Milano75 a jeho transaxle...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 16.6.2014, pon 23:22

cajk, doufam ze o vikendu taky nastrojuji :) i kdyz beztak bude zase nejaky zadrhel
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 23.6.2014, pon 21:05

tak už jezdí :D

Obrázek
imag
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 10.8.2014, ned 18:05

u dieslové alfy jsem dokázal opravit vše, opravit sinchrony na převodovce, Go motoru, náprav atd a do autoservisu jsme nikdy nemusel....


to s V6 tam jedu již po druhé

nový snímač otáček nepomhl a už mě nic nenapadlo- motor pořád nestartuje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RADES 155
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 392
Registrován: 9.12.2009, stř 22:02

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od RADES 155 » 10.8.2014, ned 18:41

Benzín to dává? Kamarádovi jednou odešla benzínová pumpa.
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 10.8.2014, ned 21:42

jo, za pár vteřin startování se mi z půlky naplní PETka, je cítit i z výfuku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 1.9.2014, pon 19:05

tak alfa běží, zejtra jdu pro ní do servisu, pak vyndat motor a opravit komprese na pátém válci
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 1.9.2014, pon 20:45

ty jo .... proto nechci ani vedet, jake komprese mam ja :-D ... urcite bych byl nasranyyy
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 13.9.2014, sob 16:56

takže sem změřil komprese:

začal sjem na pátém válce, který by měl mýt nulu.

naměřil jsem 8 a po vstříknutí oleje 10

pak jsme vyndal všechny svíčky a začal měřit všechny válce.

1- 10,5
2-10,2
3-10
4-8 a po vstříknutí oleje 10
5-11,5 (předtím jsme ho už měřil)
6- na ten se nedostanu, musel bych vyndat posilovač brzdy nebo brzdový válec

takže ted nevím
jinak teplota motoru byla tak 20-30°C
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9123
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Hampice » 13.9.2014, sob 23:02

Ty tlaky mi přijdou ok. Já měl před opravou motoru za tepla kolem 14ti. A to má QV nižší hlavy/větší prdy...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 14.9.2014, ned 23:18

no 8 je vylozene spatne a 10 taky zadny zazrak, jediny celkem zdravy je c.5, zase 14 je u Bussa spickovy, o kolik jsi ty hlavy snizoval....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9123
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Hampice » 14.9.2014, ned 23:38

Já o nic, to je už s fabriky.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 14.9.2014, ned 23:55

no QV co jsem mel otevreny, mely vsechny vyssi pisty ale hlavy identicke s obyc 3.0....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od riprex » 15.9.2014, pon 00:17

U QV je hlavně jinej blok a písty, protože to už má ostřik. Blok je shodnej s 24V a teoreticky by to mělo jít i celkem "snadno" předělat. U hlav netuším, asi máš ale pravdu no :-k Každopádně za studena byly na tom našem starém, půlmiliónovém motoru tlaky asi 13 barů na všech válcích. Tu čtyřku bych asi považoval za mrtvou, navíc když to vstříknutí oleje zlepšílo, tak bude něco spíš se spodkem :smt102

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Dallen » 15.9.2014, pon 05:40

ad, posledni veta. To je co zas za teorii?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9123
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Hampice » 15.9.2014, pon 08:44

Jo, tak je to asi opravdu dané pístama... Hlavní myšlenka ale byla, že to má vyšší tlaky a proto mi těch cca 10 u obyč V6 přijde relativně dobrý.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od riprex » 15.9.2014, pon 09:10

Dallen: když jsem měřil komprese a ty byly nízké, tak chytrá knížka radila vstříknout do válce trochu oleje. Pokud po vstříknutí oleje komprese stoupnou, pak je netěsnost mezi pístem a vložkou, pokud ne, pak jsou to pravděpodobně ventily :wink: Nicméně jak až dobře to funguje v praxi nemůžu referovat. Na to mi rukama prošlo moc málo motorů, ale logicky by to takhle fungovat mělo.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 15.9.2014, pon 10:53

no jelikoz je Busso V6, tak je vstrikovani oleje nesmysl, leda tak u radovych motoru, kde stoji valce vodorovne a olej muze roztect pekne kolem dokola valce. Ono taky se tam nesmi chlejstnout tolik oleje, ze samotny objem oleje udela z 8 najednou 10.....dava se par kapek a ceka se az se to roztece.
Jinak komprese normal 3.0 kontra QV zase tak zhavy neni, je tam sice rozdil 0.5 komprese mechanicky, ale dynamicky je zase "kontraproduktivni" lehce ostrejsi vacka u QV. V realnem mereni maji QV 0.2-0.3 vice nez obyc, i tak je 13 baru spickovy u stareho motoru.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Danni » 15.9.2014, pon 11:12

na discoveroch raz renovovali V8 a tak isto robili test s olejom
co to bol za serial si uz nepamatam ale viem ze ten manik renovoval kde co
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9123
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Hampice » 15.9.2014, pon 11:24

rossogtv píše:... i tak je 13 baru spickovy u stareho motoru.
My naměřili okolo 14ti ještě na starých kroužcích. Motor měl 200tis km a na vložkách bylo ještě viditelné honování. Kroužky byly ale zapeklé...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od riprex » 15.9.2014, pon 11:41

A dají se vlastně zapečené kroužky zase uvolnit a pročistit? Prodávají se na to nějáké oleje a přípravky, někdo tam snad i dává konkor.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 15.9.2014, pon 12:25

jo dá se to, ale nevyrovná se to tomu jako, když dáš nové , zapečené kroužky už nebudou tolik těsnit, ikdybys je vyndal a pořádně očistil- nový je prostě nový


ted jsem na V6 vyměnil vstřiky za ty správné a o víkendu změřím komprese na zahřátém motoru, jinak s tím vstřikováním oleje do bussa má Roso pravdu,je na křivo, tak se nezaleje celý píst, co sem tam vstřikoval tak to bylo asi 1cm na velké injekční stříkačce- je tedy možné, že to samo o sobě zvedlo komprese
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 15.9.2014, pon 21:08

no jestli teda ten merak na tech 14 baru nebyl optimista.....

Obrázek
free picture hosting
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 24.9.2014, stř 18:06

takže za tepla sem naměřil jen 8 bar a to všude, respektive než sem vyběhl od volantu zachytil sem na budíku tlak max 8

takže - už se těším na Masarykův okruh v říjnu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 24.9.2014, stř 19:42

jako ze porovname vykony ? :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 24.9.2014, stř 19:50

někde na sprintech :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti