Kupujeme AR 159...
Re: Kupujeme AR 159...
To máš jedno jestli podporuješ šmejdy v německu nebo česku,pro mě je důležitější koupit dobrej kousek a je mě šumák kterej šmejd mi to prodal...
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Kupujeme AR 159...
fromitalywithlove: V AAA auto většinou po prvním majiteli
serviska,péčlivá prohlídka při výkupu
,jen top auta apod. žvásty. Vlastní zkušenost- nakonec vše završí kupní smlouva kde podepisuješ třeba u 4 letého auta,že si vlastně kupuješ totální vrak.Neříkám,že se tam nedá koupit dobré auto,ale 5 krát měř a pak kup.159 sw je dost všude.Zdar 



AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Kupujeme AR 159...
To co popisuješ je zkrátka všude,já si iluze o autobazarech nedělám...
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Kupujeme AR 159...
Ta 159tka z Ááček má na hrbu min. 300tis.km 

Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- kurenadvore
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26.6.2011, ned 11:49
- Bydliště: žilina
Re: Kupujeme AR 159...
Podla coho tak vies usudit?
Podla mna vodicove madlo dveri je take kadejake, volant mozno trosku vzbudi nechceny zaujem, sedadlo tiez, ale napriklad 300 tis. km by som netipoval. Neobhajujem AAA, to nikdy, ale videl som 159, ktore mali menej a boli viac znicene.. Osobna a detailna obhliadka je zaklad, ale nie v AAA.
Mozno vypichnut na co si dat pozor, co sa nici rychlejsie, co menej ako navod pre buducich kupujicich..
Napriklad u mna je mechanizmus zamku prednej kapoty nacaty miestami hrdzkou, par flakov hrdze ma aj zadny diel vyfuku. 143 000 km - rv. 2010.
Podla mna vodicove madlo dveri je take kadejake, volant mozno trosku vzbudi nechceny zaujem, sedadlo tiez, ale napriklad 300 tis. km by som netipoval. Neobhajujem AAA, to nikdy, ale videl som 159, ktore mali menej a boli viac znicene.. Osobna a detailna obhliadka je zaklad, ale nie v AAA.
Mozno vypichnut na co si dat pozor, co sa nici rychlejsie, co menej ako navod pre buducich kupujicich..
Napriklad u mna je mechanizmus zamku prednej kapoty nacaty miestami hrdzkou, par flakov hrdze ma aj zadny diel vyfuku. 143 000 km - rv. 2010.
Naposledy upravil(a) kurenadvore dne 9.12.2014, úte 21:41, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDm2 125kw, 6/2010
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Re: Kupujeme AR 159...
Je to jen můj subjektivní dojem z fotek.Jak už to na fotce vypadá podivně,tak ve skutečnosti to bude větší bída-mám takovou osobní zkušenost.K tomu připočtu,že je to v Ááčkách a je mi to jasné.Zkušenosti z mého okolí velí,že z AAA nebrat!!!A jinak jsi to ve své první větě popsal,co je na ní trošku jiného 

Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Kupujeme AR 159...
Tři věci na které si dát pozor?
1. Zvuk motoru a turba - jakékoli pazvuky, hvízdání, klepání.. tam nemá co dělat. Za studena musí poctivě nýtovat, za tepla se ztišit, hlavně 2.4. Trvej na předvedení startu za studena!
2. Spojka+dvouhmota, nesmí to při záběru dělat žádné problémy. Samozřejmě teď nemluvím o automatu.
3. Řízení. Toč volantem při stojícím autě, nesmí se ozývat křupání, nebo pazvuky.
4. Podvozek, žádné pazvuky, nebo bouchání při jízdě.
5. Ložiska - auto nesmí hučet při jízdě nad 60km
6. Geometrie - pokud má auto skoro nové gumy, tak je něco špatně. (nikdo nekupuje nové gumy, když prodává auto). Přední pneu nesmí být markantně sjeté na vnitřním okraji, zadní pneu by měli mít vzorek se stejnou, nebo lepší hloubkou dezénu.
1. Zvuk motoru a turba - jakékoli pazvuky, hvízdání, klepání.. tam nemá co dělat. Za studena musí poctivě nýtovat, za tepla se ztišit, hlavně 2.4. Trvej na předvedení startu za studena!
2. Spojka+dvouhmota, nesmí to při záběru dělat žádné problémy. Samozřejmě teď nemluvím o automatu.
3. Řízení. Toč volantem při stojícím autě, nesmí se ozývat křupání, nebo pazvuky.
4. Podvozek, žádné pazvuky, nebo bouchání při jízdě.
5. Ložiska - auto nesmí hučet při jízdě nad 60km
6. Geometrie - pokud má auto skoro nové gumy, tak je něco špatně. (nikdo nekupuje nové gumy, když prodává auto). Přední pneu nesmí být markantně sjeté na vnitřním okraji, zadní pneu by měli mít vzorek se stejnou, nebo lepší hloubkou dezénu.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Kupujeme AR 159...
A já blbec prodával s novýma gumama... 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
-
fromitalywithlove
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9.12.2014, úte 16:14
Re: Kupujeme AR 159...
Super odpoved, vdaka moc!Tanguero píše:Tři věci na které si dát pozor?
1. Zvuk motoru a turba - jakékoli pazvuky, hvízdání, klepání.. tam nemá co dělat. Za studena musí poctivě nýtovat, za tepla se ztišit, hlavně 2.4. Trvej na předvedení startu za studena!
2. Spojka+dvouhmota, nesmí to při záběru dělat žádné problémy. Samozřejmě teď nemluvím o automatu.
3. Řízení. Toč volantem při stojícím autě, nesmí se ozývat křupání, nebo pazvuky.
4. Podvozek, žádné pazvuky, nebo bouchání při jízdě.
5. Ložiska - auto nesmí hučet při jízdě nad 60km
6. Geometrie - pokud má auto skoro nové gumy, tak je něco špatně. (nikdo nekupuje nové gumy, když prodává auto). Přední pneu nesmí být markantně sjeté na vnitřním okraji, zadní pneu by měli mít vzorek se stejnou, nebo lepší hloubkou dezénu.

Re: Kupujeme AR 159...
Ty gumy jsou teda dobra blbost. To turbo IMHO taky - mam uplne nove turbo (vymena v autorizovanem servisu) a piska uz od zacatku, nejvic kolem prvniho dilku na meraku turba.
Re: Kupujeme AR 159...
Sada nových 18-tek značkových gum stojí klidně i přes 20 litrů, proto jsem psal, že to nedává logiku ji před prodejem přezout. Spíš jsem chtěl říct, že se podle sjetých gum dá diagnostikovat problém s podvozkem.lukee píše:Ty gumy jsou teda dobra blbost. To turbo IMHO taky - mam uplne nove turbo (vymena v autorizovanem servisu) a piska uz od zacatku, nejvic kolem prvniho dilku na meraku turba.
Sorry, ale to, že ti píská úplně nové turbo není podle mě dobrý argument pro to, abych pískající turbo u auta v bazaru bral jako OK.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Kupujeme AR 159...
Zdravím všechny majitele Alf.
Rád bych se taky jedním stal. Už mám pár aut po bazarech vyhlídnuté a příští týden to začnu obrážet.
Uvažuji o 1.9 jtd 8V nebo 16V. Od auta nevyžaduji ostrou jízdu, prostě normální svezení.
Na to, abych se vyblbnul, mám jinou Italku.
Takže myslím, že by mi i ta slabší bohatě stačila. Kdyžtak je tu chiptuning.
Máte zkušenosti s tímto http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... eko#detail? Slibují úsporu 0,7l/100km, takže by se to za cca 10tkm vrátilo.
Víte někdo převodový poměr Alfy 1.9 jtd (má 8V a 16V stejnou převodovku?)? Abych mohl nějak posoudit zátah? Moje předešlá OI 1.8T (210Nm) měla na nejvyšší stupeň na kolech cca 70Nm. Kolik má Alfa?
Radši bych sedan, ale už jsem tady někde četl, že se do kufru nevejde kočárek. Pravda?
Co by mě mělo odradit od koupě už na první pohled? Všiml jsem si, že spousta inzerovaných má rezavé šrouby v kolech s nájezdem cca 140000, je to normální? Moje OI 1.8T s 260tkm tam žádný rez nemá.
Jaká je cena servisu v 140tkm, kdy se musí měnit snad všechno (autorizovaný servis)? Proto bych rád nějakou s mírně nad 140tkm nebo do cca 110tkm.
Máte někdo zkušenosti s Motortec Brno? Než auto koupím, určitě bych ho nechal projít tímto:
http://www.motortec.cz/download/autobaz ... hlidka.pdf, ale dá se tomu věřit?
Zatím se mi jedna Alfa líbí v AAA a pár v autoEsa. Vím, že tady na to bude spousta lidí nadávat, ale na druhou stranu, při to množství co prodají (stovky aut měsíčně), se musí zákonitě najít někdo, kdo není spokojený. Kamarád z AAA má dvě auta, a vše v pohodě.
Rád bych se taky jedním stal. Už mám pár aut po bazarech vyhlídnuté a příští týden to začnu obrážet.
Uvažuji o 1.9 jtd 8V nebo 16V. Od auta nevyžaduji ostrou jízdu, prostě normální svezení.
Na to, abych se vyblbnul, mám jinou Italku.
Takže myslím, že by mi i ta slabší bohatě stačila. Kdyžtak je tu chiptuning.
Máte zkušenosti s tímto http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... eko#detail? Slibují úsporu 0,7l/100km, takže by se to za cca 10tkm vrátilo.
Víte někdo převodový poměr Alfy 1.9 jtd (má 8V a 16V stejnou převodovku?)? Abych mohl nějak posoudit zátah? Moje předešlá OI 1.8T (210Nm) měla na nejvyšší stupeň na kolech cca 70Nm. Kolik má Alfa?
Radši bych sedan, ale už jsem tady někde četl, že se do kufru nevejde kočárek. Pravda?
Co by mě mělo odradit od koupě už na první pohled? Všiml jsem si, že spousta inzerovaných má rezavé šrouby v kolech s nájezdem cca 140000, je to normální? Moje OI 1.8T s 260tkm tam žádný rez nemá.
Jaká je cena servisu v 140tkm, kdy se musí měnit snad všechno (autorizovaný servis)? Proto bych rád nějakou s mírně nad 140tkm nebo do cca 110tkm.
Máte někdo zkušenosti s Motortec Brno? Než auto koupím, určitě bych ho nechal projít tímto:
http://www.motortec.cz/download/autobaz ... hlidka.pdf, ale dá se tomu věřit?
Zatím se mi jedna Alfa líbí v AAA a pár v autoEsa. Vím, že tady na to bude spousta lidí nadávat, ale na druhou stranu, při to množství co prodají (stovky aut měsíčně), se musí zákonitě najít někdo, kdo není spokojený. Kamarád z AAA má dvě auta, a vše v pohodě.
Re: Kupujeme AR 159...
Včera na té modré v autoesa za 209tkc. Ani tam nejezděte.. Vnitřek fajn, exteriér jakžtakž, ale propad ve výkonu nahoře, kotouce sjety ale za to nastrikany stribrenkou a klepe se to při prudkým plynu, asi poloosa?
Re: Kupujeme AR 159...
Chipovat Alfu, tak bych šel k někomu, kdo je dělá, autoscan, cendler, sarkan...
Re: Kupujeme AR 159...
The chiptuning by samozřejmě přicházel v úvahu, kdybych koupil tu 8V a zdála by se mě slabá, ale myslím, že to nepřijde.
Koby: Jak jsi poznal ztrátu výkonu? Nemyslíš spíš sílu? Jinak to je u nafty celkem normální, viz:

od 3000 prostě moment klesá a to dost podstatně. Samozřejmě, pokud to od určitých otáček spadlo úplně, tak tam problém asi bude. To samý kotouče, jestli jsou orig. Tak je předpoklad že jsou s těma 140000 zralé na výměnu, ale když to bylo v péči umělce, co stříká brzdiče stříbřenkou je možné, že tam takových bonusů bude víc.
Jinak se jedu zítra taky na něco podívat do těch AAA a Esa, na tu hnědou za 185000, rv 2009. Je možné nějak poznat, jestli se jí týká ten servisní interval po 30tkm nebo po 35tkm podle toho manuálu "Použití a údržba"?
Koby: Jak jsi poznal ztrátu výkonu? Nemyslíš spíš sílu? Jinak to je u nafty celkem normální, viz:

od 3000 prostě moment klesá a to dost podstatně. Samozřejmě, pokud to od určitých otáček spadlo úplně, tak tam problém asi bude. To samý kotouče, jestli jsou orig. Tak je předpoklad že jsou s těma 140000 zralé na výměnu, ale když to bylo v péči umělce, co stříká brzdiče stříbřenkou je možné, že tam takových bonusů bude víc.
Jinak se jedu zítra taky na něco podívat do těch AAA a Esa, na tu hnědou za 185000, rv 2009. Je možné nějak poznat, jestli se jí týká ten servisní interval po 30tkm nebo po 35tkm podle toho manuálu "Použití a údržba"?
Re: Kupujeme AR 159...
eagle: Propad je možný blbý slovo, ale prostě to tam někdy nahoře kolem 3200ot přestalo uplně táhnout, na chvilku, jak kdyby si vypnul motor
ne pozvolenej propad, prostě cuknutí... Kotouče je sice hezký, že to je normoš, ale prostě je to další desítka, plus ta poloosa nebo co to mohlo být a to jsou věci, co člověk vidí, slyší, všimne si po 5km jízdy vesměs po jižní spojce.. Já jsem ale extra cíta bohužel, ojetinu většinou sháním klidně rok a bohužel si všímám věcí, který ostatní necejtěj ani když je na to upozornim 


Re: Kupujeme AR 159...
Koby: Já jsem právě taky na takový věci háklivej. Že nám na oktávce odchází ložiska v kolech jsem cítil o 5tkm dřív než otec a pořád tvrdil, že hučí pneumatiky. Každopádně jsi někomu ušetřil cestu. Já uvidím, co objevím zítra.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 159...
prosně tohle dělají špatné výřivé klapky, řekl bych jim že chci slevu, oprava v originále je 28tkč, pokud bych to opravoval já, tak podle sání, hliníkové je za 2min opraveno a zdarma, pokud plastové, tak je to cca výměna sání za jiné, což je cca 2500kčKoby píše:eagle: Propad je možný blbý slovo, ale prostě to tam někdy nahoře kolem 3200ot přestalo uplně táhnout, na chvilku, jak kdyby si vypnul motorne pozvolenej propad, prostě cuknutí... Kotouče je sice hezký, že to je normoš, ale prostě je to další desítka, plus ta poloosa nebo co to mohlo být a to jsou věci, co člověk vidí, slyší, všimne si po 5km jízdy vesměs po jižní spojce.. Já jsem ale extra cíta bohužel, ojetinu většinou sháním klidně rok a bohužel si všímám věcí, který ostatní necejtěj ani když je na to upozornim
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Kupujeme AR 159...
cendler: Tak to by ještě šlo :-) Je to takové cuknutí, nevim jak líp to definovat... Dobrý vědět pro příště. ;-) Díks
Re: Kupujeme AR 159...
BTW, pořád jsem chtěl JTDm, ale když vidím tohle... http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... ORT&noec=1 tak jsem dost nalomenej... top gepflegt, garáž, nebouraný, to nemuže dopadnout špatně si myslim... Akorát ta spotřeba asi :-((
Co ten facelift? Vyplatí se to?? Byla podmínka nafta a facelift 2008 a ted nějak začínám slevovat...
Vím, že fl mín váží - otázka je jestli se to dá poznat, a že má dlouhodobější řízení... Tlačítko kufru neni argument, jen příjemný plus..
Co ten facelift? Vyplatí se to?? Byla podmínka nafta a facelift 2008 a ted nějak začínám slevovat...

- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 159...
to Koby: pokud nenalítáš moc kilometrů, jdi do ní. Jinak město 13, dálnice 10 a okresky 8, podle toho jak si užiješ jízdu.
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
Re: Kupujeme AR 159...
No ta cena není moc zajímavá ovšem......
Re: Kupujeme AR 159...
Tak cena je proste nemecka... Za dobry auto se plati a Němci si toho ceni.. To mi nevadí..
Re: Kupujeme AR 159...
Diky... Já nenajedu moc, tak 12000km asi, ale je to o tom jet na hory za 700 nebo za 1400limach píše:to Koby: pokud nenalítáš moc kilometrů, jdi do ní. Jinak město 13, dálnice 10 a okresky 8, podle toho jak si užiješ jízdu.

- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 159...
Za 12 pojedeš tak okolo 170. No jo, idiotsky krátká šestka - největší problém 159 s touto motorizací, zvlášť když rozdíl mezi pětkou a šestkou je směšných 150 ot. Tohle nikdy úplně nepoberu.
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host