Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
no, jasně. Řekl bych, že Bilsteiny jsou jen jedny. Ty B4 prý moc nikdo nechce a leží jim skladem, tak to klidně může být i za dobrý peníze. Takhle mi to řekl člověk, který mi servisuje auta a tyto tlumiče taky montuje.
Ještě mě napadá jestli to nejsou olejový B2, protože na stránkách nemají uvedený typ. Mají tam sice napsaný dobíjený plynem, ale víš jak to je. Ta cena by tomu i odpovídala.
Ještě mě napadá jestli to nejsou olejový B2, protože na stránkách nemají uvedený typ. Mají tam sice napsaný dobíjený plynem, ale víš jak to je. Ta cena by tomu i odpovídala.
AR Giulietta 1750 QV 177 KW
Lancia Thema 8.32
Opel Corsa E 1.4
Lancia Thema 8.32
Opel Corsa E 1.4
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Mám dotaz, moje 156 ( viz. podpis ) při delším stání sedne na pravou zadní stranu ( rozdíl cca. 4-5 cm oproti levé straně ) při jízdě se to po pár stech metrech zase srovná (zvedne), podle toho si myslím že mám ty nivomaty. Teď je otázka co s tím, je špatná pružina, nebo ten tlumič?
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
komplet vogtland soom videl nedavno za 450e na 156 ku len momentalne neviem najst ten link
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Vogtland se dá sehnat za 360€, jenom nevim jak je na tom s kvalitou.bjukemen píše:komplet vogtland soom videl nedavno za 450e na 156 ku len momentalne neviem najst ten link
http://www.ebay.de/itm/Vogtland-Sportfa ... 27cc72fb93
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
kvality by som sa nebal, v zahranici hlavne na polskom fore jazdi s tymto podvozkom x clenov a rozhodne si ho chvalia, cital som recenzie nan za tie peniaze nic lepsie nieto,a nieje tvrdy ako kamen,kopromnis na nase cesty
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
potom ještě dobře vychází Ap Sportfahrwerk, ten jde sehnat za 300€ snížení 30/40 mm. Na ten jsou taky dobrý recenze. To zase bude dilema něco vybrat
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
ano ten je tiez dobry, to uz by som ani ja nevedel
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Takže ten Vogtland výjde 360eček komplet pružiny i tlumiče nebo to jsou jen pružiny nějak se vtom nevyznámpsygma píše:Vogtland se dá sehnat za 360€, jenom nevim jak je na tom s kvalitou.bjukemen píše:komplet vogtland soom videl nedavno za 450e na 156 ku len momentalne neviem najst ten link
http://www.ebay.de/itm/Vogtland-Sportfa ... 27cc72fb93
Alfa Romeo 159 SW TI 2.4 JTDm 20V 147 kW
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
komplet podvozok
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Vyjadrim sa k znacke TA-Technix, ktora bola na tomto fore viackrat spomenuta:
Kedze nivomaty na mojej 2.0JTS SW TI vypovedali a nevedel som s urcitostou povedat co kupit do tandemu k prednym tlmicom (ktore boli inak stale v dobrej kondicii po 100tis km). Rozhodol som sa ist do noveho podvozku spolu s vymenou ramien vrchne, spodne+geo. Dlhsie som vahal ci sa ulakomit a kupit nejake lacne "coilovery" ako Technix alebo riesit to niecim minimalne 2x drahsim ako Bilstein, Koni a pod.
Volba padla na Technix.
Hned po vychadzani z garaze a prejazde cez asi pol centimetrovy prah som pochopil ze auto som poriadne pritvrdil. Takmer ziadna nerovnost na ceste pred vami neostane skryta a cesty o ktorych som si myslel ze su uplne rovne, su v skutocnosti plne drobnych jamok a priehlbin. Pri silno sportovej jazde po druhotriednych cestach pri rychlosti asi 100 km/h a prejazde "zhupov" (dlhych nerovnosti v ceste, dlhe jamy, priehlbiny) som si skoro parkrat udrel hlavu o strechu. Nuz co uz, okresne cesty by ale az taky problem nerobili. Takze volim vyjazd na dialnicu, nech sa situacia ukludni a krcne svalstvo si odpocinie. Moj krk a rit vsak netusili, ze prichadza to najhorsie peklo a ze zistim ze aj dialnice su uplne krive a tie dlhe "zhupy" ked clovek okopiruje v rychlosti 150km/h tak az dych zataji. Mam pocit ze do niektorych priehlbin auto proste pada volnym padom. Jednu
vyhodu vsak vidim - urcite nezaspite za volantom. Podvozok ma vsak aj pozitivnu stranku: ak padnete vyslovene do jamy, kanalu alebo prejdete cez priecnu nerovnost - celkom dobre odtlmi. Vzhladom na tu biedu na rovnych cestach, naozaj by som cakal vacsie rany a narazy.
Rozhodol som sa ze stym skucim nieco spravit, ved takto sa dlhe trasy s autom plnym cudzich ludi nedaju jazdit!
Povolil som predpatia strun za cenu toho ze som dalej znizil uz ajtak dost znizeny podvozok. Vsetko sa o kusik zlepsilo ale nerovnosti na dialnici ostavaju stale problem cislo 1.
Povodny tvrdy TI podvozok sa mi po pameti zda byt makky a plavny. Maksi sporpacketovy podvozok z mojej prechadzajucej AR sa mi zda uplne plavny a 156 so standardnym podvozkom ktoru vlastni moj otec je uplny mercedes.
Teraz k tej lepsej stranke:
Sportova jazda:
...je jednoducho uzasna. Auto drzi jak prilepene. Mozete sa vrhat do zakrut a naozaj sa da spolahnut ze trakcia tam bude a je jedno ci je cesta nerovna alebo su tam diery. Karoseria auta pevne drzi a ziadne oscilacie/trasenia tlmic nevynecha.
Pocitovo by som to opisal ako keby som bol napevno zarezany v ceste a auto kopiruje jej povrch. Nechcem pouzit znae prirovnanie s kolajnicami, lebo tento pocit som zazil vzdy len na pneu rozmeru R17 a vyssie, teraz mam R16. Ale jednoducho pocit je taky, ze auto sa velmi pevne drzi cesty a je tazke ho stymito tlmicami nejako rozdhodit.
Takze privlastok "sportfahrwerk" si obhajili ale za cenu vyrazneho znizenia komfortu.
Pre tych ktory by spekulovali ze ak by to bolo moc tvrde, ze daju makksie pruziny, toto nepomoze.
Pruziny v predu su uz ajtak dost makke. Caro tychto tlmicov spociva v tom ze su pretlmene. Kompresna faza dost a u tej odskokovej faze si zatial po 1000km niesom isty ale urcite je menej pretlmena ako kompresna faza. Ale co som cital na zahranicnych forach, pretlmovat tlmice je vraj bezna prax u sportovych podvozkoch.
Zadna naprava je zase prepruzena. Asi kvoli tomu aby som mohol do 4 miestneho auta narvat rodinu aj s babkou alebo neviem kvoli comu. Pruzina vzadu je dost tvrda ale beriem to ucelne, tak ze aspon mozem svojho kombika poriadne nalozit, bez toho zeby som sa dostal jazdnymi vlastnostami na uroven favoritu.
Kupil by som si znovu tento podvozok? Urcite nie, kedze mojou prioritou je kompromis medzi sportovym zvezenim a komfortnym. Toto je cisto sportove vozenie a ak vam ide o zachovanie komfortu ako takeho, radsej by som sa Technixom vyhol. Ale chapem ze komfort podvozku je vysoko subjektivna zalezitost. Ak vam ide o sportove zvezenie pri zachovani ako takych komfortnych vlastnosti, urcite by som sa obzrel po drahsich tlmicoch nieco ako Koni FSD
Ak beriem tieto tlmice ako su prezentovane, cize SPORTOVY podvozok za super cenu, toto plnia do bodky. Za cenu 265EUR bez DPH ani nehovorim. Ak jazdite kratke trasy a okresne cesty tak do toho. Ak jazdite dlhe trasy a vela dialnic tak ruky prec.
Kedze nivomaty na mojej 2.0JTS SW TI vypovedali a nevedel som s urcitostou povedat co kupit do tandemu k prednym tlmicom (ktore boli inak stale v dobrej kondicii po 100tis km). Rozhodol som sa ist do noveho podvozku spolu s vymenou ramien vrchne, spodne+geo. Dlhsie som vahal ci sa ulakomit a kupit nejake lacne "coilovery" ako Technix alebo riesit to niecim minimalne 2x drahsim ako Bilstein, Koni a pod.
Volba padla na Technix.
Hned po vychadzani z garaze a prejazde cez asi pol centimetrovy prah som pochopil ze auto som poriadne pritvrdil. Takmer ziadna nerovnost na ceste pred vami neostane skryta a cesty o ktorych som si myslel ze su uplne rovne, su v skutocnosti plne drobnych jamok a priehlbin. Pri silno sportovej jazde po druhotriednych cestach pri rychlosti asi 100 km/h a prejazde "zhupov" (dlhych nerovnosti v ceste, dlhe jamy, priehlbiny) som si skoro parkrat udrel hlavu o strechu. Nuz co uz, okresne cesty by ale az taky problem nerobili. Takze volim vyjazd na dialnicu, nech sa situacia ukludni a krcne svalstvo si odpocinie. Moj krk a rit vsak netusili, ze prichadza to najhorsie peklo a ze zistim ze aj dialnice su uplne krive a tie dlhe "zhupy" ked clovek okopiruje v rychlosti 150km/h tak az dych zataji. Mam pocit ze do niektorych priehlbin auto proste pada volnym padom. Jednu
vyhodu vsak vidim - urcite nezaspite za volantom. Podvozok ma vsak aj pozitivnu stranku: ak padnete vyslovene do jamy, kanalu alebo prejdete cez priecnu nerovnost - celkom dobre odtlmi. Vzhladom na tu biedu na rovnych cestach, naozaj by som cakal vacsie rany a narazy.
Rozhodol som sa ze stym skucim nieco spravit, ved takto sa dlhe trasy s autom plnym cudzich ludi nedaju jazdit!
Povolil som predpatia strun za cenu toho ze som dalej znizil uz ajtak dost znizeny podvozok. Vsetko sa o kusik zlepsilo ale nerovnosti na dialnici ostavaju stale problem cislo 1.
Povodny tvrdy TI podvozok sa mi po pameti zda byt makky a plavny. Maksi sporpacketovy podvozok z mojej prechadzajucej AR sa mi zda uplne plavny a 156 so standardnym podvozkom ktoru vlastni moj otec je uplny mercedes.
Teraz k tej lepsej stranke:
Sportova jazda:
...je jednoducho uzasna. Auto drzi jak prilepene. Mozete sa vrhat do zakrut a naozaj sa da spolahnut ze trakcia tam bude a je jedno ci je cesta nerovna alebo su tam diery. Karoseria auta pevne drzi a ziadne oscilacie/trasenia tlmic nevynecha.
Pocitovo by som to opisal ako keby som bol napevno zarezany v ceste a auto kopiruje jej povrch. Nechcem pouzit znae prirovnanie s kolajnicami, lebo tento pocit som zazil vzdy len na pneu rozmeru R17 a vyssie, teraz mam R16. Ale jednoducho pocit je taky, ze auto sa velmi pevne drzi cesty a je tazke ho stymito tlmicami nejako rozdhodit.
Takze privlastok "sportfahrwerk" si obhajili ale za cenu vyrazneho znizenia komfortu.
Pre tych ktory by spekulovali ze ak by to bolo moc tvrde, ze daju makksie pruziny, toto nepomoze.
Pruziny v predu su uz ajtak dost makke. Caro tychto tlmicov spociva v tom ze su pretlmene. Kompresna faza dost a u tej odskokovej faze si zatial po 1000km niesom isty ale urcite je menej pretlmena ako kompresna faza. Ale co som cital na zahranicnych forach, pretlmovat tlmice je vraj bezna prax u sportovych podvozkoch.
Zadna naprava je zase prepruzena. Asi kvoli tomu aby som mohol do 4 miestneho auta narvat rodinu aj s babkou alebo neviem kvoli comu. Pruzina vzadu je dost tvrda ale beriem to ucelne, tak ze aspon mozem svojho kombika poriadne nalozit, bez toho zeby som sa dostal jazdnymi vlastnostami na uroven favoritu.
Kupil by som si znovu tento podvozok? Urcite nie, kedze mojou prioritou je kompromis medzi sportovym zvezenim a komfortnym. Toto je cisto sportove vozenie a ak vam ide o zachovanie komfortu ako takeho, radsej by som sa Technixom vyhol. Ale chapem ze komfort podvozku je vysoko subjektivna zalezitost. Ak vam ide o sportove zvezenie pri zachovani ako takych komfortnych vlastnosti, urcite by som sa obzrel po drahsich tlmicoch nieco ako Koni FSD
Ak beriem tieto tlmice ako su prezentovane, cize SPORTOVY podvozok za super cenu, toto plnia do bodky. Za cenu 265EUR bez DPH ani nehovorim. Ak jazdite kratke trasy a okresne cesty tak do toho. Ak jazdite dlhe trasy a vela dialnic tak ruky prec.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
tak toto nieje ani kusok potesujuca sprava, vyzera to tak ze radsej kupit nieco drahsie alebo si vyskladat nieco lepsie
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
jsem ztoho srna takže je lepší TA- Technix nebo ten Vogtland ??? chci zachovat výšku na mojí Alfě a je to ještě TI takže to chci nechat stejně, ale máme tu větší zimy takže bych byl radši kdyby to bylo vyšší... Ale je tu ta zima... a nemám fakt 20 tácu na podvozek to fakt ne, chci něco pruměrnýho aby to vydrželo a za dobrou cenu... Pro studenta jsem ochotnej do toho nějakou tisíci korunu pustit, ale ne 15 a více tisíc na to fakt nemam...
Alfa Romeo 159 SW TI 2.4 JTDm 20V 147 kW
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
kup Bilsteiny nebo jiný seriový tlumiče a pružiny od Eibachu a měl bys to do 13 000,- narvat
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
bjukemen: Ano, jednoducho povedane: dostavas za co si si zaplatil
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Radik: nemate tam zimu?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Právě že mááme a dost velky...Dallen píše:Radik: nemate tam zimu?
Speedy- ty Bilsteiny B4 ? asi žejo ? a nebo se ještě podívám na nějaky....
Naposledy upravil(a) Radiiik dne 4.8.2014, pon 22:25, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 SW TI 2.4 JTDm 20V 147 kW
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Dával jsem magneti marelli a spokojenost a hlavně za slušný peníz.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
ano tlmice magenti marelli su za dobre ceny a kvalita bude myslim tiez celkom slusna..takze co navrhol speedy je asi najrozumnejsie..resp vogtland ale neviem kto ma s nim skusenost na alfe aby to tiez nebol kostitras
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
K tomu Vogtlandu:
Sada ktora slubuje znizenie oproti standardu o celych 40mm urcite nebude nejaka makka. Znizujes tym dlzku efektivneho tlmenia takze aby to nebuchalo hned na dorazi alebo nesuchalo podbehy, logika da ze to musi byt tvrdsie aby to bolo pouzitelne.
Navyse predajcovia udavaju takuto info:
Google translator z nemciny:
Ak vam ide o komfort, skusil by som sa poobzerat po standardnych pruzinach parovanych so Sachs nahradami origo tlmica alebo Bilstein B4. Bilsteiny v pripade ze to nechcete mat az take makke a mate peniaze na vyse.
Na ebay.de stoja dva predne Sachs aj s postou 100EUR. A dva zadne 140EUR. Odtial som kupoval pre otca.
Sada ktora slubuje znizenie oproti standardu o celych 40mm urcite nebude nejaka makka. Znizujes tym dlzku efektivneho tlmenia takze aby to nebuchalo hned na dorazi alebo nesuchalo podbehy, logika da ze to musi byt tvrdsie aby to bolo pouzitelne.
Navyse predajcovia udavaju takuto info:
Google translator z nemciny:
Takze ako v pripade Technixu, kompresna faza tlmicu bude urcite jedna z tych tvrdsich co bude poznat hlavne na prudkych nerovnostiach. Pruziny takisto budu tvrdsie.Medzi okamžite príťažlivé tlmiče majú výhodu oproti štandardnej suspenzie je približne 10 - 15% tvrdšie tlmenie a tým poskytujú vynikajúce jazdné vlastnosti vášho vozidla.
Ak vam ide o komfort, skusil by som sa poobzerat po standardnych pruzinach parovanych so Sachs nahradami origo tlmica alebo Bilstein B4. Bilsteiny v pripade ze to nechcete mat az take makke a mate peniaze na vyse.
Na ebay.de stoja dva predne Sachs aj s postou 100EUR. A dva zadne 140EUR. Odtial som kupoval pre otca.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
seriovy podvozok je vysoky ako koza to je hoco podla mna,sam som mal alfu vysoko ako jeep :p ono ideal je podla mna nejaky sport packet, bo TI je uz prinizko a je tvrdy a az je technix este tvrdsi tak to nasrat..
ale zadne tlmice su dost velka palka nech sa nikto nehneva
ale zadne tlmice su dost velka palka nech sa nikto nehneva
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Tak mám po výměně tlumičů a pružin a auto mi vpředu kleslo o cca 1cm a vzadu se zvedlo o cca 2cm, stalo se to někomu??
Dával jsem tlumiče Magneti Marelli a pružiny Monroe, všechno standard.
Příjde mi jako bych měl vpředu sportovní pružiny a vzadu normální. Mezery mezi lemem a kolem(vpředu/vzadu) jsou podle mě extrémně rozdílné.
Podle různých fotek na netu by to mělo být přibližně podobné.
Dával jsem tlumiče Magneti Marelli a pružiny Monroe, všechno standard.
Příjde mi jako bych měl vpředu sportovní pružiny a vzadu normální. Mezery mezi lemem a kolem(vpředu/vzadu) jsou podle mě extrémně rozdílné.
Podle různých fotek na netu by to mělo být přibližně podobné.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
TI a Sportpacket mají podvozek stejný, modely se liší v jiných prvcích výbavybjukemen píše:ono ideal je podla mna nejaky sport packet, bo TI je uz prinizko a je tvrdy a az je technix este tvrdsi tak to nasrat..
ale zadne tlmice su dost velka palka nech sa nikto nehneva
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
speedy píše:TI a Sportpacket mají podvozek stejný, modely se liší v jiných prvcích výbavybjukemen píše:ono ideal je podla mna nejaky sport packet, bo TI je uz prinizko a je tvrdy a az je technix este tvrdsi tak to nasrat..
ale zadne tlmice su dost velka palka nech sa nikto nehneva
toto mi aj kamarat tvrdí ze su rovnake, takze asi to bude iba sedackami v TI tie su tvrdsie, inak si to vysvetlit neviem ale rozdiel radikalny v jazde
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
tak řeším to tlumení... tlumiče vypadaj v poho ale pružiny jsou v hajzlu... a na to TI mám asi vzít ty od EIBACHU viďte vidim že jsou pro vozidla se sportovnim podvozkem za cca 1900,- nebo můžu vzít i nějaké jiné ? Ještě jsem viděl KYB ale u těch píšou že jsou pro standardní podvozek ale jsou zas levnější... Potřebuju nějakej ten střed a nevim kterej to je Prachy na rozhazování bohužel nemam.... Díky za radu...
Alfa Romeo 159 SW TI 2.4 JTDm 20V 147 kW
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Ex-Alfa Romeo 156 SW Ti-1.9 JTD 16V 103Kw
Re: Tlumiče a pružiny - tipy,rady,zkušenosti
Ja by som urcite povedal ze TI je tvrdsi nez SP a bez ohladu na sedanky ale zase neni TI ako TI. Moja mala vzadu Nivomaty a o tych je zname aj to ze jazda je tvrdsia.
Sedanky su kazdopadne dost tvrde a v spojeni s technix mi to pride hardcore. Stale si nato neviem zvyknut.
Sedanky su kazdopadne dost tvrde a v spojeni s technix mi to pride hardcore. Stale si nato neviem zvyknut.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů