Tak za předpokladu souhry náhod (což je přitažené za vlasy, asi stejně jako vyšroubovaná svíčka) by stačilo, kdyby komprese poklesla na jednom válci a ostatní svíčky nežhavili a už by chytit nemusela. Ale spíš mi není jasné jestli auto točí a nechytne, nebo se ani neotočí motor. Z toho jak to popisuje nejsem moudrý.Temp píše:že by byli vyšroubované všechny 4? A že by komprese odešla ze dne na den?
Já bych si spíš tipl na nějakou jinou chybu. Osobně bych i řekl, že do motoru nejde nafta. Takže jedno z čerpadel, nebo řídící jednotka.
Pokud točí a nechytá, zkusil bych do sání fouknout odmašťovák jestli se na moment chytí. Pokud ano, tak nemusí dávat čerpadlo. Další otázka je, zda nevyjel nádrž na doraz a nezavzdušnil systém. To by pak mohlo auto točit a nechytat. Dost často na tom lidi udělaj baterku než se jim to povede rozvášnit. Pokud auto ani netočí, tak bych vzal ráčnu a zkusil otočit motorem ručně, aby nebyl zataženej. Pokud to půjde, tak řešit baterku a jít do hloubky.







 díky za typ s uložením
 díky za typ s uložením  

 Nechal jsem menit komplet podvozek (prední a zadní ramena, čepy atd,komplet brzdy- kotouce,desky,třmeny,lanka nechal namontovat sportovní podvozek) No 40tis jen to frklo
 Nechal jsem menit komplet podvozek (prední a zadní ramena, čepy atd,komplet brzdy- kotouce,desky,třmeny,lanka nechal namontovat sportovní podvozek) No 40tis jen to frklo  +7tis nové gumy.
 +7tis nové gumy. 
  



 spodní hadice 147 JTD, turbo - intercooler, ví někdo vnitřní/vnější rozměr a délku hadice ? praskla mi (cca3cm) a objednám nějakou lepší..auto nemám bohužel u sebe
 spodní hadice 147 JTD, turbo - intercooler, ví někdo vnitřní/vnější rozměr a délku hadice ? praskla mi (cca3cm) a objednám nějakou lepší..auto nemám bohužel u sebe  
 
