Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čaute ... zkoušel někdo měnit budíky ve 159
před FL
http://i.ytimg.com/vi/4to_dEFXhAo/maxresdefault.jpg
za budíky po FL popřípadě z TI?
http://www.alfanatics.co.za/wp-content/ ... terior.jpg
Samozřejmě by byly na stejnou motorizaci.
Napadlo mě tímto způsobem trochu omladit interiér...
před FL
http://i.ytimg.com/vi/4to_dEFXhAo/maxresdefault.jpg
za budíky po FL popřípadě z TI?
http://www.alfanatics.co.za/wp-content/ ... terior.jpg
Samozřejmě by byly na stejnou motorizaci.
Napadlo mě tímto způsobem trochu omladit interiér...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
RonyV : výměna není problém, i jedny takové budíky mám doma na prodej
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ronyV, Sorry, ale pobavil jsi me vic jak borci na vlakne Hid, cendo, nic proti, ale mam vypito a tohle dava vic jak joint hachiche.... Omladid budiky, pchee...to je nejvic ;-) a ubrat 288 koliku...
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
omladiT, sorry, mam vypito, to je nejviiic, budiky z ti.....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Aspoň že tu nejsem sám, kdo se vrátil z hospody nalitej
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler : ahoj Zdendo, a jsou to budíky z TIčka, nebo s grafikou po FL? Pak mě zajímá, jestli nájezd km je uložen v paměti těch budíků, nebo někde v řídící jednotce? Jde mi o to, abych tam měl sumu km stejnou jako nyní na origo palubáku. No a v neposlední řadě jaká by byla cenovka za komplet (rychloměr, otáčkoměr, toplata, palivo, tlak turba)?
michal96 : nevim z čeho jseš tak hotovej? Kdybych na ní dal 19' z TIčka, tak taky praskneš smíchy?
michal96 : nevim z čeho jseš tak hotovej? Kdybych na ní dal 19' z TIčka, tak taky praskneš smíchy?
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kilometry jsou uložený v budíkách a pak i v jednotce. Každej údaj se dá upravovat separátně, ale MultiEcuScan, kterým se stav dá upravovat je omezenej tak, aby to nešlo dolů a jde to jen nahoru, takže bys musel sehnat budíky, který maj míň než má najeto tvoje auto. Pak se taky daj budíky připíchnout přes sériovou linku k počítači a upravit záznam v paměti libovolně. Nejjednodušší ale je si z nich vzít jen ty dva plastové tácky pod ručičkama, prohodit je do svých a zbytek nechat původní, protože je stejnej
Jinak se daj ale koupit jen ty tácky:
http://www.heiler-tachodesign.de/Origin ... MtD68kinIU
Jinak se daj ale koupit jen ty tácky:
http://www.heiler-tachodesign.de/Origin ... MtD68kinIU
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex:to nejsou TI
rony: chtelo by to ale pak vymeni i budiky v kaplicce aby ti to vsecko sedelo...
rony: chtelo by to ale pak vymeni i budiky v kaplicce aby ti to vsecko sedelo...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nejsou... ale on chtěl z poface, popřípadě z Ti. Já jsem nikde z Ti nenašel... ale určitě někde budou.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ronyV dej si tam co chces, treba vanilkovej stromecek... proste me to pobavilo, nic vic v tom nehledej
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex:
aha, pravdu dis, no nicmene ja bych vymenu nonface <-> face urco nedelal, skoro tam nei rozdil
ale na to Ti uz bych to i chapal
aha, pravdu dis, no nicmene ja bych vymenu nonface <-> face urco nedelal, skoro tam nei rozdil
ale na to Ti uz bych to i chapal
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: to že MultiEcuScan dovoluje jít s km jen nahoru vím, používám ho... Jinak díky za ten odkaz na ty tácky, ale nemají tam ty tři malí budíky do panelu.
pedro m: jj však jsem psal že chci rychloměr, otáčkoměr, teplotu, palivo a tlak turba, jinak by to vypadaloasi divně, velký kaple novej styl a v malích nechat starý...
Jinak po FL rozdíl je
1) mají jinou grafiku číslic
2) jsou podsvícený bíle
před FL http://s1.cdn.autoevolution.com/images/ ... 1284_6.jpg
po FL http://imagenes.km77.com/fotos/bbtconte ... 0008/5.jpg
TIčko http://static.classistatic.de/imagegall ... 7_ti_8.jpg
Samosebou nejlepší by byly z TI, jednu ma díly má Mates, psal jsem mu, tak uvidím zda by je prodal...
michal96: vanilkovej nemám rád!!!
pedro m: jj však jsem psal že chci rychloměr, otáčkoměr, teplotu, palivo a tlak turba, jinak by to vypadaloasi divně, velký kaple novej styl a v malích nechat starý...
Jinak po FL rozdíl je
1) mají jinou grafiku číslic
2) jsou podsvícený bíle
před FL http://s1.cdn.autoevolution.com/images/ ... 1284_6.jpg
po FL http://imagenes.km77.com/fotos/bbtconte ... 0008/5.jpg
TIčko http://static.classistatic.de/imagegall ... 7_ti_8.jpg
Samosebou nejlepší by byly z TI, jednu ma díly má Mates, psal jsem mu, tak uvidím zda by je prodal...
michal96: vanilkovej nemám rád!!!
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak jsem ještě přemýšlel nad tím svým motorem a dospěl k tomu, že když teď to auto vůbec nepotřebuju a protože je to taková weekendoffka, může klidně stát měsíc v garáži, tak bych šel do čištění toho sání. Očistil jsem totiž čidlo plnícího tlaku a po vrácení zpátky do motoru je po pár kilometrech zas hrozivě černý. Rád bych ho teda vytáhnul, zkusil ho rozebrat a vyčistit, vyhodit z něj ven klapky a zaslepit díry po nich. Má to smysl, minimálně preventivní? Mohlo by to pomoct?
Rozvody mám udělané před 30tkm, tak se mi je nechce rozdělávat, ale mělo by stačit zaaretovat řemenici a stáhnout naftové čerpadlo. Jde to udělat i u 2.4 stejně, jako u 1.9? Bude tam na to dostatek místa? Ještě mě napadá, že bych se měl podívat na vstřikovače. V jakém rozsahu by se měly pohybovat korekce? Má někdo ještě nějaký nápad, co bych měl zkontrolovat/vyměnit nebo na co nezapomenout? Díky
Rozvody mám udělané před 30tkm, tak se mi je nechce rozdělávat, ale mělo by stačit zaaretovat řemenici a stáhnout naftové čerpadlo. Jde to udělat i u 2.4 stejně, jako u 1.9? Bude tam na to dostatek místa? Ještě mě napadá, že bych se měl podívat na vstřikovače. V jakém rozsahu by se měly pohybovat korekce? Má někdo ještě nějaký nápad, co bych měl zkontrolovat/vyměnit nebo na co nezapomenout? Díky
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
vymenu tych budikov za Ti som rozmyslal aj ja(aj som to sem pisal nedavno), akurat ze nikde som ich nevdel zohnat
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
>riprex:
Staci zaaretovat remenici, povolit cerpadlo, odpojit a vyklepnout... Je tam ale ho...o misto, takze pocitej, ze se s tim budes chvili drbat nez to cerpadlo dostanes ven (hlavne vse s citem). Ze sani je treba odhazet vse co na nem je... Kdyz uz to budes dovat dole, tak bych vymenil i kovove tesneni saciho potrubi (http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/12 ... -38348-00/). Sani je uchyceno tusim 12kama samojisticima, mekcenyma matkama, takze jedine pres orech jinak je strhnes a potom.... Je k nim fakt blbej pristup, ale fakt blbej. Bude se ti hodit prodlouzena 12 orech. Pred vlastni demontazi sani bych trochu upustil chladici kapaliny, neb pres sani vese obeh a kdyz to oddelis od hlavy, tak z toho vycakne zbytek vody.
Ja to po vikendech delal asi 3 tydny spolecne jeste s par vecma... No a az se ti to povede vykuchat ven a rozdelat, tak na vycisteni se ti bude hodit neco jako cistic/odmastovac grilu/trouby ve spreji ;-) Na ten humus uvnitr jsem si koupil specialni pripravek od Valvoline za nejakych 350,- a efekt nula, nula, nic. Nakonec jsem na to pouzil zmineny cistic grilu ve spreji a voala... slo to paradoxne krasne dolu.
O odstraneni klapek jsem uvazoval, ale nakonec jsem je tam nechal neb jim nic nebylo. Auto se pri startech zklidnilo a uz to neni takovej slindec z vejfuku jako tomu bylo pred tim.
PRED:
photoupload
PO:
free photo hosting
Staci zaaretovat remenici, povolit cerpadlo, odpojit a vyklepnout... Je tam ale ho...o misto, takze pocitej, ze se s tim budes chvili drbat nez to cerpadlo dostanes ven (hlavne vse s citem). Ze sani je treba odhazet vse co na nem je... Kdyz uz to budes dovat dole, tak bych vymenil i kovove tesneni saciho potrubi (http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/12 ... -38348-00/). Sani je uchyceno tusim 12kama samojisticima, mekcenyma matkama, takze jedine pres orech jinak je strhnes a potom.... Je k nim fakt blbej pristup, ale fakt blbej. Bude se ti hodit prodlouzena 12 orech. Pred vlastni demontazi sani bych trochu upustil chladici kapaliny, neb pres sani vese obeh a kdyz to oddelis od hlavy, tak z toho vycakne zbytek vody.
Ja to po vikendech delal asi 3 tydny spolecne jeste s par vecma... No a az se ti to povede vykuchat ven a rozdelat, tak na vycisteni se ti bude hodit neco jako cistic/odmastovac grilu/trouby ve spreji ;-) Na ten humus uvnitr jsem si koupil specialni pripravek od Valvoline za nejakych 350,- a efekt nula, nula, nic. Nakonec jsem na to pouzil zmineny cistic grilu ve spreji a voala... slo to paradoxne krasne dolu.
O odstraneni klapek jsem uvazoval, ale nakonec jsem je tam nechal neb jim nic nebylo. Auto se pri startech zklidnilo a uz to neni takovej slindec z vejfuku jako tomu bylo pred tim.
PRED:
photoupload
PO:
free photo hosting
Naposledy upravil(a) swoop01 dne 2.2.2015, pon 14:15, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
chlapci mam jednu otazku dufam ze mi ktosi pomoze
ked idem po dialnici a dlho nemackam spojku tak mi pedal stvrdne a ide tazko na prvykrat stlacit. potom mi postupne vytlaca tesnenie z valceka a zas mi zacne chcat kapalina. vymenena je komplet spojka( aj ked to s tym nema nic spolocne) aj spojkove lozisko. uz ostava len samotny spojkovy valec. takze teraz otazka moze sposobit spojkovy valec ten tazsi chod pedalu pri prvom stlaceni ?
a este jedna vec..isiel som 200km v hustom dazdi a potom 200km v hustom snezeni a od tej doby mam tvrdsi brzdovy pedal..tak isto ked idem po tej dialnici dlhsie bez dotknutia brzd tak pri naslednom brzdeni mam tvrdsi pedal a pocitovo aj slabsi vykon brzd. pri dalsom zabrzdeni uz mam pedal maksi...moze to mat aj s tou spojkou nejaku spojitost ze mi cely ten hydraulicky system tlakuje alebo to je blbost ?
ked idem po dialnici a dlho nemackam spojku tak mi pedal stvrdne a ide tazko na prvykrat stlacit. potom mi postupne vytlaca tesnenie z valceka a zas mi zacne chcat kapalina. vymenena je komplet spojka( aj ked to s tym nema nic spolocne) aj spojkove lozisko. uz ostava len samotny spojkovy valec. takze teraz otazka moze sposobit spojkovy valec ten tazsi chod pedalu pri prvom stlaceni ?
a este jedna vec..isiel som 200km v hustom dazdi a potom 200km v hustom snezeni a od tej doby mam tvrdsi brzdovy pedal..tak isto ked idem po tej dialnici dlhsie bez dotknutia brzd tak pri naslednom brzdeni mam tvrdsi pedal a pocitovo aj slabsi vykon brzd. pri dalsom zabrzdeni uz mam pedal maksi...moze to mat aj s tou spojkou nejaku spojitost ze mi cely ten hydraulicky system tlakuje alebo to je blbost ?
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cau, tenhle pocit mám taky, když dlouho nezmáčknu spojkový pedál, jde napoprvé tvrdě. Mě to ale žádné těsnění nevytlačuje.1mato250 píše: ked idem po dialnici a dlho nemackam spojku tak mi pedal stvrdne a ide tazko na prvykrat stlacit. potom mi postupne vytlaca tesnenie z valceka a zas mi zacne chcat kapalina.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
no mne to vytlaci tesnenie za valcekom. akurat som za smusel doliat deci brzdovky. teraz idem vymenit valcek za novy ak to bude stale robit uz neviem kde moze byt problem vsetko uz bude vymenene
a s tymi brzdami..brzdia cim dalej tym horsie..predtym mal pedal dlhsiu drahu a teraz ma kratsiu a musim nanho viac tlacit ako predtym aby mali rovnaky brzdny ucinok. ked boli teraz take velke dazde a vsade sama voda nemohla sa dostat voda do posilovaca ? na koncernovom fore to zacsto riesia ze im natiahlo vodu do posilovacva
a s tymi brzdami..brzdia cim dalej tym horsie..predtym mal pedal dlhsiu drahu a teraz ma kratsiu a musim nanho viac tlacit ako predtym aby mali rovnaky brzdny ucinok. ked boli teraz take velke dazde a vsade sama voda nemohla sa dostat voda do posilovaca ? na koncernovom fore to zacsto riesia ze im natiahlo vodu do posilovacva
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
sice sa jedna o 156ku, ale motor je +- stejny jak v 159, ale v 156 threade ziadna reakcia:
svagor mi pisal, ze ma problem s ich 1.9 M-Jet:
mám túto chybu:
P0045 Turbo/Super Charger – Ovládací elektromagnetický ventil zvýšení tlaku A, prerušený obvod
správa sa to tak, že pri predbiehaní, resp. vysokých otáčkach, v turbe, mi vyhodí tú ikonku motora a klesne výkon. asi teda vôbec nefunguje turbo. úplne sa zmení zvuk auta, má to dunivý zvuk. po dni - dvoch to zmizne a správa sa to znova normálne.
neviem, či je zlý ventil tlaku turba, alebo čidlo tlaku turba.
neskor este doplnil:
Ešte som zabudol jednen fakt - ten elektroventil je stále pod napätím, alebo pod skratom, stále ho počuť a je žeravý. Tak si to mechanik všimol, že tam niečo je. Dokonca aj keď vypne auto a vytiahne klúčik, stále je to pod napätím a stále to počuť. Varoval ma, že mi môže aj auto zhoreť..
zaseknuty ten ventil, alebo problem s elektrikou?
svagor mi pisal, ze ma problem s ich 1.9 M-Jet:
mám túto chybu:
P0045 Turbo/Super Charger – Ovládací elektromagnetický ventil zvýšení tlaku A, prerušený obvod
správa sa to tak, že pri predbiehaní, resp. vysokých otáčkach, v turbe, mi vyhodí tú ikonku motora a klesne výkon. asi teda vôbec nefunguje turbo. úplne sa zmení zvuk auta, má to dunivý zvuk. po dni - dvoch to zmizne a správa sa to znova normálne.
neviem, či je zlý ventil tlaku turba, alebo čidlo tlaku turba.
neskor este doplnil:
Ešte som zabudol jednen fakt - ten elektroventil je stále pod napätím, alebo pod skratom, stále ho počuť a je žeravý. Tak si to mechanik všimol, že tam niečo je. Dokonca aj keď vypne auto a vytiahne klúčik, stále je to pod napätím a stále to počuť. Varoval ma, že mi môže aj auto zhoreť..
zaseknuty ten ventil, alebo problem s elektrikou?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rasputin: spíš bych si tipnul, že je v háji turbo - zatuhlá regulace lopatek. Při vyšších otáčkách se musí snižovat účinnost turbodmychadla, aby nedávalo moc vysoký tlak. Pokud regulace zatuhne, tak po vytočení motoru je tlak příliš vysoký, jednotka vyhodnotí chybu a padne do nouzáku. Nicméně může to být i prasklá podtlaková hadička někde, nebo něco jiného. Chce to kouknout, jakej tlak to hází za jízdy atp. Zkrátka by se na to měl kouknout někdo, kdo tomu rozumí. Ale to turbo mi připadá nejpravděpodobnější. Řešení je nové(repasované) turbo a v budoucnu tomu aspoň jednou za čas dát pocítit omezovač.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
stejny nazor ma aj bracho nakonec. Svagir so segrou davaju alfe malokedy pocitit vykon. Na alfaowner medzicasom som tiez videl ze jeden to cele rozobral a precistil, ze to mal dost akoby hrzdave. Po precisteni pohoda. Len mi tam ale nesedi ze ventil je furt pid napatim aj ked je klucik mimo spincku.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Zeptal jsi se sice třikrát, ale snad ti postačí jedna odpověď. Já si nechal udělat zde http://www.sbazar.cz/autokoberce/detail ... omeo-jednakejzi1 píše:Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Vypadají moc dobře, bral jsem ty poslední s tím velkým bílým logem. Vlastně jsou to ty moje, protože před tím tam měl jenom s tím červeným Jenom ti neřeknu, jak dlouho vydrží, protože je mám zatím nové, ale vypadají trvanlivě
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host