2.4 JTD
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Tak ze jeho pruzena cas ma vuli, teda vuli az tak ze to hrka. Jemna vule je normalni a byva kolikrat i na novych kusech.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: 2.4 JTD
Prosim prosim pomoc . Auto mi uz dlhsie tazko startuje. Skusal som uz vsetko mozne vratanie vybratia swirl klapiek . Ked odpojim cidlo teploty vody tak mi auto nastarfuje bezproblemov. Cidlo som vymenil ale zo zapojenym cidlom to nadalej startuje strasne tazko, po nastartovani vyjde z vyfuku biely dym, spotreba je tiez vyssia a vykon nieje taky ako by mal byt ....
Ale teraz k veci . Kedze mi bez toho cidla teploty vody auto startovalo lepsie tak som vcera skusal postupne odpajat aj ine cidla ci to nebude mat podobny vplyv. Lenze ked som odpojil konektor na vahe vzduchu a konektor na cidle ktore ide do vstrekovacieho cerpadla ktore je pohanane rozvodom, auto mi uz nenastartovalo. Palubak zacal uplne blbnut, po vlozeni kluca do spinacky mi vyhadzuje chyby ze asr,vdc,hill start atd. Su nedostupne , rucicka na budiku tlaku oleja v turbe mi poskakuje ako sa jej zachce ( auto je nenastartovane, je vlozeny len kluc) , cervene rele co je krytom pri baterke cvaka ako zmyslov zbavene ....... ked chcem auto nastartovat tak starter toci toci toci a auto nenaskoci, motor nema ani snahu naskocit .. to iste robi samozrejme uz aj ked je cidlo zapojene. . Ked je zapojene tak mi pc nedokaze ani spravit diagnostiku cez obd. Nepusti ma do motora. Ked ho odpojim, diagnostiku spravi . Vojdem do motora , vymazem chyby ( napisem neskor ktore to konkretne su ) , zapojim konektor - budik uz vtedy neblbne, vsetko vyzera ze uz je to v poriadku ... skusim nastartovat a cely kolobeh sa opakuje, rele cvaka, rucicka skace, auto toci a nenastartuje.
Prosim help co sa mohlo stat?
Napadli ma tieto veci :
- zblbla riadiaca - existuje nejaky reset?
- cidlo ktore som odpojil tak sa pokazilo
- netlaci naftu???
Nemate s tym niekto skusenosti? Neviem si rsdy :-(
Ale teraz k veci . Kedze mi bez toho cidla teploty vody auto startovalo lepsie tak som vcera skusal postupne odpajat aj ine cidla ci to nebude mat podobny vplyv. Lenze ked som odpojil konektor na vahe vzduchu a konektor na cidle ktore ide do vstrekovacieho cerpadla ktore je pohanane rozvodom, auto mi uz nenastartovalo. Palubak zacal uplne blbnut, po vlozeni kluca do spinacky mi vyhadzuje chyby ze asr,vdc,hill start atd. Su nedostupne , rucicka na budiku tlaku oleja v turbe mi poskakuje ako sa jej zachce ( auto je nenastartovane, je vlozeny len kluc) , cervene rele co je krytom pri baterke cvaka ako zmyslov zbavene ....... ked chcem auto nastartovat tak starter toci toci toci a auto nenaskoci, motor nema ani snahu naskocit .. to iste robi samozrejme uz aj ked je cidlo zapojene. . Ked je zapojene tak mi pc nedokaze ani spravit diagnostiku cez obd. Nepusti ma do motora. Ked ho odpojim, diagnostiku spravi . Vojdem do motora , vymazem chyby ( napisem neskor ktore to konkretne su ) , zapojim konektor - budik uz vtedy neblbne, vsetko vyzera ze uz je to v poriadku ... skusim nastartovat a cely kolobeh sa opakuje, rele cvaka, rucicka skace, auto toci a nenastartuje.
Prosim help co sa mohlo stat?
Napadli ma tieto veci :
- zblbla riadiaca - existuje nejaky reset?
- cidlo ktore som odpojil tak sa pokazilo
- netlaci naftu???
Nemate s tym niekto skusenosti? Neviem si rsdy :-(
Re: 2.4 JTD
Zabudol som napisat: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw , 2007
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Zkus dobít baterii
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: 2.4 JTD
To som skusal. Nepomohlo , vyzera to ze sa bud zblaznila RJ alebo mi odislo to cidlo co ide do cerpadla . Cele je to nejake divne . Mam uz aj video, potom ho sem nahodim :-(
Re: 2.4 JTD
Jen nápad. Zkus mrknout na mínus kabel co propojuje motor s kastlí .Oxidace je svina . Vždy když se nemůžu domluvit s elektřinou jdu nejdřív po tomhle a po kontaktech na baterce a kabelech od ní .......
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: 2.4 JTD
Kamoš má 166ku s 2.4 jtd 103kw, měl sem možnost už na něm něco spravovat a nemohl jsem si nevšimnout kolik je tam jinak udělaných věcí než u 100 kw verze co mám já. Zabýval se tím už někdo? Je ještě nějaký rozdíl mezi 103 a 110 kw kromě vstřiků? Sepsal sem si rozdíly co vím mezi 100 a 103 kw, možná ještě někoho něco napadne. A tak přemýšlím, proč to všechno italové udělali... nudili se bo chtěli nějakou změnu, aby nedělali pořád stejné auto. Např. přemístění toho palivového filtru nebo odstranění separátoru oleje Asi vychytávali mouchy, které byly u první generace. Tu je seznam, čeho sem si zatím všiml. Napadá Vás ještě něco?
Motor 103 kw - navíc oproti motoru 100 kw
elektricky ovládané naklápění lopatek turba
přemístěný palivový filtr
přemístěná řídící jednotka motoru
EGR chlazené vodou
CR 2.gen 1600 bar
silnější čerpadlo
škrtící klapka
nemá separátor oleje
plastové víko ventilů se 2 vývody na hadice k odvzdušnění
víčko oleje Selenia (jiný tvar)
tepelný štít na svodech
jiné umístění kabeláže ke vstřikovačům
Motor 103 kw - navíc oproti motoru 100 kw
elektricky ovládané naklápění lopatek turba
přemístěný palivový filtr
přemístěná řídící jednotka motoru
EGR chlazené vodou
CR 2.gen 1600 bar
silnější čerpadlo
škrtící klapka
nemá separátor oleje
plastové víko ventilů se 2 vývody na hadice k odvzdušnění
víčko oleje Selenia (jiný tvar)
tepelný štít na svodech
jiné umístění kabeláže ke vstřikovačům
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: 2.4 JTD
určitě vychytávali mouchy, leč hlavní důvod je podle mě kvůli EU a jejich snižování emisí.
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: 2.4 JTD
Ahoj nevite nekdo jestli je na ozubenem kole vackoveho hridele "normalni zavit" nebo opacny ? , potrebuji vymenit snimac otacek vacky.
Mam 2.4 JTD 103kw
Diky moc
Mam 2.4 JTD 103kw
Diky moc
Re: 2.4 JTD
Nechápu proč se ptáš na závit na ozubeném kole vačky, to je přece schováno na opačném konci hřídele. Navíc kvůli výměně čidla nemusíš z vačky nic sundávat.
Re: 2.4 JTD
Ok vysvetlim , na ozubenem kole ktere pohani vackovou hridel je uprostred sroub ktery toto ozubene kolo drzi k vackovemu hrideli, toto ozubene kolo potrebuji sundat jelikoz je pod nim snimac otacek vackoveho hridele a bez sundani nejde vymenit (na druhem konci vackoveho hridele je pouze "vyveva") mam 2.4 jtd 10v 103 kw
Re: 2.4 JTD
P.S. jestli znas nejake kouzlo jak to cidlo vymenit bez sundavani toho kola budu rad za radu.
Re: 2.4 JTD
je tam normální závit
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: 2.4 JTD
OK, diky
Re: 2.4 JTD
razorcz91 píše: Motor 103 kw - navíc oproti motoru 100 kw
CR 2.gen 1600 bar
nieje pravda unijet je CR 1. gen 1350bar
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
ahojte, mám tu jednu 166 a koupě vadí tahle závada: ,a nejvetsi problem je v regulaci cerpadla,kdyz se auto vytoci nad 3000 otacek tak spadne do nouzoveho rezimu
co by to mohlo být? nic bližšího nevím- napadá mě jen regulace truba, že dává moc velký tlak
co by to mohlo být? nic bližšího nevím- napadá mě jen regulace truba, že dává moc velký tlak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 2.4 JTD
No smrdí to regulací.Chce to napíchnout.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: 2.4 JTD
Zdravím všechny,
Chystám se ke koupi vysněné 159tky (2.4 JTDm, 147kW). Mám už jednu vyhlídnutou a po prvnotním ohledání jsem celkem spokojen (až na svítící kontrolku motoru, ale to je proto, že je zaslepené EGR a v servisu to neumějí vypnout i v ECU ).
Jediné co mně ještě praštilo do oka byla jedna součástka v motoru, která byla celá černá jak by od kolomazu. A právě, že nevím, o co šlo
Nacházela se, když člověk stojí před autem, na bloku motoru v levo směrem k chladiči, válcovitý tvar, asi v polovině výšky. Nemá někdo tušení, co by to mohlo být?
Auto je jinak řekl bych ve slušném stavu, pravidelně servisované v Alfě a nemá zas tak moc nalítané (něco přes 110tkm).
Předem dky za rady.
Mike
Chystám se ke koupi vysněné 159tky (2.4 JTDm, 147kW). Mám už jednu vyhlídnutou a po prvnotním ohledání jsem celkem spokojen (až na svítící kontrolku motoru, ale to je proto, že je zaslepené EGR a v servisu to neumějí vypnout i v ECU ).
Jediné co mně ještě praštilo do oka byla jedna součástka v motoru, která byla celá černá jak by od kolomazu. A právě, že nevím, o co šlo
Nacházela se, když člověk stojí před autem, na bloku motoru v levo směrem k chladiči, válcovitý tvar, asi v polovině výšky. Nemá někdo tušení, co by to mohlo být?
Auto je jinak řekl bych ve slušném stavu, pravidelně servisované v Alfě a nemá zas tak moc nalítané (něco přes 110tkm).
Předem dky za rady.
Mike
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Ahoj Alfíci, prosím o radu Byl jsem vyhozen z STK neboť po novém roce nesmí ŘJ obsahovat statickou chybu. Jejich diagnostika BOSCH vyhodila chybu aktivace řízení nasávaného vzduchu vznětového motoru
Tak jsem tedy dojel domů, a vytahal z auta data níže a chybu P0235. Dle mého rozumu je podle grafu váha vzduchu OK. Turbo a lopatky chodí také dobře- v létě jsem ho čistil a i přes padání do nouzového režimu ve vyšších otáčkách je cítit že se lopatky přestaví-kdo měl 100kw 2,4 ví... Mířím tedy na snímač tlaku na sání.
Je zde prosím někdo, kdo by měl radu, nebo podobnou zkušenost? Přikládám Logy, klidně udělám další podle potřeby...
Tak jsem tedy dojel domů, a vytahal z auta data níže a chybu P0235. Dle mého rozumu je podle grafu váha vzduchu OK. Turbo a lopatky chodí také dobře- v létě jsem ho čistil a i přes padání do nouzového režimu ve vyšších otáčkách je cítit že se lopatky přestaví-kdo měl 100kw 2,4 ví... Mířím tedy na snímač tlaku na sání.
Je zde prosím někdo, kdo by měl radu, nebo podobnou zkušenost? Přikládám Logy, klidně udělám další podle potřeby...
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Je mi divné, že se teoretický tlak přeplňování vůbec nehýbe, tak si myslím je kámen úrazu. Ale nevím jak to vyléčit :-)
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: 2.4 JTD
nemas tam cip?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Nemám. Ještě bych doplnil, že při plným knedlíku svítí kontrolka vstřiku při 3-4-5 stupni, ale ne jako když jsou zatuhlé lopatky ale spíš od 3-3,5 tisíce otáček...
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: 2.4 JTD
Já tomu teda moc nerozumim,ale kdyby bylo špatný čidlo,tak neukáže reálný tlak ne?
AR 156 SW,2,4 MJet
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Zkoušel jsem ještě jednou udělat pořádný log , ono v zimní kalalmitě to nešlo moc dobře... A při volném rozjíždění na trojku cca z 1800 do 4000 otáček leze tlak vzduchu přes 2500mbar to je asi špatně tedy, co jsem zde vyčetl? Takže regulace nejspíš nebo něco s ní
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
-
ItalRepair
- Příspěvky: 1
- Registrován: 2.2.2016, úte 09:10
Re: 2.4 JTD
[quote="razorcz91"]Kamoš má 166ku s 2.4 jtd 103kw, měl sem možnost už na něm něco spravovat a nemohl jsem si nevšimnout kolik je tam jinak udělaných věcí než u 100 kw verze co mám já. Zabýval se tím už někdo? Je ještě nějaký rozdíl mezi 103 a 110 kw kromě vstřiků? Sepsal sem si rozdíly co vím mezi 100 a 103 kw, možná ještě někoho něco napadne. A tak přemýšlím, proč to všechno italové udělali... nudili se bo chtěli nějakou změnu, aby nedělali pořád stejné auto. Např. přemístění toho palivového filtru nebo odstranění separátoru oleje Asi vychytávali mouchy, které byly u první generace. Tu je seznam, čeho sem si zatím všiml. Napadá Vás ještě něco?
103 kW a 110 kW jsou na chlup stejný motory, úplně identické do šroubku, i vstřikovače jsou stejný, výkon je daný řídící jednotkou. Mají stejný turba, egr, prostě všechno
103 kW a 110 kW jsou na chlup stejný motory, úplně identické do šroubku, i vstřikovače jsou stejný, výkon je daný řídící jednotkou. Mají stejný turba, egr, prostě všechno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Wanderer a 2 hosti