Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
kupoval jsme tohle- parametry by jsi si musel dohledat
http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-alfa- ... 80288.html
http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-alfa- ... 80288.html
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
A to jsi kupoval do svýho dvoulitra? A běhá to v pohodě? Koukám, že má 120l/hod.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
borci, trochu soudnosti: teoreticky muzeme vychazet z prepokladu, ze motor pri kazde z tech 6.500 otacek sezere litr smesi. Jenze smesovaci pomer se uvadi v kg, coz je bez excelu moc cisel, takze kdyz to vezmu z druhe strany (resp. z praxe):
pri 120l/hod muzu letet hodinu na plnej ceres, pricemz ten dvoulitr za tu dobu muze urazit nejakych 200km. Tzn. i s touhle pumpou si muzu v zatezi dovolit spotrebu nejakych 60l/100km. Tak to mi nerikej, ze 200l/h je malo...
pri 120l/hod muzu letet hodinu na plnej ceres, pricemz ten dvoulitr za tu dobu muze urazit nejakych 200km. Tzn. i s touhle pumpou si muzu v zatezi dovolit spotrebu nejakych 60l/100km. Tak to mi nerikej, ze 200l/h je malo...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Eidy: Pri jakem tlaku? 200l/h by ti melo bohate stacit. Spise se podivej na prurezy palivoveho vedeni (napoveda - rychlost proudeni paliva musi byt pod 1,2m/s).
Alfa Romeo Perfection
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Těch 200l beru za lištou před regulátorem. Za ním mi to dává asi 160. Samotný čerpadlo mimo auto dává asi 250. Regulátor je samozřejmě originál na 3 bary. Děje se mi to, že na 1, 2 a 3 to vytočím na 7000 a na čtyřku se mi kolem 6800 motor jakoby vypne a kolem 6600 se zase zapne. Zní to divně, ale je to vidět na mých onboardech. http://youtu.be/7wvd5TPWy8A Otáčky si necucám z prstu, je to podle shift lightu. Poslední červená je 7000, rozmezí mezi jednotlivýma LEDkama 500ot/min.
Jelikož i při "vypnutí se" motoru padají otáčky na LEDkách plynule, ECU nekolabuje a minimálně zapalování jde dál. Teorie mám tři.
1) Čerpadlo dává v tom kalupu málo. Na nižší kvalty se to vytočí rychleji a postačí tlak v liště. Na čtyřku už ne.
2) ECU částečně kolabuje a nevstřikuje (jen konspirace).
3) Díky vibracím se něco stane s regulátorem tlaku paliva a začne odpouštět. To mě napadá jen díky tomu, že se mi držák loni uklepal a dělal jsem ho ze silnějšího plechu.
Budu chytřejší až se svezu a uvidím co dělá tlak v liště pod zátěží.
Edit: Mezi LEDkama je 200 ot./min.
Jelikož i při "vypnutí se" motoru padají otáčky na LEDkách plynule, ECU nekolabuje a minimálně zapalování jde dál. Teorie mám tři.
1) Čerpadlo dává v tom kalupu málo. Na nižší kvalty se to vytočí rychleji a postačí tlak v liště. Na čtyřku už ne.
2) ECU částečně kolabuje a nevstřikuje (jen konspirace).
3) Díky vibracím se něco stane s regulátorem tlaku paliva a začne odpouštět. To mě napadá jen díky tomu, že se mi držák loni uklepal a dělal jsem ho ze silnějšího plechu.
Budu chytřejší až se svezu a uvidím co dělá tlak v liště pod zátěží.
Edit: Mezi LEDkama je 200 ot./min.
Naposledy upravil(a) Eidy dne 10.6.2014, úte 23:45, celkem upraveno 1 x.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to mě živý 3,0V6- nepocitoval sem při blbnutí nedostatek paliva
EDIT:
zhlédl jsme to video a klobouk dolů
EDIT:
zhlédl jsme to video a klobouk dolů

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
asi nevite kde by se dala sehnat laminatova kapota a kufr? 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ale jo, strejda google ví 
http://www.pesch.cz/cs/kategorie/alfa-romeo
A jak koukám na ty ceny, přijde mi to až směšně levný.

http://www.pesch.cz/cs/kategorie/alfa-romeo
A jak koukám na ty ceny, přijde mi to až směšně levný.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nj, otazka je, ci ta usetrena vaha(kolko to moze realne ustretit na hmotnosti vlastne), nie na ukor bezpecnosti. Tie plechove casti maju snad lepsie deformacne vlastnosti jak plast...
(aj ked sam som nad tym uvazoval)

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
hmm ceny fakt smesny :-) ....hodit je do cerneho karbonu a jebat ...... na podzim mam o cem premyslet 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Myslíš jako potáhnout materiálem "chtěla bych být karbon, ale jsem trapná folie"? To bych to radši hodil do černý matný.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Rasputin píše:nj, otazka je, ci ta usetrena vaha(kolko to moze realne ustretit na hmotnosti vlastne), nie na ukor bezpecnosti. Tie plechove casti maju snad lepsie deformacne vlastnosti jak plast...(aj ked sam som nad tym uvazoval)
proto má v autě klec, ne?

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
A to mam odkal vedet
stejne, ono tie plechove blatniky a kapota ma lepsie absorcne vlastnosti, cize chrani to viac posadku, ako aj trebarz motorovy priestor. Ale zas, tymyo nasim jebkam asi nepomoze ani plech. A teraz este, kolko tym usetrtite na vahe a co sa tym zmeni na vlastnostiach auta.

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
co se tyce vahy, tak si myslim by se mohlo usetrit tak 15 - 20 kilo
Kvuli Eidymu bych to tedy hodil do matu, at muze klidne spaat
Edit: ono bude potreba snizovat vahu, protoze me cekaji liziny na predek pod vanu a to bude taky neco vazit
, ale aspon bude chranena vana a svody a nebudu se muset bat jemneho snizeni podvozku

Kvuli Eidymu bych to tedy hodil do matu, at muze klidne spaat

Edit: ono bude potreba snizovat vahu, protoze me cekaji liziny na predek pod vanu a to bude taky neco vazit

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
a to stavas zavodny special? Ako daily car mi to pride az moc "specialne" 

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
A.J.Michal píše: Edit: ono bude potreba snizovat vahu, protoze me cekaji liziny na predek pod vanu a to bude taky neco vazit, ale aspon bude chranena vana a svody a nebudu se muset bat jemneho snizeni podvozku

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
stavim takovy race street carRasputin píše:a to stavas zavodny special? Ako daily car mi to pride az moc "specialne"

rám zatím řešit nebudu kvůli značkam, montovaný asi nemá cenu
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Tak jsem se byl dneska projet s kontrolkou čerpadla a budíkem na tlak paliva. Čerpadlo běží pořád, tlak v liště podle všeho taky v pořádku. Ještě jsem zkusil odpojit regl paliva od sání a taky beze změny. Tak já už nevím.
Ale co, aspoň to není strojově dokonalé, ale má to duši.
Tak jsem jí za odměnu vykoupal.
Ale co, aspoň to není strojově dokonalé, ale má to duši.

Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
asi blbost, ale ze by treba byla chyba v RJ nebo by spatne palily svicky? nebo ze by civka nestihala?
ale to je asi kravina..... ber to jako nastrel od cloveka co si poridil benzin pred 4 mesicema a vi o tom zatim prd
ale to je asi kravina..... ber to jako nastrel od cloveka co si poridil benzin pred 4 mesicema a vi o tom zatim prd

Naposledy upravil(a) A.J.Michal dne 18.6.2014, stř 00:12, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Cívky jsou 2. Svíček je 8. Když ale na dvojku a trojku to stíhá. Pravda, když tu trojku podržím dýl, tak to taky začne vynechávat. Ale až těsně kolem 7000. Kdyby to bylo stejný na všechny kvalty... Takhle prostě netuším. Zkoušel jsem i komplet jinou jednotku (mám 3). Zkoušel jsem i 3 různý čipy od 3 různých lidí. A je úplně jedno, jak moc tlačím na plyn. Ať trochu nebo na podlaze, nemění se nic.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Eidy: nevíš kolik ms to vstřikuje při těch 6600rpm? Aby nebyl problém v příliš velkým duty cycle vstřikovačů... Sice by to teoreticky muselo blbnout na každej kvalt, ale třeba ta jednotka má pořešenou nějakou ochranu, že chvilkově překročení povolí, ale po delší době začne vstřikování vypínat.
Zase pokud to dělá i na origo čipy, tak by v tom problém být neměl...
Ale taky bych to tipoval na výpadky vstřikování. Mě to dělalo něco hodně podobnýho a bylo to vynecháváním vstřikování...
Zase pokud to dělá i na origo čipy, tak by v tom problém být neměl...
Ale taky bych to tipoval na výpadky vstřikování. Mě to dělalo něco hodně podobnýho a bylo to vynecháváním vstřikování...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Já bych to tipoval, že jednotka už nemá prot tyhle otáčky napsaný mapy a neví co vstřikovat. Sice omezovač máš nastavenej vejš nebo tam není, ale to je až fáze kdy se vypíná zapalování. Poslední řádek v mapě bude 6000 otáček, něco předstih a něco paliva. Při opravdu vytočenejch a trvalejch 7000 už je to asi špatně. I bych se bál aby to nebylo moc chudý...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1926
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ale stejne to divne, ze na mensich kvaltoch to este stiha pri samych rpm, nie? Cipy mas homemade, alebo nieco "profi" otestovane.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Flp, RV147: Čas otevření neznám. Nemám program na vyčtení. Zkoušel jsem to s EMS, ale to háže divný čísla. Nikdy třeba nevidím dál než 6000, což je podezřelý, když i sériová mapa je do 6200. Ani tam mapa od Tebe, Radime, se nezobrazí dál než 6000. Co jsem zjistil tak EMS nikdo z úpravců nepoužívá. Navíc ta mapa od Tebe je do 7200, ne? Nebo 6800? Já už si to nepamatuju.
Rasputin: Mám jednu mapu od kluka z Powerchip a druhou mám okopírovanou od Radima. On jí sehnal někde z Řecka.
Edit:Ještě jak se k ECU připojuje krabička s přemostěním, kde se dá nastavit s KATem nebo bez a taky kvalita paliva dle propojení pinů, tak tam mám klemy na "bezKAT" a na "vyšší oktanové číslo".
Rasputin: Mám jednu mapu od kluka z Powerchip a druhou mám okopírovanou od Radima. On jí sehnal někde z Řecka.
Edit:Ještě jak se k ECU připojuje krabička s přemostěním, kde se dá nastavit s KATem nebo bez a taky kvalita paliva dle propojení pinů, tak tam mám klemy na "bezKAT" a na "vyšší oktanové číslo".
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů