Lucas - Alfa Romeo GT Q2
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Tlusté kabely:
zelený - signál telefonu
šedý - GPS signál
Měly by končit pod anténou na střeše.
Zkusím odpoledne vyfotit svazek (kostku) k rádiu, možná Tě to pomůže.
Nevím jak u tak mladého GT, ale u 147 se vždy udělala procedura PROXI (po záměně rádia) a bylo hotovo. Že bylo něco "špatně" ukazoval blikající display s kilometrama. Zadávání kódu stále dokola je blbost, musíš to mít zapojené špatně nebo ještě nemáš zapojeno vše.
Koukal jsi nakonec těch kabelů co tě vedou/vedly někam dolů, třeba je to tam taky nějak cvaknuté....
zelený - signál telefonu
šedý - GPS signál
Měly by končit pod anténou na střeše.
Zkusím odpoledne vyfotit svazek (kostku) k rádiu, možná Tě to pomůže.
Nevím jak u tak mladého GT, ale u 147 se vždy udělala procedura PROXI (po záměně rádia) a bylo hotovo. Že bylo něco "špatně" ukazoval blikající display s kilometrama. Zadávání kódu stále dokola je blbost, musíš to mít zapojené špatně nebo ještě nemáš zapojeno vše.
Koukal jsi nakonec těch kabelů co tě vedou/vedly někam dolů, třeba je to tam taky nějak cvaknuté....
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Pánové - děkuju za odpovědi. Popořadě:
Ani když přehrávám CD, neukazuje displej názvy skladeb, autora, nic.
ODO nebliká.
Kam vedou ty zřejmě přidělané dráty jsem se pokoušel zjistit - vyndal jsem držák nápoje a jeden kabel vedl na trvalých + 12 V z výstražného světla další dva se mi nepodařilo identifikovat a nalézt jejich konec. Nicméně byly spojené s původními kabely CAN A a CAN B. Zřejmě bych musel rozebrat víc auta...
Kabelový svazek jsem se pokusil vyfotit. Z fotky je patrné, že je vymačkaný pin A6 a zřejmě přehozený s pinem A4 (hnědý kabel - w/manual says lights)

K vozu zatím nemám žádnou diagnostiku...
Ani když přehrávám CD, neukazuje displej názvy skladeb, autora, nic.
ODO nebliká.
Kam vedou ty zřejmě přidělané dráty jsem se pokoušel zjistit - vyndal jsem držák nápoje a jeden kabel vedl na trvalých + 12 V z výstražného světla další dva se mi nepodařilo identifikovat a nalézt jejich konec. Nicméně byly spojené s původními kabely CAN A a CAN B. Zřejmě bych musel rozebrat víc auta...
Kabelový svazek jsem se pokusil vyfotit. Z fotky je patrné, že je vymačkaný pin A6 a zřejmě přehozený s pinem A4 (hnědý kabel - w/manual says lights)

K vozu zatím nemám žádnou diagnostiku...
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
To že to nic nepíše na diplayi bych asi viděl na problém v CAN, respektivě máš to vůbec zapnuté v MENU displaye přes tlačítko MODE u náklonu světel (pokud nemáš i xenony). ODO blikánám signalizuje problém na CAN sběrnici. Diagnostiku doma mám, sice jsem běžný uživatel, ale mám ji včetně FESu.
Pokud chceš, tak se za mnou zastav, máš to z Plzně cirka 30 km.
Pokud chceš, tak se za mnou zastav, máš to z Plzně cirka 30 km.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Ach jo, marginální problém s rádiem spolehlivě nahradil jiný. Zaprvé jsem dnes nenastartoval - baterka vybitá - snad to nemá souvislost s těmi dráty od rádia, ale nová ta baterka rozhodně není. Ale teď ten průser - pátek 13.
Od doby, co jsem napojil dobitou baterku mi svítí kontrolka motoru na přístrojovce a palubní počítač vypisuje System motor failure. Kromě toho syčí turbo, jako by byla upadlá hadice nebo díra v ní. Přitom vše začalo tím dobitím baterie - předpokládám, že to syčení nevzniklo jen tak, ale že to má nějakou souvislost...
Ach jo, 500 km najeto a takové jobovky. Má někdo nějaký nápad? Vzhledem k tomu, že je kolem motoru málo místo, nejsem schopnej jednoznačně identifikovat, odkud to syčí. Ale je to zcela jistě od turba, protože to syčení se projevuje +/- od 2 tis. ot.

Od doby, co jsem napojil dobitou baterku mi svítí kontrolka motoru na přístrojovce a palubní počítač vypisuje System motor failure. Kromě toho syčí turbo, jako by byla upadlá hadice nebo díra v ní. Přitom vše začalo tím dobitím baterie - předpokládám, že to syčení nevzniklo jen tak, ale že to má nějakou souvislost...
Ach jo, 500 km najeto a takové jobovky. Má někdo nějaký nápad? Vzhledem k tomu, že je kolem motoru málo místo, nejsem schopnej jednoznačně identifikovat, odkud to syčí. Ale je to zcela jistě od turba, protože to syčení se projevuje +/- od 2 tis. ot.



- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
to bude jen uvolnena/praskla hadice, zrejme za turbem, proto i ta chyba motoru.
zkontroluj hadici nahore pred klapkou a pak dole, mezi turbem a chladicem
zkontroluj hadici nahore pred klapkou a pak dole, mezi turbem a chladicem
Alfa Romeo Perfection
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Byla to spodní hadice. Ještě bylo opraveno tlačítko na stahování okýnka u spolujezdce.
Bohužel rádio jsme nijak nevyřešili a navíc jsme ještě zjistili, že je děravá hadice chladiče :-/
Za materiál, čas, práci a pokec děkuji Princi Williamovi!
Bohužel rádio jsme nijak nevyřešili a navíc jsme ještě zjistili, že je děravá hadice chladiče :-/
Za materiál, čas, práci a pokec děkuji Princi Williamovi!

- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
A v čem máš problém s tím rádiem?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Jak jsem psal výše: musím při každém startu zadávat kód a palubní počítač neozobrazuje stanice. Měl jsem to taky trochu překabelovaný, ale kabeláž se pospojoval do původního stavu. Navíc rádio je sice origo, ale pochází ze 147.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
No a není problém v tom, že ta kabeláž by měla být napojená dle rádia ze 147? Co jsem se po tom díval na netu, tak každé to rádio má jiné zapojení. Případně by to chtělo sehnat rádio z GTčka.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Já mám kabeláž napojenou stejně, jako ve 147 - dnes jsem to viděl i fyzicky. Ale bohužel nic.
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Nevíte, zda se dá zvýšit hlasitost hands free? Myslel jsem, že by to mohlo jít přes nastavení EXT vol v menu rádia, ale to na to vliv nemá...
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Myslíš odposlech,nebo v reproduktorech..pokud neslyší tebe,pravděpodobně ti odešel mikrofon v lampě na stropě..
Alfa Romeo GT 3.2 V6 Busso
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Nn, mikrofon funguje výborně. Myslím hlasitost reproduktorů. Tlačítkem hlasitosti během hovoru hlkasitost zvýšit nejde...
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Problém bude zřejmě s tím,že to rádio je ze 147,ale auto je GT..takže to asi nebude komunikovat stoprocentě..jak jsem psal už víš,rídio si pamatuje jinnou řídící jednotku,jinné nastavení 

Alfa Romeo GT 3.2 V6 Busso
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Aha, takže normálně by mělo jít hlasitost během hovoru tlačítky rádia zesílit ?
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Hlasitost handsfree by měla jít nastavit právě přes EXT(na stálo) a během hovoru by měla taky jít nastavit(jen pro aktuální hovor).Lucas píše:Nevíte, zda se dá zvýšit hlasitost hands free? Myslel jsem, že by to mohlo jít přes nastavení EXT vol v menu rádia, ale to na to vliv nemá...
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Aha, díky za info, už jsem trochu moudřejší. EXT vol na handsfree v mým autě nemá žádný vliv, ale přidáváním volume + se to opravdu pro aktuální hovor zesílit dá, i když se to nezobrazuje na displeji rádia, jako když zesilujete hudbu... Ale nevím, jaký je normální stav.
Nicméně s vozem jsem ujel za poslední dva dny 500 km a jsem spokojenej jak želva. Sedí jak přibitý, skoro se mi až zdá, že podvozek je ke 110 kW motoru je až naddimenzovaný a že pár koníků navíc (třeba těch 125 kW, co měly o pár měsíců mladší GT) by se hodilo. I tak to je ale nebe a dudy v porovnání s tím, s čím jsem jezdil doteď
P.S.: vrzání od zadních tlumičů - dá se s tím něco dělat?
Nicméně s vozem jsem ujel za poslední dva dny 500 km a jsem spokojenej jak želva. Sedí jak přibitý, skoro se mi až zdá, že podvozek je ke 110 kW motoru je až naddimenzovaný a že pár koníků navíc (třeba těch 125 kW, co měly o pár měsíců mladší GT) by se hodilo. I tak to je ale nebe a dudy v porovnání s tím, s čím jsem jezdil doteď

P.S.: vrzání od zadních tlumičů - dá se s tím něco dělat?
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Dá se sehnat polystyrenové víko jednoho z prostorů pod podlahou v kufru? Jedno mi chybí.
Pak ještě ta slavná poplastovaná alu hlavice řadičky - to je ve verzi Q2 fakt trochu ojeb, že to není opravdový hliník. Nedá se někde sehnat nová?
Pak ještě ta slavná poplastovaná alu hlavice řadičky - to je ve verzi Q2 fakt trochu ojeb, že to není opravdový hliník. Nedá se někde sehnat nová?
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
A ještě přidám další dotaz - není tu někde manuál na výměnu oleje v převodovce?
- Lucas
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 3.11.2012, sob 10:58
- Bydliště: Plzeň @ Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lucas - Alfa Romeo GT Q2
Tak dnes vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr (bavlněné KN), olej + filtr a hlavně olej v převodovce a diferenciálu. Ještě mě čeká pylový filtr.
Za radu po telefonu děkuju Princi Williamovi.
Poznatky: chladič nemá vypouštěcí ventil. nenašel jsem odvzdušnění na radiátoru. Mám shnilý držák intercooleru - doufám, že se to dá koupit a není to raketa.
Další malý problém k řešení - něco nepravidelně pocvakává v motoru, jakoby rezonuje. Myslel jsem, že by to mohla být spojka, ale vyšlapávání nemělo vliv. Nemáte s tím zkušenost? Mohl by cvakat EGR? (cvakání se odehrává při studeném i zahřátém autě). Nebo volnoběžka startéru či nějaké ložisko? Děkuji za rady
Za radu po telefonu děkuju Princi Williamovi.
Poznatky: chladič nemá vypouštěcí ventil. nenašel jsem odvzdušnění na radiátoru. Mám shnilý držák intercooleru - doufám, že se to dá koupit a není to raketa.
Další malý problém k řešení - něco nepravidelně pocvakává v motoru, jakoby rezonuje. Myslel jsem, že by to mohla být spojka, ale vyšlapávání nemělo vliv. Nemáte s tím zkušenost? Mohl by cvakat EGR? (cvakání se odehrává při studeném i zahřátém autě). Nebo volnoběžka startéru či nějaké ložisko? Děkuji za rady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti