Woche - Alfa 147 GTA (2003)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Woche - Alfa 147 GTA (2003)

Příspěvek od Richie » 3.10.2008, pát 20:33

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3270
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 3.10.2008, pát 20:44

nádherný auto, gratuluju :smt023 a i ta recenze je prakticky vyčerpávající :smt024
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Olda156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 30.6.2008, pon 01:15
Bydliště: uz zase Praha

Příspěvek od Olda156 » 3.10.2008, pát 20:51

V ty stribrny barve vypada uplne super! Ty Dotzy Hanzo sem taky chtel na Tvinsparka ale na GTACKU musej bejt uplne mazec!
Alfa 156 1.8 TS

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 3.10.2008, pát 21:20

Parádní kára :)
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 3.10.2008, pát 21:34

koukam ze nejen ja mam problem s priblblou klimatizaci...

jinak paradni recenze a jeste lepsi auto....

nevim teda co k tomu napise Kleofas ale bzdy v jeho GTA me prisly naprosto spickove...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 3.10.2008, pát 23:29

dobrá kočka i ta recenze k ní. Ty kola neměň, dej je raději spravit. Byl by hřích je sundat. Jaký je rozdíl mezi majitelem VW, Schade, Seat, Audi a fandou alfaromeo1 ? Že kdyby takovou recenzi napsal majitel těhle echtdojč plechovek tak se mu ostatní fauwáci vysmějou, ale mi nemajitelé GTA ti závidíme :smt007 :drivers:
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19016
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 3.10.2008, pát 23:49

moc dobrá recenze.... :smt023 Nevím čím to je ale GTA se mi v té tvojí barvě moc líbí, ikdyž jinak mě stříbrná vůbec nebere.... Asi v té světlé víc vyniknou svalnaté křivky toho auta.... Jinak 3.2V6 je opravdu dokonalá záležitost, k tomu motoru není co dodat :twisted:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 4.10.2008, sob 02:22

Super auto i recenze.
Jen ta spotreba je opravdu dost odrazujici, tohle alfa proste neumi :roll:
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od forza156 » 4.10.2008, sob 08:13

Richie píše: nevim teda co k tomu napise Kleofas ale bzdy v jeho GTA me prisly naprosto spickove...
Řekl bych,že Woche má oproti Klofášovy ty menší brzdy,stejně tak jak já a ty fakt brzdí na hov*o.

Jinak recenze je suprová :smt023 ,se vším souhlasím,ale až na tu převodovku,protože u mě ty rychlosti zapadají perfektně.Ale máš větší nájezd km,tak to asi může být tím.
Ty dotz hanzo jsou hezký,ale už hrozně profláklý.Na Kameni tam byl borec taky se stříbrnou 147GTA a ty kola měl nastříkaný na tuším matnou černou a vypadali k té stříbrné barvě auta dobře.Myslím,že by se hodila i nějaká grafitová.
+++No sound,no fun+++

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.10.2008, sob 10:29

vyprdni se na nějaký Bitpower a peníze radši investuj do samosvoru. pomůže to trakci i na suchu a jízdní vlastnosti posune výrazně kupředu, i když je to pořád jen FWD auto. a pravděpodobně byl přpředchozí majitel trochu prase na převodovku, protože tohle by dělat neměla. ty projevy jsou horší než u 20ti letého Maserati, které má dost tuhou ZF.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

woche
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 110
Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od woche » 4.10.2008, sob 11:44

S tou převodovkou a předchozím majitelem to možná tak bude. Co obnáší samosvor finančně a jak je to s jeho aplikací na GTA jsem ještě nezjišťoval. S tím Bitpowerem je to ale jasná věc, protože vzhledem k dlouhodobé spolupráci, která by se snad měla v příštím roce ještě rozšířit to pro mě nebude ani tak finančně náročné, jako spíš určitá nutnost, nicméně jsem měl všechny předešlé Alfy načipované a zvláště u benzínu jsem si to pochvaloval a doufám že se mi to u GTA podaří vyladit podle představ a přizpůsobit tomu co mi vyhovuje - např, posunout začátek brutálního nástupu ze 4000ot o něco níže a taky zmírnit ten obrovský skok při těch 4000ot, protože v tom je zakomanej pes s trakcí, kdy auto začne mít při výkonovém skoku problém s udržením rovného směru a trakcí a řidič s udržením volantu.
147 GTA

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 4.10.2008, sob 12:26

S tim samosvorem mas v podstate 2 moznosti. Bud tam vrazis original Q2 kterej se daval do GT nebo tam vrazis quaife. Na kolik vyjde Q2 nevim, ale myslim, ze se to tu uz resilo. Ten quaife vychazi na 715 liber...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 4.10.2008, sob 12:35

Grauluji a tiše závidím :smt023 . Tohle prostě já nikdy mít nebudu :(

Jinak k té klimatizaci. Takto se rozhodně chovat nemá. Mám tu stejnou (dvouzonovou digi) a pamatuje si přesné nastavení z minula. Tedy i zapnutý - vypnutý kompresor. Takže asi nějaká chybička v elektronice (pochybuji, že by měnili systém řízení jen pro GTA).
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 4.10.2008, sob 12:57

Nadherny auticko jen co je pravda...tise zavidim :D

:drivers:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

woche
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 110
Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od woche » 4.10.2008, sob 14:27

Ve 156 (2004) se mi dvouzonová klima chovala normálně - pokud jsem jí vypnul, tak zůstala vypnutá, tady by podle návodu měla taky zůstat vypnutá, ale většinou nezůstane. Když je chladno a nesvítí slunce, tak zustane vypnutá, ale jinak se zapne, tak ji po nastartování vypnu a ona se po cca minutě zase sama zapne, tak ji znova vypnu a pak už zustane vypnutá až do dalšího startu. Nevím - třeba tam bude nějaká souvislost s tím senzorem na výfukové plyny - zkoušel jsem všechno možný, ale nevím čím se to její chování řídí.
147 GTA

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 4.10.2008, sob 16:07

me se to ve 156 ce chova uplne stejne
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 4.10.2008, sob 20:08

Parádní auto, úžasná recenze.
Fakt pecka. :smt023
BMW 730d, Superb TDI

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

die woche (tyden)

Příspěvek od .myc155 » 4.10.2008, sob 20:56

ohledne Q2(samosvor) kontaktuj clena GIONARDI na www.squadramoravia.com
umi sice jezdit jen rovne, ale dodelaval ho do GT a i z origo dilu to vychazelo docela v pohode (cca 15.000,-CZK)
166 busso

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 4.10.2008, sob 23:54

Tak co vím, povím:

Brzdy: já mám 330mm kotouče a fakt si nemůžu stěžovat, brzdí to pekelně. 305mm poznáš i bez měření tak, že se prostě podíváš do kola. 330 jsou úplně těsně u disku, nevleze se tam ani prst. Na 305 se dají dát i 16" kola, takže je tam místa víc. Kromě svého znám jen jedno GTA, které má 330, jinak všechny mají 305. Co jsem se ptal v autorizáku, tak to tam dávali sice zdarma, ale jen na výslovné přání majitele, aniž by ho na to upozorňovali. Takže to asi většina majitelů zasklila.

Samosvor: v autorizáku (konkrétně Brno - Motortec) za něj chtějí kolem dvaceti tisíc i s montáží. Je to klasické Q2, svornost 30%. Mělo by to být dokonce se zárukou.

Převodovka: za studena jde převodovka v GTA opravdu trošku víc ztuha, ale spíš je to o tom, že musíš překonat větší odpor při řazení. Dráhy jsou ale přesné, padá to tam jak po másle a přes zuby jde jenom úplně zastudena při podřazení na 2, po ujetí kilometru už chodí bez problémů. Na jiné rychlosti zuby neznám. Já si ale stejně zvykl na meziplyn. A jak jsem říkal - nikdy se mi nestalo, že bych musel hledat rychlost, řazení je tužší, ale přesné. Na druhou stranu moje převodovka se měnila a má najeto jen nějakých 15 -20 tisíc. Takže třeba mě to taky čeká.

Klimatizace: nevím, jak jsi to myslel, ale když máš puštěnej zcela automatickej režim, tzn. svítí obě kontrolky na prostředním tlačítku levého ovladače, tak je tlačítko klimy rozsvícené pořád, i když je pět stupňů. Auto ale normálně topí a kompresor nejede, tedy soudě podle toho, že nespíná dochlazovací ventilátor. Předpokládám, že to tak má být.

Škoda že nemůžeš dojet na Andrlák, mohli jsme to porovnat a třeba by ses uklidnil, nebo naštval, nevím.

Mimochodem je to auto stříbrný, nebo modrostříbrný? Mně připadá modrostříbrný (barva Azzuro Gabbiano, nebo tak nějak - měl jsem to na JTD a moc se mi líbí)
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

woche
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 110
Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od woche » 6.10.2008, pon 09:46

No když vypnu kompresor klimatizace, tak by měl zůstat vypnutej i po dalším nastartování auta - aspoň tak jsem to pochopil z návodu a tak mi to dělala 156ka
147 GTA

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 6.10.2008, pon 09:51

woche píše:No když vypnu kompresor klimatizace, tak by měl zůstat vypnutej i po dalším nastartování auta - aspoň tak jsem to pochopil z návodu a tak mi to dělala 156ka
Tak to jo. Když to vypnu, tak to zůstane vypnuté. Aspoň myslím :-k To otestuju.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 6.10.2008, pon 09:56

me to teda nezustane...pri kazdem startu se mi to zase pusti....jedine kdy se to nepusti ,tak kdyz je nastaveno na stejnou teplotu jako je aktualne...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 6.10.2008, pon 17:55

Kleofáš píše:
woche píše:No když vypnu kompresor klimatizace, tak by měl zůstat vypnutej i po dalším nastartování auta - aspoň tak jsem to pochopil z návodu a tak mi to dělala 156ka
Tak to jo. Když to vypnu, tak to zůstane vypnuté. Aspoň myslím :-k To otestuju.
Toto máme stejné u téhle dvouzónovky. Když vypneš kompresor, tak zůstává vypnutý pořád. Ale zrušíš si tím plně automatický režim, tedy svítí jen levá kontrolka na tlačítku AUTO. Ale i v tomto režimu si to nějak zvládá přepínat výdechy a měnit rychlost ventilátoru. Tedy alepoň po startu mi to chvíli funí na sklo a pak se přepně zpět do původního nastavení.

Kleo: Vločka nejde rozsvítit tuším až když je teplota nižší než 3°.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

woche
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 110
Registrován: 15.5.2008, čtv 19:15
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od woche » 6.10.2008, pon 18:26

No mě se to teda při dalším startu znovu samo zapne :(
147 GTA

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 6.10.2008, pon 21:26

Nevím, možná by stálo za to zkusit vymenit jednotku co to ovládá...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti