Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
By mě zajímal ten můj, co za tepla při nastartování chroustne... Co by tam mohlo byt špatně, když to dělá jenom na zahřátý a jenom někdy? :-)
Re: Zadírání motorů TS 16V
Možná nějaká netěsnost kde nedrží tlak.
Třeba mě napadá unavená pružinka v tom ovládacím ventilu.
Možná..
Třeba mě napadá unavená pružinka v tom ovládacím ventilu.
Možná..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ja neviem. Ako som písal v karte svojho auta, s vodou v oleji som nabehal asi 400 - 500km (musel som!Rumcajsek píše:1.6 ke asi o dost blbuvzdornější...ostatně celej TS. Podle mě. To je tak....měnil sem kdysi termostat..druhý den po výměně sem jel do práce..přijel sem domu,nakoupil sem,auto sem hodil do garáže no a pak víkend,řekl sem si že to konečně umeju...vyjel sem s autem..koukám na expanzku: a najednou při tom stání v garáži mě to z maxima sjelo pod minimum.....kouknu na měrku oleje a hrůza....šlem jak kráva....voda v oleji. Jel sem to projet...což asi někdo odsoudí..ALE....po projíždce sem mrkl na měrku a nic....všechno cajk,no pro jistotu sem se objednal k výměně oleje...tehdy 10w40 selenia....ve vaně kdysi byl ten bishop a jezdil sem dal,asi cca 1 rok poté sem nechal na ts měnit ojniční ložiska, a nic jim nebylo. Takže ono to celkem blbuvzdorné je. takže jak psal Honza....že to nevadí,budiž...spíš proč to bere olej-jinak mohu potvrdit,že krátké trasy to žere oleje víc....mě to obecně což sem teda nechápal bralo 10w60 víc než 10w40. Asi nějáký fail.

Záver? Netuším kde je pravda


Dúfam, že Alfica si toto prečíta a o týždeň mi z trucu zaklepe.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak to je dobrý
... a pak že sou nekvalitní motory. HH....nebo spíš nekvlitní majitelé
. Do teď nepochopím co s těma motorama v podstatě je. Já teda na tu vodu v oleji najel cca 100km,pak už tam nebyla...a nikdy se ani neobjevila.
takže nesmrtelnej kus sem měl.



Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
Další krásná zkušenost...Ztráta výkonu nad 3000 ot/min...
Tak na servis, vyměna vahy, nove těsnění pod hlavu,novej olej, najednou to bylo dobré..
Po 500 km...( 150 mechanik a zbytek ja ) hotovo...
odešlo olejové čerpadlo...
Takže konečná a to tam byla jen selenia...By mě zajimalo v čem je problem???

Tak na servis, vyměna vahy, nove těsnění pod hlavu,novej olej, najednou to bylo dobré..
Po 500 km...( 150 mechanik a zbytek ja ) hotovo...

Takže konečná a to tam byla jen selenia...By mě zajimalo v čem je problem???
AR 156 2.0 TS ( 1999 ) 114 kW
Re: Zadírání motorů TS 16V
dost malo info na to aby sa tu dalo nieco povedat
preco vaha?
preco tesnenie pod hlavu?
jak mohlo zomret cerpadlo?
preco vaha?
preco tesnenie pod hlavu?
jak mohlo zomret cerpadlo?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
vaha, olej byl v plánu...těsnění se dělalo kuli vodě v oleji....
proč padal výkon nad 3000 ot/min. nikdo nezjistil ale po servisu to bylo ok
po těch cca 500km začal mlátit motor.....podle sluchu se zdal jen variator....tak se to hodilo znovu na servis
a tam mě mechanik překvapil...přidřene vačky, klika, šály, a ještě cosi - není to z mé hlavy nejsem mechanik
takže ted akorad zhanim jinej motor...a repasko za 30k??? nato nemam
proč padal výkon nad 3000 ot/min. nikdo nezjistil ale po servisu to bylo ok
po těch cca 500km začal mlátit motor.....podle sluchu se zdal jen variator....tak se to hodilo znovu na servis
a tam mě mechanik překvapil...přidřene vačky, klika, šály, a ještě cosi - není to z mé hlavy nejsem mechanik
takže ted akorad zhanim jinej motor...a repasko za 30k??? nato nemam
AR 156 2.0 TS ( 1999 ) 114 kW
Re: Zadírání motorů TS 16V
tak je to jasne
chladiaca v oleji a jazdit na nom kludne dalej....
chudak motor tak ho skatovat
ja byt mechanikom tak ta na tom oleji nepustim nikam... ale asi chcel este zarobit
chladiaca v oleji a jazdit na nom kludne dalej....


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
------------------------------------------------------------------------------------------Danni píše:tak je to jasne
chladiaca v oleji a jazdit na nom kludne dalej....chudak motor tak ho skatovat
ja byt mechanikom tak ta na tom oleji nepustim nikam... ale asi chcel este zarobit
o vodě v oleji nikdo nevěděl...to se zjistilo při výměně...a voda se neztrácela
na novém oleji ( bez vody

u 146 co jsem měl předtim nebyly takový problémy..
AR 156 2.0 TS ( 1999 ) 114 kW
Re: Zadírání motorů TS 16V
je to prostě tím, že jsi jezdil na tu směs vody a oleje, to by popravilo i tu bezvadnou 146 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Zadírání motorů TS 16V
Nepopravilo!PetrGTV píše:je to prostě tím, že jsi jezdil na tu směs vody a oleje, to by popravilo i tu bezvadnou 146

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Zadírání motorů TS 16V


Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Zadírání motorů TS 16V
Zdravím možno píšem trochu odveci som tu 1 x chcem sa len spýtať či náhodou neviete čo sa deje s mojim motorom 1.6 (16v) ,strašne žerie olej asi 1 liter na 1000 km možno aj viac , zvuk ako disel a stratil trocha výkon by som poveda...l neviete nejako poradiť čo s tým ?
som nešťastný... 


Re: Zadírání motorů TS 16V
Ta lepší možnost by byla, že to bere hlavně přes gufera ventilů a ztráta výkonu + dieslový zvuk by mohl být variátor.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Zadírání motorů TS 16V
na to bych se taky rád zeptal. Ta moje má "dieslový zvuk" za studena, nebo tak...no pokud se ručička teploty nezvedne na první čárku, nežere olej, benzín si myslím přiměřeně obsahu, jede parádně, jen tenhle zvuk...jeden známý, který už pár AR měl, říkal, že mu to dělala každá...ale nevím no...nějaké nápady? 

Alfa Romeo 156 1.8 16V Sport Wagon; Twin Spark 103kW; r.v. 2001
"Optimismus je stav vyvolaný neznalostí faktu"
"Optimismus je stav vyvolaný neznalostí faktu"
Re: Zadírání motorů TS 16V
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
celkem zajimavy clanek, nejen co se Alfamotoru tyce....
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
bych rekl, ze Alfa dopadla nejlepe, co delaji u BMW je naprosto katastrofa....
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
bych rekl, ze Alfa dopadla nejlepe, co delaji u BMW je naprosto katastrofa....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
na to aky cistucky bol vrsok som cakal ze na spodku nenajdem nic ale TS sa nezaprie 





166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jsou to špony a nebo jen vysraženej olej?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
spony a trochu silikonu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
nechapem preco su tie v strede tak vydrate... na to aky tam bol olej a ako nebol nikde usadeny karbon to vyzera dost biedne by som povedal ze aj viac nez moje na 1.6


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
běžné opotřebení po 200 tis. km
Re: Zadírání motorů TS 16V
no tomu este necele 30tkm chybali
inak aky moment je na hlavne loziska? kamos mal vytlacit papier ale niekde to vazne 


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Zdar,
A-R 147 jsme měnili olej, minulý pondělí, byla trochu poteklá vana. Tak mi řekl kamarád "hlavně čekuj to unikání oleje".
Ale já jsem idiot a odletěl jsem do Švédska, aniž bych manželku rozumně instruoval.
Ta mi hlásila po návratu, tj. pět dní po té výměně, že jí to při brždění dvakrát probliklo na low oil pressure. To se mi taky jednou v zatáčce stalo, tak jsem jí řekl, že je to dobrý.
Dnes, sedmý den od výměny oleje jí to cestou domů už bliklo třikrát. Zrovna jsme večer někam chtěli jet, tak já že pojedem alfou a já se na ten olej podívám.
Po deseti metrech vyskočil low oil pressure a už zůstal.
Odstavil jsem to (low oil pressure byl tedy deset až patnáct vteřin, bohužel dost z toho vlastně na volnoběh) a zjistil, že olej nemám na měrce. Koupil jsem narychlo čtyři litry selenie 20k a to tam nalil. Při té příležitosti jsem si pod autem všiml, že je tam louže jako prase a kape to z vany. S tímto jsem odjel do Imofy, kde nechám pořešit vanu.
Postupně jsem zjistil, že olej postupně odcházel (skvrny kde auto dneska stálo atd.) a dost těžko zpětně říct, kolik ho v jaké fázi bylo. Ve stavu low pressure ne zas tak dlouho, ale i předtím musel prostě chybět olej.
Taky jsem kokot, že jsem nedal do imofy odtah. Cenově prakticky stejně (zbytek oleje teď odkapává před imofou do kartonů), rozhodně jsem tomu nepolepšil. Před imofou jsem navíc na rysce (suché) viděl, jak se mi z oleje kouří, přepálenej.
Trávím teď nějaký čas hledáním následujícího scénáře. Teď se ta vana vymění, ale problémy zjevně teprve přijdou. Myslíte, že se mě bude týkat postupné kilometrové zadírání?
Mám dělat nějakou prevenci? Díky
TS 1.6 105PS najeto 80 tisíc km
A-R 147 jsme měnili olej, minulý pondělí, byla trochu poteklá vana. Tak mi řekl kamarád "hlavně čekuj to unikání oleje".
Ale já jsem idiot a odletěl jsem do Švédska, aniž bych manželku rozumně instruoval.
Ta mi hlásila po návratu, tj. pět dní po té výměně, že jí to při brždění dvakrát probliklo na low oil pressure. To se mi taky jednou v zatáčce stalo, tak jsem jí řekl, že je to dobrý.
Dnes, sedmý den od výměny oleje jí to cestou domů už bliklo třikrát. Zrovna jsme večer někam chtěli jet, tak já že pojedem alfou a já se na ten olej podívám.
Po deseti metrech vyskočil low oil pressure a už zůstal.
Odstavil jsem to (low oil pressure byl tedy deset až patnáct vteřin, bohužel dost z toho vlastně na volnoběh) a zjistil, že olej nemám na měrce. Koupil jsem narychlo čtyři litry selenie 20k a to tam nalil. Při té příležitosti jsem si pod autem všiml, že je tam louže jako prase a kape to z vany. S tímto jsem odjel do Imofy, kde nechám pořešit vanu.
Postupně jsem zjistil, že olej postupně odcházel (skvrny kde auto dneska stálo atd.) a dost těžko zpětně říct, kolik ho v jaké fázi bylo. Ve stavu low pressure ne zas tak dlouho, ale i předtím musel prostě chybět olej.
Taky jsem kokot, že jsem nedal do imofy odtah. Cenově prakticky stejně (zbytek oleje teď odkapává před imofou do kartonů), rozhodně jsem tomu nepolepšil. Před imofou jsem navíc na rysce (suché) viděl, jak se mi z oleje kouří, přepálenej.
Trávím teď nějaký čas hledáním následujícího scénáře. Teď se ta vana vymění, ale problémy zjevně teprve přijdou. Myslíte, že se mě bude týkat postupné kilometrové zadírání?
Mám dělat nějakou prevenci? Díky
TS 1.6 105PS najeto 80 tisíc km
Naposledy upravil(a) Smrtihlav dne 1.2.2016, pon 22:43, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti