rozvody
Re: rozvody
Všechny nap. kladky jsou Made in Canada bo je dělá jen Litens
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: rozvody
No neviem lebo na kladke Dayco píše Made in Germany. Hlavne je to rozdiel už len keď na ne pozrieš a porovnáš.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- Alfa Fanda
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.3.2013, ned 08:39
Re: rozvody
Objednal sem komplet rozvody SKF krabice byla skf řemen skf pumpa skf kladka skf a napínací Litens z nápisem made in canada na ní a nápisem made in CHINA na jeho ložisku. Chtěl sem to vrátit,ale skf za to prej ručí
Alfa 156SW 2,4jtd kw? r.v01
Re: rozvody
Ako v druhej alfe mám nap.kladku litens (made in canada) a je to zo sady continental kde je druha vodiaca kladka INA ale radšej vymenim rozvody skôr. Ta kladka Dayco je masivna a silna.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: rozvody
Nenechal jste někdo v poslewdní době dělat rozvody na 1.9? Na kolik to vyjde, když si to čověk neudělá sám?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: rozvody
Vcera jsem delal rozvody na 159 1.9 16v. Koupil jsem kompletni sadu Bosch i s vodni pumpou za 3100,- prace na cca 3hodky. Vymena celkem jednoducha a bez pripravku. Jeste jsem mel remenici na klice uz vymlacenou a tu jsem vzal od SKF za 1800,- plus remen SKF za 250,-. Jsem spokojen a zas bude na par let klidek. Mejte se Alfisticky
Brzo EX:Fiat Stilo jtd-->bude dalsi Audi A5 3.0Tdi italy mam rad ale...
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Re: rozvody
A když ti to napíšu, v jaké poloze má být píst, tak se mi nevěří a místo toho se shodí hlava Tak vítej do klubu, taky jsem hlavu dával dvakrát dole, kvůli vlastní blbosti.alfi670 píše:Požičial som si prípravok od známeho a nahodil rozvody no aj tak to nesedelo-proste sa nedalo pretočiť s motorom. Nakoniec som dal dole hlavu a všetko bolo v poriadku,aj ventily aj piesty. Tak ma napadlo odskrutkovať remeničku na kľuke a hoop bol strihnutý klinok.
Re: rozvody
Ja viem,len som si chcel byť istý v akom stave sú ventily a piesty. aspoň mám nové tesnenie pod hlavou
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: rozvody
Chlapi, když dělate rozvody na JTD, máte taky takovej problém sundat tu velkou kladku na pomocnej rozvod, tu na klice? Mě nejde dolu ani boha a asi ji moc nechci znicit...
Re: rozvody
Nee, ted naposled jsem ji povoloval torxem o číslo menším než měl být a v pohodě.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: rozvody
To se nepovoluje torxem, ale ribe. Jde to polovit dobre pak staci to zespod klepnout kladivem a je dole.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: rozvody
No, já ji tam měl tak zakouslou tou oxidací, že jsem ji musel nakrojit, jinak už bylo vše OK, až na koupi nový řemenice:- )))
Re: rozvody
Nenašel sem žadny jiny téma kam bych to nacpal, ale možná jsem hledal špatně Ale týká se to rozvodů... Co byste mi řekli k téhle vačce?
Mám 2 otázky, jaktože některý jsou lesklý až do půlky a některý mají jen špička ošoupanou (což by mělo být správně ne)? A proč jedna má úplně jiný tvar než ostatní.
Mám 2 otázky, jaktože některý jsou lesklý až do půlky a některý mají jen špička ošoupanou (což by mělo být správně ne)? A proč jedna má úplně jiný tvar než ostatní.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: rozvody
Vidím, že vačkový hřídel je z 2,4 16V JTD, libovolné verze, takže vačky jedou přes vahadla.razorcz91 píše:Nenašel sem žadny jiny téma kam bych to nacpal, ale možná jsem hledal špatně Ale týká se to rozvodů... Co byste mi řekli k téhle vačce?
Mám 2 otázky, jaktože některý jsou lesklý až do půlky a některý mají jen špička ošoupanou (což by mělo být správně ne)? A proč jedna má úplně jiný tvar než ostatní.
Odpověď na otázku č. 1 - správně by měli být lesklé kolem dokola - v tom případě má vačka kontakt s vahadlem po celou otáčku, tzv. hydroštel správně vymezuje polohu ventilu, vahadla a vačky. Pokud je půl vačky černé a jen špička oleštěná, tak hydroštel nedrží vahadlo v kontaktu a vačka do vahadla jen "ťukne".
Odpověď na otázku č. 2 - ten tvar dala té vačce až důkladná tvarovací práce od kontaktu s vahadlem. Normální to není, u nás se tomu říká "očehlaná" vačka.
Diagnóza - málo oleje, bez oleje, pozdě, nebo vůbec neměněný olej. Léčba - nový, nebo ojetý, ale dobrý vačkový hřídel, nové hydroštely. Doporučuju i změřit tlaky, jestli tohle zacházení neodnesly i ventily.
Vyčistit motor od kovového otěru proplachovacím olejem. Poté použít Selenii Diesel WR a jezdit.
Re: rozvody
Jasně, dík za vyčerpávající info. Ale teď sem trošku zmaten, pač to přece vahadla nemá, když to má hydroštely, ne? Je to 2.4 JTD 10v
Vačka se opírá jen o ten hydroštel a ten je na ventilu nasazen.
Vačka se opírá jen o ten hydroštel a ten je na ventilu nasazen.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: rozvody
Jo, ted na to hledím a vidím, že ty vačky jdou proti sobě, takže je to opravdu 10V, sorry, tuhle verzi jsem v rukou ještě neměl.
Podle netu vidím, že se vůle vymezuje podložkama. V tom případě si myslím, že u těch černých vaček je vůle příliš velká, na svém posledním motoru 1.1 FIRE, kde byl tento systém byla vačka lesklá po celém obvodu.
Tu očehlanou vačku má na svědomí špatné mazání, ošoupe se o tu podložku, vymezující vůli.
Podle netu vidím, že se vůle vymezuje podložkama. V tom případě si myslím, že u těch černých vaček je vůle příliš velká, na svém posledním motoru 1.1 FIRE, kde byl tento systém byla vačka lesklá po celém obvodu.
Tu očehlanou vačku má na svědomí špatné mazání, ošoupe se o tu podložku, vymezující vůli.
Re: rozvody
Ahoj, moja vačka je tiež na niektorých ventiloch nerovnomerne lesklá (nemá kontakt po celom obôde).
Meral som vôľu ventilov podľa tabuľky na 10V a niekde mám väčšie medzeri ako je tolerancia to asi bude spôsobené
opotrebovaním. Ináč vačka je zdravá. Otázka , môžu väčšie vôľe ventilov spôsobovať kolísanie otáčok na voľnobehu?
Totiž keď je motor dobre zahriaty po jazde napr.v meste tak mi dosť kolíšu otáčky. Podotýkam že CR čerpadlo mám
zrepasované a vstrekovače úplne nové.
Meral som vôľu ventilov podľa tabuľky na 10V a niekde mám väčšie medzeri ako je tolerancia to asi bude spôsobené
opotrebovaním. Ináč vačka je zdravá. Otázka , môžu väčšie vôľe ventilov spôsobovať kolísanie otáčok na voľnobehu?
Totiž keď je motor dobre zahriaty po jazde napr.v meste tak mi dosť kolíšu otáčky. Podotýkam že CR čerpadlo mám
zrepasované a vstrekovače úplne nové.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozvody
volnoběh to nemůže takhle ovlivnit. Kolísání dělá něco jiného, nějaká regulace, která má být spojitá a díky špatnému snímači spojitá není. Tlak nebo průtok vzduchu atp.
Re: rozvody
Ono aj keď naštartujem teplý motor tak prvých pár sekúnd akoby vynechával valec a dosť vybruje potom už ide normálne akurát na voľnobehu to kolíše cca +-90ot/min. A čo tak tlaky? V pondelok idem na meranie za kolegom tak uvidím. Alebo ma ešte napadlo DRV ventil tlaku na CR čerpadle. Ten je ešte povodný a má za sebou už 290tis. Ospravedlňujem sa že to nadviazujem v tejto téme.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: rozvody
DRV kolisani otacek zpusobuje. zkus ho vyhodit hod ho do technickeho benzinu vyfoukej kompresorem a vymen zeleny krouzek. startuje ti to na 3 otacky,ktere staci na natlakovani RAILU?
jinak ty vule na JTD 99% lidi vubec neresi ten motor je tak bytelny drzak,ze si to mnozi nedokazi predstavit. Ted by me skodovkari zaslapali,ale JTD unijet teda 1,9 105 77 kw a 2,4 96-100kw jsou mnohem a mnohem spolehlivejsi. Protoze Na TDI bezne fouka tesneni pod hlavou dokonce prdne hlava a pistni krouzky se taky meni,ale kdo delal repas JTD pokud mu neprdly rozvody?
Doukle tesneni sem zazil 2x a to se 1x sekla vodni pumpa podruhe prdnul chladic a v kopci se to prevarilo.
Praskla hlava nikdy. no je to na dlouhe povidani,ale kdyz vam reknu,ze kamos mel najeto na 1,9 tce 650 tis a posledni interval oleje byl pretahly o 40 tis teda menil po 60 tis olej,tak neuverite a prodla to jeste za 8 tis a jezdi dal.
ja na tom motoru zase 4 roky jezdil pouze trasy 5 km po meste porad studene, nachipovane na 96 kw a pak sem rozebral motor 196 tis a nadhera. bylo mi to lito,ale jde do sberu,protoze to je neprodejne diky spolehlivosti.
jinak ty vule na JTD 99% lidi vubec neresi ten motor je tak bytelny drzak,ze si to mnozi nedokazi predstavit. Ted by me skodovkari zaslapali,ale JTD unijet teda 1,9 105 77 kw a 2,4 96-100kw jsou mnohem a mnohem spolehlivejsi. Protoze Na TDI bezne fouka tesneni pod hlavou dokonce prdne hlava a pistni krouzky se taky meni,ale kdo delal repas JTD pokud mu neprdly rozvody?
Doukle tesneni sem zazil 2x a to se 1x sekla vodni pumpa podruhe prdnul chladic a v kopci se to prevarilo.
Praskla hlava nikdy. no je to na dlouhe povidani,ale kdyz vam reknu,ze kamos mel najeto na 1,9 tce 650 tis a posledni interval oleje byl pretahly o 40 tis teda menil po 60 tis olej,tak neuverite a prodla to jeste za 8 tis a jezdi dal.
ja na tom motoru zase 4 roky jezdil pouze trasy 5 km po meste porad studene, nachipovane na 96 kw a pak sem rozebral motor 196 tis a nadhera. bylo mi to lito,ale jde do sberu,protoze to je neprodejne diky spolehlivosti.
Re: rozvody
Skúsim teda vyčistiť DRV ventil.Raz som ho už čistil a vložil som ho bez sitka. Auto mi štartuje viac než na 3 točky ,niekedy to točí fakt dlho a pritom to má otáčky dobre aj baterka je nová. Čím je motor teplejší tak štartuje dlhšie. Inak súhlasím nie TDI by som vyhlásil za nezmar ale JTD unijet. Najlepší dieslovi motor.
Nech idú do prdele aj ochcávky
Nech idú do prdele aj ochcávky
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: rozvody
Me se to sitko nikdy nepodarilo sundat to je nejak slisovane a rval sem to klestema a nic.
me to startuje tka na 5-6 otacek a vubec to nehrotim. vim,ze tam liju sracky,takze se nedivim.Ted na zimu budu davat ale jen naftu s VIF takze uvidim jak se bude chovat.
me to startuje tka na 5-6 otacek a vubec to nehrotim. vim,ze tam liju sracky,takze se nedivim.Ted na zimu budu davat ale jen naftu s VIF takze uvidim jak se bude chovat.
Re: rozvody
Najlepšie bude keď si urobím log tlaku pri štarte a hotovo. Mne ani nevadí že trochu dlhšie štartuje ale že kolíšu otáčky voľnobehu a neviem prísť na to či je to mech.porucha alebo el.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: rozvody
presne tak,ale nepovim ti jaky ma byt spravny startovaci tlak, ted sme to resili s kolegama a u JTD nikdo nevedel
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozvody
podle toho jak je unavene perko "regulatoru", ale 2 bary bys tam videt mel
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů