Woche - Alfa 147 GTA (2003)
Woche - Alfa 147 GTA (2003)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-woche
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-woche
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
dobrá kočka i ta recenze k ní. Ty kola neměň, dej je raději spravit. Byl by hřích je sundat. Jaký je rozdíl mezi majitelem VW, Schade, Seat, Audi a fandou
? Že kdyby takovou recenzi napsal majitel těhle echtdojč plechovek tak se mu ostatní fauwáci vysmějou, ale mi nemajitelé GTA ti závidíme




AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
moc dobrá recenze....
Nevím čím to je ale GTA se mi v té tvojí barvě moc líbí, ikdyž jinak mě stříbrná vůbec nebere.... Asi v té světlé víc vyniknou svalnaté křivky toho auta.... Jinak 3.2V6 je opravdu dokonalá záležitost, k tomu motoru není co dodat 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Řekl bych,že Woche má oproti Klofášovy ty menší brzdy,stejně tak jak já a ty fakt brzdí na hov*o.Richie píše: nevim teda co k tomu napise Kleofas ale bzdy v jeho GTA me prisly naprosto spickove...
Jinak recenze je suprová

Ty dotz hanzo jsou hezký,ale už hrozně profláklý.Na Kameni tam byl borec taky se stříbrnou 147GTA a ty kola měl nastříkaný na tuším matnou černou a vypadali k té stříbrné barvě auta dobře.Myslím,že by se hodila i nějaká grafitová.
+++No sound,no fun+++
vyprdni se na nějaký Bitpower a peníze radši investuj do samosvoru. pomůže to trakci i na suchu a jízdní vlastnosti posune výrazně kupředu, i když je to pořád jen FWD auto. a pravděpodobně byl přpředchozí majitel trochu prase na převodovku, protože tohle by dělat neměla. ty projevy jsou horší než u 20ti letého Maserati, které má dost tuhou ZF.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- woche
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
S tou převodovkou a předchozím majitelem to možná tak bude. Co obnáší samosvor finančně a jak je to s jeho aplikací na GTA jsem ještě nezjišťoval. S tím Bitpowerem je to ale jasná věc, protože vzhledem k dlouhodobé spolupráci, která by se snad měla v příštím roce ještě rozšířit to pro mě nebude ani tak finančně náročné, jako spíš určitá nutnost, nicméně jsem měl všechny předešlé Alfy načipované a zvláště u benzínu jsem si to pochvaloval a doufám že se mi to u GTA podaří vyladit podle představ a přizpůsobit tomu co mi vyhovuje - např, posunout začátek brutálního nástupu ze 4000ot o něco níže a taky zmírnit ten obrovský skok při těch 4000ot, protože v tom je zakomanej pes s trakcí, kdy auto začne mít při výkonovém skoku problém s udržením rovného směru a trakcí a řidič s udržením volantu.
147 GTA
S tim samosvorem mas v podstate 2 moznosti. Bud tam vrazis original Q2 kterej se daval do GT nebo tam vrazis quaife. Na kolik vyjde Q2 nevim, ale myslim, ze se to tu uz resilo. Ten quaife vychazi na 715 liber...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Grauluji a tiše závidím
. Tohle prostě já nikdy mít nebudu
Jinak k té klimatizaci. Takto se rozhodně chovat nemá. Mám tu stejnou (dvouzonovou digi) a pamatuje si přesné nastavení z minula. Tedy i zapnutý - vypnutý kompresor. Takže asi nějaká chybička v elektronice (pochybuji, že by měnili systém řízení jen pro GTA).


Jinak k té klimatizaci. Takto se rozhodně chovat nemá. Mám tu stejnou (dvouzonovou digi) a pamatuje si přesné nastavení z minula. Tedy i zapnutý - vypnutý kompresor. Takže asi nějaká chybička v elektronice (pochybuji, že by měnili systém řízení jen pro GTA).
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- woche
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Ve 156 (2004) se mi dvouzonová klima chovala normálně - pokud jsem jí vypnul, tak zůstala vypnutá, tady by podle návodu měla taky zůstat vypnutá, ale většinou nezůstane. Když je chladno a nesvítí slunce, tak zustane vypnutá, ale jinak se zapne, tak ji po nastartování vypnu a ona se po cca minutě zase sama zapne, tak ji znova vypnu a pak už zustane vypnutá až do dalšího startu. Nevím - třeba tam bude nějaká souvislost s tím senzorem na výfukové plyny - zkoušel jsem všechno možný, ale nevím čím se to její chování řídí.
147 GTA
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
die woche (tyden)
ohledne Q2(samosvor) kontaktuj clena GIONARDI na www.squadramoravia.com
umi sice jezdit jen rovne, ale dodelaval ho do GT a i z origo dilu to vychazelo docela v pohode (cca 15.000,-CZK)
umi sice jezdit jen rovne, ale dodelaval ho do GT a i z origo dilu to vychazelo docela v pohode (cca 15.000,-CZK)
166 busso
Tak co vím, povím:
Brzdy: já mám 330mm kotouče a fakt si nemůžu stěžovat, brzdí to pekelně. 305mm poznáš i bez měření tak, že se prostě podíváš do kola. 330 jsou úplně těsně u disku, nevleze se tam ani prst. Na 305 se dají dát i 16" kola, takže je tam místa víc. Kromě svého znám jen jedno GTA, které má 330, jinak všechny mají 305. Co jsem se ptal v autorizáku, tak to tam dávali sice zdarma, ale jen na výslovné přání majitele, aniž by ho na to upozorňovali. Takže to asi většina majitelů zasklila.
Samosvor: v autorizáku (konkrétně Brno - Motortec) za něj chtějí kolem dvaceti tisíc i s montáží. Je to klasické Q2, svornost 30%. Mělo by to být dokonce se zárukou.
Převodovka: za studena jde převodovka v GTA opravdu trošku víc ztuha, ale spíš je to o tom, že musíš překonat větší odpor při řazení. Dráhy jsou ale přesné, padá to tam jak po másle a přes zuby jde jenom úplně zastudena při podřazení na 2, po ujetí kilometru už chodí bez problémů. Na jiné rychlosti zuby neznám. Já si ale stejně zvykl na meziplyn. A jak jsem říkal - nikdy se mi nestalo, že bych musel hledat rychlost, řazení je tužší, ale přesné. Na druhou stranu moje převodovka se měnila a má najeto jen nějakých 15 -20 tisíc. Takže třeba mě to taky čeká.
Klimatizace: nevím, jak jsi to myslel, ale když máš puštěnej zcela automatickej režim, tzn. svítí obě kontrolky na prostředním tlačítku levého ovladače, tak je tlačítko klimy rozsvícené pořád, i když je pět stupňů. Auto ale normálně topí a kompresor nejede, tedy soudě podle toho, že nespíná dochlazovací ventilátor. Předpokládám, že to tak má být.
Škoda že nemůžeš dojet na Andrlák, mohli jsme to porovnat a třeba by ses uklidnil, nebo naštval, nevím.
Mimochodem je to auto stříbrný, nebo modrostříbrný? Mně připadá modrostříbrný (barva Azzuro Gabbiano, nebo tak nějak - měl jsem to na JTD a moc se mi líbí)
Brzdy: já mám 330mm kotouče a fakt si nemůžu stěžovat, brzdí to pekelně. 305mm poznáš i bez měření tak, že se prostě podíváš do kola. 330 jsou úplně těsně u disku, nevleze se tam ani prst. Na 305 se dají dát i 16" kola, takže je tam místa víc. Kromě svého znám jen jedno GTA, které má 330, jinak všechny mají 305. Co jsem se ptal v autorizáku, tak to tam dávali sice zdarma, ale jen na výslovné přání majitele, aniž by ho na to upozorňovali. Takže to asi většina majitelů zasklila.
Samosvor: v autorizáku (konkrétně Brno - Motortec) za něj chtějí kolem dvaceti tisíc i s montáží. Je to klasické Q2, svornost 30%. Mělo by to být dokonce se zárukou.
Převodovka: za studena jde převodovka v GTA opravdu trošku víc ztuha, ale spíš je to o tom, že musíš překonat větší odpor při řazení. Dráhy jsou ale přesné, padá to tam jak po másle a přes zuby jde jenom úplně zastudena při podřazení na 2, po ujetí kilometru už chodí bez problémů. Na jiné rychlosti zuby neznám. Já si ale stejně zvykl na meziplyn. A jak jsem říkal - nikdy se mi nestalo, že bych musel hledat rychlost, řazení je tužší, ale přesné. Na druhou stranu moje převodovka se měnila a má najeto jen nějakých 15 -20 tisíc. Takže třeba mě to taky čeká.
Klimatizace: nevím, jak jsi to myslel, ale když máš puštěnej zcela automatickej režim, tzn. svítí obě kontrolky na prostředním tlačítku levého ovladače, tak je tlačítko klimy rozsvícené pořád, i když je pět stupňů. Auto ale normálně topí a kompresor nejede, tedy soudě podle toho, že nespíná dochlazovací ventilátor. Předpokládám, že to tak má být.
Škoda že nemůžeš dojet na Andrlák, mohli jsme to porovnat a třeba by ses uklidnil, nebo naštval, nevím.
Mimochodem je to auto stříbrný, nebo modrostříbrný? Mně připadá modrostříbrný (barva Azzuro Gabbiano, nebo tak nějak - měl jsem to na JTD a moc se mi líbí)
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Tak to jo. Když to vypnu, tak to zůstane vypnuté. Aspoň myslímwoche píše:No když vypnu kompresor klimatizace, tak by měl zůstat vypnutej i po dalším nastartování auta - aspoň tak jsem to pochopil z návodu a tak mi to dělala 156ka

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Toto máme stejné u téhle dvouzónovky. Když vypneš kompresor, tak zůstává vypnutý pořád. Ale zrušíš si tím plně automatický režim, tedy svítí jen levá kontrolka na tlačítku AUTO. Ale i v tomto režimu si to nějak zvládá přepínat výdechy a měnit rychlost ventilátoru. Tedy alepoň po startu mi to chvíli funí na sklo a pak se přepně zpět do původního nastavení.Kleofáš píše:Tak to jo. Když to vypnu, tak to zůstane vypnuté. Aspoň myslímwoche píše:No když vypnu kompresor klimatizace, tak by měl zůstat vypnutej i po dalším nastartování auta - aspoň tak jsem to pochopil z návodu a tak mi to dělala 156kaTo otestuju.
Kleo: Vločka nejde rozsvítit tuším až když je teplota nižší než 3°.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti