1,6 boxer-vysypaná ložiska na klice...

Odpovědět
Johmen

Příspěvky: 1
Registrován: 26.10.2008, ned 09:17
Bydliště: Postupice

1,6 boxer-vysypaná ložiska na klice...

Příspěvek od Johmen » 26.10.2008, ned 17:19

Zdravím,nedávno jsem koupil alfu pres inzerát,vypadalo to na dobrou nabídku,prodávájící kluk v mém věku...nechci zminovat o koho jde,chci zachovat anonymitu,auto jsem koupil tedy,motor běžěl krásně...řikám ten je v pořádku,jenže po ujetí cesty domů,pár popojížděk a dokonce po stk která mě stála 6 tisíc plus další dva tísíce další díly, a povinný ručení,šel náhle motor do kopru jedu zapaltit mechanikovi za přípravu na stk a kousek před cílem začalo co si jakoby klepat,tak zastavim...co je...přidám plyn...a do prdele motor klepe!přitom, mi jěště říkal,že ten motor běží hezky(mechanik) asi se teda hodně zmýlil!všichni tipovali jinou závadu,já jsem věděl hned,že jedná o tuto závadu,kde prý oprava výde na cca 25 000kč!to mě omyjou,nevim jestli je to má vina,nebo prodavájícího který ,že s ní najezdil pouhýh 130km-jelikož něměl řidičský průkaz,tak jako po něm požaduji alespon půlku z kupní ceny,jelikož toto není normální jev..aby se tohle..je to u těchto motorů běžné,že na nich vyskytne tahle závada?neměl by jste někdo náhradní fukční motor?děkuji za případné názory,rady atd.

Johmen

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 26.10.2008, ned 18:10

Tohle je na koupi použitého auta holt Vabank, pochybuju, že ti původní majitel něco vrátí. Navíc pokud předtím neklepalo, tak ani nemá důvod. Osobně mám Boxerku 1.4 a když jsem to kupoval taky jsem měl strach, protože motor jel na 3 válce, nedržel volnoběh a na neutrál na křižovatce klepal jak o život.

Vyměnil jsem zatím svíčky (NGK) motor jede normálně na čtyři válce. Vyměnil jsem palivový filtr, olej, olejový filtr, čidlo tlaku sacího potrubí a prostříkal kontakty takovým sprejem na kontakty. To je vše co jsem zatím s motorem dělal.

Najednou jede na čtyři válce, drží volnoběh (i když za studena se občas brání, ale v rámci možností drží), na neutrál neklepe [příčinou bylo, že jsem hned vyjel za studena, kdyz ujedu tak v rozhranpříčinou bylo, že jsem hned vyjel za studena, kdyz ujedu tak v rozhraní 2000 ot. na řazení tak 2-4 km potom už můžu dát větší otáčky a neklepe, když tomu nakládám od začátku na 3500 tis. tak klepe pak na neutrál jak kdyby byl vysypanej. (osobně u tohohle přikládám vinu lambda sondě a katalyzátoru, jelikož jsou nakonci životnosti :D)]

Asi si holt narazil na špatný kus, škoda, jinak je to parádní auto...

:-k
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Odpovědět

Zpět na „145/146“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host