
330tkm,ale jak pise riprex zalezi jak s tim kdo jezdil

riprex píše:To nejde jednoznačně říct... záleží, jakej člověk s tím jezdil, jaký měl boty... Nicméně já mám 360tkm a je sešlapanej podobně. Každopádně nájezd neřeš a už vůbec ne z takovýchto blbostí. K autu musí být kompletní historie a servisní záznamy. Pokud je, pak je jedno, kolik má najeto celkem - ten údaj potřebuješ jen k tomu, abys věděl co při jakém intervalu vyměnit, jinak je zcela irelevantní. Radši auto s 400tkm a kompletní historií, než něco, co píše 150tkm, ale ztratilo servisku...
bobas píše:![]()
330tkm,ale jak pise riprex zalezi jak s tim kdo jezdil
Protože 1,9JTD je neskutečná kovadlina, co snese fakt hodně (Čendler by mohl povídat) a stočené diesely do 150tisíc (jak kkm, tak Kč) se sem tahají zvenku po desítkách a fakt nevíš, jestli ti neodejde turbo za pár tisíc km, DPF je většinou po smrti a dál nebudu pokračovat. Na druhou stranu si můžeš říct že do toho jdeš a 50litrů si necháš bokem pro případ fatální poruchy a Alfu si dáš do pucu sám. Fakt je ten, že karoserie a podvozek je stavěný min na půl milionu (ramena nemyslím), takže ani moje Alfa s 350kkm na hrbu nevrže, nekroutí se a rezne jen tam, co každému - na pomocném rámu. Když jsem viděl zespodu VW Passat a jeho přední zavěšení, tak jsem kroutil hlavou, proti 159 je to jak hračka pro děti.WhySoSad píše:A jts by si nedoporucoval ? Ja bych radsi benzin a spotreba mi je celkem jedno. Co jsem cetl tak jsou ty benziny v pohode, neberu moc v potaz kecy na dfens atp. Co jsi myslel tim "pokud nechces riskovat kup benzin" ?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti