Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Pěkný.
Jak přední náhon zvládá přenos těch koní a newtonmetrů?
Jak přední náhon zvládá přenos těch koní a newtonmetrů?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Pěknej projekt, sleduju ho už od začátku. Jinak proč jsi použil brzdiče ze 166, když jsi nahodil těhlice z coupe? Nebylo by lepší použít brzdič z GTA (330)
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
těhlice se 16VT není na Brembo, ta je z 20VT pokud se nepletu.
Jinak
Jinak

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Máš pravdu blbě jsem si to přečetl.
V čem je jiná ta těhlice z 16VT oproti té původní? (Silnější šrouby pro brzdič?)
V čem je jiná ta těhlice z 16VT oproti té původní? (Silnější šrouby pro brzdič?)
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Zatím ještě zvládá, ale je to dost divoké, musí se opatrně s plynem,každopádně není to žádná tragedie ale v plánu mám zakázkově vyrobený samosvorný diferenciál, tak by se to mohlo trochu zlepšit.hadXR píše:Pěkný.
Jak přední náhon zvládá přenos těch koní a newtonmetrů?
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Důvod proč jsem nepoužil brzdič z GTA je jednoduchý - cena a dostupnost (ta hlavně). Jinak těhlice 16VT oproti té původní je masivnější, má silnější šrouby pro tlumič i pro brzdič a také samozřejmě rozteče.Tyhle těhlice mají jen coupe Turbo a V6 od Alfy jinak všechny ostatní modely mají tyhle slabé těhlice. Tak jako tak jsem ale musel nechat vyrobit adaptéry, protože brzdič neseděl.George.KHE píše:Máš pravdu blbě jsem si to přečetl.
V čem je jiná ta těhlice z 16VT oproti té původní? (Silnější šrouby pro brzdič?)
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)

159 SW 2.2 JTS
Renault Twingo - už je v kostce
Renault Twingo - už je v kostce
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Videa určitě budou, jen je musím dostat nějak z telefonu do pc - nějak mě to nechce poslouchat :-). Jinak děkuji, nestavěl jsem to úplně sám - některé záležitosti jsem přenechal odborníkům protože jsem si na ně netroufl, nebo neměl potřebné zázemí. nicméně 85% prací jsem prováděl sám a to mě těší. ač nejsem automechanik , tak jsem se dost věcí musel naučit.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Zde je ještě graf z brzdy a foto z představení na Autosalonu v Nitře, kde mě oslovili pánové z Power Magazínu, auto se nafotilo a v lednovém čísle tohoto měsíčníku o něm vyjde článek.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ještě jedna z focení
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Sluší Ti to za volantem
Ale vážně, tohle je pěknej projekt !!! Velký uznání - byl jsi letos na letišti v Hoškovicích?

Ale vážně, tohle je pěknej projekt !!! Velký uznání - byl jsi letos na letišti v Hoškovicích?
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Tonio píše:Sluší Ti to za volantem![]()
Ale vážně, tohle je pěknej projekt !!! Velký uznání - byl jsi letos na letišti v Hoškovicích?
Díky za kompliment

Ano v Hoškovicích jsem letos byl - po dlouhé době jsem navštívil Alfa sraz a moc se mi tam líbilo. To jsem ale ještě neměl pořešené brzdy a měl "pevný" podvozek. Ze srazu jsem si odvezl absolutní vítěztví ve sprintech (a to jsem jezdil "jen" na 1 bar) Pokud budou Hoškovice i nadcházející sezónu, tak bych se chtěl zúčastnit.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Zde ještě fotky z repase a instalace zadní nápravy z Fiatu Coupe 16VT s kotoučovými brzdami (moje 146 je verze bez ABS, tudíž měla vzadu bubnové brzdy) a montáž sportovních stabilizátorů Eibach s uložením Powreflex.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
340koní? pěkná práce....
otázkou samozřejmě zůstává, jak dlouho to vydrží motor a převodovka, držím palce s vývojem....

otázkou samozřejmě zůstává, jak dlouho to vydrží motor a převodovka, držím palce s vývojem....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Děkuji :-).Kubas píše:340koní? pěkná práce....![]()
otázkou samozřejmě zůstává, jak dlouho to vydrží motor a převodovka, držím palce s vývojem....
No ono už tak nějak není moc co vyvíjet, protože je auto po této stránce téměř hotové :-). Spíše se už vylepšuje a díky bohu už nic nevymýšlí

S tím přijde ještě výkonější olejový chladič Setrab a pozmění se přívod vzduchu k turbu. To je co se týče výkonu vše. Co se týče přenosu výkonu tak mám rozjednanou zástavbu samosvorného diferenciálu.
Bez 0,13PS je tam rovných 350 koní - bys mi 10 PS ubral





O motor strach nemám - je postavený znovu od základu tak, aby vydržel co nejdéle Tzn. kované písty a ojnice včetně pevnostních šroubů ARP, repasované olejové čerpadlo, trimetalové lágry, nové šrouby hlavních lágrů, kovové těsnění pod hlavou Cometic, silnější a pevnější hlavové šrouby M12 s pevností 12.9, bronzová vodítka na ventilech atd. Takže pro to, aby to vydrželo je uděláno maximum. Samozřejmě od toho jak dlouho to vydrží se odvíjí také to jak se s tím jezdí - při běžném provozu plný výkon nevyužívám pořád a dá se jet i pomocí EBC snížit za jízdy tlak turba na 1 bar. Tenhle motor jezdil závody, tak je konstruován na vyšší zátěž.
Co se týče převodovky, tak tam strach také nemám - jednak je to starý dobrý třídílný 5q a jednak je po celkové kontrole částečné repasi. Při stavbě jsem nic nepodcenil a většina dílů je nových nebo repasovaných.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Moc pěkný !
Díval jsem se na to video s lambem a je vidět, že to pěkně tahá za volant, píšeš o zakázkovým samosvoru, myslíš že Q2 by to nezvládl? Nebo pro tuto konstalaci není k mání?
Díval jsem se na to video s lambem a je vidět, že to pěkně tahá za volant, píšeš o zakázkovým samosvoru, myslíš že Q2 by to nezvládl? Nebo pro tuto konstalaci není k mání?
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Díky,petrAR156 píše:Moc pěkný !
Díval jsem se na to video s lambem a je vidět, že to pěkně tahá za volant, píšeš o zakázkovým samosvoru, myslíš že Q2 by to nezvládl? Nebo pro tuto konstalaci není k mání?
ano zatáhlo to když jsem odbočil na ten nájezd a víc přidal :-).
Q2 si myslím, že by to zvládl, ale jak správně píšeš - pro tuto převodovku není k mání. i když asi by se dal přizpůsobit. Ta firma co se tím zabývá by mi postavila diferenciál přímo na mou převodovku a cenově to vychází o pár tisíc víc než Q2 což mi za to stojí.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
origo Q2 byl jen pro JTDm 110kW, ne? čili nějakých 300nM.... lidi to dávají i do V6 a žádné stížnosti na to myslím nejsou.... ale tady jsme výkonem i krouťákem někde jinde, takže se asi železo na míru vyplatí.... 
no bude hodně zajímavé srovnání tohodle auta s běžnýma Alfama někde na technické trati typu Kámen nebo Mácháč.... s plynem tam bude potřeba pracovat velmi obezřetně.... a nedej bože aby sprchlo....

no bude hodně zajímavé srovnání tohodle auta s běžnýma Alfama někde na technické trati typu Kámen nebo Mácháč.... s plynem tam bude potřeba pracovat velmi obezřetně.... a nedej bože aby sprchlo....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ano sériově se montoval do JTDm 110 kW a dá se zastavět i do V6 (to chci realizovat u svého GTV) kde to taky funguje velmi dobře.Kubas píše:origo Q2 byl jen pro JTDm 110kW, ne? čili nějakých 300nM.... lidi to dávají i do V6 a žádné stížnosti na to myslím nejsou.... ale tady jsme výkonem i krouťákem někde jinde, takže se asi železo na míru vyplatí....
no bude hodně zajímavé srovnání tohodle auta s běžnýma Alfama někde na technické trati typu Kámen nebo Mácháč.... s plynem tam bude potřeba pracovat velmi obezřetně.... a nedej bože aby sprchlo....
Ano máš pravdu, že sériová Q2 je do nějakých 300 Nm (zvládla by určitě víc ale na úkor životnosti samozřejmě) což bude v mém případě téměř dvojnásovně překročeno (po instalaci výše zmíněných dílů tam bude hodně přes 500 Nm) takže další důvod proč nechat vyrobit diferenciál na míru.
Na Mácháči jsem letos byl a zkusil zajet jak sprint tak "okruh", nicméně to tam ještě nebyl stávající podvozek ani brzdy tak jsem musel s plynem hodně opatrně :-). Spíše než Mácháč nebo Kámen mě láká Most.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Tak nějaké novinky pro dnešek:
- větší olejový chladič Setrab včetně nových hadic
- přepracovaný přívod vzduchu včetně nového filtru KN
- větší olejový chladič Setrab včetně nových hadic
- přepracovaný přívod vzduchu včetně nového filtru KN
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
ten chladic je zapojeny jak? olej co ide cez chladic obchadza olejovy filter a bez termostatu?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Spíše mně překvapuje umístění chladiče. Ten motor je 8v nebo 16v? 
Protože u Lancia Thema nebo Delta I turbobenzina 16V je chladič oleje na středu motoru, chycený je na nápravnici.
U Themy a Delty I turbobenzina 8v je chladič více tak jak to má Václav.

Protože u Lancia Thema nebo Delta I turbobenzina 16V je chladič oleje na středu motoru, chycený je na nápravnici.
U Themy a Delty I turbobenzina 8v je chladič více tak jak to má Václav.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Chladič je zapojen tak jako původní originál. Olej co jde z chladiče jde zpět přes filtr samozřejmě Co se týče termostatu tak teď úplně nevím co tim bylo myšleno.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti