tak mi napis jak se to pisemaggot_133 píše:Aspon si to mohol dat v slovencine

Jak píše Kubas - při Tvých možnostech a preferencích je JTD 85 kW nejlepší volba.maggot_133 píše:A o tom to je, jak som pisal, tak chcem kupit 2000, maximalne 2001....
...
1.9JTD - myslim ze by postacoval, ale ropovod a jak uz kolega pisal, tieto stare su nejake lenive
ale sak facelift bol az po '03, nie??Harous píše:Jeste jsem nikde nepostrehl kde s tim autem chces jezdit. Jestli denne 200km po dalnici nebo 2km po meste. Podle toho bych se rozhodoval jestli benzin nebo nafta. Z nafty v tech rocnicich co chces jak uz tu padlo asi bude nejjistejsi 1.9JTD 85kW a z benzinu bych doporucil 2.0JTS. A urcite auto po faceliftu s novym interierem.
I při nájezdu 200 m denně je výhodnější cokoli, než ojetý T.S. 16V.Harous píše:...kde s tim autem chces jezdit. Jestli denne 200km po dalnici nebo 2km po meste. Podle toho bych se rozhodoval jestli benzin nebo nafta.
kejml píše:I při nájezdu 200 m denně je výhodnější cokoli, než ojetý T.S. 16V.Harous píše:...kde s tim autem chces jezdit. Jestli denne 200km po dalnici nebo 2km po meste. Podle toho bych se rozhodoval jestli benzin nebo nafta.
To sice jo, ale s JTS by problem byt nemel...kejml píše:I při nájezdu 200 m denně je výhodnější cokoli, než ojetý T.S. 16V.
Ja myslim prvni facelift. ten probehl snad v roce 2001. Zvenku se da poznat podle zrcatek v barve karoserie, ochranych list na naraznikach v barve a asi v dalsich detailech. Hlavni zmena je ale v interieru kde je nove palubni pocitac, lepsi volant a dualni klima.maggot_133 píše:Harous píše: ale sak facelift bol az po '03, nie??
a k tvojej otazke, do roboty to mam 60km + k tomu cez vikendy este 400km spravim, takze becko by som neuzivil....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů