Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 29.1.2015, čtv 23:12

Čaute ... zkoušel někdo měnit budíky ve 159

před FL
http://i.ytimg.com/vi/4to_dEFXhAo/maxresdefault.jpg



za budíky po FL popřípadě z TI?
http://www.alfanatics.co.za/wp-content/ ... terior.jpg


Samozřejmě by byly na stejnou motorizaci. :wink:
Napadlo mě tímto způsobem trochu omladit interiér...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 30.1.2015, pát 00:07

RonyV : výměna není problém, i jedny takové budíky mám doma na prodej
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1080
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 30.1.2015, pát 00:17

ronyV, Sorry, ale pobavil jsi me vic jak borci na vlakne Hid, cendo, nic proti, ale mam vypito a tohle dava vic jak joint hachiche.... Omladid budiky, pchee...to je nejvic ;-) a ubrat 288 koliku...
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1080
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 30.1.2015, pát 00:19

omladiT, sorry, mam vypito, to je nejviiic, budiky z ti.....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.1.2015, pát 01:52

Aspoň že tu nejsem sám, kdo se vrátil z hospody nalitej :smt033

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 30.1.2015, pát 08:59

cendler : ahoj Zdendo, a jsou to budíky z TIčka, nebo s grafikou po FL? Pak mě zajímá, jestli nájezd km je uložen v paměti těch budíků, nebo někde v řídící jednotce? Jde mi o to, abych tam měl sumu km stejnou jako nyní na origo palubáku. No a v neposlední řadě jaká by byla cenovka za komplet (rychloměr, otáčkoměr, toplata, palivo, tlak turba)?

michal96 : nevim z čeho jseš tak hotovej? Kdybych na ní dal 19' z TIčka, tak taky praskneš smíchy? :smt064
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.1.2015, pát 09:37

Kilometry jsou uložený v budíkách a pak i v jednotce. Každej údaj se dá upravovat separátně, ale MultiEcuScan, kterým se stav dá upravovat je omezenej tak, aby to nešlo dolů a jde to jen nahoru, takže bys musel sehnat budíky, který maj míň než má najeto tvoje auto. Pak se taky daj budíky připíchnout přes sériovou linku k počítači a upravit záznam v paměti libovolně. Nejjednodušší ale je si z nich vzít jen ty dva plastové tácky pod ručičkama, prohodit je do svých a zbytek nechat původní, protože je stejnej :wink:

Jinak se daj ale koupit jen ty tácky:
http://www.heiler-tachodesign.de/Origin ... MtD68kinIU

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od pedro m » 30.1.2015, pát 09:54

riprex:to nejsou TI

rony: chtelo by to ale pak vymeni i budiky v kaplicce aby ti to vsecko sedelo...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.1.2015, pát 10:29

Nejsou... ale on chtěl z poface, popřípadě z Ti. Já jsem nikde z Ti nenašel... ale určitě někde budou.

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1080
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 30.1.2015, pát 11:58

ronyV dej si tam co chces, treba vanilkovej stromecek... proste me to pobavilo, nic vic v tom nehledej :smt033
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od pedro m » 30.1.2015, pát 12:15

riprex:
aha, pravdu dis, no nicmene ja bych vymenu nonface <-> face urco nedelal, skoro tam nei rozdil :???:
ale na to Ti uz bych to i chapal
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 30.1.2015, pát 12:41

riprex: to že MultiEcuScan dovoluje jít s km jen nahoru vím, používám ho... Jinak díky za ten odkaz na ty tácky, ale nemají tam ty tři malí budíky do panelu.

pedro m: jj :wink: však jsem psal že chci rychloměr, otáčkoměr, teplotu, palivo a tlak turba, jinak by to vypadaloasi divně, velký kaple novej styl a v malích nechat starý... :-D
Jinak po FL rozdíl je
1) mají jinou grafiku číslic
2) jsou podsvícený bíle

před FL http://s1.cdn.autoevolution.com/images/ ... 1284_6.jpg
po FL http://imagenes.km77.com/fotos/bbtconte ... 0008/5.jpg
TIčko http://static.classistatic.de/imagegall ... 7_ti_8.jpg
Samosebou nejlepší by byly z TI, jednu ma díly má Mates, psal jsem mu, tak uvidím zda by je prodal...

michal96: vanilkovej nemám rád!!! :weedman:
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.1.2015, pát 15:40

Tak jsem ještě přemýšlel nad tím svým motorem a dospěl k tomu, že když teď to auto vůbec nepotřebuju a protože je to taková weekendoffka, může klidně stát měsíc v garáži, tak bych šel do čištění toho sání. Očistil jsem totiž čidlo plnícího tlaku a po vrácení zpátky do motoru je po pár kilometrech zas hrozivě černý. Rád bych ho teda vytáhnul, zkusil ho rozebrat a vyčistit, vyhodit z něj ven klapky a zaslepit díry po nich. Má to smysl, minimálně preventivní? Mohlo by to pomoct?
Rozvody mám udělané před 30tkm, tak se mi je nechce rozdělávat, ale mělo by stačit zaaretovat řemenici a stáhnout naftové čerpadlo. Jde to udělat i u 2.4 stejně, jako u 1.9? Bude tam na to dostatek místa? Ještě mě napadá, že bych se měl podívat na vstřikovače. V jakém rozsahu by se měly pohybovat korekce? Má někdo ještě nějaký nápad, co bych měl zkontrolovat/vyměnit nebo na co nezapomenout? Díky

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 30.1.2015, pát 19:34

vymenu tych budikov za Ti som rozmyslal aj ja(aj som to sem pisal nedavno), akurat ze nikde som ich nevdel zohnat :smt021
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od swoop01 » 30.1.2015, pát 21:33

>riprex:
Staci zaaretovat remenici, povolit cerpadlo, odpojit a vyklepnout... Je tam ale ho...o misto, takze pocitej, ze se s tim budes chvili drbat nez to cerpadlo dostanes ven (hlavne vse s citem). Ze sani je treba odhazet vse co na nem je... Kdyz uz to budes dovat dole, tak bych vymenil i kovove tesneni saciho potrubi (http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/12 ... -38348-00/). Sani je uchyceno tusim 12kama samojisticima, mekcenyma matkama, takze jedine pres orech jinak je strhnes a potom.... Je k nim fakt blbej pristup, ale fakt blbej. Bude se ti hodit prodlouzena 12 orech. Pred vlastni demontazi sani bych trochu upustil chladici kapaliny, neb pres sani vese obeh a kdyz to oddelis od hlavy, tak z toho vycakne zbytek vody.
Ja to po vikendech delal asi 3 tydny spolecne jeste s par vecma... No a az se ti to povede vykuchat ven a rozdelat, tak na vycisteni se ti bude hodit neco jako cistic/odmastovac grilu/trouby ve spreji ;-) Na ten humus uvnitr jsem si koupil specialni pripravek od Valvoline za nejakych 350,- a efekt nula, nula, nic. Nakonec jsem na to pouzil zmineny cistic grilu ve spreji a voala... slo to paradoxne krasne dolu.
O odstraneni klapek jsem uvazoval, ale nakonec jsem je tam nechal neb jim nic nebylo. Auto se pri startech zklidnilo a uz to neni takovej slindec z vejfuku jako tomu bylo pred tim.

PRED:
Obrázek
photoupload

PO:
Obrázek
free photo hosting
Naposledy upravil(a) swoop01 dne 2.2.2015, pon 14:15, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

1mato250
Uživatelský avatar

Příspěvky: 94
Registrován: 7.7.2014, pon 08:32

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od 1mato250 » 1.2.2015, ned 19:07

chlapci mam jednu otazku dufam ze mi ktosi pomoze :)

ked idem po dialnici a dlho nemackam spojku tak mi pedal stvrdne a ide tazko na prvykrat stlacit. potom mi postupne vytlaca tesnenie z valceka a zas mi zacne chcat kapalina. vymenena je komplet spojka( aj ked to s tym nema nic spolocne) aj spojkove lozisko. uz ostava len samotny spojkovy valec. takze teraz otazka moze sposobit spojkovy valec ten tazsi chod pedalu pri prvom stlaceni ?

a este jedna vec..isiel som 200km v hustom dazdi a potom 200km v hustom snezeni a od tej doby mam tvrdsi brzdovy pedal..tak isto ked idem po tej dialnici dlhsie bez dotknutia brzd tak pri naslednom brzdeni mam tvrdsi pedal a pocitovo aj slabsi vykon brzd. pri dalsom zabrzdeni uz mam pedal maksi...moze to mat aj s tou spojkou nejaku spojitost ze mi cely ten hydraulicky system tlakuje alebo to je blbost ?

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1051
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Tanguero » 2.2.2015, pon 08:03

1mato250 píše: ked idem po dialnici a dlho nemackam spojku tak mi pedal stvrdne a ide tazko na prvykrat stlacit. potom mi postupne vytlaca tesnenie z valceka a zas mi zacne chcat kapalina.
Cau, tenhle pocit mám taky, když dlouho nezmáčknu spojkový pedál, jde napoprvé tvrdě. Mě to ale žádné těsnění nevytlačuje.

1mato250
Uživatelský avatar

Příspěvky: 94
Registrován: 7.7.2014, pon 08:32

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od 1mato250 » 2.2.2015, pon 11:39

no mne to vytlaci tesnenie za valcekom. akurat som za smusel doliat deci brzdovky. teraz idem vymenit valcek za novy ak to bude stale robit uz neviem kde moze byt problem vsetko uz bude vymenene :(

a s tymi brzdami..brzdia cim dalej tym horsie..predtym mal pedal dlhsiu drahu a teraz ma kratsiu a musim nanho viac tlacit ako predtym aby mali rovnaky brzdny ucinok. ked boli teraz take velke dazde a vsade sama voda nemohla sa dostat voda do posilovaca ? na koncernovom fore to zacsto riesia ze im natiahlo vodu do posilovacva

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 2.2.2015, pon 11:49

sice sa jedna o 156ku, ale motor je +- stejny jak v 159, ale v 156 threade ziadna reakcia:

svagor mi pisal, ze ma problem s ich 1.9 M-Jet:
mám túto chybu:
P0045 Turbo/Super Charger – Ovládací elektromagnetický ventil zvýšení tlaku A, prerušený obvod

správa sa to tak, že pri predbiehaní, resp. vysokých otáčkach, v turbe, mi vyhodí tú ikonku motora a klesne výkon. asi teda vôbec nefunguje turbo. úplne sa zmení zvuk auta, má to dunivý zvuk. po dni - dvoch to zmizne a správa sa to znova normálne.

neviem, či je zlý ventil tlaku turba, alebo čidlo tlaku turba.
neskor este doplnil:
Ešte som zabudol jednen fakt - ten elektroventil je stále pod napätím, alebo pod skratom, stále ho počuť a je žeravý. Tak si to mechanik všimol, že tam niečo je. Dokonca aj keď vypne auto a vytiahne klúčik, stále je to pod napätím a stále to počuť. Varoval ma, že mi môže aj auto zhoreť..

zaseknuty ten ventil, alebo problem s elektrikou?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kejzi1 » 2.2.2015, pon 18:49

Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kejzi1 » 2.2.2015, pon 18:49

Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kejzi1 » 2.2.2015, pon 18:49

Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 2.2.2015, pon 19:57

Rasputin: spíš bych si tipnul, že je v háji turbo - zatuhlá regulace lopatek. Při vyšších otáčkách se musí snižovat účinnost turbodmychadla, aby nedávalo moc vysoký tlak. Pokud regulace zatuhne, tak po vytočení motoru je tlak příliš vysoký, jednotka vyhodnotí chybu a padne do nouzáku. Nicméně může to být i prasklá podtlaková hadička někde, nebo něco jiného. Chce to kouknout, jakej tlak to hází za jízdy atp. Zkrátka by se na to měl kouknout někdo, kdo tomu rozumí. Ale to turbo mi připadá nejpravděpodobnější. Řešení je nové(repasované) turbo a v budoucnu tomu aspoň jednou za čas dát pocítit omezovač.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 2.2.2015, pon 20:23

stejny nazor ma aj bracho nakonec. Svagir so segrou davaju alfe malokedy pocitit vykon. Na alfaowner medzicasom som tiez videl ze jeden to cele rozobral a precistil, ze to mal dost akoby hrzdave. Po precisteni pohoda. Len mi tam ale nesedi ze ventil je furt pid napatim aj ked je klucik mimo spincku.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Diamond
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 439
Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Diamond » 2.2.2015, pon 20:55

kejzi1 píše:Nemate nekdo nejakou osvedcenou firmu na vyrobu textilnich autokobercu?Ale kvalitnich ktery se za rok nerozpadnou,idealne i s uchyty jako origo.Mam tam asi jeste origo koberce a u ridice je proslapanej :-( Diky predem
Zeptal jsi se sice třikrát, ale snad ti postačí jedna odpověď. Já si nechal udělat zde http://www.sbazar.cz/autokoberce/detail ... omeo-jedna
Vypadají moc dobře, bral jsem ty poslední s tím velkým bílým logem. Vlastně jsou to ty moje, protože před tím tam měl jenom s tím červeným :-D Jenom ti neřeknu, jak dlouho vydrží, protože je mám zatím nové, ale vypadají trvanlivě :wink:
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host