kvalita řazení
kvalita řazení
Ahoj, mám problém s řazením u Mita QV. Jde špatně řadit především za studena, někdy tam stupeň člověk vyloženě narve, někdy je potřeba vyřadit a pustit spojku. Je to normální?
Re: kvalita řazení
Bravo s T-jetem bude mít pravděpodobně velmi podobnou převodovku (nedivil bych se, kdyby byla úplně stejná....) a tam jsem prvních pár tisíc km od novoty taky musel při řazení trošku víc "přitlačit", prostě to nebylo rozhýbané.... Po zajetí OK....
Co se jízdy za studena (zejména v mraze) týče, tak ano, občas tam ty kvalty fakt nechtějí jít, dokud se převodovka neohřeje.... Je to jen o tom dát tomu prvních pár set metrů na ohřátí, pak je vše OK....
Mysím že u Mita je to to samé....
Čili můj názor je ten, že ty převodovky jsou naprosto OK, jen za studena trošku neochotné.... Pokud jsi ovšem QV koupil ojeté, je dost dobře možné, že už se na převodovce podepsalo chování předchozího majitele....
Co se jízdy za studena (zejména v mraze) týče, tak ano, občas tam ty kvalty fakt nechtějí jít, dokud se převodovka neohřeje.... Je to jen o tom dát tomu prvních pár set metrů na ohřátí, pak je vše OK....
Mysím že u Mita je to to samé....
Čili můj názor je ten, že ty převodovky jsou naprosto OK, jen za studena trošku neochotné.... Pokud jsi ovšem QV koupil ojeté, je dost dobře možné, že už se na převodovce podepsalo chování předchozího majitele....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kvalita řazení
Ahoj díky za odpověď:) Mito jsem koupila jako nové cca před rokem. Má necelých 40 tis. najeto. Od výroby byla nejdříve špatně zvolená převodovka, tak ji zhruba při 6tis. km měnili za úplně nový typ, vyladěný pro 170k verzi. Proto už to asi víc hlídám:) Kdyby mi to řadilo blbě jen v mrazech, pochopila bych to. V současnosti mám ale problém i při teplotách nad nulou, že prvních pár set metrů se řadí opravdu obtížně (především 1 a 2), přemýšlím proto jestli s autem jet opět do servisu.
Re: kvalita řazení
tak ono přes noc je pořád kolem 0st, tak to prostě v té převodovce tuhne.... nevím jestli tam mají převodovkové oleje, které v nízkých teplotách víc tuhnou, nebo je to vlastnost té převodovky....
Každopádně pokud to dělá jen dejme tomu první kilometr po startu, tak je to podle mě normální stav a je nutné se tomu přizpůsobit....
Po republice už pár lidí s Mitama je a tady na fóru se vyskytují, tak možná nebude problém se z někým z nich domluvit a porovnat to s jejich autama.... Slečně s QV každý rád pomůže....
Každopádně pokud to dělá jen dejme tomu první kilometr po startu, tak je to podle mě normální stav a je nutné se tomu přizpůsobit....
Po republice už pár lidí s Mitama je a tady na fóru se vyskytují, tak možná nebude problém se z někým z nich domluvit a porovnat to s jejich autama.... Slečně s QV každý rád pomůže....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kvalita řazení
Protože je auto ještě v záruce, tak bych rozhodně zavolal do servisu, popsal problém a poslechl si nabídku řešení. Dělalo to po výměně převodovky? Jestli ne, tak je tam něco špatně a žádal bych uvedení do původního stavu.
Re: kvalita řazení
Před výměnou to nedělalo. Převodovka ale byla vyměněná za úplně jiný typ. V servisu tvrdí, že u tohoto typu převodovek je to běžné a normální. Jelikož tomu nerozumím, tak mám problém najít argumenty:(
Re: kvalita řazení
jde o to jestli jak se to vyvíjí - jestli se to od výměny chová furt stejně a nezhoršuje se to, je to asi vlastnost (viz to co píšu výše). jestli se to zhoršuje, tak to je problém....
V Praze má Mito 1.4T zdejší uživatel Ktrmoj... můžete to porovnat....
Jinak mi přijde dost podivné, že by ti ve fabrice namotnovali "jinou" převodovku, ta by normálně fungovala a servis by ti ji jen tak měnil za jinou.... ale možné je asi všechno....
V Praze má Mito 1.4T zdejší uživatel Ktrmoj... můžete to porovnat....
Jinak mi přijde dost podivné, že by ti ve fabrice namotnovali "jinou" převodovku, ta by normálně fungovala a servis by ti ji jen tak měnil za jinou.... ale možné je asi všechno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kvalita řazení
Nezhoršuje se to:) Původní převodovku měnili, protože prý nebyla nadimenzovaná na 170k a úplně ji to zničilo, tak nevím:(
Re: kvalita řazení
Mito QV má opravdu jinou převodovku, stejnou má Giulietta: http://www.alfaromeo.cz/technika/prevod ... revodovka/
Giuliettu se stejnou převodovkou tu má Zmulin a Moon13
Mě jde převodovka zlehka i za studena, jenom párkrát nešla dorazit jednička po prošlápnutí plynu na neutrál tam skočila. V jednom testu ale říkali, že jde převodovka u QV za studena ztuha.
Giuliettu se stejnou převodovkou tu má Zmulin a Moon13
Mě jde převodovka zlehka i za studena, jenom párkrát nešla dorazit jednička po prošlápnutí plynu na neutrál tam skočila. V jednom testu ale říkali, že jde převodovka u QV za studena ztuha.
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: kvalita řazení
Děkuji moc za rady. Zkusím je kontaktovat a uvidíme:) Buď si člověk zvykne nebo mi ho zase celý rozeberou:(
Re: kvalita řazení
pokud to dělá jen za studena, rozhodně bych nic nerozebíral....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kvalita řazení
Díky moc za radu:) Rozebírat to radši teda nenechám:)
Re: kvalita řazení
Tak tak, to řazení je spíš problém všeobecně, sériově
1. a 2. st jsou za studena celkem tvrdý a nebo pak 1.st při start-stopu.
Chce to nahřívat, zahřívat, vyhřívat... atd.
PS: QV nemáme... jen 1,4 TBi ( druhý housle )
SORRY 

1. a 2. st jsou za studena celkem tvrdý a nebo pak 1.st při start-stopu.
Chce to nahřívat, zahřívat, vyhřívat... atd.

PS: QV nemáme... jen 1,4 TBi ( druhý housle )


Naposledy upravil(a) moon13 dne 18.4.2012, stř 14:49, celkem upraveno 1 x.
...momentálně ex-alfista
Re: kvalita řazení
Mám asi dlouhý vedení, ale já to PSko nechápu, měl jsem za to, že jsem s tebou mluvil loni na Pálavě a že si to byl právě ty s tou Giuliettou. 

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: kvalita řazení
Je otázka, v jakou denní nebo noční hodinu rozhovor proběhl.krtmoj píše:Mám asi dlouhý vedení, ale já to PSko nechápu, měl jsem za to, že jsem s tebou mluvil loni na Pálavě a že si to byl právě ty s tou Giuliettou.
Je možný, že dopoledne jsem měl "jen" 1,4 TBi a večer QV

...momentálně ex-alfista
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita řazení
moon asi chtěl napsat QV bych si tipnul 

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: kvalita řazení
...líp bych to nenapsalxjohny píše:moon asi chtěl napsat QV bych si tipnul

...momentálně ex-alfista
Re: kvalita řazení
Už jsem to opravil v původní zprávě :-)zde. píše:Matete krtmoje
...momentálně ex-alfista
Re: kvalita řazení
Opraveno :-)krtmoj píše:Mám asi dlouhý vedení, ale já to PSko nechápu, měl jsem za to, že jsem s tebou mluvil loni na Pálavě a že si to byl právě ty s tou Giuliettou.
...momentálně ex-alfista
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita řazení
Ja mam asi stejný *hrnec na míchání* jako Krtmoj - co ji mam od 15 do 50tis - nemám žádný problem - jede přesně a vymezeně
anezdá se mi že by nebyla stavěna na 170CV - mam tam víc a nic... 


fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: kvalita řazení
Gionardi, ty to máš chiplé nebo jak? Chci chipnout MiTo 114kW a nevím jestli to je pro tu převodovku to pravý, pokud už máš nějaký zkušenosti budu rád :P díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host