tak, Kubas už se pochlubil, tak ještě jedna Alfa z minulého stolení - r. v. 1984.

Dnes v noci v 00:15 jsem si konečně po měsíci a půl vyjednávání dovezl Alfettu GTV6.. Momentálně auto nejede, jelikož cca. 3 roky stálo v garáži mezi ostatním harampádím, takže bude vyžadovat určitou péči. Každopádně pro mne to byla "jasná volba", především co se týče pořizovací ceny a celkového stavu. Předchozí majitel provedl určité "tuningové" úpravy co se kastle týče - křídlo (už jsem ho sundal), kapota a nárazníky (resp. nárazníky hodil do barvy auta) a samozřejmě barva (ta mě štve asi nejvíc, že není origo, ale doufám, že to v průběhu pár let změním a vrátí se opět k původní origo šedé) + pár "vychytávek" v interiéru, které nevím k čemu přesně mají sloužit (viz. obrázek s nápisy "kompresor 1 +2 " atp.) + nejspíš přídavný chladič (viz. foto) v předním nárazníku - nechápu jeho význam, ale je to prasárna, takže ten půjde pryč na 100%. Auto má najeto necelých 68 000km a kromě zmíněných změn, je vše v původním stavu. Interiér celkově bude potřebovat vyčistit, sedačky vcelku ujdou až na pár direk - tam uvidím jestli nový potah nebo ne - a volant nechám nejspíš znovu potáhnout.
V tuto chvíli se spolu zatím seznamujeme - základní věci co budou potřebovat udělat a o kterých vím jsou brzdy + pár rezavých míst (překvapivě jich není moc) + v podstatě veškerá elektrika + všechny provozní náplně, filtry + tlumiče atp. Zítra bych si měl najít čas to alespoň pořádně prolézt, konečně hodit na díru a projít kousek po kousku i zespoda..
V tuhle chvíli je pro mne stěžejní dostat auto opět do plně pojízdného stavu a aby dostalo technickou. Mám na to celou zimu, tak snad se to povede (akorát si musím koupit topení do garáže

Původ IT, 1984 přihlášeno v AT, tak teď jsem to akorát převezl z Vídně k Salzburgu a tady snad nějakou dobu zůstane..
