Ale stejne tomu beztak ho...o rozumim

Honza R. píše:Tu samou, co tam máš. Odpoj baterku - odšroubuješ dva samořezy nahoře a vycvakneš ten horní krycí plast na plusové svorce, pak odšroubuješ jednu matici dole na černém kovovém držáku, co tu baterku zajišťuje, vyndáš baterku z auta, svlečeš z ní ten filc (drží na suchým zipu) a s baterkou zajdeš (kamarád odveze) do prodejny, kde podle ní koupíš kapacitou (Ah), rozměrově a tvarově přesně ten samý typ. Starou baterku jim tam necháš na recyklaci.
Ja teda nevim,ale svorky bejvalali vzdicky univerzalni na vsechny auta stejne, todle se snad nikdy nerozdelovalo podle znacek,co vim tak se prodavali jako sada v pitliku(pred xxx lety sem je kupoval na ford probe a bez problemu) tak cca kolem 100-150KC(ono je to i logicke jelikoz konztakty na bateriich sou na vsech stejne).Osobne bych zkusil nejaky kseft s ND a zeptal bych se,ale todle budou mit urcite skladem,nebo nejaky autoelektro na netu.Ladis píše:Mám celkem fest dožvýkaný plusový kontakt, co jsem koukal do eperu, tak jde asi objednat pouze celá ta krabička s kontaktem. Už ho někdy někdo měnil, nebo nezbývá nic jiného než ho sehnat z nějakého vraku.
pokud by to neslo,pak tedy jedine nejaky autoelektrikar(sikovny) co umi(todle musi zvladnout udelat), a nebo ta bouracka,ale rekl bych ze pokud to drzi a nemas stim jiny problem mimo "ozvikani" tak bych se na to vykaslal.Jak casto clovek meni baterii, ja od koupi vozu za posledni 3 roky, to povoloval jednou pri vymene baterie a od te doby uz ne...Ladis píše:Tak - pól bych neřešil, to by šlo pořešit, jak říkáš. Jenže ten + pól je pod tou krabičkou s pojistkama a s uni svorkou to asi neklapne....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti