tak uvidime 







AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
no jo covece ale to je penez
navic dvere jak se rizly tak uz se to da 


ale laminat je laminat no


ale laminat je laminat no
AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak ta už je celkem pěkně odlehčená
... Mohl by sis vzít inspiraci Deltu S4, tam se dostali s turbokompresorem a 4x4 na 890kg
Já vím, taky měli k dispozici asi jinačí rozpočet
Nejvíce váží prostě skelet toho auta no. Já když vezl do šrotu mazdu 626 GE. Tak celá odstrojená, jen na ni byly nápravy, tak vážila 670 kg, což je opravdu hodně
Daly by se udělat trubkový nýpravy, uchycení motoru, prahy, podlaha atd. To by taky ještě podstatně snížilo váhu. Je to jen teoreticky ;) protože v praxi na ty zavodni auta maji fakt jiny rozpočet no
btw. vážil si ty dveře když jsou takhle oholený?
btw. vážil si ty dveře když jsou takhle oholený?
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
tak kdyz to auto ma ram, tak se pak muze rezat vice, bo to ten ram pak drzi pohromade :-)
osobne si myslim ze ja 75 nedostanu pod 1 tunu ani prd :-) protoze zatim tam jen vari a varim material co po letech vyhnil
osobne si myslim ze ja 75 nedostanu pod 1 tunu ani prd :-) protoze zatim tam jen vari a varim material co po letech vyhnil
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ta vaha dveří by mě taky zajímala, on jenom tapec váží přes 5kg...
A.J: musíš jenom vyřezávat to vyhnilý a nic nevařit nazpátek..
nebo si pozvat cucala, ten by se na tom vyřádil s flexou 
A.J: musíš jenom vyřezávat to vyhnilý a nic nevařit nazpátek..
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak jsem nahodil trubku místo katu - díky Dallenovi za výrobu.
Mezi 3k a 4k rpm to trochu zarezonuje, ale ve vyšších otáčkách to přidalo dost výkonu. Konečně se můžou projevit ty ostřejší vačky a nastavení...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak to tam dám tu svojí rouru asi taky
)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
hergot kluci to ste nejaci greenpesaci ci co? to uz tam melo davno bejt
filipe byt tebou tak bych upravil svody jak mam ja a udelal komplet celej vejfuk,sice 1,4 ale tvoje uz se serii nema nic spolecnyho 
AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Sem ten kat kdysi kupoval za tezke prachy
Akorat ja tam budu muset napatlat tmel, ac sem rovnal jak sem rovnal, tesneni je novy tak tu stejne ma netesnosti...
Akorat ja tam budu muset napatlat tmel, ac sem rovnal jak sem rovnal, tesneni je novy tak tu stejne ma netesnosti...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
to plechove tesnenie z fiatu stoji za prd... tiez mi to prefukovalo a to som to brusil flexou jak to slo ale ono by to chcelo asi dat zarovnat jak hlavu
nakoniec som to tesneie poohybal ako striesku do V a tak dotiahol.... zatial je to ok
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Flexou nic nesrovnáš. Ja to nechal srovnat na pásovce a taky výsledek nula.
145 to má udělané lépe (rozložení šroubů).
145 to má udělané lépe (rozložení šroubů).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
to ma aj felda, ma ich 3
akurat 3 problemi ked su stare a zhrdzavene
edit: lepsie by bolo keby to bolo riesene jak za katom.... treba ani tesnenie ani nic len dobre dotiahnut
akurat 3 problemi ked su stare a zhrdzavene
edit: lepsie by bolo keby to bolo riesene jak za katom.... treba ani tesnenie ani nic len dobre dotiahnut
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
mít co nejlehčí auto za každou cenu není dobrý...
když jsme dostali feldu kit na 700kg vč. 90kg řidiče tak sice díky 150PS 1.4rce(základ fabie) jede jak čert (v sosnový statečně prohánělo při jednom setkání evropský auta ve skupině do 2l..) , ale na jiným povrchu než suchým asfaltu se superměkkejma pneu vzadu to je absolutně neřiditelný auto... je třeba taky myslet na rozložení hmotnosti....
popíšu stručně odlehčení:
lamino kapoty, blatníky, zadní boční dveře, místo oken makrolon, původní plechová chladičovka nahrazena trubkovou konstrukcí z tenkostěných trubiček, jelikož to pravidla většiny podniků nedovolují, tak dveře řidiče a spolujezdce zůstali vč. vzpěr..., vyřezaná podlaha v kufr a nahrazena 1mm al. plechem, střecha z 1mm al. plechu..., vyřezané "C" sloupky..., baterka 10Ah z motorky, hliníkové brzdiče...oškrábanej asfalt...malej altík... na nápravách bych hmotností nešetřil..ono se to nezdá ale v plný rychlosti to dostává docela bomby...a ohlý seriový ramena nejsou problém..
tam jsme spíš přidávali vzpěry a nápravnici celkově provařovali...
jelikož je felda o 150kg lehčí jak 145 tak 850kg s řidičem není nereálných..ale radši bych zachoval kolem 900kg kvůli rozložení hmotnosti... toreálný je..protože 930kg mi vážilo tipo 1.4..., ve kterým nic nebylo.
když jsme dostali feldu kit na 700kg vč. 90kg řidiče tak sice díky 150PS 1.4rce(základ fabie) jede jak čert (v sosnový statečně prohánělo při jednom setkání evropský auta ve skupině do 2l..) , ale na jiným povrchu než suchým asfaltu se superměkkejma pneu vzadu to je absolutně neřiditelný auto... je třeba taky myslet na rozložení hmotnosti....
popíšu stručně odlehčení:
lamino kapoty, blatníky, zadní boční dveře, místo oken makrolon, původní plechová chladičovka nahrazena trubkovou konstrukcí z tenkostěných trubiček, jelikož to pravidla většiny podniků nedovolují, tak dveře řidiče a spolujezdce zůstali vč. vzpěr..., vyřezaná podlaha v kufr a nahrazena 1mm al. plechem, střecha z 1mm al. plechu..., vyřezané "C" sloupky..., baterka 10Ah z motorky, hliníkové brzdiče...oškrábanej asfalt...malej altík... na nápravách bych hmotností nešetřil..ono se to nezdá ale v plný rychlosti to dostává docela bomby...a ohlý seriový ramena nejsou problém..
tam jsme spíš přidávali vzpěry a nápravnici celkově provařovali...
jelikož je felda o 150kg lehčí jak 145 tak 850kg s řidičem není nereálných..ale radši bych zachoval kolem 900kg kvůli rozložení hmotnosti... toreálný je..protože 930kg mi vážilo tipo 1.4..., ve kterým nic nebylo.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
tak je pravda ze by to chtělo řezat ze předků ale nějak není co,hele hno potřeboval bych trochu dopomoct s rozvodama.nejk se v tom nemůžu zorientovat..
AR 145 1600TS racing
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
