 Obnáší to nějaké oficiality, papírování, nebo prostě jenom seženu motor, lupnu ho do 166ky a tím to hasne ?
  Obnáší to nějaké oficiality, papírování, nebo prostě jenom seženu motor, lupnu ho do 166ky a tím to hasne ?  
 Obnáší to nějaké oficiality, papírování, nebo prostě jenom seženu motor, lupnu ho do 166ky a tím to hasne ?
  Obnáší to nějaké oficiality, papírování, nebo prostě jenom seženu motor, lupnu ho do 166ky a tím to hasne ?  
 Potřebuješ papír od výrobce, že záměna je možná, nebo pak dojet na nejbližší zkušebnu Dekry a nechat si schválit přestavbu (cenu by sis musel zjistit, ale žádnej horor to nebude) Ale mezi náma... ty motory vypadaj úplně, ale úplně stejně
 Potřebuješ papír od výrobce, že záměna je možná, nebo pak dojet na nejbližší zkušebnu Dekry a nechat si schválit přestavbu (cenu by sis musel zjistit, ale žádnej horor to nebude) Ale mezi náma... ty motory vypadaj úplně, ale úplně stejně 


U 166 je to jednoduchsie tym, ze sa vyrabali verzie s 3.0. Staci prehodit aj ECU. Len bude musiet nechat 3.0 ECU zresetovat (neviem sporavne prelozit anglicky vyraz virginaze). Aby si po prvom pripojeni nacitala udaje z imobilizera.Danni píše:A co softverova uprava? Niekto robil swap na 156 s 3.0 a potom musel dat do povodnej rj "cip"

Jasne! Mas pravdu.Ladin 164V6 píše:K ty ecu z 3.0 si vezme i krabicku immobilizeru a nemusi nic resetovat... Plug and play.
Jo to taky vlastneDanni píše:a k tomu cip z kluca nie?

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host