Příspěvek
od rossogtv » 27.3.2015, pát 11:47
na to vrtani stabiku opatrne, je to tuha pruzinova ocel, musis mit velmi ostry HSS-E jako minimum + chladit kapalinou po celou dobu vrtani, doporucuji vrtat o 0,1mm vetsi diru nez je zapotrebi + zavit rezat velmi opatrne, aby ti tam nezustal...jsem to delal a celkem superdrbacka....M6 min. doporucuji, ne mensi
uz se ti rysuje navsteva ?
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk